چگونه اقامت در مینیاپولیس کمک نعیم پایان ‘Startisha’ را کنار بگذارند و خود را Spank Rock شخصیت

به عنوان Spank Rock, بالتیمور به دنیا آمد رپر شده است تف اغلب خنده دار, اغلب, کثیف, قافیه بر لبه الکترونیکی بیت با موسیقی خود را شریک آماندا خالی از اواسط’00s. اما این یک نفس را تغییر دهید شما می توانید تصور کنید که یک هنرمند که مایل به زدن به او نزدیک 40. و پس از یک سفر اخیر طریق مینیاپولیس در مسیر از خانه های قدیمی خود را از فیلادلفیا به یکی از جدید خود در لس آنجلس, نعیم (به عنوان او در حال حاضر شناخته شده است) به پایان رسید و این آلبوم است که اجازه داده او را به انجام درست آن.

Startisha مجموعه ای از غیر متعارف زیبایی حرکت بین سبک های موسیقی در یک شیوه ای است که اغلب تعجب آور اما همیشه برازنده. نعیم recasts باز کردن آهنگ های نقره ای سیب ’60s روانگردان شاه بلوط “من و تو” در صدای idiosyncratically انسان و رسا. در جای دیگر نعیم همکاری با روح گریز از مرکز باتلاق Dogg, Bon Iver جاستین ورنون (که به نام یک آهنگ پس از او) و سبک نگارش قرار دهند محلی مخملی Negroni و واقعا کثیف آهنگ سفید و میکا جیمز. اما شاید standout برش در اینجا عنوان مسیر دقیق احساسی ظریف به عقب نگاه در یک دختر نعیم بزرگ شده در بالتیمور که مرتبط به یک ملودی من شده اند قادر به لرزش از آنجایی که من برای اولین بار آن را شنیده.

ما با صحبت نعیم توسط گوشی در هفته گذشته در مورد تحولات جدید در موسیقی خود را به خصوص در مورد چگونه 18 ماه اقامت در مینیاپولیس به شکل Startisha و به او کمک کرد تا دوباره تصور فرایند مشارکتی.

شهرستان صفحات: در چه نقطه در طول ضبط این آلبوم آیا شما شروع به فکر کردن “این را احساس نمی کند مانند یک Spank Rock آلبوم شاید آن زمان به استفاده از یک نام جدید”?

نعیم Juwan: آن را در پایان. من مشغول به کار بود در رکورد به ویژه هنگامی که من به مینیاپولیس و عمیق بود در این پروژه و من می دانستم که من در حال حرکت بود به L. A. با تمام تغییرات عمده زندگی است که اتفاق می افتد هل من بیش از لبه من متوجه شدم می توانم این را تحت نام های مختلف. تحت نام خودم.

CP: چه نوع از تغییرات عمده زندگی? در حال حرکت ؟

NJ: آره بیشتر. من می خواهم در فیلادلفیا به مثل 18 سال و من قرار بود به حرکت به لس آنجلس چون دوست پسر من یک کار وجود دارد. اما من نمی خواهم به زندگی می کنند در L. A. در همه پس من رفتم به مینیاپولیس به جای. من می دانستم که زمان من بود و کوتاه وجود دارد—اما من برنامه ریزی شده بود و در آنجا به مدت شش ماه و معلوم شد که بیشتر شبیه به یک سال و نیم! پس از خروج از مشهد این شهر من تا به حال فقط یک اتصال به بود که فقط یکی از مکان های مورد علاقه من در جهان—آن را واقعا من را لرزاند, من واقعا احساس بی خانمان. و سپس به مینیاپولیس و احساس مانند “خوبه من واقعا متوجه مردم است.” آن دیوانه بود; من احساس می کردم این از دست رفته Smurf استفاده است که من باید در این روستای کوچک تمام زندگی من.

CP: آنچه آورد شما را در اینجا در وهله اول ؟

NJ: Ryan Olson است این شخص که واقعا از من دعوت کردن قبل از من نقل مکان کرد وجود دارد, فقط به بازی در برخی از جشنواره ها, برخی از نشان می دهد. زمانی که من وجود دارد آن را بیشتر بود حلق آویز کردن با رایان همه homies در Poliça و ماری جوانا Deathsquads. زمانی که من تصمیم به حرکت جاستین [ورنون] بود “یو ساختمان آپارتمان من زندگی می کنم در باز” پس من نقل مکان کرد وجود دارد. جاستین و بهترین دوستان خود را یک نوازنده ترومپت Trever [هاگن] و او در این آلبوم بیش از حد. آن را فقط مانند سنجاب ها چیزی در حال اجرا به بالا و پایین برای هر یک از دیگران’ آپارتمان. من به پایان این آلبوم که من می خواهم آغاز شده در فیلادلفیا, در آینده وجود دارد شاید قرار دادن برخی نکات نهایی بر روی آن است. این چیزی بود که شش ماه قرار بود برای. اما پس از آن من شروع به پیدا کردن دوستان و دیدن مردم دوباره. من می خواهم به دوستان با هر Mar [ستاره] برای چنین مدت زمان طولانی او بودن وجود دارد, کمک به من—او به من داد یک تشک! این بسیار گران ارتوپدی و یا هر آنچه که تشک آن دیوانه بود. بر خلاف هر چیزی من می خواهم همیشه خواب در زندگی من است. من فقط به حال بسیاری از homies وجود دارد که آن رفت از “من فقط تو را شش ماه به پایان این رکورد” به “من فکر می کنم من هرگز تو را ترک کنند.”

CP: شما ذکر کرده ایم که شاهزاده به عنوان یک نفوذ است. شما می توانید بحث در مورد برخی از راه او شکل که شما چگونه کار می کند ؟

NJ: یکی از چیزهایی که من یاد گرفتم در مورد شاهزاده او همیشه در حال خدمه اش خانواده اش در اطراف او مانند بدون در نظر گرفتن. گروه او نیست تغییر به شدت به عنوان آن به نظر می رسد. او فقط با استفاده از نوازندگان مختلف در نقش های مختلف در زمان. و به من که فقط احساس واقعا مینیاپولیس در هسته است. من یادگیری زیادی در کار با رایان. او همیشه به حال بسیاری از دوستان مشغول به کار در هر یک از دیگران’ پروژه تمام وقت بودن و حمایت از یکدیگر است. مانند مخملی Negroni را در این آلبوم از آنجا که او فقط حلق آویز کردن و این است که کسی که در آن من بود با وسواس اولین آلبوم واقعا تا به او نگاه کرد و احساس می کنم مثل او نمی شده است وجود دارد به یک آیه در آلبوم من اگر وجود نداشت که طرح از همیشه به داشتن دوستان در اطراف.

CP: تاپیک به صورت گذشته نگر و احساس می کنید به مقدار زیادی از این آلبوم است. وجود دارد بسیاری از به دنبال بازگشت. این بود که یک انتخاب آگاهانه و یا فقط یک نتیجه گرفتن بزرگتر است ؟

NJ: من به اهداف تعیین شده برای این آلبوم چون من احساس می کنم مثل من می گم راه کمی به عنوان یک ترانه سرا مثل من نیست که همان آتش این احساس که من تا به حال چیزی برای گفتن. من می خواستم برای ایجاد یک آلبوم جدید ولی من که جوان رپر روح دیگر که در آن شما احساس می کنید همه چیز شما می خواهید برای گفتن دارد درخشان. من تنظیم قوانین مانند “این چه آهنگ های کلاسیک هستند. این چیزی است که باعث می شود یک آهنگ خوب آهنگ خوب.” و آن را واقعا در مورد کشیدن از تجربیات شخصی. نیمی از آلبوم گذشته نگر چون برای من همه تجربیات شخصی من در این زمان بود بسیار خسته کننده است. من فقط نشستن در اطراف مانند انجام هیچ چیز نیست. من تا به حال هیچ چیز به جلو از واقعا. بنابراین من شروع به فکر “آنچه مهم است در اینجا ؟ چه شده که شما امروز ؟ ” و سپس من سعی کردم به تمرکز بر روی کسانی که همه چیز. برخی از چیزهایی اخیر. بسیاری از چیزهایی که به من صحبت شد و در سر من ظاهر شد و همه چیز به خود جلب کرد که من به دوران کودکی من. من می خواستم آن را به شخصی باشد, بنابراین من می خواستم به فکر می کنم در مورد بالتیمور.

CP: شما قبل از صحبت در مورد روند تبدیل شدن راحت خود را با صدای آواز. که شما گوش به و چه مراحل شما گرفته شده به سهولت به جدید که بخشی از عملکرد خود را ،

NJ: من تا به حال به یک کلاس; آنها به من آموخت مکانیک آواز و من به نقطه ای که من فکر کردم من می تواند آواز خواندن در مقابل… مهندس من در حال حاضر. اما من تنها در زمان یک صدا درس. و به عنوان من این آلبوم و من می خواستم به خواندن بیشتر, من در حال نوشتن آهنگ ها در افراد دیگر صدای بسیاری از تقلید و در بسیاری از دموی من می توانم شنیدن آواز من یک راه متفاوت است. من می خواهم برای جلوگیری از خودم از صدایی متفاوت در هر آهنگ از هر آلبوم. من با گوش دادن به بسیاری از خنده دار-ابراز خوانندگان این نوع که احساس اعتماد به نفس. بنابراین مانند Andre3000 یک تاثیر بزرگ—I love Andre صدای, اما من به یاد داشته باشید که چقدر ناراحت کننده او روی صحنه وقتی که او تا به حال به آواز خواندن عشق زیر آهنگ ها. پس من بازگشت به پارلمان Funkadelic که در آن بسیاری از صداها هستند که واقعا با روح و عجول و بی پروا نه این کامل صدای. من به لئونارد کوهن بنابراین اغلب که او شاعر است که قرار نیست به یک خواننده اما او تصمیم گرفت به خواندن شعر او به هر حال.

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>