از پیستون موتور خودرو خود چه می دانید؟

همین پیستون ها اساسی استمرار مضاعف و صرفه اقتصادی به جهت موتور های بنزینی و گازوییلی اند . مدل نخستین آن ها حیاتی نوار فولادی ریخته گری شده و همچنین یک چاک در بدنه است که از حیطه حلقه تا دامن پیستون کشیده شده است. مدل دوم آن ها اساسی یه حلقه فولادی می باشد کلیدی این تفاوت که فاقد چاک است و تاج پیستون به طور برآمده ساخته شده است . همین پیستون ها که در موتورهای چهار روزگار به کار گیری می شوند بخش اعظم در خودروها کاربرد دارند. همین پیستون ها مهم استفاده از یک تکنولوژی ریخته گری ویژه مهم وزن ناچیز و استحکام بالا می باشد . باید اعتنا دوچندان به کار آورد که چنانچه سر سیلندر تراش می رود زیرا گوشه ای ولو ناچیز از ضخامت آن ناچیز می وشد سبب قلیل شدن گوشه و کنار احتراق و بالا رفتن نسبت دانسیته موتور شده و می تواند مشکلات عدیده ای را در پی داشته باشد که یکی از آن‌ها گرم شدن بیش از ترازو موتور می باشد هر چندین در این موقعیت شتاب موتور نیز بالا می رود اما به مشکلات بعدی اش و خساراتی که ببار می آورد piston 86 top alu نمی ارزد . قطر پیستون درست به میزان سیلندر است.سرسیلندر و سرپیستون محوطه اتاق احتراق را تشکیل می دهند.پیستون حرکت رفت و برگشتی دارد و به علت فعالیت مدل پیستون در میل لنگ به حرکت دورانی تبدیل می شود، او‌لین کار پیستون همین می باشد که یک تراز متحرک را که از اطرافش گاز نتواند نفوذ کند، تشکیل دهد تا مواد اساسی سکو حرارت و فشار بتوانند منبسط شوند، هماهنگ حساس همین کار انتقال فشار نیروی گاز به گونه است که آن نیز به نوبه خود حرکت را به میل لنگ انتقال می دهد.این انتقال حرکت از دسته پیستون به میل لنگ متناسب اهمیت زاویه جور پیستون حیاتی جدار سیلندر است. این به همین معناست که قابلیت ناچیز نمودن بازه زمانی و کمتر وزن پیستون وجود داراست . وزن اندک آلومینیوم سبب ساز کمتر تراکم و در عاقبت آن کاهش نیروی آیتم نیاز به جهت شروع حرکت و نگهداری شتابدهی به همین قطعه می­شود. استحکام پیستون ها کلیدی توجه به فرآیند تولید ارتقاء یافته می باشد . لبه بیشتر رینگهای تراکم پخ میباشد پخ بودن لبه رینگ باعث میشود که اندکی بچرخد و در سرانجام لبهای تیز اهمیت جداره تماس پیدا کند. در سرانجام محصول سوخت و احتراق به روغن خط مش پیدا می کند. یاتاقان های انتهای بزرگ اهمیت روغن اخذ شده ذیل فشار از شیوه گذرگاه های میل لنگ روغن کاری می شوند. استفاده از سوخت بی کیفیت سبب ایجاد دوده و کربن بیشتری درمحفظه احتراق می گردد که اساسی گذشت دوران و تجمع همین کربن ها موجب تولید قفل رینگ و صدمه به موتور اتومبیل شما می شود. موتورهای دو روزگار نیازی به رینگ روغنی ندارند چرا که روانکاری مورد نیاز آن‌ها بوسیله روغنی که اصلی گازوئیل ترکیب شده تامین میگردد و در اصل دارای یک گوشه و کنار روغن جداگانه نمی­باشند. زاویه پخی تماسی برقرار می­کند که سبب ساز ساماندهی روغن مازاد روی جداره سیلندر به سمت حلقه روغنی و از آنجا به سمت مخزن روغن می­شود. وقتی موتور واضح می باشد پیستون و رینگ ها بر روی لایه ای از روغن حرکت می کنند که این مسافت را پر کرده میباشد .

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort Fethiye Escort Marmaris Escort su tesisatçısıkuşadası escortbetroad