آن را 12 مایل از سایه مسیرهای خاک مراتع و آبراه نگه داشته تا با تلاش های دوچرخه کوهستان جامعه است.

آن را نیز یک منبع از جنگ است. دولت تلاش کرده است به نوبه خود دنباله به یک راه هموار است که متصل قدیمی خیابان سرو پل و بلومینگتون فری پل. برخی از مردم که عشق دنباله ترین فکر می کنم که واقعا یک ایده بد است.

دنیس پورتر دوچرخهسواری و بلومینگتون ساکن شروع به صرفه جویی در رودخانه کف گروه در تلاش برای جلوگیری از سنگ فرش پروژه. او می بیند دنباله به عنوان نادر پچ از زیبایی های طبیعی—یک محل که در آن شما واقعا می تواند احساس شما در خارج از شهر و در جنگل از دست داده.

“این است که به معنای واقعی کلمه یکی از محبوب ترین مقصد در دولت,” او می گوید.

او ممکن است در مبارزه با از دست دادن نبرد. دنباله دار شده است, تحت ساخت و ساز از تابستان گذشته. است که برخی از دنباله. اولیه 2 میلیون دلار alottment توسط قوه مقننه دولت پرداخت می شود تنها دو مایل از پیشرفت یک blacktop دنباله پورتر می گوید که “هیچ جا.” و علاوه بر این پس از شکستن رکورد سیل سال از آن شده است در زیر آب حدود نیمی از زمان.

“از آن استفاده می شود به تنها سیل در بهار” او می گوید. در حال حاضر او را نگران دنباله جدید خواهد بود غیر ممکن است برای حفظ. به عنوان یک بلومینگتون اقامت او نیز شک و تردید خود را در مورد کل هزینه این پروژه خواهد بود که جای پای این لایحه است.

“وجود دارد هیچ زمان بودجه باقی مانده دنباله هموار در بلومینگتون” پست های اخیر در نجات رودخانه کف می خواند. “بودجه اضافی نیاز خواهد بود به تصویب در دولت و کنگره توسط قانونگذاران.”

این منتقدان بالا بردن ابرو.

“به خصوص با آنچه در جریان است در حال حاضر [coronavirus],” نجات رودخانه کف عضو استفانی جانسون می گوید. “هیچ راهی وجود ندارد که آنها در حال رفتن به دادن پول بیشتر برای این است.”

استدلال ساخته شده از طرف هموار دنباله است و بزرگ شده است در دسترس است. خاک مسیرهای ممکن است خوب برای دوچرخه سواران کوه اما نه خیلی اگر شما با استفاده از صندلی چرخدار است. ان Lenczewski, Bloomington, سابق نماینده در قوه مقننه شده است این پروژه را بزرگترین قهرمان از سال 2013 زمانی که او نویسنده قانون اختصاص اولیه که 2.5 میلیون دلار برای هموار کردن مسیر ،

پورتر و متحدان او استدلال می کنند در حال حاضر وجود دارد مقدار زیادی از مسیرهای پیاده روی در دسترس در منطقه بدون تلاش برای ساخت یک جدید در وسط یک دشت سیلابی. اما در سال 2014 Lenczewski گفت استار تریبیون که مخالفان نمی تواند “آن را متوقف کند” که “پول [تا به حال] داده شده است برای تکمیل دنباله.”

بود که دقیقا درست است. فاز یک به تنهایی—کسانی که برای اولین بار دو مایل هنوز هم در حال پیشرفت است—به پایان رسید تا گرفتن یک پیشنهاد کم از $3.16 میلیون.

Lenczewski در ادامه به استعفا ناگهان اواسط دوره در اواخر سال 2015 به یک لابی فرفره با Lockridge Grindal نون. ماه پس از پارک و مسیرهای شورای مینه سوتا که هل برای آسفالت مسیرهای پیاده روی در سراسر کشور اعلام کرد و آن را تا به حال حفظ او به خم شدن گوش در کنگره.

چند سال بعد همین به ظاهر تو رفتگی در دیوار موضوع را منفجر کرد و تقریبا از خط خارج قوه مقننه زمانی که جمهوری خواهان تلاش برای حذف Lenczewski قبلی شرط که دنباله جدید نیاز بود هموار کرد. 12-کشش مایل جنگلی حاشیه رودخانه ثابت کرده است که یک لو لو سیاسی برای کل دولت است.

بلومینگتون ارشد برنامه ریز جولی فرنهم سریع به تاکید است که این از نظر فنی وزارت منابع طبیعی مینه سوتا’ پروژه نه شهر. این پا برای اولین بار از این پروژه ساخته شده است که در بلومینگتون متعلق به زمین و مقامات شهرستان دریافت “تپش” از بازخورد در مورد آن در پاییز سال 2018 است.

پا بعد که DNR امیدوار به ساخت این فصل ساخت و ساز و یا بعدی را از طریق اراضی متعلق به اداره خدمات شیلات و حیات وحش از جمله مینه سوتا دره پناهگاه حیات وحش ملی.

“تا آنجا که من می دانم ساخت و ساز نمی شود دوباره تا ماه اوت” فرنهم می گوید.

DNR نمی پاسخ به درخواست مصاحبه اما صفحه پروژه در وب سایت خود هشدار علیه استفاده از بخش اول این دنباله به عنوان یک معیار برای قیمت کردن بقیه. این به خصوص بخش خصوصی را که پر از جریانهای نیاز به پل و پلچک. بخش بعدی باید “به احتمال زیاد هزینه کمتر از $1 میلیون” بر اساس در بازار امروز است.

حتی اگر به نظر می رسد مانند یک شات پورتر و بقیه نجات رودخانه کف خدمه نمی دادن. آنها می گویند آنها می خواهند یک, کامل, برنامه ریزی دقیق از DNR از جمله برآورد هزینه و که در آن پول خواهد آمد از.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.net