قدرت بازاریابی محتوا داستان سرایی

[ad_1]

3 راه های آسان برای افزایش رسانه های اجتماعی خود را نامزدی

یک بار پس از یک زمان خود را رسانه های اجتماعی استراتژی بازاریابی احتمالا تا حد زیادی متمرکز بر روی لینک های به اشتراک گذاری را به شخص ثالث محتوا با مخاطبان خود را. خوب آن روز بیش از, و اگر شما می خواهید را به ایستادگی کردن در شلوغ و پر سر و صدا محیط آنلاین شما نیاز به تمرکز بر روی بازاریابی محتوا داستان سرایی.

همه ما عشق یک داستان فوتی و فوری. این که آیا آن را یک ماجراجویی, کمدی یا افسانه است. داستان تاثیر احساسات مردم را که ما به عنوان بازاریابان می دانم که پس از آن می تواند تاثیر تصمیم گیری خرید و وفاداری به نام تجاری.

با توجه به جنیفر Aaker, یک روانشناس و استاد دانشگاه استنفورد داستان تا 22 برابر بیشتر به یاد ماندنی از حقایق است.

در اینجا یک مثال از اینکه چگونه یک داستان پرشور الهام بخش ترویج و افزایش وفاداری و رسانه های اجتماعی تعامل. SoulCycle مد استودیو در حال چرخش است که ترغیب مردم به سعی کنید از یک نسبتا گران کلاس با استفاده از یک روایت های احساسی.

این هم یک نمونه از موقعیت تجاری اما SoulCycle استفاده از آن به عنوان یک قطعه محتوا در سراسر سیستم عامل آنلاین و در استودیو دیوار:

پس چگونه شما می توانید ترکیب داستان گفتن به کسب و کار خود و تلاش های بازاریابی خود را? در اینجا 3 راه های آسان برای شروع با:

1. چراغ و دوربین نامزدی

یکی از راه های بالا برای گفتن داستان های جالب است که با استفاده از فیلم. من به تازگی با حضور در رسانه های اجتماعی بازاریابی جهان در سن دیگو و این احتمالا بزرگترین غذای آماده: شما نیاز به تمرکز بر روی ویدئو اگر شما می خواهید برای افزایش رسانه های اجتماعی خود را نامزدی.

من می دانم که برخی از مردم نفرت بودن در مقابل یک دوربین اما چند راه وجود دارد به آن را آسان تر است.

برای مثال اگر شما یک مربی زندگی شما می تواند ایجاد فیلم کوتاه پاسخ به سوالات رایج مشتریان خود را مانند من در حق حرفه ای ؟ چگونه می توان شادتر در ارتباط است ؟

آن را احساس بسیار راحت تر و طبیعی به صحبت در مورد آنچه شما می دانید و شما ممکن است به خودتان پیدا کنید در واقع با بهره گیری از آن است.

شما می توانید نشستن در دفتر کار خود در خارج با یک فنجان قهوه… هر آنچه که شما را در سهولت قرار می دهد و ایجاد یک زیبایی برای مردم به در نگاه کنید.

اگر شما هنوز هم با تکان دادن سر خود را چگونه در مورد ایجاد فیلم که از ویژگی های دیگر کارشناسان (که نمی رقبا) و یا با استفاده از تصاویر و متن برای گفتن یک داستان کوتاه? یک مربی زندگی می تواند به اشتراک گذاری گرافیک با نقل قول الهام بخش مجموعه ای به موسیقی و یا شوت زیبا طلوع آفتاب و از پیروان: آنچه از شما سپاسگزار برای امروز ؟

این که آیا شما با استفاده از Facebook Live و یا ایجاد 15-دوم کلیپ های به اشتراک گذاری در Instagram, استفاده از سیستم عامل های مخاطبان خود می کند و شروع به تیراندازی!

2. از دست دادن این لینک در Facebook

آن را در حال حاضر دانش مشترک است که Facebook را محدود رسیدن به پست های خود را اگر شما شامل یک لینک است. هنگامی که شما به اشتراک گذاشتن یک پست بدون لینک تعامل خود را بسیار بالاتر است. ما دیده ایم او اتفاق می افتد و ما را تغییر داده Facebook بازاریابی راه درآمده است.

آن را نه فقط در Facebook که نمی خواهید برای دیدن یک دسته از لینک ها-آن را به مخاطبان خود را. مردم می خواهم به تعامل با نام تجاری و معتبر مکالمات نه تنها تغذیه می شود یک جریان ثابت از لینک به مطالب مرتبط.

شما می توانید لینک های خود را با ایجاد فیلم ها با تماس به عمل با تمرکز بیشتر بر روی مشکلات و راه حل های محصول و خدمات خود را ارائه و درخواست خود را پیروان سوالات آنها می خواهید به آنها پاسخ دهید.

3. اضافه کردن بیشتر انسانیت

من نگه داشته شنیدن کلمه “انسانیت” در این کنفرانس است. آن مربوط به ایده ساده برای ایجاد یک معتبر تر داستان بودن خود را برای ارتباط با مخاطبان خود را.

Warby Parker مقرون به صرفه عینک شرکت که تمرکز خود را در موقعیت تجاری در اطراف می بینی. آنها هرگز به بازار عرضه شده و مخاطبان خود را با گفتن چیزی مانند “ما فروش ارزان عینک برای تمام خانواده!”

به جای چک کردن داستان آنها استفاده می شود در سراسر همه از کانال های خود را:

“هر ایده شروع می شود با یک مشکل. ماست ساده بود: عینک بیش از حد گران هستند. ما دانش آموزان زمانی که یکی از ما از دست داده خود را در یک سفر کوله پشتی. هزینه جایگزینی آنها آنقدر زیاد بود که او صرف ترم اول مدرسه گراد بدون آنها چشمانتان و شکایت. (ما این کار را توصیه نمی.) بقیه از ما تا به حال تجربه مشابه و ما شگفت زده چقدر سخت بود برای پیدا کردن یک جفت از فریم بزرگ است که نمی, ما را ترک و کیف و لخت. کجا بودند این گزینه؟”

به یاد داشته باشید گفتن یک داستان در نظر گرفته شده است به یک ابزار فروش! هدف نهایی شما این است که البته به رشد منجر و فروش اما قصد خود را باید ایجاد روابط قوی با مشتریان خود و جامعه است. اگر شما انجام این کار به خوبی بقیه را به دنبال خواهد داشت.

لازم نیست که یک راه را با کلمات و یا هم به حقه بازی تمام وظایف خود را, اجازه دهید به تنهایی تمرکز بر رشد پیروان و تعامل?

[ad_2]

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>