چگونه به صحبت کردن با کسی که شما بر این باورند که اطلاعات غلط در مورد کوروناویروس

پزشکی شواهد روشن است: coronavirus بهداشت جهانی تهدید است نه جعل استادانه درست شده. بیل گیتس ایجاد نمی coronavirus به فروش بیشتر واکسن. روغن های ضروری هستند و نه موثر در حفاظت از شما از coronavirus.

اما کسانی که حقایق را متوقف خلاف ادعا می کند از هر دو آنلاین و آفلاین.

بدون توجه به این موضوع مردم اغلب می شنویم اطلاعات متناقض و باید تصمیم بگیرد که منابع به اعتماد. اینترنت و سریع اخبار محیط زیست این معنی است که اطلاعات سفر به سرعت ترک زمان کمی برای واقعیت-چک کردن.

به عنوان یک محقق علاقه مند به علوم ارتباطات و مجادلات من مطالعه و بررسی چگونگی علمی اطلاعات غلط و نحوه صحیح آن است.

من بسیار شلوغ است به تازگی. آیا ما در حال صحبت کردن در مورد کوروناویروس تغییر آب و هوا واکسن یا چیز دیگری اطلاعات غلط فراوان. شاید شما به اشتراک گذاشته اند چیزی در Facebook که معلوم بود غلط یا بازتوییت چیزی قبل از دو چک کردن منبع. این می تواند اتفاق می افتد به هر کسی.

همچنین مشترک برای مواجهه با افرادی که اطلاعات غلط اما آن را هنوز نمی دانند. این یک چیز را به دقت بررسی کنید اطلاعات خود را, اما آنچه که بهترین راه برای صحبت کردن با شخص دیگری در مورد آنها چه فکر می کنید درست است – اما آن است و نه درست است ؟

آن را به ارزش درگیر شدن?

در نظر بگیرید این زمینه از وضعیت. وجود دارد به اندازه کافی زمان به آنها را به شرکت در گفتگو ؟ آنها به نظر می رسد علاقه مند در و باز به بحث ؟ آیا شما یک ارتباط شخصی با آنها جایی که آنها ارزش خود را ،

ارزیابی وضعیت می تواند کمک به شما تصمیم می گیرید که آیا شما می خواهید برای شروع یک گفتگو به تصحیح اطلاعات غلط. گاهی اوقات ما ارتباط برقرار کردن با افرادی که وجهالت و نه مایل به گوش دادن. این خوب نیست و به تعامل با آنها.

در تعاملات بین فردی و اصلاح اطلاعات غلط می تواند با کمک قدرت ارتباط است. برای مثال ممکن است آن را آسان تر برای تصحیح اطلاعات غلط برگزار شد توسط یک عضو خانواده یا شریک چرا که آنها در حال حاضر آگاه باشید که شما از آنها مراقبت و شما علاقه مند به خود را به خوبی بودن.

نمی سرپرستی

یک روش این است که برای شرکت در یک عقب و جلو بحث و گفتگو در مورد این موضوع. این است که اغلب به نام گفت و گو با رویکرد ارتباطی.

این بدان معناست که شما در مورد مراقبت از فرد پشت, نظر, حتی زمانی که شما مخالفم. این مهم است که برای ورود به گفتگو با یک سایه نگرش است. برای مثال هنگامی که صحبت کردن به تغییر آب و هوا منتقدان نگرش که سخنران دارای سمت مخاطبان را تحت تاثیر قرار موفقیت تعامل و می تواند منجر به پایان دادن به مکالمات قبل از آنها آغاز شده است.

به جای درمان این مکالمه به عنوان یک اصلاحی, سخنرانی, درمان شخص دیگر به عنوان یک شریک برابر در بحث. یک راه برای ایجاد این پیوند مشترک است که به اذعان مشترک مبارزات محل دقیق اطلاعات. گفت که وجود دارد مقدار زیادی از اطلاعات در گردش می تواند کمک به کسی احساس راحتی تغییر عقیده و پذیرش اطلاعات جدید به جای مقاومت در برابر و چسبیدن به باورهای قبلی خود را برای جلوگیری از اعتراف به آنها در اشتباه بودند.

بخشی از ایجاد گفت و گو پرسیدن سوال. مثلا اگر کسی می گوید که آنها شنیده coronavirus بود همه جعل, شما ممکن است بپرسید: “این چیزی است که من شنیده ام قبل از اینکه منبع برای که؟” با اینکه علاقه مند خود را در نظر و نه رد آن را از دست شما باز کردن درب برای گفتگو در مورد اطلاعات و تعامل می تواند آنها را در ارزیابی آن است.

ارائه اطلاعات تجاری

استراتژی دیگر این است که معرفی این فرد به منابع جدید. در کتاب من, من در مورد یک مکالمه من با یک آب و هوا شکاک چه کسی باور نمی کند که دانشمندان تا به حال به 97 درصد اجماع وجود تغییر آب و هوا. آنها را رد کرد و این به خوبی تثبیت تعداد با مراجعه به غیرعلمی منابع و پست های وبلاگ. به جای رد کردن منابع خود من ارائه شده برای تجارت با آنها. برای هر یک از منابع خود من به عنوان خوانده شده آنها را به عنوان خوانده شده یکی از معدن.

این احتمال وجود دارد که اطلاعات غلط مردم دریافت کرده است که از یک منبع معتبر بنابراین شما می توانید پیشنهاد یک جایگزین. برای مثال, شما می توانید ارائه به آنها ارسال مقاله از مراکز کنترل بیماری ها پزشکی و سلامت اطلاعات پنل بین دولتی تغییر آب و هوا برای محیط زیست اطلاعات و یا معتبر رد کردن سایت Snopes به مقایسه اطلاعات است. اگر کسی که شما در حال صحبت کردن باز است برای یادگیری بیشتر تشویق که در ادامه کنجکاوی.

آن است که گاهی اوقات سخت و ناخوشایند و یا بی دست و پا برای تعامل با کسی که اطلاعات غلط. اما من به شدت احساس می کنند که باز خودمان را به این گفتگو می تواند کمک به اصلاح اطلاعات غلط. به اطمینان حاصل شود که جامعه می تواند بهترین تصمیم گیری در مورد موضوعات مهم به اشتراک گذاری اطلاعات دقیق و مبارزه با گسترش اطلاعات غلط.

اما فرانسیس بلومفیلد است استادیار مطالعات ارتباطات دانشگاه نوادا لاس وگاس.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>