در اینجا چیزی است که قانون اساسی را 10th متمم می گوید در مورد تهمت و ادعا می کنند که مجموع قدرت بیش متحده

در حالی که بحث در مورد اینکه آیا او و یا ملت فرمانداران باید قدرت به لغو محدودیت متحده در محل قرار داده برای مبارزه با گسترش coronavirus جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام خبر جلسه دوشنبه “وقتی کسی رئیس جمهور ایالات متحده قدرت کل است.”

رئیس جمهور بی سابقه ادعا از مجموع قدرت ملاقات فوری با مقاومت مواجه از دموکرات ها و جمهوری خواهان و بسیاری از آنها استدلال قانون اساسی ایالات متحده به صراحت رد ادعای خود را به قدرت مطلق.

“دولت فدرال ندارد قدرت مطلق” گفت: Rep. لیز چنی R-Wyo., که رفت به قول متن 10th متمم در یک صدای جیر جیر که ویروسی رفت.

مارکو روبیو سناتور. R-Fla., گفت: تغییرات اجتماعی-فاصله سفارشات باید توسط فرمانداران. دستورالعمل های فدرال “خواهد بود بسیار تاثیرگذار است. اما اساسی و عقل سلیم حکم می کند این تصمیمات بود ساخته شده در سطح دولت” او هنوز توییتی.

جاناتان Turley – یک استاد حقوق در دانشگاه جورج واشنگتن که در برابر استدلال مغلوب ساختن پیشی جستن قبل از استیضاح کمیته قضایی مجلس و ایالات متحده آمریکا امروز نویسندگان – گفت: تدوین کنندگان نوشت: قانون اساسی دقیقا به نوار رئیس جمهور از این ادعا نوع اقتدار اظهار داشت مغلوب ساختن پیشی جستن.

“ما قانون اساسی سیستم جعلی در طول یک دوره از قبر خبري بیش از قدرت اجرایی. پس از همه ملت تا به حال فقط شکسته و دور از کنترل ستمگر” Turley گفت. و اگر وجود دارد “یکی از مهم اصل” در قانون اساسی آن است که برای جلوگیری از تمرکز قدرت و این کار را “در شمار راه” او گفت:.

10 اصلاح شد یک سند نوشته شده است برای کمک به اطمینان حاصل شود که دولت فدرال نمی خواهد بود قادر به اعمال این نوع از قدرت مطلق به تدوین کنندگان می ترسید.

چه 10th متمم می گوید:

“قدرت و نه تفویض به ایالات متحده که در قانون اساسی و نه ممنوع توسط آن به کشورهای در حال متعلق به آمریکا بود و یا به مردم است.”

آنچه در آن به معنی

Turley گفت: فدرالیسم در آن متحده اعطا شده میزان زیادی از استقلال بود و یکی از راه هایی که تدوین کنندگان به دنبال جلوگیری از استبداد. دیگر به محدود کردن امکان “قانون اساسی رانش” – که در آن فردی به مقامات و یا شاخه های دولت فدرال به آرامی گسترش قدرت خود را – با ایجاد “حذف محدودیت های ساختاری” در قدرت دولت فدرال است.

او در توصیف این 10 قانون به عنوان یک “بیمه” در برابر چنین قانون اساسی “ماموریت خزش.”

“این در واقع حکم که موقعیت به طور پیش فرض” در درگیری بین ایالت ها و دولت فدرال “بر عهده متحده,” او گفت: “تا زمانی که فدرال فشار می آید به آمریکا پرتاب ایالات متحده قرار است پیروز شویم.”

“هیچ چیز وجود دارد به خصوص مبهم در مورد آن است.”

کاتلین Bergin, یک استاد حقوق در دانشگاه کرنل به توافق رسیدند.

“این خیلی ساده و آشکار آن را حتی قابل بحث” Begin گفت. “مغلوب ساختن پیشی جستن حق ندارد به سهولت اجتماعی فاصله و یا برای باز کردن مدارس و یا کسب و کار خصوصی. این مسائل به صورت متحده برای تصمیم گیری تحت قدرت خود را برای ارتقای سلامت و رفاه یک قدرت تضمین شده توسط 10th متمم قانون اساسی.”

چگونه این امر به شیوع کروناویروس

“فدرالیسم نمی شد طراحی شده برای مبارزه با سرایت آن به مبارزه با استبداد” Turley گفت. اما با توجه به اصول فدرالیسم است “مسئولیت اولیه متحده برای آماده سازی و برای مقابله با بیماری های همه گیر مانند” او اضافه شده است.

قبلا تهمت رد آن مسئولیت خود را برای تامین متحده با دارو و تجهیزات مورد نیاز برای جلوگیری و درمان این ویروس که در مورد خواسته فرمانداران’ شکایت که دولت فدرال انجام نمی شد به اندازه کافی به آنها کمک کند. و هنگامی که تحت فشار به شماره یک در سراسر کشور از اقامت در خانه سفارش مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: آن بود تا به هر استاندار برای اعمال چنین محدودیت.

“آنچه رئیس جمهور گفت: به طور مستقیم در تضاد و موقعیت خود را از سه هفته گذشته گفت:” Turley که ستون نوشته شده است, حمایت از مغلوب ساختن پیشی جستن روش های قبلی.

“یکی از ترین اظهارات دلسردکننده بود که فرمانداران اعمال این دستورات به سادگی چرا که او اجازه این کار را بکنند و این که او می توانست اعلام ملی قرنطینه قبلا” Turley گفت. “این یک تضاد مستقیم از آنچه قبلا اعلام شده است, اما مهمتر از آنچه در قانون اساسی.”

Bergin گفت: تهمت بود نه “ناتوان” ،

“او می تواند در بلند بین المللی محدودیت های مسافرتی و صدور بخشنامه به ارتش یا سازمان های فدرال,” او گفت:. “اما او نمی توانید قانون اساسی قدرت به سادگی با این ادعا آن است. آنچه که او تلاش می کند به انجام و آنچه که او را مجاز توسط قانون اساسی به انجام دو چیز متفاوت هستند.”

هیچ قانونی قدرت وقتی که می آید به فاصله اجتماعی

چارلز سرخ شده که به تدریس در دانشکده حقوق دانشگاه هاروارد از سال 1961 به شدت مورد مناقشه این ایده که 10th اصلاح شد مربوط به مغلوب ساختن پیشی جستن ادعا از مجموع اقتدار و گفت: مسئله اصلی این بود که کنگره در حال تصویب هر قانون اعطای تهمت قدرت به منظور ملی قرنطینه و یا اقامت در خانه بخشنامه.

سرخ شده گفت: 10th اصلاح شد “ساختگی نگرانی” در این مثال و هر کسی را که استدلال “پارس تا درخت اشتباه” و یا “10 اصلاحیه مهره.”

“مردم مانند چنی فقط می خواهید را به فدرالیسم به همه چیز اما نه فدرالیسم مشکل سرخ” گفت: ایالات متحده آمریکا امروز.

سرخ شده گفت: مشکل این بود که واقعا در این واقعیت است که کنگره داده نشده تهمت قدرت است که او ادعا کرد. اما او گفت: آن را به لحاظ نظری می تواند تحت قدرت خود برای تنظیم کسب و کار به عنوان مشخص شده در ماده 1 بخش 8 قانون اساسی است.

“و به همین دلیل من دوست ندارم با اشاره به 10 متمم. آن را واقعا نمی 10th اصلاحیه شماره. این یک قانون موضوع” سرخ گفت. “رئیس جمهور نمی تواند فقط بگو من رئیسم.'”

سرخ شده با اشاره به سال 1952 دیوان عالی کشور مورد حامی ورق و لوله Co. v. ساویر که در آن دادگاه حکم رئیس جمهور هری ترومن نیست که قدرت به دست گرفتن کنترل این کشور کارخانه های تولید فولاد با وجود یک اعتصاب کارگری که تهدید تولید در طول جنگ کره.

“رئیس جمهور قدرت اگر هر گونه به مسئله نظم باید بنیادی یا از عمل کنگره و یا از قانون اساسی خود” نوشت عدالت هوگو ،

چگونه خواهد مغلوب ساختن پیشی جستن اجرای آن ؟

David Cole ملی حقوقی مدیر اتحادیه آزادی های مدنی آمریکا گفت: ایالات متحده آمریکا امروز است که حتی اگر کنگره با تصویب قانون اعطای جمهور قدرت برای پیاده سازی یک ملی مقررات قرنطینه و یا اقامت در خانه و از آن جان سالم به در قانون اساسی چالش ها تهمت نمی خواهد بود قادر به وادار کردن دولت به اجرای آن است.

تحت چه شناخته شده است در “ضد commandeering را اصل” دادگاه حکم داد که متحده مجبور به استفاده از منابع خود و یا مقامات مجری قانون برای تصویب برنامه های فدرال است.

برای مثال در سال 1997 مورد Printz v. ایالات متحده دیوان عالی کشور حکم ارائه بردی Handgun پیشگیری از خشونت عمل می کنند که نیاز به چک های پس زمینه برای handgun فروش بر خلاف قانون اساسی بود زیر 10 اصلاحیه دلیل آن نیاز به ماموران اجرای قانون محلی برای انجام چک های پس زمینه.

“او نمی تواند مستقیم شهردار نیویورک یا فرماندار نیویورک برای انجام آن برنامه” کول گفت. تهمت می تواند درخواست گارد ملی به انجام آن و یا FBI, اما نه دولت و یا مقامات محلی کول گفت.

بنابراین با وجود این رئیس جمهور ادعا می کند اقتدار خود را به دور از کل کول و دیگر کارشناسان حقوقی به توافق رسیدند.

“او تنها می تواند اجرای قوانین است که کنگره تصویب کرده است و کنگره تنها می تواند با تصویب قوانین است که مجاز توسط قانون اساسی” کول گفت.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de