5 سال پس از چارلستون شد لرزاند توسط مادر Emanuel کلیسا, تیراندازی, درد همچنان

پنج سال پیش در 8:16 بعد از ظهر در چارلستون کارولینای جنوبی خود اعلام سفید supremacist وارد Emanuel AME Church یک طبقه آفریقایی باشد.

21-در سال در آمد از طریق یک درب سمت و رفت مظهر شر است. فریاد نژادی القاب او به کشته شدن نه نفر مونتاژ برای مطالعه کتاب مقدس قبل از اینکه دستگیر شده توسط مقامات روز بعد.

جهان شوکه شد. اما به عنوان بسیاری از مکث جمعه به یاد امانوئل 9 – کسانی که در بازه زمانی از 41 ساله پاستور Clementa Pinckney به 87-سال-قدیمی گروه کر عضو سوزی Jackson – Black آمریکایی ها می گویند سالگرد صرفا افکن خود خستگی را با این کشور 401-year-old میراث برده داری که ادعا کرده است بیش از حد بسیاری از زندگی به دفعات مشاهده شده است.

“زمانی که من در صحبت با اعضای مادر Emanuel ما آن را یک فصل تمدید ضجه و زاری می گوید:” برگرد. Eric S. C. Manning, که پس از سال 2016 باعث شده است تا این شهر Emanuel آفریقایی Methodist اسقفی کلیسا یک نهاد که ریشه تاریخ به سال 1787.

عصر روز چهارشنبه در یک ویدیو ادای احترام به قربانیان از اعضای خانواده و بازماندگان ظاهر خواهد شد در کلیسا Facebook صفحه و کانال یوتیوب به دنبال مارس برای عدالت در روز یکشنبه و شب زنده داری نماز در ژوئن 24.

منینگ می گوید هر ژوئن 17 گله خود را احساس می کند “حس تنش” منتقله از reliving که روز غم انگیز در جامعه خود را. اما او می افزاید که وجود دارد این است که با روشنایی ضعیف تابیدن از امید ناشی از ملی تظاهرات افروخت از مرگ جورج فلوید یک مرد سیاه پوست که در هنگام مرگ یک افسر پلیس در مینیاپولیس kneeled در گردن او برای نزدیک به نه ساعت.

“ما همه را تشویق کرد که مسئله نژادی و بی عدالتی است که در خط مقدم” منینگ می گوید. “در حال حاضر در حال حاضر این موضوع نه فقط صحبت کردن در مورد آن, اما اقدام است.”

این مؤتلفه پرچم از بین رفته است. است مجسمه John C. Calhoun بعدی بروید ؟

چارلستون واقع در زمان سریع و تاریخی خود عمل تنها چند هفته پس از تیراندازی در مادر امانوئل به عنوان نمایندگان مجلس با رای به حذف مؤتلفه پرچم از خانه ملت در کلمبیا.

پنج سال بعد در کشورهای دیگر و کسب و کار در حال حرکت به حذف پرچم بلند نمادی از یک جنگ داخلی جنوب که مبارزه برای حفظ بردگی است.

این شهر درگیر در حال حاضر در یک بحث جدید در بیش از یک مرکز شهر مجسمه John C., Calhoun, یک پسر بومی و سابق معاون رئیس جمهور آمریکا بود که در گوش خراش خود را در دفاع از برده داری. شبیه مجسمه شده اند و این موضوع از هر دو بحث و خرابکاری در سراسر کشور در روزهای اخیر از جنوب شهر به کاپیتول هیل در واشنگتن ،

“من باور نمی کنم در پرتاب تاریخچه به نوشیدن, پس به صحبت می کنند, اما شما باید به کل داستان و گاهی اوقات با برخی از مجسمه ها وجود دارد بیشتر در مکان های مناسب برای آنها از مرکز شهر می گوید:” چارلستون شهردار جان تککلنبورگ بود که انتظار می رود به ایجاد یک اطلاعیه در Calhoun مجسمه چهارشنبه.

تککلنبورگ که چارلستون فعالان اغلب توصیف به عنوان متحد خود در مبارزه برای عدالت اجتماعی می گوید: مادر Emanuel تیراندازی باقی مانده یک واقعه آسیب زا برای شهر اگر نه ملت در امتداد خطوط همان فلوید را فیلم برداری, مرگ در روز یادبود.

او می گوید: او سلام “معنوی فضل” نشان داده شده توسط بستگان Emanuel 9 که بخشید تیرانداز – Dylann سقف بود و محکوم به قتل و محکوم به اعدام – و امید “آنها می تواند الهام بخش ما را به راضی در این لحظه مهم در تاریخ است.”

‘سیاه, خستگی,’ باقی مانده در چارلستون 5 سال پس از کشنده کلیسا تیراندازی

در حالی که بخشش در بخشی از بستگان بود متناوب عمل نباید سقوط در سیاه پوستان برای بازی در این نقش می گوید: چاد Starks کمکی, استاد جامعه شناسی, انسان شناسی و عدالت کیفری در دانشگاه کلمسون در کارولینای جنوبی است.

“سیاه و خستگی با این همه بسیار واقعی است چرا که در حقیقت این است که بخشش آنها نشان داد بود و عمیق معنویت منتقله از آبا و اجدادی میراث برده داری را که لازم بود به حرکت سفید آمریکا می گوید:” Starks که شرکت BCS & همکاران مشورت با شرکت ها و اجرای قانون بر عدالت اجتماعی مهم است.

“خط پایین این است که ما هنوز تغییر سیاست ها یا شیوه یا روش برای مردم سیاه و سفید به احساس راحت,” او می گوید. “اما این کشور در حال حاضر گوش دادن. تاپیک های مختلف گوش زمین.”

هارون کمستکک صرف سال تدریس در فیلیپین قبل از گرفتن یک کار در یک تا حد زیادی آفریقایی بخشی از شمال چارلستون است. پس از دیدن است که شرایط زندگی دانش آموزان خود را شبیه به کسانی که از کشورهای در حال توسعه او تاسیس بالا بردن چارلستون که کمک می کند تا حمایت از بی خانمان ها و طرفداران برای تغییر اجتماعی.

“پیام من به سفید دیگر مردم این است که این همه بر شما, بیش از حد, اگر شما واقعا در مورد مراقبت از مردم می گوید:” کمستکک یک معلم موسیقی و deejay که ثابت در شهرستان تظاهرات – از جمله به طور منظم گردهمایی که مقابله با کسانی که به پرواز مؤتلفه پرچم.

“ما در حال دیدن مردم از همه رنگ و همه سنین در حال حاضر ما در تظاهرات بزرگ است که می گوید:” کمستکک و اضافه کرد که او در میان عزاداران در خارج از درهای مادر Emanuel در ساعت پس از تیراندازی. “در همه چیز ما در حال حاضر ما افتخار Emanuel 9.”

سیاه چارلستون فعالان امیدوارم که به شکل قانون است که می تواند از ما حفاظت’

مانند کمستکک بسیاری از Charlestonians نمی خواهند یا این قرن 21 حقوق مدنی لحظه یا حافظه از کسانی که کشته شده در سال 2015 به تصویب توجهی نشد.

مارکوس مک دونالد ترک شغل خود به عنوان یک کالا معامله گر و آغاز یک فصل مستقل از زندگی مهم است. او با استفاده از پلت فرم به افزایش آگاهی از نیاز برای ایالت پلیس تعصب ممیزی که انجام شده در چارلستون – يافته های پژوهش نشان داد پیشرفت بلکه مسائل را با دهها و استفاده از زور – اما مقاومت در برخی از جوامع در سراسر کشور.

“اکثر مردم در این شهرستان در حال بیدار شد و تلاش برای بهتر کنند اما نفرت و جهل وجود داشته باشد – به خصوص در شهرهای کوچک می گوید:” مک دونالد که اعضای خانواده حضور مادر Emanuel. “اما هنوز هم شما پیدا کردن یک آرام نژاد پرستی بیشتر سکوت نوع که انحصاری توسط طبیعت است.”

مک دونالد می گوید: تغییر قلب و ذهن برخی از همکار خود اهالی کارولینای جنوبی اتفاق نخواهد افتاد “بنابراین بهترین کاری که ما می توانید انجام دهید این است که مبارزه برای تغییر قوانین در جهت است که قوانین می تواند محافظت از ما.”

Jesse Williams, دیرین فعال است در حال اجرا برای یک صندلی شورا در شهرستان چارلستون به منظور ریشه کن کردن “سیستمیک نژاد پرستی در مدارس و پلیس و دولت شهر سیستم چون با جورج فلوید که فقط پنج سال پس از مادر Emanuel تیراندازی این چیزها هنوز هم برای ما اتفاق می افتد در این کشور است.”

ویلیامز شروع اعتراض در پی تیراندازی مرگ والتر اسکات یک مرد سیاه و سفید بود که برای متوقف شکسته ترمز نور توسط افسر مایکل Slager فقط دو ماه قبل از مادر Emanuel فاجعه است. ظاهر نشان اسکات در او فرار کرد و Slager محکوم به 20 سال زندان است.

“اول ما تا به حال اسکات کشتن و سپس ناگهان همه از یک مادر Emanuel اتفاق افتاد و ما فکر کردیم که قطعا همه چیز تغییر خواهد کرد برای ما, اما آنها نمی” ویلیامز گفت. “به عنوان یک از دوستانم می گوید:” چارلستون می آید در سراسر به عنوان چای شیرین در سطح, اما وجود دارد که طعم غذا در دهان تلخ نژادپرستی.’ من مبارزه را به مطمئن شوید که همه چیز اتفاقی که در آن کلیسا و به جورج فلوید اتفاق نمی افتد هر بیشتر در این کشور است.”

کارولینای جنوبی یکی از تنها 4 متحده بدون جرم و جنایت نفرت لایحه در کتاب

دولت Rep. بث برنشتاین یک دموکرات و تنها از ایمان یهودی در میان همکاران او شده است هل دادن به قانونگذاران کارولینای جنوبی به تصویب یک جنایت نفرت لایحه. دولت میان تنها چهار آرکانزاس گرجستان و وایومینگ هستند و دیگران – که هیچ گونه قانون در این کتاب است. عبور می توانست اگر مجازات یک جرم و جنایت مرتکب شد به دلیل تعصب نژادی.

“این دشوار است به این طریق, اما من احساس می کنم بسیار به تازگی همکاران من در طرف دیگر راهرو شروع به دیدن چرا این لازم است” برنشتاین می گوید. “همه ما reeled پس از تیراندازی در مادر Emanuel و که منجر به پرچم گرفته شدن پایین. اما این بار من حس که حتی بزرگتر تعهد به تلاش و مبارزه علیه نژاد پرستی است که تجربه بسیاری از شهروندان ما.”

برنشتاین امیدوار است این جنایت نفرت لایحه را دریافت حمایت بیشتر دریافت سقوط می آیند قانونی جلسات. اما او می داند که نبرد در انتظار.

“من دوست دارم دولت من,” او می گوید. “اما ما یک راه طولانی برای رفتن.”

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>