کتیبه L. A., عاقبت: انتقام از مردسالاری

در حال حاضر در سال دوم خود کتیبه لس آنجلس گرفته بسیاری در استودیو پارامونت. باز قانون اجرا می شود و امروز از طریق پنج شنبه و مجریان کتیبه هفته یک سری از حوادث بحث و تجمعات در گالری های هنری و موسسات در سراسر شهرستان. این نمایشگاه خود را می گیرد در یک چادر طراحی شده توسط go-به دنیای هنر معمار Kulapat Yantrasast یک پیاده روی کوتاه از پروژه های خاص بخش که در آن کمیسیون رفت و به یک کادر از هنرمندان در حال ظهور است که در زمان بیش از New York-سبک backlot با تاسیسات و دیگر در مقیاس بزرگ کار می کند.

موزه داران از پروژه های ویژه ای برای کتیبه لس آنجلس Los Angeles County Museum of Art را ریتا گونزالس و وینسنت قیمت موزه پیلار Tompkins ریواس بودند که متهم با یک دستور را در آغوش تنوع. Black Lives Matter بنیانگذار Patrisse Cullors برجسته است در این برنامه به رهبری مشارکتی و عملکرد رقص در حالی که یک نگاه در داخل کیف پول روزمره برزیل باعث می شود Luiz de Andrade تصویری کار صمیمی و تعجب آور پرتره از میهن خود. Gary سیمونز شنود گذاشته شد restage خود را در سال 1993 “زمینه پروژه” مصرف Polaroids از بازدید کنندگان و ارائه آنها را کپی.

“ما واقعا می خواستم به تمرکز بر عدم لاتین دید در رسانه ها بلکه در دنیای هنر. بسیار کمی وجود دارد و گالری های هنری تجاری است که نشان دهنده Latinx, هنرمندان, و این چیزی است که ما می خواستیم وجود دارد به عنوان یک تلویحی به انتخاب ما,” گونزالس می گوید Truthdig. “این بسیار استراتژیک هنرمندان ما به این پلت فرم.”

داخل faux-brownstone آپارتمان, Vincent راموس’ نصب و راه اندازی با عنوان “گرگ آهنگ برای مرده” scrutinizes میزبان استودیو پارامونت ” میراث Latinx و Chicano نمایندگی در آن فیلم است. او راه حل خود را خود را نقاشی و عکس شخصی و خانواده موارد با تصاویر scoured از آرشیو و از جمله کسانی که از بازیگران, Anthony Quinn, Katy Jurado, ال Lupe ولز و Ricardo Montalban.

“هر کس مسئول آنها فکر نمی کنم این داستان ها از سویی گفته می گوید:” راموس بومی ریویرا که زندگی و کار در ونیز. “از هر قهوه ای فرد در خیابان و آنها به شما بگویم وجود دارد که برخی بسیار پویا روایات از این فرهنگ است. این که آیا آن را هنر جهان یا جهان فیلم آن صداها باید شنیده شود چرا که آنها تعبیه شده در تاریخ این کشور است. شما نمی توانید بگویید که تاریخ غرب بدون مکزیکی آمریکایی است.”

که تمایلات تکرار ملی رسانه های اسپانیایی ائتلاف ملی و لاتینی, رسانه های شورا که در سال 2018 را تحریم استودیو و اعتراض به تاکید بر عدم Latinx نمایندگی. اما برترین نیست تنها مقصر است. تبعیض industrywide با توجه به های اخیر USC آننبرگ مطالعه که در بر داشت که Latinx نمایندگی قطع شده است در نیم دهه گذشته — حذف از 6 درصد به 3 درصد است. این که Latinx نوشتن یک پنجم از جمعیت آمریکا و حدود 25 درصد از علاقمندان به سینما.

همان مشکل همچنان ادامه دارد در دنیای هنر. در اخیر مجله PLOS One, مطالعه, محققان, نگاه بیش از 40 ، 000 آثار در مجموعه ای از 18 موزه ها در سراسر آمریکا یافت می شود که حدود 85 درصد از هنرمندان به نمایندگی از سفید هستند در حالی که 87 درصد مرد هستند; 9% هستند آسیایی, 2.8% Latinx, 1.2% آمریکایی های آفریقایی تبار و 1.5 درصد ذکر شده در زیر catch-all “دیگر.” همانطور که برای بازار هنر بالای 20 گران ترین آثار هنری تا کنون خریداری شد رنگ سفید مردان است. و از نامها در Artnet 2014 “گران ترین هنرمندان لیست” همه اما یکی متعلق به سفید پوستان است.

موسسات در حال تلاش برای تغییر این پویا در برخی از موارد در واقع فروش آثار توسط مردان سفید برای به دست آوردن این نسخهها کار توسط زنان و مردم از رنگ. در سال 2017, رهبری J. Paul Getty Museum موزه ها در سراسر جنوب کالیفرنیا به نمایش گذاشته Pacific Standard Time: لا/لا برجسته Latinx هنر در حدود 60 هنر نهاد. نشان می دهد یک دوم تکرار 2011 نمایشگاه “زمان استاندارد اقیانوس آرام: هنر در L. A. 1945-1980,” جشن چنین midcentury پزشکان به عنوان اد روسیه بیلی-Al Bengston و لری بل. در این ماه است که به دنبال قیمت کار خود را شروع به پریدن کرد به ارتفاعات جدید. با توجه به گونزالس در ماه های بعد در سال 2017, نمایشگاه Latinx هنرمندان شاهد هیچ گونه پرش.

“آن را باید به حال یک اثر موج دار شدن که رفت همه جا. آن را اتفاق می افتد” راموس می گوید. “بسیاری از ما احساس می شود که باید گفت این روایت در یک مطلب قابل توجهی در راه است. و آن را برای لحظه ای که اما پس از آن گام بعدی چیست؟”

ارزش رانده شده توسط بازار است که به طور کلی متشکل از مردم سفید خرید سفید هنرمندان. که بدان معنی است که در حالی که دوستداران هنر (بسیاری از آنها را سفید) آسیاب در اطراف کتیبه لس آنجلس’ ویژه بخش پروژه های عکاسی سلفی و توصیف تاسیسات توسط مردم در, رنگ, زمانی که می آید زمان برای خرید آنها را در داخل اصلی چادر و خرید آثار از جمله رنگ آبی تراشه هنرمندان به عنوان سیندی شرمن رابرت لونگو و داگ Aitken.

“زمانی که سیاه و قهوه ای و [مردم color] چهره مجاز به فضاهای آن را به پیکربندی آن را به روایت در مورد برخی از تروما. در واقعیت وجود دارد بسیار بیشتر از تقاضا برای توجیه چیزهایی که نیست که” یادداشت Jibade-خلیل هافمن که در مقیاس بزرگ “روز” افتخارات گریس جونز در نقش مه روز خیلی بد مجری در سال 1985 فیلم جیمز باند “نظر به کشتن است.” عمل بالا بردن یک مرد سفید بر سر او او سمبل یک قوی سیاه اخلال نمادی از مردسالاری. آن را به یک تصویر است که نمی تطبیق با جریان اصلی انتظارات از روایات به بردگی و انقیاد اقتصادی. چنین pigeonholing خاموش انتزاعی هنرمندان از رنگ را از گفتگو ها در کامپیوتر است.

“من اکثر فوری مخاطبان است افرادی که شبیه من است. اما وجود دارد جمع که واقعا نمی مراقبت در مورد کار خود را در آن شرایط است. کافی نیست هر چند. ما هنوز هم نیاز به سوزاندن همه چیز پایین و بیرون دادن سرمایه در راه های مختلف می گوید:” هافمن که در حال حاضر نشان می دهد در سراسر شهر در Anat Ebgi. “اما از دادن دسترسی مردم به موزه ها و بورس های تحصیلی برای افرادی که نمی توانیم برای رفتن به مدرسه هنر هیچ چیز را تغییر دهید. به دلیل نژاد پرستی, ما فقط قصد اجازه می دهد تا واضح ترین هنر فیگوراتیو در مورد برده داری و یا به نوعی پس از سانحه چیز در درب. که برای من این است که بخش بزرگی از آن — نژادپرستی در آن است.”

راموس شگفتی اگر موزه ها می تواند منجر بازارها در جهت بیشتر سهام به خصوص در شهرهای بزرگ مانند لس آنجلس که در آن Latinx کنون تعداد افراد سفید. “[لس آنجلس موزه هنرهای معاصر] — جهنم, انسان, این, پرتاب یک سنگ از شرق L. A., و بسیاری از این افراد نشان داده است که در موزه” او می گوید. “برای شکستن رایگان از این tokenism در برخی از نقطه خواهد بود فوق العاده به خصوص در این دوره از تفرقه. در یک دنیای کامل این بزرگتر راههای فرهنگ فیلم یا دنیای هنر — آنها را به طور جامع تر به خاطر همه چیز که در جریان است. اما به نظر نمی رسد اتفاق می افتد یا آن را اتفاق می افتد در سرعت یک حلزون.”

گابریلا سانچز کار هر دو در داخل اصلی چادر — در Charlie James گالری غرفه — و در backlot. او نقاشی سه قابی از آگهی ها وینیل با عنوان “Hommes, خانه, خانه های” یک بازی هم آوا با استفاده از متصل کرد تصاویر. “وجود دارد مسائل ساختاری در دنیای هنر است که در میانهی شب دوباره و یا خطاب به ما تبدیل شدن به بیشتر های گوناگون,” او می گوید. “دنیای هنر است کوچک از جهان بزرگتر با همان مسائل است. هستند افرادی که واقعا علاقه مند در آغوش تنوع. اما پس از آن من نیز دیده می شود که در آن لحظات وجود دارد موسسات یا افرادی که استقبال از آن چون از لحظه ای. بدیهی است که من آرزو می کنم آن همه واقعی اما هر حرکت است بهتر از هیچ است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im