هر #1 آهنگ از 2000 رتبه

در سال 2000 به عنوان من آن را به یاد و به احتمال زیاد شما بیش از حد موسیقی پاپ (که ما پس از آن به نام “teenpop,” ساده لوحانه شک آن جمعیتی برسد) تحت سلطه امواج رادیو و تلویزیون با ساخته شده-در-سوئد synths که crunched و stomped مانند راک گیتار یک بار بود.

پس چرا زمانی که من در فهرست هر آهنگ که تا به حال از آن ساخته شده به شماره 1 در بیلبورد هات 100 نمودار که در آن سال وجود دارد بنابراین بسیاری از dinky تصنیف? جایی که ستاره های بزرگ که به فروش می رسد بسیاری از آلبوم 20 سال پیش ؟ که در آن بود بریتنی? که در آن بود Eminem?

شما را پیدا خواهد کرد در پاسخ به این رمز و راز در اینجا. اما شما را پیدا خواهد کرد هر آهنگ که در صدر Hot 100 در سال 2000 قرار گرفت. این آهنگ بزرگ در این لیست بسیار بزرگ واقع است. و duds? حداقل ما نمی شنوند آنها را به عنوان اغلب دیگر.

18. “با آغوش باز” کیش

Christian rock پاسخ به Pearl Jam رد آنها تا کنون Christian rock, و من مطمئن هستم که اگر کسی خواست نظر خود را در اسکات دکتر استاپ چرب ناجی بع بع کردن عیسی را بیش از حد با خوشحالی موافقت کرد. بعد از این Nickelback احساس مانند یک ناله از هوای تازه.

17. “سر در گم” Lonestar

من فکر نمی کنم Garth در این راه انجام داده.

16. “همه چیز شما می خواهید” Vertical Horizon

خزنده چارلی از رادیو پاپ-راک—به ظاهر بی ضرر اما غرق شدن علف هرز پیچک از ملودی را به سلول های حافظه تا هیچ چیز زیبا و سالم می تواند زنده ماندن.

15. “من می دانستم که من عاشق شما” Savage Garden

استرالیا در پاسخ به سوئد نوشت آهنگ های خود را. فارسی مکس مارتین زبان دوم ، شما چه بهانه ای ؟

14. “ناقص” Sisqó

دفعه بعد کسی تماس Sisqó یک ضربه تعجب در بازی آنها بیش از حد گرم نپخته R&B تصنیف است که در واقع قرار داده شده بالاتر در نمودار از آینده Minnesotan نبوغ “شورت لا کونی آهنگ”—ترجیحا نیست در حالی که شما در همان اتاق.

13. “بیا عزیزم (All I Want Is You),” Christina Aguilera

TRL‘s پاسخ به ماریا به ندرت تا به حال به عنوان بسیار سرگرم کننده به عنوان آهنگ های او می خواست او را به. این friskier ضرب و شتم بیشتر به او اصرار داشت در بازی بزرگم با صدای او.

12. “با شما” Enrique Iglesias

دگرجنسگرایی پاسخ به ریکی مارتین تحویل تمام florid درام که صنعت موسیقی خواستار از “لاتین پاپ” در آن زمان با هیچ یک از اردوگاه لذت. من حدس می زنم او را بیت بهتر از پدر خود را هر چند.

11. “ماریا ماریا” سانتانا شامل محصول G&B

Wyclef Jean هنوز هم تا به حال به اندازه کافی کشش در <url> در سال 2000 که او می تواند با ارنج زدن این مزه قانون به ویژه با کارلوس تنزل به یک اثر صدا در رکورد خود را. باهوش کسی به دوباره کاری قلاب از “Wu-Tang Clan ain’t Nuthing ta F’ شوخ طبعی” به یک ریف گیتار, اما من ترجیح می دهم آن را در زمینه DJ Khaled را “وحشی افکار است.” ریحانا باعث می شود همه چیز بهتر است.

10. “خدا را شکر من شما یافت” Mariah Carey شامل جو و 98 Degrees

که در آن جیمی جم و Terry Lewis مجموعه ای برای اثبات آنها می تواند نوشتن یک کمتر نفرت انگیز تصنیف سردستهزنان خواننده اپرا یا از دیوید فاستر یا دایان وارن. اگر فقط آنها می خواهم با هدف تر یکی از به یاد ماندنی.

9. “صاف” سانتانا شامل Rob Thomas

بهتر کار می کند به عنوان یک الگوی رفتاری از آن به عنوان یک ضربه من به شما این است که.

8. “آنچه یک دختر می خواهد” Christina Aguilera

شعر ممکن است در مورد یک پسر اما او آواز می خواند مانند پاسخ این است که بهترین هنرمند جدید گرمی.

7. “واقعا مهم نیست” جانت جکسون

ردیف دوم جانت شاید اما بسیاری از پر زرق و برق جزئیات نشان می دهد چقدر سخت ظهور Timbaland ساخته شده Jam & Lewis کار به نگه دارید تا: یک بیت زیبا از قطرات آب, سازهای کوبه ای, سرعت downshift, رشته مستقر با جذاب تطبیق پذیری است. گاهی اوقات آن را طول می کشد یک رقابت کمی به نگه داشتن نوابغ صادق است.

6. “مستقل” و فرزند سرنوشت

مستقل مانند فرشتگان چارلی? زیادی برای باز کردن وجود دارد ،

5. “It’s Gonna Be Me,” NSYNC

گل رز قرمز است. مه خاکستری است. دفعه بعد که شما خانه خود را ترک…

4. “خم” Matchbox Twenty

در سال 2000 Matchbox 20 خود را جشن گرفت نوظهور موفقیت با تغییر نام خود matchbox twenty. من هنوز برای شنیدن یک توضیح برای این مهم سرپیچی از AP اما وجود دارد قابل شنیدن تفاوت بین دو برداشت. با “خم” گروه زودتر معمولی Hootie-fied jangle داد راه را به بالا و سنگ, درام, یک اشتباه ریف اقدام به شهامت خود را از یک صوتی غار در حالی که درامر سیلی آن مورد از زیر. (و این فقط مقدمه آن می شود شلوغ از وجود دارد.) همانطور که برای Rob Thomas, پرده بالا-تعمیر و نگهداری mewl از “می تواند شما همدردی با من نیاز دارد ؟ /من می دانم که شما فکر می کنم من نیاز به یک مقدار زیادی” کوچک بود خزیدن به جلو برای نوزاد است. اگر “خم” صدا بزرگتر dumber و ناکارآمد تر بود و توماس و این که چگونه من او را دوست دارم. من به جای شنیدن او را از همه کار می کرد تا در مورد muñequita در تابستان? Fawgetahbohwdit.

3. “موسیقی” مدونا

بیشتر واقعی زندگی ’80s, کوچک ما در آینه دید عقب تر تعریف آمار مدونا اوج به نظر می رسد تصویر-ساخت “مانند یک باکره” یا دینامیت الکترو بازدید که predated آن خانه به تنهایی rumpshaker “شیار.” با این که آهنگ های مدونا در جواب هر پدر و مادر که چرا بچه ها نمی jitterbug در دیگر مفهوم رقص نه به عنوان جفت گیری مراسم اما به عنوان انفرادی خود بیان یک رابطه صمیمی بین شما و خود را آینه. “موسیقی” اجتماعی بیشتر از آن و بیشتر تخیلی. مانند “تعطیلات” این آرزوی است که در انفرادی رقصنده تجلی از خود اختیار می تواند ضرب اشتراکی در کف رقص—مدونا همیشه به دیسکو معنوی sloganeering به قلب—حتی به عنوان گاه به گاه “سلام آقای DJ, قرار دادن یک رکورد در, I wanna dance with my baby” را نگه می دارد این مانیفست امن از overinflated تظاهر. مانند هر ستاره پاپ که رشد فراتر از او امپریالیستی فاز مدونا تا به حال گوش و توانایی سنتز عناصر مختلف در راه است که تکثير لذت بخش ترین بیت از هر: علاوه بر میرویس’, فرانسوی, دیسکو, “موسیقی” نیز ما را به یاد بارها نادیده گرفته شده و برای اولین بار از Auto-Tune در هزاره سوم. آه و کسانی نیز کسانی که با مداد رنگی, گاوچران زن کلاه. به عنوان برای این خط در مورد “بورژوازی و شورشی” من dunno—شاید او می خواست به مطمئن شوید که کامیل Paglia هنوز هم توجه کنید.

2. “دوباره سعی کنید” عالیه

این اصطکاک گرما از کسانی دیجیتال squiggles—مثل این است که در احاطه بقدر یک اتاق پر از بادکنک—اعلام کرد: “دوباره سعی کنید” به عنوان اوج Timbaland را ’90s نمایی افزایش از روی حیله و تزویر twitchery که به طور همزمان bade وداع که زیبایی شناسی به عنوان او آماده برای سالی جلو به غارت جهانی می تپد. “دوباره سعی کنید” همچنین پدیده مشخص عالیه آمدن سن ایجاد یک خلق و خوی از هر دو فتنه و سوء ظن به او گیراندم ضروری تم برای R&B در سن hip-hop: نحوه ذخیره کردن با dawgs هنوز از خواب بیدار بدون کک.

1. “بگو من نام” destiny’s Child

این بود که در یک عصر طلایی pop R&B سوء ظن از قبل از تاریک نگرانی بیش از نام دیگر زن در “مونیکا” پس از پیدا کردن “شش رشته از مو” به Mya نظارت خود سوال برانگیز بازی-تاریخ در “مورد سابق (Whatcha Gonna Do).” اما “می گویند نام من” چیزی است که بیشتر در یک کلاس با کسانی که دیگر شاهکار است که کانون توجه این پارانویا در قلب خیلی آفریقایی-آمریکایی محبوب موسیقی—”من شنیده ام آن را از طریق انگور” و یا “Billie Jean” یا “Backstabbers.” کلاهبرداری و تله معما رادنی Jerkins’ آهنگ: که فوق العاده wah-wah کسانی که رشته ای نقطه گذاری های الکترونیکی سازهای کوبه ای است که در واقع flutters. عمیق در زیر آن همه که باس loping به طور اجتنابناپذیری به جلو با یک حس غم انگیز غیر قابل اجتناب بارها و بارها دولایه با محکم بسته شده Timbaland-کالیبر دام-لکنت. و من حتی از ذکر این دختر گروه خواننده: او gospelly آگهی libs در کر قابل توجه هستند اما این رپ-مجاور ریتمیک حمله به آیات و زحمت falsetto تلنگر در “بار بیش از حد” است که ایجاد خود را منحصر به فرد صوتی هویت. نگه داشتن یک چشم بر روی آن یکی.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>