جیمز بالدوین برنده نبرد اما William F. Buckley برنده جنگ

“آتش است بر ما: James Baldwin, William F. Buckley جونیور و بحث بر سر نژاد در امریکا”
خرید در بازار Truthdig

در فوریه. 18, 1965 سه روز قبل از ترور مالکوم ایکس چند هفته قبل از سلما به مونتگمری راهپیمایی و شش ماه قبل از وات شورش جیمز بالدوین و William F. Buckley جونیور مورد بحث قبل از کمبریج اتحادیه جامعه در دانشگاه کمبریج.

این گزاره که “رویای آمریکایی است که در هزینه های آمریکایی سیاه پوست.” ثبت شده توسط بی بی سی بحث ویرایش شد به یک ساعت—از جمله همه بالدوین بیان اما پیرایش Buckley—و پخش. نشان می دهد نشان داده شد بعد از ماه مشابه در ایالات متحده توسط ملی در تلویزیون آموزشی.

آن را سخت به تماشای مناظره به راحتی در دسترس در یوتیوب و جاهای دیگر و نه احساس صدای ترق و تروق در اتاق. شاید من فقط تصور آن شاید آن را فقط تاریخی ادراک. یا شاید نه: BBC مفسر نورمن سنت جان-Stevas می گوید که “می تواند یکی از هیجان انگیز ترین شب در کل از 150 سال از اتحادیه های تاریخ است.”

که صدای ترق و تروق باقی می ماند تازه در “آتش است بر ما: James Baldwin, William F. Buckley جونیور و بحث بر سر نژاد در امریکا” توسط نیکلاس Buccola. نوشته شده با درایو و تحقیقات فراوان (از جمله متن دو سخنرانی های اولین-همیشه کامل متن منتشر شده از Buckley) است “آتش” راند و ما را از طریق زندگی و شغلی که در تلاقی است که سرنوشت رو کردن.

“در حالی که برخی از لفاظی و سیاست بحث تکامل یافته اند” Buccola می نویسد: “مسائل هسته ای است که تقسیم بالدوین و باکلی باقی می ماند به عنوان مربوط به همیشه است.” در Buccola را قضاوت بالدوین برنده نبرد در درک خود از علل و عواقب ناشی از درگیری نژادی در یک شاهکار ظریف از یک سخنرانی و در اتحادیه, رای, او که برنده 544-164. اما باکلی برنده جنگ Buccola می گوید: از دست دادن این بحث اما شکل گیری محافظه کاری که غالب راست سیاست از زمان ما است. من تا حد زیادی قبول Buccola را حکم خود را رزرو.

Buccola الیزابت و موریس Glicksman صندلی در علوم سیاسی در Linfield کالج در مکمینویل, اورگان, صحبت می کند و در نتيجه از رشد در “به شدت محافظه کار جمهوری خواه و خانواده” با موسسه Cato اردوهای تابستانی و کارآموزی در بنیاد میراث. به زودی هر چند “مطالعه تاریخ و علوم سیاسی منجر به رشد از محافظه کاری.” توجه داشته باشید که با کف دست زدن در بوککلی کتاب “از لیبرالیسم.”
پنج فصل از طرح زندگینامه بالدوین و باکلی بهتر به تصویر کشیدن چگونه دو مرد ایده شکل گرفت. بالدوین بالای خود ghetto, آغاز, مدیریت, همانطور که در “یادداشت های یک پسر بومی” برای جلوگیری از “غیر قابل تحمل تلخی” او می بیند پدر و پسر. به جای آن او خود را آغاز می شود جشن به نوبه خود نسبت به شخصی نسبت به سختی به دست شفقت و امید است.

زمان باکلی می شود به دانشگاه ییل خود شالوده تشکیل شده است. او یک oligarchist یک antidemocrat یک paternalist یک مرد که می پذیرد که خود کاست—سفید ثروتمند نخبگان است که به شکل کشور از آغاز آن—به درستی دارای قدرت است. مناقصه برای به چالش کشیدن آن باید مبارزه در تمام هزینه. کسانی که نقطه شروع رنگی, همه چیز, از جمله نگرش خود به نژادپرستی (که او اظهار تاسف کرد اما به او که ادعا وجود ندارد “راه حل”). Buccola حساس است به “خط خوب” باکلی “شد تلاش برای راه رفتن در مسابقه است.” وحشت زده در نژادی و خشونت (و بنا به گزارش متزلزل به اشک توسط 1963 بیرمنگام کلیسا بمب گذاری) او دلسوز به segregationist و آمریکا-حقوق استدلال. بله قانون اساسی تضمین آزادی بیان—اما تظاهرات سیاسی او احساس, شدند اغلب lawless شورش تشویق امثال مارتین لوتر کینگ و بالدوین.

از 2019 از آن است که به طور گسترده ای پذیرفته شده است که پدر سروری نژادپرست است. اگر من سفید هستم و پدر و مادر و سپس شما سیاه هستند کودک—کمتر توسعه یافته کمتر از یک فرد است. شما در حال هدایت تدریس و شکل من حق من برتر محل و تمدن. Buccola گذاشتن خلاصه: “یک بار آنها را متمدن پس از آن ما خواهد بود مایل به شروع به صحبت کردن در مورد به اشتراک گذاری برخی از قدرت ما است.”

“چه کسی یا چه چیزی به شما حق می دهد?” ما ممکن است بپرسید و Buccola می کند. باکلی افتخار پاسخ: من کلیسای پدران من و تاریخچه خود را.

این دو نفر به دور از دقیق مکمل. باکلی بود خود آگاه سخت-شارژ رهبر یک جنبش است. او تاسیس جمهوری جدید و همانطور که خود تعیین مکان عمومی, دروازه بان, او ساخته شده است محافظه کار در این عرصه peopled آن را با دست برداشت متفکران و نویسندگان و لگد کسانی که او فکر می آسیب تواند از جمله ضد سامی, Birchers و خشونت آمیز افراد متعصبی.

او بود و نه او مراقبت می شود بزرگ reasoner. او راحت از ایده های. Buccola به آسانی کالبدشکافی این باکلی حرف—و نه یک استدلال ارز بلکه weaponized عملکرد با هدف نشان دادن حریف در بدترین نور ممکن است. او pugilist-provocateur.
در سن Malcolm X و پادشاه بالدوین بود نه یک رهبر جمعیت یا پیاده روی. به عنوان او گفت: به Julius لستر در سال 1984 نیویورک تایمز مصاحبه “من را دیده اند هرگز خودم را به عنوان سخنگوی. من شاهد بوده است.” باکلی بود یک سیاست جنگجو اما بالدوین به مراتب کمتر علاقه مند به haggling over جزئیات برنامه های اجتماعی است. به عنوان دومی گفت: در Jan. 15, 1979, سخنرانی در برکلی “من واقعا یک متخصص فنون جنگی, من یک disturber از صلح است.”

بالدوین نیست که به آسانی قابل شناسایی سیاست است. او مورد اعتماد هیچ نظریه او می خواست مردم را به آنچه در داخل از آنها و آنچه که در اطراف آنها. آن است که بسیار شبیه بالدوین برای نوشتن “وضوح مورد نیاز است و همچنین موسسه خیریه, با این حال مشکل این ممکن است به تصور بسیار کمتر حفظ سمت به سمت دیگر.” بالدوین می خواستم به درک و در نتیجه برای جلوگیری از گناه نفرت. که گناه او احساس شد و این اشتباه بزرگ از ادبیات اعتراض.

با این دو بر خلاف مردان ما در گذشته به این ماجرا سالن صدای ترق و تروق در اتاق. Stevas تماس بالدوین “ستاره شب” و می گوید که باکلی به وضوح کمتر آشنا به Stevas و جمعیت است “به خوبی شناخته شده به عنوان یک محافظه کار در ایالات متحده است.” در دو اوجی نمونه فصل Buccola راهنماهای ما با دقت از طریق هر دو سخنرانی. بالدوین تساوی تشویق ایستاده بیش از یک دقیقه (“من هرگز دیده می شود این اتفاق می افتد قبل از اینکه در اتحادیه اروپا” Stevas می گوید: “در تمام این سالها که من از آن شناخته شده اند”), باکلی نیمی از یک دقیقه پایدار نشسته کف زدن.

باکلی درست بود به احساس او ایستاده بود که هیچ شانسی شب. مخاطب به مراتب بیشتر پذیرای بالدوین و خود را در مورد ظریف در برابر ظلم و ستم از مردم سیاه و سفید خود اصرار خود جالب اینجاست که ضروری محل در تاریخ آمریکا در ساخت رویای آمریکایی حتی ممکن است. و تماشاچیان نمی خرید Buckley یا فصاحت و بلاغت است. سوال خود را-التماس ad hominem Molotovs و شوک تاکتیک نیست رفتن به آخرین طولانی با آنها.

اما در صورتی که مه شب 55 سال پیش نبود باکلی را لحظه Buccola مظنون را در حال حاضر ممکن است. “باکلی از دست رفته بسیاری از جنگ ها در طول سال” Buccola می نویسد اما “سیاست نژادی به او کمک کرد تا در جنگ پیروز شود.” اخیر محافظه کاری برد دوستانه نسیم و سپر محصولات مدیریت برای اداره کشور با وجود از دست دادن رای. و پرخاشگرانه اغلب sneering اخراج از ایده های لیبرال—ترک آنها را به سمت بهتر به حمله—شرکت مندرج در راست شعارهای مطمئنا آن پدر بزرگ در بوککلی. هر زمان که ما می شنویم محافظه کار بحث ما دریافت یک طعم و مزه از او.

هر چه او از مغلوب ساختن پیشی جستن مرد Buckley قرار داده اند تا با مغلوب ساختن پیشی جستن ، در دهه 1960 اشاره کرد پوپولیستی فشار در Barry Goldwater حمایت Buckley ساخته شده یک شیطان معامله با پوپولیسم تحقق آن را ضروری برای یک محافظه کار تعالی. و پس از آن در سال 2016.
اما اگر در حال حاضر Buckley لحظه از آن است که حتی بیشتر بالدوین.

بالدوین کار حاکی از #BlackLivesMatter جنبش و مربوط به انفجار خاطرات, فیلم, تئاتر و شعر. او حتی مهم تر برای من نسل فرزندان از او برای من. میراث او است که بی تردید یکی از مهمترین و به طور گسترده ای به عنوان خوانده شده, سیاه خاطرات در سال “بین دنیا و من” توسط Ta-Nehisi Coates.

بالدوین نفوذ گسترش به بسیاری از کتاب های دیگر از جمله Jesmyn بخش 2014 خاطرات “مردان ما رسید” و 2017 مجموعه “آتش در این زمان: نسل جدید صحبت می کند در مورد نژاد”; DeRay Mckesson است “از طرف دیگر آزادی: در مورد امید” از سال 2018 و در 2019, Darnell L. مور “هیچ خاکستر در آتش: آمدن سن و رایگان در امریکا” و به تازگی منتشر شده “نفس: نامه ای به پسران من” توسط Imani پری و “چگونه ما مبارزه برای زندگی ما” توسط Saeed Jones.

این بسیار متفاوت کتاب همه جواب بالدوین تماس به شاهد در اول شخص شهادت زندگی زندگی سیاه و ذهن در آتش است. برای هنری تاجگذاری وجود فیلم هایی مانند رائول پک را در سال 2017, مستند, “I Am Not Your Negro” بر اساس ناتمام اسکریپت توسط بالدوین خود یا بری جنکینز’ 2018 فیلم اقتباسی از “اگر بیل استریت می تواند صحبت کنید.”

اگر ما عطا Buckley حضور ما در سیاست مطمئنا ما نیز باید اعطای بالدوین در فرهنگ ما است. اگر بالدوین درست است ما هرگز انجام می شود; هیچ مدینه فاضله تنها کار گوش دادن و شاهد. آمیزش با هوش “آتش است بر ما” به پایان می رسد خود را با کلمات به فاکنر: “چالش این است که در لحظه; زمان است که همیشه در حال حاضر.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im