اصول طراحی دکور مغازه + 20 تصویر جذاب از دکوراسیون مغازه – ویکی ساختمون

با استفاده از رنگ های خنثی نظیر سفید مایل به زرد و خاکستری برای مبل یا صندلی و آیتم های بزرگ مانع از شلوغی در فضا خواهید شد. برخی از افراد نیز به چشم سرمایهگذاری به طلا نگاه کرده و هر از گاهی به طلافروشی مراجعه میکنند. طراحی داخلی از اجزای مهم در هر ساخت و ساز به شمار می رود و در ایجاد فضایی کاربری و سازگار نقش مهمی دارد. به دلیل ماهیت این نوع مغازه ها حتما قسمتی از فضای خود را باید به وسایل مورد نیاز خود اختصاص دهید زیرا نقش واسطه در تعاملات شما را ایفا می کند. انجام می شود. طراحی داخلی همانند سایر حرفه ها اصول و قواعدی دارد که لزوما باید در طراحی داخلی محیط های گوناگون مانند طراحی داخلی مغازه و … یعنی مشتریان به واسطه نوع دکوراسیون نمای بیرونی و طراحی ویترین مغازه شما جذب آن می شوند و اگر هم قصد خرید نداشته اند حداقل اندک تاملی جلوی مغازه شما می کنند و یا اگر تاثیر گذاری شما بر آنها بیشتر باشد طراحی نما مغازه می تواند در ترغیب آنها برای خرید از مغازه شما بسیار موثر واقع شود. بنابراین تمامی موارد ذکر شده در هر نوع از مغازه اهمیت زیادی دارند اما به واسطه نوع محصول، فضای در دسترس و نوع مغازه شما از درجه اهمیت متفاوتی برخوردارند.

این نکته را به یاد داشته باشید برای نمایش محصولاتی که بستهبندی زیبا و خاص دارند از ویترینهای ساده و شکیل استفاده کنید؛ اما برای به نمایش گذاشتن محصولاتی که ظاهری ساده دارند از ویترینهای خاص با طراحیهای پیچیدهتر استفاده طراحی داخلی مغازه قهوه فروشی نمایید. شما می توانید با قرار دادن وسایل و قطعات تزیینی خاص یا المان ها و شاخص هایی که مردم با آن آشنا هستند و جلب توجه می کنند در قسمت هایی که از بیرون مغازه به خوبی دیده می شوند، جمعیت عبوری از مقابل فروشگاه را به داخل جذب کنید. باید ویترین ها و جانمایی جواهرات و طلا به نحوی در معرض نمایش قرار گیرد که دید خوبی برای مشتری داشته باشد. پس برای طراحی و چیدمان مغازه ی کیف و کفش فروشی باید دقت و توجه زیادی را به کار ببرید تا خانم ها به مغازه ی شما جذب شوند. طراحی این بخش نیز بنا بر کارکرد آن مغازه بسیار مهم بوده چرا که بعد از جذب مشتری و حضور او در مغازه، فضای داخلی باید به عنوان القا کننده یک حس خوب در ذهن مخاطب بسیار تاثیر گذار باشد.

در تعادل نامتقارن باید نظم هارمونی داشته باشند. معمولا در چنین مغازه هایی تعداد ویترین ها و یا قفسه های شیشه ای افزایش می یابد، زیرا به این طریق علاوه بر ایجاد یک جایگاه برای قرار دهی انواع کالا ها، می توان شرایط مشاهده آنها را آسان تر کرد و همچنین با به کارگیری روش های نورپردازی موضعی می توان زیبایی بدلیجات را در نظر مشتریان و مراجعه کنندگان بسیار بیشتر کرد. ویترین اولین بخش از هر مغازه ای است که توجه مشتریان را به سمت خود جلب می کند و در واقع ویترین یک فروشگاه پل ارتباطی بین فروشگاه با مشتریان می باشد از این رو بهتر اس شما در هنگام طراحی و تزیین ویترین مغازه حساسیت لازم را به خرج دهید. اگر معرفی محصولات در ویترین مغازه و در داخل مغازه به درستی انجام شود توجه افراد و مشتری های زیادی را به خود جذب می کند از این رو لازم است در روند طراحی داخلی مغازه خود حساسیت کامل را به خرج دهید.

مهرازک میتواند بهشما کمک کند تا با طراحی مناسب و بهینه یک محل کار ایده آل ایجاد کنید و بهخواستهها و استاندارهای لازم در طراحی داخلی را بهدست بیاورید. طراحی داخلی پروتئینی :فراموش نکنید امروزه اماکن بهداشتی،ضوابط سختگیرانه تری را لحاظ کرده اند و شما قبل از طراحی و اجرا باید همه ی آن ها را رعایت بکنید در غیر این صورت ممکن است مشکلاتی برای شما به وجود بی آید. به طور کل در یک طراحی داخلی مغازه موفق علاوه بر انتخاب تمامی المان ها و متریال های مربوطه باید به عوامل دیگری همچون، جنسیت، تمایلات، باور، فرهنگ و… متناسب با عوامل ذکر شده نوع متریال در طراحی نمای بیرونی مغازه خود را انتخاب کنید. از همین رو می توان گفت که دکوراسیون مغازه از نوع رنگ و کاغذ دیواری تا چیدمان وسایل را شامل می شود. سعی کنید این دیوار بعد از ورود به بوتیک در سمت راست قرار بگیرد، چراکه تجربه نشان داده افراد پس از ورود به مغازه به سمت راست توجه بیشتری دارند. به لحاظ روانشناختی اگر افراد در محیطی قرار بگیرند که تجربه خوشایندی را حس کنند این حس لذت در نوع عملکرد آنها اثرگذار خواهد بود.