جنرال موتورز قرار داده 2019 وانت صاحبان در معرض خطر با ترمز نقص ایمنی, کارشناس می گوید

جنرال موتورز است که در تماس با حدود 900 مشتریان است که تا به گله و شکایت از ترمز شکست در وانت به آمده در به صورت فوری رفع.

این خودروساز همچنین هشدار داده است در مورد 160,000 صاحبان 2019 GMC یا شورلت نور-وظیفه وانت به رانندگی وسایل نقلیه اگر “سرویس ترمز کمک” یا “خدمات ECS” هشدارهای روشن در پانل ابزار.

که به دلیل قدرت ترمز می تواند شکست نیاز به سخت دستی ترمز و یا نگه داشتن ترمز اضطراری برای متوقف کردن خودرو.

“اگر شما همه این است شاخص های زمانی که شما شروع به تا وسیله نقلیه را نشان می دهد ترمز مسائل نمی رانندگی وسیله نقلیه خود را گفت:” دن Flores, یک سخنگوی جنرال موتورز. “تماس با فروشنده خود را.”

حدود 1,700 جنرال موتورز وانت صاحبان گله و شکایت از اواسط ماه دسامبر که خود را قدرت ترمز کار نمی کند پس از آنها تا به حال یک فراخوان انجام می شود و سپس با استفاده از o’reilly strata برنامه شروع به وسایل نقلیه خود را. جنرال موتورز گفت: 162,000 صاحبان در مجموع تا به حال اولیه که به خاطر انجام می شود.

وانت صاحبان باید گفت: ایالات متحده آمریکا امروز شبکه Detroit Free Press آنها وحشت زده شدند هنگامی که قدرت ترمز رفت و در برخی موارد گفت: آنها دقت فرار از سقوط. جنرال موتورز گفته است که می داند از هیچ کس مجروح و یا بدتر از مشکل است.

جنرال موتورز در حال حاضر ثابت است که به خاطر تعمیر. اما برخی از صاحبان وانت می گویند که آنها عصبانی هستند که GM آگاه نیست آنها را هر چه زودتر از این خطر بالقوه. طرفداران ایمنی تماس با مطبوعات آزاد موافقت کرد و گفت GM باید استفاده o’reilly strata به اطلاع مشتریان از خطرات داده GM می دانستم که از مشکل ترمز در اواسط ماه دسامبر.

“چه وحشتناک نقص” گفت: رزماری Shahan, رئيس جمهور از مصرف کنندگان به صورت خودکار قابلیت اطمینان و ایمنی غیر انتفاعی ملی ایمنی خودرو و سازمان حمایت مصرف کننده. “جنرال موتورز باید هشدار داده اند مشتریان خود را حق دور در مورد خطرات.”

در یک سطح پایین تصمیم

جنرال موتورز قرار دادن مشتریان خود را در معرض خطر آگاه نیست آنها را هر چه زودتر آنها می تواند از دست دادن ترمز و قرار دادن یک توقف و رانندگی توجه در آن گفت: Sean Kane, رئيس جمهور از تحقیقات ایمنی و استراتژی های شرکت ، یک ماساچوست شرکت می کند که تست خودرو برای شاکیان و وکلای دیگر مشتریان.

“هنگامی که آنها متوجه آن باعث شد o’reilly strata برنامه غیر فعال کردن این ویژگی در برنامه و ارتباط آن از طریق o’reilly strata” گفت کین.

O’reilly strata تابعه جنرال موتورز فراهم می کند که مبتنی بر اشتراک ارتباطات در امنیت خودرو, اورژانس, خدمات, دست رایگان تلفن به نوبه خود توسط نوبه خود ناوبری و تشخیص از راه دور.

GM فلورس گفت: GM نمی تواند هشدار مشتریان قبل از آن رسما به اطلاع اداره ایمنی ترافیک بزرگراه ملی و فایل های مدارک با NHTSA در مورد هر موضوع. این آخرین به روز رسانی در رابطه با این موجود و در انتظار به یاد بیاورید بنابراین GM نیست هشدار مشتریان تا آن در حال بررسی و حل این مشکل فلورس گفت.

“جنرال موتورز عمل بی درنگ به شناسایی و بررسی و حل و فصل موضوع و گام خود را به یاد وسایل نقلیه” گفت: فلرس.

مرکز ایمنی خودرو را, مدیر اجرایی, Jason Levine نمی کند آن را خرید.

“هنگامی که شما کشف که آن را ترمز شما همه چیز شما می توانید برای اطلاع همه که نباید (مدیر عامل) مری بارا را در وزن” گفت: Levine. “است که یک سطح پایین تصمیم گیری است.”

در خودرو هشدار

مشتری شاون اولری از پارک ریج, ایلینوی, تجربه کرده, دو حادثه از ترمز شکست خود را در سال 2019 GMC Sierra وانت پس از او می خواهم تا به حال دسامبر فراخوان انجام می شود. او گله و شکایت به جنرال موتورز و به خود فروشنده هر دو بار در اوایل ژانویه اما نه به او هشدار برای جلوگیری از رانندگی خودرو.

اولری عصبانی است که جنرال موتورز نیست هشدار او را هر چه زودتر برای جلوگیری از رانندگی و یا آن را به توقف استفاده از o’reilly strata را از راه دور شروع می شود. او گفت: جنرال موتورز است که توانایی برای برقراری ارتباط بیش از o’reilly strata چون جنرال موتورز ،

در نوامبر. 15 فقط چهار روز پس از جنرال موتورز واصل به یاد بیاورید با NHTSA برای یک کمربند نقص o’leary گفت: او موفق به دریافت یک اعلان در وانت پانل ابزار در یک فراخوان از آنجا که کمربند ایمنی می تواند آتش الیاف است که می تواند شروع یک آتش سوزی در یک تصادف.

اولری گفت پانل ابزار چراغ هشدار دهنده به تنهایی کافی نیست برای گفتن صاحبان به درایو یک وسیله نقلیه است. در یک حادثه از ترمز شکست در وسیله نقلیه خود را, او گفت: تنها یک بررسی موتور نور در آمد.

“جنرال موتورز می دانستم که یک مشکل وجود دارد که می تواند منجر به ترمز شکست گفت:” اولری. “در جایی در امتداد خط کسی در جنرال موتورز مثبت تصمیم خود را برای هشدار دادن به صاحبان. آنها قمار با ایمنی و امنیت خانواده من بدون اجازه من.”

GM جدول زمانی

در ماه دسامبر GM صادر شده به خاطر پوشش حدود 550,000 کادیلاک CT6 خودروی سواری و شورلت و GMC نور-وظیفه وانت در شمال امریکا 463,995 از آن ها در ایالات متحده است. جنرال موتورز گفت که یک خطای نرم افزار می توانید غیر فعال کردن کنترل پایداری الکترونیکی و antilock brake systems, افزایش خطر تصادف.

در دسامبر آن پرونده با NHTSA جنرال موتورز گفت: “اگر این خطا خاص رخ می دهد خودرو را تشخیص نمی خواهد روشن کردن خودرو ESC و ABS ثبتشده لامپ.”

اما جنرال موتورز گفت که به یاد بیاورید تعمیر ناشی از قدرت ترمز به شکست در مورد 1,700 از 162,000 وسایل نقلیه که تا به حال به خاطر کار انجام می شود که رانندگان با استفاده از o’reilly strata برنامه راه اندازی از راه دور. هیچ کادیلاک CT6s را تحت تاثیر قرار فلورس گفت.

در 1,700 موارد خودرو را تشخیص باید روشن, هشدار به راننده از ترمز مسئله است. که داشبورد هشدار کافی است به سیگنال به یک راننده است که آنها نمی باید درایو فلورس گفت.

به اندازه کافی خوب نیست گفت: طرفداران ایمنی.

“این واقعیت است که شما به طور بالقوه می تواند شروع یک وسیله نقلیه و نه ترمز بسیار خطرناک گزاره” گفت کین. “این واقعیت است که آنها نمی خواهد به اطلاع صاحبان (هر چه زودتر) بسیار خیره کننده است.”

Shahan افزود که “جنرال موتورز است که با تکیه بر مصرف کنندگان به آن را کشف کردن. مصرف کنندگان نمی مکانیک.”

در اینجا این است که زمانی که جنرال موتورز می دانستم که مشکلات وجود دارد:

Dec. 12: GM مسائل اول را به یاد بیاورید.
Dec. 12 – Jan. 9: در مورد 1,700 مشتریان که به اتمام فراخوان تعمیر بعد از گله و شکایت ترمز مسائل.
Jan. 9: جنرال موتورز و نرم افزار خود را تامین کننده شناسایی مشکل.
Jan. 16: جنرال موتورز در حال رفع و به اطلاع نمایندگی از تعمیر.

از روز شنبه حدود 800 از 1,700 مشتریانی که شکایت از مشکلات دریافت کرده اند به یاد بیاورید تعمیر, فلورس گفت.

جنرال موتورز در تماس با مرکز و نمایندگی ها تماس با دیگر 900 مشتریان که نه به حال به روز رسانی, به هشدار آنها را به خاطر به روز رسانی تعمیر.

یک فروشنده که جنرال موتورز استخدام را ارسال فراخوان نامه شروع دوشنبه به 550,000 تحت تاثیر صاحبان هشدار آنها را به یاد بیاورید و به روز رسانی فلورس گفت.

یدک کش و براش وام بگیرم

یک NHTSA سخنگوی کاهش یافته وقتی پرسید که آیا آژانس راضی بود با جنرال موتورز است جدول زمانی برای رفع این مشکل و آن را هشدار 162,000 مشتریان ممکن است ترمز مشکلات ناشی از به یاد بیاورید.

او با اشاره به بیانیه های قبلی ایمیل فرستاده شده به مطبوعات در ماه گذشته: “NHTSA آگاه است از مصرف کننده شکایت در مورد GMC سیرا و در تماس با تولید کننده. آژانس ارزیابی تمام اطلاعات موجود با استفاده از آن ریسک مبتنی بر روش و تشویق می کند هر گونه آسیب دیده مالک خودرو به فایل خودرو صاحب شد.”

برای کسانی که نه بازگشت به فروشندگان خود هنوز فلورس گفت: مطبوعات آزاد و رانندگان باید از رانندگی وسایل نقلیه اگر هر ترمز چراغ اخطار روشن. او گفت: جنرال موتورز متوقف کوتاه هشدار به همه 162,000 مشتریان به دلیل مشکل ترمز است “متناوب بنابراین برخی از مردم ممکن است با استفاده از خود o’reilly strata برنامه و نداشتن هر گونه مشکلات دیگران دچار مشکلات هستند.”

فلورس گفت: اگر یک راننده است که “می ترسم به درایو خودرو و یا وسیله نقلیه است که تمام ثبتشده چراغ آنها باید به رانندگی وسیله نقلیه است که به دلیل مسئله ای است که چیزی اشتباه است. فروشنده خواهد یدک کش آن است.”

جنرال موتورز است فروشنده را فراهم خواهد کرد براش وام بگیرم خودرو و هزینه های آن پوشش داده شده است به عنوان بخشی از جنرال موتورز گارانتی گفت فلرس.

خشم و خطر

پس در اصل گزارش مشکل Jan. 29 رایگان مطبوعات دریافت چندین ایمیل و تماس از تاثیر وانت صاحبان گزارش موارد متعدد الکترونیکی سیستم ترمز شکست در برخی موارد از ارسال آنها را به صلیب ترافیک در تقاطع ها و در نزدیکی برخورد.

گفت: برخی از آنها به نام جنرال موتورز شرکت های بزرگ به شکایت و گفته شد بکسل خدمات یا براش وام بگیرم ماشین چیزی است که مشتریان باید برای مذاکره با سرویس فروشنده.

فلورس گفت: هیچ کس مجروح و یا کشته شدن به دلیل عدم ترمز. کسانی که می گویند که آنها تجربه مشکل این مقدار به حدود 1 درصد از صاحبان که تا به حال به خاطر کار انجام شده است.

“من در تلاش برای بی اهمیت چه از 1700 مشتریان عصبانی هستند و اگر یک مشتری گفت: این اتفاق افتاده است و آن اتفاق افتاده است” گفت: فلرس. “و 1,700 مشتریان است 1,700 بیش از حد بسیاری از, اما ما در حال صحبت کردن در مورد تعداد زیادی. ما درک مشتریان عصبانی هستند. اما ما یک راه حل برای این مشکل است.”

Shahan گفت: 1,700 است که تعداد زیادی به خصوص در زمان یک ماه.

“این یک زنگ خطر آتش” گفت: Shahan.

شفاف

این کارشناسان ایمنی گفت: جنرال موتورز است توانایی برای پیدا کردن یک راه برای رفع این مشکل اتفاق افتاده در یک نسبتا کارآمد قاب زمان اما عدم شفافیت جنرال موتورز تا به حال با مشتریان در مورد خطر در این فاصله نگران کننده باقی مانده است.

“این ترمز” گفت: Levine. “وجود دارد هرگز بهانه ای توسط یک تولید کننده برای کاهش ترمز نقص اما در این مورد می تواند آنها را به راحتی مطلع هر مصرف کننده در مورد این مشکل بیش از این دستگاه است که باعث مشکل o’reilly strata.”

کین گفت: حتی اگر جنرال موتورز هنوز برخی از علت شکایت در مورد ترمز عملکرد نه جدی است به اندازه کافی مسئله که توقف رانندگی متوجه شده اند باید در محل قرار داده.

“اینها همه وسایل نقلیه جدید که مجهز به o’reilly strata” گفت کین. “وجود دارد یک راه آسان برای برقراری ارتباط است که به صاحبان علاوه بر حروف است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>