در قرن 19 سواد گروه کمک به شکل جدید آموزشی با رویکرد

بدون هیچ هزینه به خانواده ها و اتوبوس “رزی” و “آفتابی” در پارک دانش آموز خود را وآمد در روستایی Clay County, Kentucky, به معرفی 3 و 4 ساله به کتاب حروف و اعداد.

در قرن 19, سیاه روشنفکران در شمال شرق جمع شده بودند به طور منظم در سواد گروه به پژوهش و بحث و نوشتن در مورد همه چیز از نظریه های ریاضی, تاریخ و زبان به مد زنان در چین است.

“این بخشی از تاریخ سیاه شده است که تحت فشار قرار دادند که در جدول زیر که اکثر مردم نمی یاد در مورد. من می خواستم به استفاده از آن به مطالعه و reframe آموزش و پرورش امروز” گفت: Gholdy محمد, دانشیار زبان و سواد آموزی در دانشگاه و نویسنده به تازگی منتشر شده کتاب “پرورش نبوغ: سهام چارچوب فرهنگی و تاریخی پاسخگو سواد.”

#apolloLink{color:#000;background-color:#F4BE11;text-shadow: none;padding: 8px 15px 10px;font-family: ‘Roboto’, sans-serif;font-weight: 600;border-radius:10px;}

بیشتر بخوانید درباره اوایل دوران کودکی توسعه

“آنها با هم آمدند با هدف افزایش منافع را به همه جامعه بود و شیوه های که خیلی فکری نیرو است که اگر ما در آنچه که آنها به عنوان یک طرح برای یادگیری ما بهتر انجام می شود در کلاس های درس امروز” گفت: محمد.

او حفاری به کسانی که فراموش شده قرن 19 سهم شکل گرفته بر اساس یک پیشنهاد چهار بخش “حقوق صاحبان سهام چارچوب” برای K-12 آموزش سواد.

• توسعه هویت: حفظ یک حس قوی از ارزش ها و باورها و کسانی که از دیگران.

• توسعه مهارت: مهارت های یادگیری مانند خواندن و نوشتن برای دسترسی به دانش است.

• فکری: برای تبدیل شدن به دقیق در مورد مکانها و چیزهایی که تاریخ و وقایع جاری است.

• بحرانی: توانایی تشخیص دروغ در یک نگاه و درک اجتماعی در سیستم های قدرت و حقوق صاحبان سهام.

نویسنده استدلال می کند که زمان مدل آموزشی است که اغلب محدود به آموزش “مهارت و توسعه” یک عنصر ساده تر برای اندازه گیری و یادگیری از طریق برگه های فلش کارت و دریل اما که اغلب ترک فضا برای عمیق تر درک سراسر مفاهیم.

با بتن K-12 طرح درس گنجانده شده در این کتاب است که در معلمان و رهبران مدرسه, معلم, معلمان و برنامه های درسی, نویسندگان, اما او همچنین نوشت و آن را به تعامل با هر کسی که در مورد سهام و برای پدر و مادر که می خواهند برای حمایت از فرزندان خود را در داخل سیستم آموزشی.

“وقتی که می آید به آموزش و پرورش فرزندان ما هنوز هم نگاه کنید به اروپایی ها. بسیاری از زمان ما بستگی دارد دانشمندان که هرگز کار با کودکان و نوجوانان در آینده از برده داری و لازم نیست که تجربه به نگاه در تقاطع ها از نژاد” محمد گفت.

“من می خواستم برای جلوگیری از ادامه استفاده از چیزی است که در خدمت کودکان از رنگ هست. زمانی که ما در سراسر کشور گروه ما در حال مبارزه با آن است سیاه و سفید از کودکان است. چرا ما نیست شروع با چارچوب مدل, دانشمندان چه کسانی هستند؟,” او اضافه شده است.

فقط 35 درصد از چهارم کلاس در آمریکا مهارت خوانندگان. که تعداد قطره به عنوان کم به عنوان 19% برای کودکان از رنگ با توجه به 2019 بچه ها تعداد داده ها.

با کودکان از رنگ در حال حاضر outnumbering سفید دانش آموزان در کلاس های درس در سراسر کشور و معلمان که احساس آمادگی برای آموزش آنها برنامه درسی به روز رسانی ممکن است آنچه مورد نیاز است.

استفاده از سهام چارچوب یک مهد کودک طرح درس در مورد نحوه نوشتن نام و ممکن است شبیه به این:

• توسعه هویت: بپرسید: “آیا این نام آمده است؟”

• توسعه مهارت: چگونه به نگه داشتن یک مداد و نوشتن نام من.

• فکری: “چه نام من چیست ؟ “آیا من می دانم که هر تاریخی یا چهره های معروف که همچنین به نام من?”

• بحرانی: “آیا به شما می گویند آن را به یک نام و یا نام پسر?” “چرا؟” “آنچه که ممکن است افراد دیگر فکر می کنم در مورد نام من؟”

این داستان می آید از آرمان, روزنامه ابتکار پترسون بنیاد و ساراسوتا هرالد تریبون به اطلاع الهام بخش و تعامل با جامعه.

.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im