آنچه که این چیزی که به نام Edumarketing?

[ad_1]

ما در جامعه ای زندگی رانده اطلاعات است. اطلاعات فراهم می کند و بلوک های ساختمان که بر اساس آن دانش ساخته شده است. امروز دانش واقعی ارز از کسب و کار-محرک است که همواره اقتصاد ما و در نتیجه ما معیشت.

دو از محترم ترین متفکران از 100 سال گذشته پیتر دراکر و Philip Kotler بودند در تعيين معاصر محیط کسب و کار. است که ما در حال حاضر زندگی در دانش جامعه است.

پیتر دراکر اشاره کرد این تحول در کتاب خود پست جامعه سرمایه داری اندرز “که دانش تبدیل شده است و منابع به جای یک منبع. بیشتر “این واقعیت تغییرات-اساسا-ساختار جامعه است.”

با توجه به Kotler “عبور از یک اقتصاد صنعتی به اطلاعاتی اقتصاد معرفی ملاحظات جدید که سوال مناسب بودن بازاریابی متعارف تفکر در حال توسعه امروز و فردا استراتژی های بازاریابی.”

چرا Edumarketing?

از ده سال گذشته دیده می شود فوق العاده ای جنجال و هیاهو در زمینه بازاریابی است. ما در یک رسانه غنی جهان است که در آن اطلاعات بمباران ما را از تمام زاویه. خود را قانع کننده کتاب نفوذ در: روانشناسی, ترغیب, Robert Cialdini متحده “من و شما وجود دارد در یک بازی فوق العاده پیچیده محرک های محیطی به راحتی به سرعت در حال حرکت و پیچیده است که تا به حال در این سیاره وجود داشته.”

این نمایش مناسب توصیف جهان ما زندگی می کنند که در آن اطلاعات و دانش مرکزی به وجود ما است. ظهور کامپیوتر, اینترنت, ارتباطات بی سیم و فن آوری های دیگر در حال ارائه فرصت های جدید برای بازاریابی پزشکان.

یکی از مناطقی است که از همکاری با مشتریان هر دو کسب و کار به کسب و کار و کسب و کار به مصرف کننده برای ایجاد یک تجربه یادگیری است که در آن مشتری می آموزد-چگونه بهتر تعریف مشکل خود را و چگونه به بهترین این مشکل را حل کند.

در این واقعیت جدید این مشتری که برای بیشتر قسمت ها اجرا می شود نشان می دهد.

مشتریان با استفاده از تکنولوژی برای یادگیری در مورد شرکت در پشت محصول و خدمات و خرید آنها همراه با تشریحی هر عنصر محصول از طریق خود آموزش و پرورش-که اساسا همه چیز را تغییر میدهد.

گرفتن توجه مشتری است که دیگر ممکن است به سادگی با قرار دادن پیام خود را “خارج وجود دارد.” تاکید بر ایجاد دانش خواستار تغییرات جسورانه.

آنچه که به تغییر ؟ راه شما ارتباط برقرار کند.

سرعت از بازار امروز-هر چه صنعت شما-تغییر کرده است راه مشتریان می خواهید برای انجام کسب و کار. بازاریابی تبدیل شده است کمتر مورد هل دادن پیام به مردم و بیشتر در مورد توانمند سازی آنها را به اطلاع تصمیم گیری خرید.

به جای درگیر شدن در یک دستکاری فرایند بازاریابی ارتباط برقرار میکنند باید نگاهی به اطلاع رسانی و آموزش مشتریان بالقوه ارائه آنها را با بینش و اطلاعات آنها نیاز به تصمیم گیری هوشمندانه. انجام این راه جدید برای ایجاد وفاداری مشتری.

این مقاله یک روش جدید از درک و موثر بر مشتری از طریق ارتباطات است که اطلاع رسانی و نفوذ است. این روش به نام edumarketing.

Edumarketing فعالیت آغاز شده توسط یک شرکت طراحی شده است که به تاثیر تغییرات در دانش ، مهارت یا نگرش مشتریان-آیا افراد و گروه ها یا جوامع است.

روانشناسی شناختی و به خصوص تحقیقات در برخورد با مردم چگونه یاد بگیرند که به ما می گوید که مردم استفاده موجود در فیلترهای ادراکی و ذهنی تضمینی در هنگام تصمیم گیری.

مطالعات متعدد تایید کنید که تفکر شامل سه عناصر سازنده-که با هم درایو آنها راه مردم یاد بگیرند. این عناصر شناخت احساسات و زمینه ای که در آن تفکر می گیرد.

Edumarketing صرفا مؤثر در این مسیر به خرید با استفاده از آموزش مبتنی بر بازاریابی است که به دستور و آموزش. بافندگی با هم شناختی, عاطفی و اجتماعی, مولفه های یادگیری است.

امروز مشتریان خود را به احتمال زیاد به نگه داشتن شما را با استانداردهای بسیار بالا وقتی که می آید به آنها ارائه داده ها و اطلاعات لازم برای آنها ایجاد دانش و درک. در نهایت کمک به آنها را بهترین خرید ممکن است.

آموزش و پرورش مبتنی بر بازاریابی edumarketing فراهم می کند فرصت برای بازاریابی رابط برای اتصال با مشتریان در راه محور ارائه می شود که ارزش درک شده بالا. به جای قریب به اتفاق مردم با خود متورم پیام بازاریابی ارتباط برقرار ارائه آموزش پایه ای برای کمک به مشتریان پیدا کردن راه حل مناسب به ویژه موضوع است. و این تغییر راه شما ایجاد و تبادل پیام در مورد محصولات و خدمات خود را.

چگونه کار می کند ؟

وظیفه اصلی برای بازاریابی ارتباط برقرار تبدیل شده است هر بیت به عنوان آنجا که از یک مربی آن را به عنوان یک خبرچین و سرگرم کننده است. قطعا بسیاری از محصولات مصرفی را در ادامه این راه کمترین مقاومت-است که به سادگی سرگرم امیدوار ساخت تصویر نام تجاری و یا دستکاری یک بار فروش.

اما آنچه که به سرعت تبدیل شدن به یک قسمت برجسته از فروشنده کیت ابزار است که استفاده از تکنیک های آموزش برای کمک به ایجاد وفاداری در نتیجه فروش.

نگاهی به عنوان مثال عادی حبوبات جعبه. Cheerios زینت آن جعبه با آن “قلب سالم” آموزشی پیام. Cheerios با استفاده از جعبه غلات به آموزش مشتریان در مورد این مسئله از کلسترول و البته چگونه Cheerios می تواند بخشی از کاهش کلسترول.

این رویکرد جدید به بازاریابی متکی بر آموزش به مشتری و برای آن اصول مختلف بازاریابی اعمال می شود. بازاریاب جدید باید درک اصول یادگیری و پیچیده محصولات و خدمات-دریافت این…آموزش تئوری.

یکی دیگر از مثال کوچک صنعتی مواد شوینده ساز ChemStation (www.chemstation.com) لوازم هزاران تن از محصولات در صدها صنایع. ChemStation به فروش می رساند نظافت صنعتی شیمیایی به طیف گسترده ای از کسب و کار مشتریان اعم از کارواش به نیروی هوایی ایالات متحده. آیا یک مشتری در حال شستن پایین ناوگان و یا یک کارخانه یک فروشگاه یا رستوران ChemStation می آید تا با تمیز کردن راه حل در هر زمان.

ChemStation همکاران با مشتریان و کار با آنها را به سفارشی-طراحی راه حل های منحصر به فرد خود را تمیز کردن مشکلات. ChemStation با این نسخهها کار با هر مشتری منحصر به فرد برای درست کردن صابون فرمول طراحی شده که مشتری می باشد.

این کار به دلیل کسب و کار بسیاری از خریداران ترجیح می دهند به خرید یک بسته بندی راه حل برای یک مشکل از یک فروشنده. ChemStation فروش آن قابلیت های فکری برای شرکت های که نیاز به راه حل های.

شرکت دیگری که برتری در edumarketing عرصه خپل رهبر در بازاریابی و فروش بوقلمون. مشتریان می توانند با مراجعه خپل وب سایت (www.butterball.com) برای کسب اطلاعات بیشتر در پخت و پز و کنده کاری ترکیه.

خپل وب سایت دریافت بیش از 500 ، 000 بازدید کننده در طول هفته شکرگزاری دسترسی به موقع آن ویژگی ها و نکات. اما تعهد به آموزش و پرورش است که در این واقعیت است که خپل کمک به خط (1-800-BUTTTERBALL) است که کارکنان با 50 خانه اقتصاددانان و متخصصان تغذیه که پاسخ به بیش از 100 ، 000 سوالات هر یک از ماه های نوامبر و دسامبر.

BMW با حروف بزرگ بر روی آن edumarketing قابلیت های. آنها را به خروج از یک برنامه آموزشی برای رانندگان جوان است. به عنوان بخشی از خود را “نهایی تجربه رانندگی” تور BMW ارائه می دهد به مردم یاد می دهد چگونه به رانندگی اتومبیل خود را در سرعت سریع! پیشنهاد: “تجربه رانندگان حرفه ای خواهد بود در دست به راهنمای شما را از طریق انواع مختلفی از تکنیک های رانندگی هیجان انگیز طراحی شده به منظور افزایش توانایی های خود را – و شما را امن تر و با اعتماد به نفس راننده. “سود: رانندگان با جدید خود را با قابلیت های رانندگی و آماده برای شرکت در یک گفتگو در مورد چگونه به استفاده از این قابلیت های روزانه خود را به عادات رانندگی.

رفته اند روز هنگامی که تبلیغ می تواند به سادگی به دنیا بگویید در مورد جدید و فوق العاده محصول و یا خدمات است. امروز مشتریان هوشمند هستند. آنها دسترسی به اطلاعات را از طیف گسترده ای از منابع-و آنها از آن استفاده کنید. شرکت باید فراتر از ساده نشان می دهد-و-بگویید از سال گذشته است.

[ad_2]

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>