هر کسی این بازی به ارمغان می آورد سازندگان و بازیکنان با هم در Ringling College

چه چیزی شما زمانی که شما ترکیب طراحان بازی, بازیکن بازی, و بازی ناشران? آن را به نام protospiel که در آن تمام سطح میز صنعت بازی هم به بازی و یادگیری در مورد طراحی بازی.

که مفهوم پشت کسی بازی کنوانسیون در Ringling College of Art and Design در این آخر هفته که در آن هر دو آماتور و حرفه ای می تواند طرفداران سعی کنید از بازی های آنها را ایجاد کرده اند.

برای هر کسی بازی سازمان ریک Dakan یک استاد نوشتن خلاق در Ringling آن را یک فرصت برای معرفی افراد به یکی از احساسات خود را.

“تبلتب بازی ها چگونه من شروع من به عنوان یک طراح بازی و نویسنده و من می خواستم به شما معرفی می کنم که به دانش آموزان و جامعه بزرگ” گفت: Dakan.

بیش از 100 شرکت کننده در جمع آوری ده ها تن از جداول ریاست طراحان بازی که هدایت آنها را از طریق تولیدات خود را از خانواده دوستانه بازی های کارت که دقیقه به یادگیری پیچیده تخته شامل صدها قطعه و ساعت از گیم پلی.

آن را سرگرم کننده برای بازیکنان اما طراحان بازی نیز با قدردانی از فرصت ها در protospiel مانند هر بازی.

“این فوق العاده است برای رسیدن بیدرنگ پاسخ از بازیکنان و دیگر طراحان بازی و دیدن آنچه که طراحان دیگر انجام می دهند می تواند جرقه ایده” گفت: Kenneth Hite نویسنده و طراح از ده ها تن از نقش بازی کردن بازی ها. “شما در حال دیدن بازی طراحی در خام است.”

همراه با این بازی وجود دارد کارگاه های آموزشی و پانل های ارائه شده توسط بازی حرفه ای با موضوعات مختلف از چگونه به زمین بازی برای ناشران به ساختمان اجتماعی و مهارت های عاطفی در تبلتب بازی ها. چندین تمرکز خود را بر روی توسعه یک داستان بزرگ در بازی خود را که متناسب با نوشتن خلاق برنامه Ringling راه اندازی چهار سال پیش.

“همه چیز ما در Ringling در مورد داستان و بازی ها راه دیگری برای داستان” گفت: Ryan Van Cleave سر نوشتن خلاق در کالج. “وجود دارد هیچ برنامه دیگر در کشور است که ارائه می دهد کلاس در نوشتن برای تبلتب بازی ها.”

که تمرکز بر روی داستان مشهود است در بسیاری از جداول که در حال پاک کردن تخته, کارت, یا دیگر قطعات بازی. وجود طراحان بازی تنظیم صحنه و شروع یک داستان در حالی که بازیکنان تصمیم می گیرید که چگونه آنها را تحت تاثیر قرار داستان و همکاری پیدا کردن یک راه را به پایان.

برای بازی ناشران یک رویداد مانند این است که یک فرصت برای کمک به پرورش موج بعدی از طراحان و ارتباط برقرار کردن با بازیکنان است.

“ما همیشه در تلاش برای پیدا کردن راههای جدید برای ارتباط با جامعه بازی و هر بازی یک فرصت بزرگ است که می آمیزد دانشگاهیان طراحان و بازیکنان گفت:” ساندرا Lefever از DriveThru, یکی از بزرگترین, بازار, برای, بازی, به خصوص از کوچک و ناشران مستقل.

که آیا آنها یک طراح debuting یک بازی جدید و یا یک صنعت حرفه ای کمک به تازه واردین حرکت به چاپ و نشر کسب و کار, همه در کنوانسیون در نظر گرفتن زمان برای نشستن و بازی بازی در حالی که برای.

“این یک فرصت عالی برای دانش آموزان و جامعه به یادگیری در مورد طراحی بازی اما آن را نیز فقط یک مقدار زیادی از سرگرم کننده” گفت: Dakan.

علاقه مند است ؟

هر کسی بازی همچنان در یکشنبه, فوریه. 9 از 10 صبح-5 بعد از ظهر به ringling.edu/content/anyones-game-tabletop-game-conference برای جزئیات بیشتر.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>