کارشناسان اندیشیدن چرا کشتی کروز قرنطینه شکست خورده در ژاپن

توکیو — به عنوان فوق العاده ای دو هفته ای قرنطینه یک کشتی کروز به پایان می رسد یکشنبه در ژاپن و بسیاری از دانشمندان می گویند این یک آزمایش شکست خورده: کشتی به نظر می رسید به عنوان یک انکوباتور برای این ویروس جدید از چین به جای انزوا تسهیلات به منظور جلوگیری از وخیم تر شدن از شیوع.

از آنجا که ویروس شناسایی شد در اواخر سال گذشته در چین مرکزی این بیمار دهها هزار نفر از مردم کشته و بیش از 1800.

از سه شنبه 542 مورد از این ویروس شناخته شده به عنوان COVID-19, شناسایی شده اند در میان 3,711 قرنطینه مسافران و خدمه ساخت کشتی سایت از اکثر عفونت ها در خارج از چین است. الماس شاهزاده خانم کروز کشتی نیز تنها جایی که در آن مقامات بهداشتی دیده می شود گسترش بیماری به راحتی در میان مردم فراتر از چین است.

حال سؤال این است: چرا ؟

دولت ژاپن بارها در دفاع از این اثر شده است. اما برخی از کارشناسان نشان می دهد این ممکن است کمتر از دقیق.

در یک ممکن است نشانه ای از سهل انگاری قرنطینه پروتکل های بزرگ, مقامات بهداشت کمک کرد که در قرنطینه چک در کشتی نیز آلوده.

“وجود دارد گاهی اوقات در محیط های که در آن بیماری گسترش می تواند در یک راه کارآمد تر,” دکتر گفت: Michael Ryan مدیر اجرایی سازمان بهداشت جهانی, بهداشت و درمان اضطراری برنامه. رایان گفت: کشتی های کروز در خاص شناخته شده بودند گاهی به سرعت گسترش یافته است.

“این یک رویداد ناگوار رخ داده در کشتی و ما اطمینان داریم که مقامات در ژاپن و دولت که در حال بازگشت مردم قادر خواهد بود به دنبال آن دسته از افراد مناسب در راه” او گفت:.

ژاپن بهداشت وزیر Katsunobu کاتو به خبرنگاران گفت: روز شنبه که همه مسافران که باقی مانده در کشتی کروز تا به حال نمونه های گرفته شده و کسانی که آزمایش منفی خواهد شروع شدن این کشتی آغاز روز شنبه زمانی که مورد نیاز خود را از 14 روز در قرنطینه برنامه ریزی شده است برای پایان دادن به.

“همه آنها می خواهم برای رفتن به خانه به عنوان اوایل به عنوان امکان پذیر است و ما امیدواریم که برای کمک به آنها را به طوری که هر کس می تواند به خانه هموار” کاتو گفت.

این روند انتظار می رود تا روز جمعه به دلیل تعداد زیادی از مردم درگیر است.

“بدیهی است که قرنطینه مشغول به کار نشده و این کشتی در حال حاضر تبدیل به یک منبع عفونت,” دکتر گفت: Nathalie MacDermott یک شیوع متخصص در کالج کینگ لندن است.

او گفت: مکانیسم دقیق این ویروس گسترش ناشناخته بود. اگر چه دانشمندان بر این باورند که بیماری گسترش یافته است که عمدتا توسط قطرات — هنگامی که مردم سرفه یا عطسه — این امکان وجود دارد راه های دیگر انتقال.

“ما نیاز به درک چگونه قرنطینه اقدامات در هیئت مدیره اجرا شد چه تصفیه هوا در هیئت مدیره است چگونه کابین متصل هستند و چگونه ضایعات محصولات دفع” MacDermott گفت.

“وجود دارد نیز می تواند یکی دیگر از حالت انتقال ما با آن آشنا نیست,” او گفت: با توجه به امکان زیست محیطی گسترش و اهمیت “عمیق تمیز کردن” کل کشتی برای جلوگیری از مردم را از دست زدن به سطوح آلوده.

در طول 2002-2003 شیوع سارس مربوط ویروس بیش از 300 نفر آلوده شدند از طریق یک معیوب سیستم فاضلاب در هنگ کنگ مسکن و مستغلات. MacDermott گفت: ممکن بود وجود دارد یک مسئله مشابه روی الماس شاهزاده خانم.

“هیچ دلیلی وجود این (قرنطینه) باید کار کرد اگر آن را به حال شده است به درستی انجام,” او گفت:.

کشتی های کروز را گاهی اوقات زده شده است با شیوع بیماری هایی مانند نورو ویروس است که می تواند به سرعت گسترش در محله های نزدیک از یک قایق و در میان سالمندان مسافران با سیستم ایمنی ضعیف تر. اما MacDermott گفت: این امر می تواند بسیار غیر معمول برای کل یک قایق به قرنطینه شود.

“آنها ممکن است به قرنطینه افراد مبتلا در اتاق خود را تا زمانی که آنها 48 ساعت روشن از علائم اما قطعا همه مسافران,” او گفت:.

برخی از مسافران در الماس شاهزاده در توصیف این کشتی به عنوان یک “شناور زندان” اما اجازه داده شد به راه رفتن بر روی عرشه هر روز در حالی که با پوشیدن یک ماسک و گفته شد برای حفظ فاصله خود از دیگران است.

“من گمان می کنم مردم بودند نه به عنوان جدا شده از افراد دیگر به عنوان ما خواهد بود که فکر” دکتر گفت: Paul Hunter یک استاد پزشکی در دانشگاه ایست آنجلیا در انگلستان است. وی ادامه داد: گسترش ویروس می تواند با توجه به انطباق مشکلات.

“آن را دشوار برای به اجرا درآوردن یک قرنطینه در یک کشتی محیط زیست و من کاملا مطمئن شوید که وجود دارد برخی از مسافران که فکر می کنم آنها در حال رفتن به اجازه دهید هر کسی به آنها بگویید آنچه را که آنها می توانید و نمی تواند انجام دهد” او گفت:. او پیشنهاد کرد که اگر مسافران شده بود به قرنطینه در زمین داشتن فضای بیشتر ممکن است اجازه داده اند برای بهتر کنترل عفونت روش. اما او اذعان کرد که تلاش برای قرنطینه بیش از 3,700 مردم بود و لجستیکی به چالش کشیدن.

شکارچی گفت که “یک ناامیدی بزرگ” که قرنطینه نشده بود پیشتر از گسترش ویروس و آن را مایه تاسف برخی از مسافران از بازگشت به کشورهای خود را در حال حاضر به صورت دوره دوم از انزوا.

“با توجه به این ویروس همچنان ادامه دارد به گسترش ما به فرض هر کس خروج از کشتی است که به طور بالقوه آلوده و در نتیجه آنها را از طریق یکی دیگر از دو هفته دوره قرنطینه” او گفت:. “نه به انجام این کار خواهد بود بی پروا.”

ژاپنی, مقامات بهداشتی می گویند 14 روز قرنطینه در کشتی کافی است و اشاره کرد که همه آنها به جز یکی از بیش از 500 ژاپنی عودت از مرکز ویروس در چین که در ابتدا آزمایش منفی بود عاری از ویروس در پایان از 14 روز در قرنطینه.

آن دسته از مقامات نیز در دفاع از اقدامات صورت گرفته در کشتی. حدود 1000 نفر از اعضای خدمه گفته شد به سایش فولاد ماسک و شستن دست های خود با استفاده از اسپری های ضد عفونی کننده و توقف عملیات در رستوران ها و سرگرمی های دیگر مناطق پس از Feb. 5 زمانی که اولین گروه از 10 عفونت گزارش شده و شروع 14 روز در قرنطینه اعلام شد.

مسافران بودند دستور به ماندن در کابین خود و راه رفتن در اطراف و یا تماس با دیگر مسافران. کسانی که در پنجره کابین می تواند بیرون رفتن بر روی عرشه برای حدود یک ساعت در هر روز.

قرنطینه شد تا حد زیادی برای مسافران به دلیل خدمه نگهداری های دو اتاق و ادامه داد: برای خدمت به مهمانان ارائه مواد غذایی, حروف, حوله و امکانات رفاهی و ورود مسافر کابین برای تمیز کردن. خدمه نیز خوردند در گروه خدمه سالن ظروف سرباز یا مسافر.

“بر خلاف مسافران و خدمه خود را به اشتراک بگذارید و اتاق آنها به اشتراک گذاری مواد غذایی و به همین دلیل برخی از آنها آلوده حتی پس از قرنطینه آغاز شده است” گفت: Shigeru Omi سابق مدیر منطقه ای سازمان بهداشت جهانی است.

امی گفت: قرنطینه یکی از اقدامات موثر در اوایل. اما این ویروس در حال حاضر ساخته شده راه خود را به جوامع محلی در سراسر ژاپن که در آن untraceable موارد اند ظاهر شده است تا او گفت:.

در این مرحله “گسترش ویروس اجتناب ناپذیر می شود و به همین دلیل قرنطینه است از سوال” Omi گفت.

او گفت: تمرکز در حال حاضر باید از کنترل مرزها برای جلوگیری از گسترش در جوامع محلی.

دانشمندان دیگر گفت که مسافران باید از حذف کشتی از ابتدا.

“قایق های بدنام هستند مکان برای رشد ویروس ها گفت:” آرتور کاپلان استاد اخلاق زیستی در دانشگاه نیویورک دانشکده پزشکی. “این تنها از نظر اخلاقی قابل توجیه برای نگه داشتن مردم در قایق اگر هیچ گزینه دیگری وجود دارد.”

کاپلان گفت که یک دوم قرنطینه موجه بود اما مقامات تا به حال انجام یک کار ضعیف و توضیح داد چه اتفاقی می افتد اگر اصلی خود را طرح شکست خورده است.

“این هرگز خوب خود را از دست دادن آزادی های مدنی و حقوق خود را از جنبش اما دو هفته بیشتر از قرنطینه نیست یک بار بی اگر شما در حال تلاش برای محافظت از گسترش یک بیماری,” او گفت:.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>