در یونان باستان فکر آفت دنبال بد رهبری

در قرن پنجم قبل از میلاد این نمایشنامه نویس Sophocles آغاز می شود “Oedipus Tyrannos” با عنوان شخصیت تلاش برای شناسایی علت طاعون قابل توجه خود را در شهر Thebes. (Spoiler alert: این خود بد رهبری.)

به عنوان کسی که می نویسد: در مورد اوایل یونانی شعر من صرف مقدار زیادی از زمان به فکر کردن در مورد به همین دلیل عملکرد آن بسیار مهم باستان زندگی است. یک پاسخ این است که حماسه و تراژدی کمک کهن سرایان و مخاطبان سعی کنید به حس درد و رنج انسان.

از این منظر آفت عمل به عنوان یک setup برای حتی بیشتر مهم موضوع در باستان اسطوره: یک رهبر با هوش. در آغاز از “ایلیاد” به عنوان مثال پیامبر Calchas – چه کسی می داند علت یک طاعون – ستایش است به عنوان کسی که “چه کسی می داند چه خواهد شد و چه قبل از اتفاق افتاده است.”

این زبان پیش بینی رئیس انتقاد از هومر افسانه ای شاه آگاممنون: او نمی داند که “قبل و بعد از.”

این حماسه به یاد مخاطبان خود را که رهبران باید قادر به برنامه ریزی برای آینده بر اساس آنچه در گذشته اتفاق افتاده است. آنها نیاز به درک علت و معلول است. چه چیزی باعث طاعون ؟ می تواند از آن شده اند جلوگیری کرد ؟

مردم بی مبالاتی

اسطوره ها کمک کند مخاطبان خود را درک علل از همه چیز. به عنوان روایت پردازان مانند مارک ترنر و متخصصان در حافظه مانند چارلز Fernyhough تاکید مردم یاد بگیرند که چگونه به رفتار از داستان ها و مفاهیم علت و معلول در دوران کودکی است. خطی دنباله ای از قبل از در حال حاضر و پس از ارتباط روابط بین دو چیز و چگونه ما به عنوان انسان ما را درک مسئولیت خود در جهان است.

طاعون داستان ارائه تنظیمات که در آن سرنوشت هل بشر سازمان به حد. انسانی رهبران تقریبا همیشه مهم برای علی توالی به عنوان زئوس مشاهده در هومر “اودیسه” و گفت که من ترجمه آن را “انسان همیشه سرزنش خدایان برای درد و رنج خود را / اما آنها تجربه درد فراتر از سرنوشت خود را به خاطر از خود بی مبالاتی.”

مشکلات انسان ایجاد فراتر از فقط آفت: شاعر Hesiod می نویسد که خدای یونانی زئوس خود را نشان داد مخالفت بد رهبران مزاحمت آنها را با نظامی شکست و همچنین بیماری های همه گیر. عواقب انسانی نقایص هستند خودداری کنند در باستان نقد رهبران با یا بدون آفت: از “ایلیاد” به عنوان مثال توصیف حاکمان که “خراب کردن مردم خود از طریق بی مبالاتی.” از “اودیسه” عبارت از آن به عنوان “چوپان بد خراب کردن گله خود را.”

ویرانگر بیماری

آفت مشترک بودند در جهان باستان, اما نه همه آنها را سرزنش رهبران. مانند دیگر بلایای طبیعی آنها اغلب مقصر خدایان است.

اما مورخان مانند Polybius در قرن دوم قبل از میلاد و تیتوس لیویوس در قرن اول قبل از میلاد نیز غالبا بازشماری شیوع قابل توجه ارتش و مردم در مرداب ها و یا شهرستانها با بهداشت ضعیف. فلاسفه و پزشکان همچنین جستجو برای منطقی روش – سرزنش آب و هوا و یا آلودگی است.

هنگامی که مورخ Thucydides بازگو چگونه یک طاعون با ادعا ریشه در اتیوپی آمار آتن در 430 قبل از میلاد او به وضوح توصیف بیماران مبتلا ناگهانی تب بالا تنگی نفس و آرایه ای از بیمار ترشحات. کسانی که جان سالم به این بیماری تا به حال تحمل چنین هذیان و تب است که آنها ممکن است هیچ حافظه از آن همه است.

آتن به عنوان یک دولت بود و آمادگی برای دیدار با چالش که طاعون. Thucydides توصیف بیهودگی هر انسان پاسخ: درخواست خدایان و کار پزشکان – که جان خود را در droves – بودند به همان اندازه بی فایده است. این بیماری wreaked ویران چرا که آتنی بودند فراوان در داخل دیوارهای شهر به صبر کردن اسپارتان ارتش در طول جنگ پلوپونز.

در عین حال با وجود این طاعون وحشتناک طبیعت Thucydides اصرار دارد که بدترین بخش این ناامیدی مردم احساس کردند از ترس و وحشت انسان در حال مرگ مانند گوسفند.”

افراد بیمار در اثر غفلت از عدم وجود سرپناه مناسب و از بیماری, پخش كردن, از نامناسب تدفین در یک آمادگی و پر ازدحام شهر به دنبال غارت و بی قانونی است.

آتن راه اندازی به عنوان یک قلعه در برابر دشمنان خود آورده خراب کردن بر خود است.

ساخت حس از نقص انسانی

از سمت چپ از طاعون حساب نام انبوه که فوت در آنها است. Homer, Sophocles و Thucydides به ما بگویید که توده درگذشت. اما آفت در باستان روایات معمولا در آغاز و نه پایان داستان. طاعون متوقف نمی جنگ تروا, جلوگیری از Oedipus,’ فرزندان از راه انداختن جنگ داخلی و یا به آتنی به اندازه کافی دلیل برای ایجاد صلح است.

برای سال بعد از نابسامانی طاعون آتن هنوز هم رنج می برد از در مبارزه با سمی سیاست و رهبران خودخواه. محبوب سیاست منجر به این فاجعه Sicilian اعزامی از 415 B. C. کشتن هزاران نفر از آتنی – اما هنوز آتن جان سالم به در برد.

یک دهه بعد آتنی دوباره شکست به عمران جناح و در نهایت محاکمه خود ژنرال پس از پیروزی نیروی دریایی در 406 قبل از میلاد در Arginusae. در 404 قبل از میلاد پس از یک محاصره اسپارت شکست آتن. اما همانطور که ما یاد بگیرند که از یونانی اسطوره شد – دوباره – واقعا آتن رهبران و افرادی که خود را شکست داد.

جوئل Christensen, دانشیار, کلاسیک, مطالعات دانشکده دانشگاه

این مقاله چاپ از مکالمه تحت Creative Commons. خواندن این مقاله.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>