پس از آن Saadiq که متولد چارلز ری Wiggins cofounded تونی! تونی! Toné!—این علامت تعجب شد و بعد از آن کاهش یافته و از گروه هنر آلبوم به عنوان موسیقی رو بیشتر هیجان انگیز—با برادر D’wayne ویگینز و پسر عموی تیموتی مسیحی رایلی. اولین تک بهار سال 1988 “Little Walter,” جدید جک نوسان سنگ محک نوشته شده توسط گروه در همکاری با تولید کنندگان Denzil پرورش و توماس McElroy که تا به حال آمار زودتر با حدس من اجتماعی باشگاه و باشگاه نو.

این آهنگ ترکیبی از منابع پیش بینی بسیاری از Saadiq را پس از آن کار با گروه و خود را در: تاریخچه فکر اما نه صرفا دلتنگ از مرحله اما در حال حاضر. آن ملودی کر است که با اقتباس از “اب راه رفتن در آب” معنوی اغلب احیا در طول دوران حقوق مدنی و وارد صفحه 40 توسط رمزی لوئیس بد بو بی کلام. متضاد این بنیاد یک minatory صفحه کلید ریف ساخته شده در مقیاس کوچک هارمونیک. (در پاییز ’88 خط باس از بابی براون “من حق” نیز با استفاده از مقیاس کوچک هارمونیک در یک جزئی—احتمالا یک تصادف با توجه به نزدیکی انتشار, اما حداقل برای چند فصل تا حدودی عجیب و غریب افراد زیر سن قانونی کمک تعریف new jack swing.)

“کمی والتر” قدیمی از مد افتاده داستان ترانه: عنوان شخصیت (نام باید از بزرگ شیکاگو سازدهنی, بازیکن, اما این ارتباط صرفا اسمی) است که راوی هم اتاقی جدید یک خون سرد scofflaw که حاضر به پرداخت سهم خود از اجاره بها با وجود growingly اسراف در شیوه زندگی در تامین مالی توسط “سرگرمی” ما را به کیفری. یکی دیگر از سابقه این آهنگ برای تاسیس گروه و Saadiq این نگرانی وجود دارد که با مشکلات و کرد. “فقط به این دلیل او همواره یک پورشه و دختر من سوار یک نوا” D’wayne سنگ در یک بعد مجرد “بلوز” و در سراسر شما احساس قیمومیت را کاملأ پیچیده مهندسی موسیقی نوا رانندگان است.

با آهنگ پایان والتر به قتل توسط طلبکاران و یا رقبا. شوم اما در اصل نور آهنگ نمی کند هدف غم انگیز, اثرات, آن, شفاعت کر رفتار والتر پرستانه و شما می توانید تصور کنید که او در میان چهره های که پر Saadiq تازه ترین آلبوم جیمی لی یک واحد مجموعه ای از آهنگ های کشیده شده از سابقه خانوادگی در مورد اعتیاد, ایمان, جرم, حبس و آمریکا نژادپرستی است.

جیمی لی است weightiest آلبوم در یک بدن از کار که شامل چندین پیروزی و چند اشتباه. تونی تونی Toné را تا حد زیادی خود تولید دومین آلبوم این حیات پر از لکه است اما تحت کوهستانی و تولید چهار ردیف 1 R&B بازدید از جمله جوشان “بلوز” و زور زدن “آن را هرگز باران (در جنوب کالیفرنیا).” سابق لحن یک مثال خوب از آوازی فعل و انفعال بین D’wayne یک باریتون با زمان احساس و رافائل یک تنور در گاه به گاه راه پاپ صدای طبقه بندی شده و یا باریتون که آن را هل می دهد. احیای اتحاد شصت وات تله و پریدند تا tempos از اوایل ’90s R&B, اما آن یکپارچهسازی با سیستمعامل مراجع نقطه راه به neo-soul در حالی که گسترش جدید جک هیبریداسیون. (این احتمال وجود دارد یکی دیگر از تصادف اما ترکیبی از بلوز, هیپ هاپ, و فانک “بیایید یک زمان خوب” یکی از سه آهنگ است که برای پرورش و McElroy, بازگشت حاکی مشابه و ظریف تر بهم تابیدن و بافتن تدی رایلی و همکاران خود را پخته برای “No Diggity.”) تونی تونی Toné به اوج خود رسید و با فرزندان روح یکی از آلبوم از ’90s: ماهرانه گام معیوب تنها با “دختر” (او بهتر است بدون او) فرمانده در آن حالت نوسانی بوسه خاموش “اگر من تا به حال هیچ لوت” به این عظیم الجثه slow jam “سالگرد”.

تونی تونی Toné بود که اغلب به عنوان یک رجعت به فانک عصر مستقل گروه از خواننده-نویسنده-نوازندگان به جای یک گروه آوازی کار با تهیه کنندگان و نویسندگان و جلسه بازیکنان (یک سنت کمتر محترم) اما شما نمی خواهد بلافاصله دریافت که از سه سوابق: این گروه استفاده می شود (خود) برنامه نویسی درام بیشتر از درام آکوستیک و نبود به خصوص علاقه مند به مستند زنده صدا و یا reenacting قدیمی-آیا تکنیک های ضبط—Saadiq خواهد رسیدن به آن بعد. اما گروه چهارم و آخرین آلبوم خانه موسیقی به حفر آن گذشته-band-ایستاده هرزه آن شیار redolent از ’70s اما با صدای قل قل بسیار زمان مهر در سال 1996. در میان چیزهای دیگر آن را نشان می دهد این گروه آرام به عنوان هدیه pasticheurs—Al سبز/ویلی Mitchell ادای احترام “فکر تو”—و مداوم آن استعداد برای قرض گرفتن و مجاورت مانند “بیایید پایین” به ارمغان می آورد با هم DJ Quik یک گیتار آکوستیک شکل گذاشته و بیش از ماشین تند باس و کر مشتق از “Smells Like Teen Spirit.”

پس از تونی تونی Toné را فروپاشی Saadiq ساخته شده است یک بازی با نیمه supergroup لوسی مروارید پنج آلبوم های انفرادی و چندین نمایش موارد بالا مشخصات محصولات از جمله cowriting و تولید اعتبار برای Solange را “جرثقیل در آسمان” و d’angelo را “بانو” و “بدون عنوان (چگونه آن را احساس).” این “gospeldelic” فوری, قدیمی, از سال 2002 اسراف neo-soul پاسخ از یکی از این نوع را اجداد-نه-پزشکان شبیه به کسانی که در اواخر 70s Lou Reed and Iggy Pop آلبوم کشتی با پانک. اگر شما با استفاده از آن به عنوان خلق و خوی, موسیقی, است, طول, و, زرق و برق دار; به صورت متمرکز گوش دادن آن را لمس overlong و تحت. Saadiq را, شعر, برای, یکی, نیست, همیشه به نظر می رسد قرار گرفته اند چندین تجدید نظر هر چند او آواز می خواند و آنها را بهتر از همیشه. هنوز این آلبوم یک کلاس کارشناسی ارشد در شیار تن و هماهنگی و گاهی حل و فصل به مبهم بود به خصوص در شرایط عجیب و غریب خاطره “Charlie Ray.” وجود چهار سال Saadiq می خزد (در چهار؟) به اتاق نشیمن که در آن پدر خود را به طور تصادفی مراحل در دست: “زمانی که من ملاقات روح من” Saadiq تکرار. دانشجویان اختصاص داده شده به خواندن ارسطو De Anima باید با توجه به “چارلی ری” به عنوان یک مکمل. پیگیری تا ری ری ارائه شده به عنوان یک موسیقی متن فیلم به خیالی blaxploitation فیلم قطعا تحت.

از طریق این نقطه خیلی از Saadiq کار صدا مثل موسیقی قدیمی, اما نه مانند پرونده های قدیمی. که با تغییر بعدی خود دو آلبوم 2008 را به راه من آن را ببینید و 2011 را سنگ Rollin’. این سخاوتمندانه بودجه راه من آن را ببینید یک چی-Lites بازنویسی و قبل از Beatle 6/8 تصنیف اما بسیاری از آلبوم تصور یک کشف اواسط’60s Motown جلسه Saadiq و شرکت او در خصوص اعتبارات مهندس چارلز Brungardt—fastidiously کار می کرد برای به دست آوردن هر snappy دام overdriven آوازی چنگ, دایره زنگی, بلوز, لیسیدن و زنگ مانند arpeggio به صدا بیشتر یا کمتر مانند جانسون هنوز هم در دفتر و بری Gordy شد امضای چک. به عنوان فوری, قدیمی,,, وقتی شما می شنوید یک رشته تنظیم آن را به دلیل Saadiq استخدام یک اتاق پر از مردم به علاوه تنظیم آهنگ, کنسرت, کارشناسی ارشد و copyists به جای کسی که با یک صفحه کلید مناسب و معقول و یک حس آرامش. آهنگ کوتاه و propulsive این شعر ساده اما محکم و با آنها صحبت می کنند و برای لحظه ای خود را با وجود این استودیو زنگار مثلا در پست-کاترینا “بزرگ آسان است.” برای rawer سنگ Rollin’ Saadiq منتقل مراجع تا چند سال ساخته شده و نوع Mellotroned راک رکورد شما می شنوید در وسوسه’ روانگردان زیستن یک حزب رکورد در لبه ناامیدی. این cathartically بزرگ “بروید به جهنم” شروع می شود “در اینجا وضعیت بله شیطان می داند من به خوبی” در حالی که دیگری خودداری می رود “من livin’ on daydreams, من میخوام خرید من چیزی است که من نمی تواند استطاعت.” هر دو آلبوم طنین انداز بیش از تکرار.

جیمی لی‘s اسم یکی از Saadiq را سیزده خواهر و برادر چهار نفر جوان: برادر Alvie به قتل رسید در اختلاف با یکی از اعضای خانواده زمانی که رافائل بود یک پسر جیمی لی بیکر بسیار قدیمی تر از رافائل حال مبارزه با هروئین است که در نهایت منجر به منجر به مرگ مصرف بیش از حد; یکی دیگر از برادر دزموند خودکشی نیز مبارزه شیمیایی وابستگی; یک خواهر سارا کشته شد پس از پشتوانه ماشین خود را به یک تعقیب و گریز پلیس. در این آلبوم Saadiq گاهی اوقات معاملات با این تاریخچه به معنای واقعی کلمه (من عاشق جیمی اما جیمی دود کرک و فروش من شاخ” او آواز می خواند در pulverizing “من راه رفتن” همکاری با چارلی Bereal), اما در بیشتر قسمت ها جیمی به عنوان یک نماینده ،

Saadiq تساوی دوباره در گسترده ای تحت تاثیر قرار از انجیل به hip-hop اما باطل سنگ-شستشو اثر قبلی دو آلبوم به صورت مفرد اما بیشتر معاصر صدا. آن اغلب foregrounds Saadiq را لغزنده خطوط باس—او یک چند نوازنده اما یک نوازنده بیس و یکی از بزرگ. به درستی برای یک آلبوم تا حد زیادی در مورد اعتیاد, صدای پستی بین blissed و در لبه. آهنگ segue (همانطور که در “ادامه بدون توقف”) از یکی به دیگری ناگهانی تغییرات ایجاد تنش های بهتری در حال حرکت از خصوصی و فردی داستان (درد, لذت, عشق, وفاداری, خیانت) به معنوی و اجتماعی مهم است. این شروع می شود با آن ضعیف ترین آهنگ های ملودرام “دعای گناهکار” اما غریبه می شود و بیشتر مؤثر بر آن را به عنوان پیشرفت. نقطه عطفی است “متعلق به خدا” یک Saadiq لحن اولین بار بی سر و صدا منتشر شد به عنوان “بدن من متعلق به خدا” در کف دست خود را یک سال 2017 آلبوم Saadiq را هشتاد ساله دایی برگرد. الیاس بیکر Sr. کوتاه تر ریمیکس نسخه در جیمی لی ویژگی های همان کامل بیکر آوازی (اتمام آوازی خود غوطه در 1:15) و در اینجا آن را کمک می کند تا به خوبی ترکیب تم ها: اعتیاد به کار بر روی بدن به عنوان نشانی از موسیقی و, به عنوان ما در حال یادآوری چند کاهش بعد از آن بدن است که زندانی برای مبارزه با مواد مخدر جرائم سیاه در بدن به شدت نامتناسب اعداد.

که فقط ذکر شده قطع است “Rikers Island” یک اوجی سرود Samson-مانند قدرت در برابر نژادپرستانه جرم حبس Saadiq انجام تماس و پاسخ خود را-مرد چند ردیابی گروه کر. این آهنگ به پایان می رسد با یک ناودان همراه پس از سرهم بندی کردن همچنان بر روی زمین تغییر گیتار و بازیگر و نویسنده Daniel J. وات وارد با یک unsparing و الهام بخش تک صدایی. زمانی که Kendrick Lamar به سختی برداشت تا نوبت برای یک درونگرا postlude آن شکر و تخم مرغ در قوس. چه زیبا ثبت چه شگفت انگیز و حرفه ای.

Raphael Saadiq
با: Jamila جنگل DJ Duggz
که در آن: خیابان اول
زمان: 7:30 p. m. Sat. Feb. 22
بلیط: 18+; $35; اطلاعات بیشتر در اینجا

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im