می تواند شرکت های کنترل چه تدریس در مدارس دولتی?

ملی, بحث در مورد حرکت به خصوصی امریکا در مدارس دولتی عمدتا متمرکز بر مسائل مدارس و مدرسه کوپن طرح. اما تعداد فزاینده ای از والدین و معلمان و مدرسه طرفداران و همچنین کارشناسان در دانشگاه ها به طور فزاینده ای هشدار در مورد نوع دیگری از مدرسه خصوصی.

شما نمی شنوید زیادی در مورد این شکل از خصوصی سازی در انجمن های ملی و رسانه های جریان اصلی اخبار, اما آن را در حال صحبت در مکان هایی مانند Chesterfield County, Virginia که مرزهای ایالت ریچموند.

در یک مجمع عمومی در چسترفیلد در سپتامبر سال 2019 یک مخاطب جمع آوری شده را به نمایش فیلم “کوله پشتی پر از پول نقد” یک مستند به روایت بازیگر مت دیمون که در معرض چه منشور و اسناد مالی را به خطر اندازد مدارس دولتی و توزیع مجدد منابع و دانش آموزان نابرابر در راه است.

در عین حال این میزگرد که به دنبال این فیلم به سرعت نوسان دور از صحبت کردن در مورد منشور و کوپن زمانی که یکی از اعضا میانه, معلم مدرسه, اما کلارک به نام مخاطب را با توجه به “های مختلف شاخه ای از جنبش خصوصی. خصوصی ما در حال دیدن در اینجا در چسترفیلد است که از طریق CTE.”

CTE حرفه ای و ویژگی های آموزش و پرورش است یک تغییر علامت تجاری از آنچه شده است به طور سنتی به نام آموزش فنی و حرفه ای و یا voc-ed تنها در souped تا نسخه ارائه دوره تاکید بر علم و تکنولوژی و مهندسی و ریاضی (STEM).

اما در جوامع مانند چسترفیلد بنیادی مربوط CTE درسی است به طور فزاینده ایجاد شده توسط مربیان اما توسط کسب و کارهای بزرگ مانند آمازون سیسکو و فورد.

و ویرجینیا در آغوش یک کسب و کار-محور CTE فراتر از بازنویسی برنامه درسی. آن را در مورد مرتب سازی کودکان در مدارس و کل جوامع به آموزش و پرورش سرنوشت است که بصورتی پایدار و محکم جوش به بازار کار تعیین شده توسط صنایع.

آموزش و پرورش و یا کلاس مرتب سازی?

ملیسا McKenney پدر و مادر زندگی می کند که در نزدیکی Henrico County, است به خصوص با احتیاط از یک تلاش جدید برای حک کردن دولت به منطقه ای بازار کار بر اساس نیازهای کسب و کار در مناطق خاصی از دولت و تراز فرصت های آموزش و پرورش در این مناطق با نیازهای کارفرمایان.

تلاش رهبری رشد و فرصت (رفتن) ویرجینیا بسیار تاثیر گذار کسب و کار-رهبری توسعه اقتصادی, ابتکار, بخش دولتی به نه مناطق مجزا هر کدام با مجموعه خود را از اولویت توسعه اقتصادی خوشه ها بر اساس کارفرمایان بزرگ واقع در این منطقه است.

به عنوان مثال منطقه هفت که در آن جدید آمازون ستاد خواهد بود و قرار است برای آن “اولویت خوشه صنعت”: خدمات کامپیوتر, امنیت, خدمات مشاوره, خدمات مالی, خدمات مهندسی, زندگی, علوم و تحقیقات سازمان. منطقه یک, در جنوب غربی بخشی از دولت است که بسیار بالاتر از نرخ بیکاری بخشی از علت به تعطیلی معادن زغال سنگ و تولید کسب و کار است و برای آن اولویت خوشه صنعت پیشرفته تولید کشاورزی و مواد غذایی و آشامیدنی تولید اطلاعات و فن آوری های نوظهور و انرژی و مواد معدنی است.

قصد به عنوان McKenney آن را می بیند به تراز عمومی برنامه درسی مدرسه در هر منطقه به صنعت اولویت و سپس “آهنگ هر دانش آموز به نوعی از برنامه آموزش و پرورش بر اساس منطقه ای, مشخصات,” او گفت:. “بنابراین دانش آموزان در زغال سنگ کشور که در آن قلمرو انرژی بزرگ است را دریافت کنید ردیابی به انرژی و مسیرهای شغلی” در حالی که دانش آموزان در بخش شمالی از دولت هستند و مرتب برای این صنعت گفت: McKenney.

چسترفیلد پدر و مادر کاترین Flinn نگران است که رد پای سنگین کسب و کار در هر منطقه محدود خواهد شد گزینه برای دانش آموزان است. “هنگامی که قلمرو نیازهای انرژی خط کارگران آنها فشار برای یک دوره در چگونه به یک بازیکن خط جلو برای Dominion انرژی” او استدلال کرد. تنظیمات خود هستند که دانش آموزان باید بیشتر البته گزینه های کمتر نیست که مردم در تعیین برنامه ارائه شده باید در زمینه های آموزش و پرورش نه تنها در کسب و کار.

حتی اگر این درسی است که از کیفیت بهتر از آنچه که این پدر و مادر پیش بینی وضع از این بازار کار مناطق روشن می سازد به مربیان چه هدف از کار خود را, Clark گفت: من در یک مصاحبه تلفنی. “در دولت مانند ویرجینیا که در آن امتیاز به مدت طولانی نقش مهمی در تعیین فرزندان آتی انتظار به نظر می رسد برای هدایت دانش آموزان به برنامه هایی که دیگران تعیین کرده اند که آنها را ‘مناسب’ به صورت” او گفت:.

سنتی voc-ed در ایالات متحده بدنام سابقه کارگردانی کودکان از خانواده های کم درآمد به آموزش و پرورش دوره های آموزشی هستند که در کالج مقدماتی برنامه درسی. که در عمل شناخته شده به عنوان ردیابی شده است “بارها و بارها در بر داشت مضر برای دانش آموزان ثبت نام شده در پایین تر آهنگ و به ارائه مزایای قابل توجهی برای بالاتر-ردیابی دانش آموزان” با توجه به بررسی تحقیقات ملی سیاست های آموزش و پرورش مرکز.

پدر و مادر من با صحبت در ویرجینیا نگران هستند که دولت خود را احیای عمل ردیابی—تنها با سطوح و مسیرهای مربوط به شغل و صنعت.

“پدر و مادر باید نگران داشتن فرزندان خود را ردیابی برای یک نوع خاص از آموزش و پرورش شروع و در مدرسه” McKenney گفت. “شما می توانید با قرار دادن آنها را در یک مسیر است که در چند سال آنها علاقه مند نیست در دیگر.”

“برخی از دانش آموزان ممکن است در نهایت می خواهید به کار برای سیسکو” گفت: Chesterfield پدر و مادر سارا Ward در مورد سیسکو-خاص شبکه دوره های ارائه شده در منطقه است. “اما اگر شما می خواهید برای یادگیری در مورد شبکه های کامپیوتری, اما نمی خواهید به کار برای سیسکو? یا چه اتفاقی می افتد اگر شما برنامه کامل و استخدام توسط Cisco اما سیسکو آتش سوزی شما؟”

McKenney همچنین با اشاره به این که کودکان در مناطق که اولویت بندی CTE برنامه های که یا تصمیم به ورود یا موفق به رسیدن به یک مسیر خاص در اوایل آموزش و پرورش خود را می تواند خاموش کردن از فرصت ها پایین جاده. “کودکان از رنگ اغلب آنهایی که نمی شناخته شده برای برخی از آهنگ ها و یا دلسرد از ورود به مسیر” او اشاره کرد.

در واقع دانشکده های فنی و حرفه ای در Loudon شهرستان است که وزیر آموزش و پرورش بتسی DeVos بازدید در ماه فوریه 2019 مورد انتقاد قرار گرفته underrepresenting دانش آموزان سیاه پوست. و فن آوری نیروی کار به طور کلی است که به شدت سفید و آسیایی به گزارش مجله Wired اشاره کرد که تنوع نژادی از آمازون کارکنان ناشناخته است چرا که این شرکت گزارش نشده جمعیتی از آن tech کارگران است.

یکی از بزرگترین مشکلات آمریکا آموزش’

ویرجینیایی نیز در مورد دولت خود را تعهد به سرمایه گذاری 1.1 میلیارد دلار را به ایجاد یک “tech-استعداد خط لوله” تعهد دولت ساخته شده به مهر و موم معامله با آمازون برای این شرکت به ساخت آن جدید شرق سواحل مرکزی در آرلینگتون. چه نگرانی پدر و مادر در چسترفیلد و در جای دیگر در دولت است که نه تنها مقدار عظیمی از پول خواهد شد که صرف آموزش کارگران برای صنعت فن آوری بلکه نیت معمار است که هدایت این تلاش است.

اجماع نظر است که از نظر فرد مسئول برای wooing از آمازون HQ2 به ویرجینیا استفن Moret, رئيس جمهور و مدیر عامل شرکت ویرجینیا توسعه اقتصادی مشارکت منصوب سیاست بدن ایجاد شده توسط ویرجینیا مجمع عمومی برای حمایت از توسعه و گسترش اقتصاد دولتی است.

زمانی که Moret, مذاکرات در مورد آموزش و پرورش, او با استفاده از اصطلاح “استعداد توسعه” برای کسب و کار. او می نویسد: در یک مقاله برای بروکینگز که “ویرجینیا گرفته است چند گام بزرگ به سمت اجرای” یک “یادگیری جدید/درآمد اکوسیستم… برای بهتر حرکت بازار کار” برای هر دو کارفرمایان و کارگران است.

یک بخشی از این اکوسیستم است “با هدف حمایت از رشد آمازون ستاد عملیات در آرلینگتون و همچنین شرکت های فن آوری در سراسر ویرجینیا” گزارش ویرجینیا کسب و کار.

Moret خود مسیر حرفه ای نیز ممکن است یک نگرانی برای کسانی که آشنا هستند با این نوع رهبری است که تحت سلطه کسب و کار پسند سیاست آموزش و پرورش برای دهه.

با توجه به ویرجینیا کسب و کار پس از رسیدن به یک فارغ التحصیل رشته بیزنس از دانشگاه هاروارد Moret خدمت روی لئامت دادن در McKinsey & Company, شناخته شده برای آن سود-اولین و کاهش هزینه اخلاق. در مصاحبه با توسعه مشاوران بین المللی Moret توضیح داد که او نیز استخدام McKinsey برای کمک به فرود آمازون HQ.

از مک کینزی, Moret رفت و منجر به Baton Rouge, لوئیزیانا, اتاق بازرگانی و سپس به کار برای دولت به عنوان وزیر توسعه اقتصادی تحت فرماندار سابق بابی جیندال.

طی نشستی تصدی, لوئیزیانا, شروع به پریدن کرد فروشی به مدرسه خصوصی سازی را در دستور کار خود گسترش یک مدرسه کوپن برنامه ایالتی و نظارت بر دو برابر شدن دانش آموز ثبت نام در مدارس.

Moret حمایت لیورپول 2012 آموزش و پرورش بودجه که گسترش مدرسه کوپن و او با موفقیت تحت فشار قرار دادند به صورت یک لایحه که اجازه شرکت هایی که کمک مالی املاک و مستغلات و یا یک ساختمان به یک منشور مدرسه برای تبدیل شدن به یک شرکت شریک مدرسه و در نتیجه خود را تضمین کند کارکنان, کودکان, ثبت نام در مدرسه “گفت: این می تواند یک ابزار مهم برای جذب کسب و کار جدید به لوئیزیانا” با توجه به بیشتر باتون روژ گزارش کسب و کار.

ازدواج از منافع کسب و کار با سیاست های آموزش و پرورش بوده است “یکی از بزرگترین مشکلات تحصیل در آمریکا” با توجه به کنت Saltman استاد رهبری آموزشی در دانشگاه ماساچوست-دارتموث که صحبت با من در یک تماس تلفنی. او معتقد است که کسب و کار-رهبری تلاش ها برای بازسازی مدارس منجر به مشوق ها و تغییراتی که در حال صدمه زدن و تضعیف به هدف آموزش و پرورش است.

“در هسته بسیار از مسائل” او اظهار داشت: “سوال این است که بیش از آنچه در مدارس دولتی هستند. قدیمی وجود دارد بحث بر سر هدف از مدارس به عنوان آماده سازی برای کار در مقابل هدف از مدارس به عنوان آماده سازی برای کودکان برای تبدیل شدن به بزرگسالانی که قادر به خود حکومت و کامل مشارکت عمومی است.”

‘یک دیوار بین مدارس و کسب و کار’

مشکل با هماهنگی با منافع کسب و کار بیش از حد نزدیک با آموزش و پرورش گفت: Saltman است که اغلب تاثیر کسب و کار به دنبال به آموزش و پرورش بازگشت به دستور کار در مورد آموزش اصول اولیه و نه در مورد انتزاعی تر به اهداف از تحصیل.

به عنوان کلارک می بیند آن را مردم همان هل دادن Virginia tech-استعداد خط لوله هستند همان افرادی که بوده است و اصرار دارد که مدارس را بهبود بخشد اگر آنها در عمل بیشتر شبیه کسب و کار. “اینها همان افرادی که در تماس با دانش آموزان من ‘محصولات’,” او به من گفت. “همان کسانی که دانش آموزان من انسان هستند و پیچیده هستند.”

به این دلایل و دیگران Saltman ترجیح می دهند وجود دارد “یک دیوار بین مدارس و کسب و کار.” کسب و کار واقعا نمی پرداخت یک درصد قابل توجهی از مالیات است که حمایت از مدارس او استدلال کرد. “آنها خیلی بیشتر از آنها در قرار داده است.”

شرکت های فن آوری در حال بدنام غیر همکاران به مدارس محلی. مایکروسافت برای سال اجتناب از پرداخت مالیات در ایالت واشنگتن که در آن است بر اساس, با راه اندازی یک شرکت تابعه در رنو نوادا است که هیچ مالیات شرکت ها با توجه به تحقیقات توسط واشنگتن-بر اساس KNKX. که مالیات طفره رفتن ممکن است shortchanged واشنگتن مدارس توسط 8 میلیارد دلار بر اساس حداقل یک برآورد KNKX یافت.

در آن موفق پیشنهاد برای آمازون ستاد ویرجینیا به $750 میلیون دلار مشوق های مالیاتی برای این شرکت بیش از 15 سال آینده. نیویورک آماده شد به این شرکت و حتی بیشتر—$1.2 میلیارد دلار مشوق های مالیاتی. اعتراض عمومی محلی منجر به نیویورک معامله در حال سقوط را از طریق.

از این دو شهر علاوه Nashville که در آن شرکت همچنین دارای یک مرکز جدید آمازون ایستاده بود برای به دست آوردن بیش از $2.2 میلیارد دلار مشوق های مالیاتی—پول است که می تواند نکردن از خزانه عمومی است که پرداخت هزینه برای آموزش و پرورش و سایر خدمات است.

“نیز وجود دارد یک سابقه بسیار طولانی از کسب و کار به دنبال راه هایی برای رایگان آموزش کارگران مراکز” Saltman افزود: “و سابقه به دنبال در مدارس به عنوان مکان های که در آن اهداف تجاری می توان متوجه شد یا با چیزهای فروش به مدارس و یا پول چه مدارس ارائه کسب و کار.”

نمونه هایی از کسب و کار اقدام بیشتر شبیه شکارچیان از همکاران خود در روابط عمومی و مدارس متعدد بوده است و به خوبی به اطلاع عموم.

و آمازون را در رابطه با ویرجینیا در حال حاضر در حال راه رفتن precariously خط خوب بین شریک و درنده.

در همان زمان که آن HQ معامله شد و پایین رفتن آمازون عرضه جدید مشارکت با چهار ویرجینیا مدارس به اتخاذ این شرکت AWS آموزش برنامه. با توجه به اخبار کسب و کار محلی خروجی “شرکت مدارس در ترکیب AWS آموزش منابع خود را به دوگانه ثبت نام برنامه اجازه می دهد دانش آموزان دبیرستان به ثبت نام برای کلاس های دانشگاه که شامل برنامه درسی و همچنین ارائه ابر و مدارک برای معلمان است.”

AWS آموزش است “آمازون جهانی ابتکار عمل را به ارائه منابع برای آموزگاران و دانش آموزان و ایجاد مهارت در تکنولوژی ابر” با توجه به سیلیکون زاویه.

AWS مخفف Amazon Web Services که یک محصول است که مدارس می توانید خرید. “این AWS Cloud آزاد مدارس و مناطق از حواس او را پرت از مدیریت زیرساخت … به طوری که آنها می تواند در تمرکز دانشجویان” شرکت بازاریابی زمین می رود. “از عقب پایان مدیریت اطلاعات به دسکتاپ های مجازی AWS ارائه می دهد ابزار به طوری که هر دانش آموز می شود توجه آنها نیاز به رشد است.”

این AWS بخش “تولید 25 میلیارد دلار فروش در سال گذشته—تقریبا به اندازه استارباکس” با توجه به 2019 مقاله نیویورک تایمز “و آمازون بیشتر سود آور کسب و کار” با قرارداد از شرکت های بزرگ در خرده فروشی, دارو, تولیدی, املاک و سایر صنایع.

با آمازون توانایی استفاده از AWS آموزش به عنوان یک غذای اصلی به یک منطقه مدرسه برنامه درسی و معلم حرفه ای برنامه های توسعه این شرکت می تواند در ایجاد ارتباط با مدارس به فروش سودآور ذخیره سازی داده ها قرارداد که شرکت “سود اصلی راننده” با توجه به Investopedia. Loudoun County, یکی از مناطق آموزش و پرورش که به تصویب رسید AWS آموزش نیز امضا یک قرارداد با AWS cloud خدمات به آموز انتقال داده ها به فضای ابری و مجازی سازی دانش آموز رومیزی. “همه از باطن زیرساخت ها و کامپیوتر قدرت در AWS,” یک, Loudoun مدرسه رسمی می گوید در یک پست وبلاگ اعلام AWS سایت.

Saltman و ویرجینیا پدر و مادر من صحبت می کرد با اشاره کنم که جفت شدن AWS آموزش خود را با خدمات ابری می دهد آمازون یک مدل کسب و کار است که در آن به طور بالقوه دانش آموزان و معلمان آموزش نحوه کار در ابر خواهد تولید داده های این شرکت برای سود عملیات. “هنگامی که دانش آموزان در حال مخاطبان اسیر و برنامه درسی گرا به تولید داده… که [بالقوه] یک شکل از کار کودکان” Saltman گفت.

کلارک می بیند این توسعه به عنوان یک “گام” در درنده رابطه بین بخش خصوصی و مدارس عمومی. “افرادی که پول و قدرت شده اند قادر به دستکاری در ساختار مالیاتی به طوری که آنها لازم نیست که به پرداخت سهم عادلانه خود را از مالیات برای حمایت از مدارس. در حال حاضر آنها را به مبارزه مدارس و گرفتن پول بیشتر توسط آنها را به فروش محصولات است.”

اولویت های خارج از ضربت سخت زدن

در یک کشور با سابقه بودن از لحاظ مالی محافظه کار آن را تعجب آور است که کمی نگرانی است که بیان شده توسط مقامات دولتی در مورد هزینه های این فناوری جدید آموزش و پرورش زیرساخت ها است.

در حالی که بسیاری از این پول را صرف در ابتدا در آموزش عالی ابتکارات trickle-down اثر بیش از دو برابر شدن تعداد tech فارغ التحصیلان در کشور نیاز به سرمایه گذاری عظیمی در K-12 به عنوان به خوبی. از 1.1 میلیارد دلار به دولت این است که قرار دادن به آن tech-استعداد خط لوله 25 میلیون دلار است که انتظار می رود به جریان جدید K-12 برنامه های علوم کامپیوتر.

“ساختمان فناوری استعداد خط لوله شروع می شود با یک K-12 سیستم که شامل یکپارچه بنیادی و علوم کامپیوتر برنامه درسی در هر کلاس برای هر دانش آموز می گوید:” یک بیانیه نوا عمومی مشارکت جوامع در بخش شمالی مشترک المنافع. نوا نیز همکاری با آمازون خدمات وب به رول کردن برنامه های کاردانی و کارشناسی در محاسبات ابری در کالج ها و دانشگاه ها در سراسر کشور.

Fairfax County, بزرگترین مدرسه در منطقه دولت اعلام کرده است قصد خود را برای دو برابر کردن آن با تکنولوژی خط لوله در 20 سال. با توجه به ویرجینیا, کسب و کار, مدیر عامل بخش اقتصادی دفتر توسعه گفت: “تلاش است که برای شروع در قبل از K.” و ویرجینیا آماده است برای مطابقت به $410,000 در بودجه برای چه شهرستان می تواند صرف به “پر کردن tech-استعداد خط لوله است.”

کمک های مالی از رفتن ویرجینیا در مجموع 2.4 میلیون دلار رفته اند به چساپیک و Loudoun County مدارس به سرمایه گذاری در کامپیوتر آموزش و پرورش است.

ویرجینیا است که برای زبان آموزان یکی دیگر از حمایت دولت ابتکار قرار داده است کمک های مالی به یک شبکه از تیم ها از مدرسه بخش در ویرجینیا در سراسر کشور خواهد شد که کار بر روی هماهنگی مدارس به نیروی کار نیاز دارد.

دولت قانونگذاران از هر دو حزب سیاسی انطباق با عبور از فن آوری خط لوله های مربوط به صورت حساب از جمله یکی که نیاز به دولت به منظور توسعه یک داشبورد آنلاین نشان دادن دولت و منطقه ای بازار کار و نیروی کار آمار و یک حذف “ننگ مرتبط با” CTE. لایحه جدید که اجازه می دهد افراد برای استفاده خود را 529 حساب پس انداز معاف از مالیات در کنار مجموعه ای از کالج برای پوشش هزینه های نیروی کار آموزش و مدارک برنامه های. و یکی دیگر از لایحه جدید نیاز دانش آموزان در کلاس شش و هفت و هشت برای تکمیل حداقل یک ترم یا سال علوم کامپیوتر دوره انتخابی و یا مقدمه ای به تکنولوژی ،

این همه پیشنهاد می splurging بدهید در فناوری استعداد را ترک کرده است بسیاری از ویرجینیایی تفکر خود را دولت به آموزش و پرورش اولویت های راه خارج از ضربت سخت زدن.

در قانون آموزش و پرورش مرکز گزارش سالانه کارت در بودجه آن را به ویرجینیا a D در بودجه کفایت (هزینه تنظیم شده برای هر دانش آموز درآمد از دولت و منابع محلی) C در انصاف توزیع (چگونه بودجه در حال گسترش به مناطق با سطح بالایی از فقر) و D در دولت تلاش در چارچوب کلی آن اقتصاد (سطح سرمایه گذاری در K-12 آموزش و پرورش عمومی به عنوان یک درصد از دولت ثروت).

یک 2019 تجزیه و تحلیل توسط دیویس Burroughs به صورت مستقل اخبار خروجی زغال اخته گزارش داد که دولت بودجه برای ویرجینیا K-12 مدرسه در 2018-2019 سال تحصیلی است 9.1 درصد به ازای هر دانشجو کمتر از آن بود که 10 سال قبل از آن است. چون ویرجینیا مدارس “دریافت $430 میلیون کمتر برای کارکنان پشتیبانی” از آنها 10 سال پیش مدرسه مددکاران اجتماعی متولیان و روانشناسان بوده است به شدت کاهش می یابد.

با توجه به پیری مدرسه زیرساخت—60 درصد از ویرجینیا مدارس بیش از 40 سال—بسیاری از مدارس در حال حاضر در وضعیت بسیار اسفناک اما دولت کوتاه است حدود 18 میلیارد دلار آن را هزینه برای نوسازی مسن مدارس.

یک 2018 گزارش از مرکز بودجه و اولویت های سیاست یافت که در سال 2016 ویرجینیا بود و هزینه های 33 درصد کمتر از در سال 2008 در “مدرسه پایتخت” پروژه مانند ساخت مدارس جدید و یا بازسازی های موجود.

چسترفیلد مدارس حاد زیرساخت نیاز دارد از جمله رو به وخامت شرایط ناسالم در برخی از ولسوالی مدارس و کلاس های درس به سر می برند که فشار دانش آموزان به طور موقت تریلر. پنج مدارس باید آزمایش مثبت برای باکتری ها است که می تواند باعث Legionnaire بیماری. یک مشاور منطقه استخدام برای انجام یک ارزیابی امکانات به این نتیجه رسیدند سیستم مدرسه “تا به حال حدود 50 میلیون دلار در ‘فوری’ عمده تعمیر و نگهداری نیاز دارد که او تعریف شده به عنوان ‘شکست قریب الوقوع است و اگر آن را شکست خورده نیست در حال حاضر.'”

Burroughs به نقل از یافته های حاصل از تجزیه و تحلیل توسط موسسه سیاست اقتصادی که دولت در 48 در فهرست ترین underpaid معلمان—پشت تنها واشنگتن و آریزونا. “در چهار سال گذشته هفتگی پرداخت ویرجینیا معلمان کاهش یافته و 31 درصد در پشت پرداخت از دیگر کالج تحصیل کارگران در دولت,” او نوشت. در نتیجه Burroughs ادامه داد: آموزش سیاست Institute (LPI) در بر داشت که “میزان گردش مالی برای ویرجینیا مربیان K-12 و بالاتر در 44 ایالت و ناحیه کلمبیا.”

دسامبر 2019 گزارش از هیئت مدیره ویرجینیا از آموزش و پرورش اظهار داشت مدارس گرفتار شدند توسط “معلم کمبود زیر کمک های مالی و مداوم دستاورد شکاف,’,” با توجه به محلی CBS وابسته است. گزارش شمارش 900 پر نشده تدریس موقعیت خود را در دولت است.

در سپتامبر سال 2018 با کلاس ها در حال حاضر آغاز شده چسترفیلد هنوز هم در بر داشت خود را کوتاه 27 آموزش پوزیشن های.

یک مشکل بزرگ با بودجه LPI گزارش دریافته است که بیشتر از بار تامین مالی مدارس—51 درصد در دمای—آبشار روی شانه های جوامع محلی در نتیجه آن را بسیار مشکل تر برای کاهش درآمد مناطق به امور مالی مدرسه پیشرفت و آدرس رو به افزایش هزینه های.

کمک های مالی از دولت کاهش یافته است “8 درصد به ازای هر دانش آموز برای 2018-2019 سال تحصیلی… در مقایسه با سال 2009-2010” با توجه به گزارش هیئت مدیره ویرجینیا از آموزش و پرورش است. مدارس باید تا به حال به انجام بیشتر با کمتر از برش حدود 379 کارکنان حتی اگر در مورد 55,000 بیشتر دانش آموزان ثبت نام شده در سیستم. نسبت بیشتری از این دانش آموزان نیز پرهزينه ترين آموزش. در 10 سال گذشته ویرجینیا مدارس اضافه شده اند 31 درصد بیشتر از لحاظ اقتصادی دانش آموزان محروم از 23 درصد بیشتر زبان آموزان, 164 درصد بیشتر دانش آموزان شناسایی شده مبتلا به اوتیسم و 34 درصد بیشتر دانش آموزان با نوع دیگری از بهداشت و درمان اختلال.

ویرجینیا پدر و مادر من صحبت می کرد مورد ستایش قرار داد با تغییر اخیر در جهت دولت بودجه آموزش و پرورش به خصوص پس از انتخابات دموکراتیک فرماندار رالف نرتهم و تجدید حیات دموکراتیک عضویت در دولت و مجلس است. اما دولت هنوز راه طولانی برای رفتن.

تقویت کننده بی عدالتی

هنگامی که مواجه با انتقاد از گسترش نقش کسب و کار در آموزش و پرورش و فرهنگ از سیاست ریاضت اقتصادی که مشخصه مدرسه بودجه رایگان-بازار طرفداران فشار به عقب از طریق تماس با سیستم آموزش و پرورش عمومی ناکارآمد است. آنها همچنین ادعا می کنند که کسانی که اشاره به ناکافی بودجه مدارس دولتی و مشکلات آموزش بیشتر بچه ها در فقر به عنوان “قریب به اتفاق موانع” در حال ساخت “بهانه” برای بی کفایتی.

بسیاری از رایگان-بازار طرفداران اشاره به رکود در نمرات آزمون و افزایش هزینه ها به عنوان اثبات این که مربیان ضعیف مدیران مدرسه عمومی سازمانی و آنها استدلال می کنند برای حضور بیشتر در کلاس درس زیرا آنها “بزرگترین… مصرف کننده” از “محصولات” تولید شده توسط مدارس—تاسف استعاره از کلمه “مصرف” به معنای واقعی کلمه به معنی “استفاده کردن.”

در بیانیه مانند سند قرار داده و از آمریکا اتاق بازرگانی در سال 2011 نویسنده فردریک هس و ویتنی فراز (هر دو از American Enterprise Institute, جناح راست, دفاع, گروه مستقر در واشنگتن) شبیه مدارس به “مشکل شرکت[s]” و آنها استدلال می کنند که “به عنوان رهبران کسب و کار می دانید اگر شما به یک مشکل شرکت با نگرش که مهم ترین کار خود را به خوبی شما ممکن است بسیار دور است.”

در تستوسترون-لادن نثر—کلمه “سخت” به نظر می رسد بار 14—هس و فراز توصیه رهبران کسب و کار “کار با مدارس یا سیاستگذاران به این معنا نیست خود حمل آب” و “یک شریک و نه پیاده.” فریم خود را از رابطه بین کسب و کار و آموزش و پرورش به عنوان یک “مشارکت” و “خیابان دو طرفه” اعتصاب مربیان به شدت ریاکارانه. چگونه اغلب مدیران شرکت های بزرگ تهاجم به آموزش و پرورش (persian) درخواست مشاوره از معلمان قبل از هل دادن خواسته های خود را در مدارس ؟

زمانی که مربیان می گویند که کلارک را در پنل اظهارات “گاهی چه خوب است برای شرکت ها و آنچه را خوب است برای بچه ها با هم همپوشانی دارند اما گاهی اوقات کسانی که همه چیز خواهد شد در تقابل” آنها باید جدی گرفته شود.

و این کاملا معقول و منطقی به نشان می دهد به عنوان McKenney به من گفت که “از آنجا که پول یک محرک قوی آن را خوب به قاب گفتگو در مورد این که آیا کسب و کار مشارکت در مدارس است که در مورد سود است.”

نه هر کس می گذرد به توافق با Saltman تماس برای “دیوار” بین کسب و کار و آموزش و پرورش. اما ما باید توجه خود را وکیل که با توجه به آموزش و پرورش است که آماده سازی دانش آموزان برای اقتصاد ما باید بپرسید: “چه نوع از اقتصاد ما می خواهید ؟ ما در یک جهان که در آن نابرابری اقتصادی و حاشیه نشینی… [هستند] ، ما نمی خواهیم مدارس که تقویت این. اگر ما می خواهیم مدارس که دانش آموزان آماده شدن برای کار چه نوع از کار ما صحبت کردن در مورد ؟ ما صحبت کردن در مورد آماده سازی آنها برای هر شغل کسب و کار می خواهید را به آنها ؟ یا می خواهیم به آنها را آماده به کار در یک اقتصاد که بیشتر دموکراتیک?”

و زمانی که آمازون اعلام کرد, به عنوان آن را در اوایل سال 2018 که در آن سرمایه گذاری کرده یکی دیگر از 50 میلیون دلار برای تقویت علوم کامپیوتر آموزش گام به “رشد و رد پای آن در کلاس های درس در تمام سطوح درجه در امریکا” و نورد جدید برنامه جامع برای ترویج علوم کامپیوتر از “مهد کودک به زندگی حرفه ای” ما باید با احتیاط.

“اینها همان شرکت است که ساختار اقتصاد ما در راه است که نگه داشتن دانش آموزان من در فقر” کلارک توضیح داد. “و در حال حاضر آنها در حال رفتن به مدرسه من و به من بگویید که آنها می خواهند به فروش من چیزی است که ایجاد فرصت های برابر برای دانش آموزان من? من پیدا کردن تمام ایده که نفرت انگیز است.”

این مقاله تهیه شده توسط مدارس ما یک پروژه از رسانه های مستقل موسسه و دوم از مجموعه دو قسمتی در آموزش فنی و شغلی (CTE). اینجا را کلیک کنید برای خواندن قسمت اول.

جف برایانت نوشتن همکار و خبرنگار ارشد برای مدارس ما یک پروژه از رسانه های مستقل موسسه. او یک مشاور ارتباطات نویسنده مستقل حمایت روزنامه نگار و مدیر آموزش و پرورش فرصت شبکه یک استراتژی و پیام رسانی مرکز مترقی سیاست آموزش و پرورش. او برنده جایزه تفسیر و گزارش به طور معمول به نظر می رسد در برجسته آنلاین اخبار رسانه ها و با او صحبت می کند و اغلب در رویدادهای ملی و عمومی در مورد سیاست های آموزش و پرورش. او را دنبال کنید در توییتر @jeffbcdm.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de