یونس Parzen-Johnson خود به ارمغان می آورد sci-fi, horror, الکترو, موسیقی جاز به زن سبک و جلف گربه Klub

بحث او ساده است به درک اما به نظر می رسد مانند آن را می توان یک خرس به کارشناسی کارشناسی ارشد. بروکلین مبتنی بر Parzen-جانسون که شما بازی زن سبک و جلف گربه Klub یکشنبه شب ضربات بلند تن خود را ساکس باریتون. او خوردها خود را ساکس سیگنال از طریق یک سری از گیتار پدال و سینت سایزر آنالوگ است. این دستگاه arpeggiate تقسیم و در غیر این صورت شکست کسانی که تن به سایبورگ-y یکپارچهسازی با سیستمعامل به اینده همراه بسته که پدال و دکمه های خود را پا ماشه. سپس او تکنوازی با تغییر همراه. هر چند خود تکنوازی گاهی اوقات شامل ناوگان انگشتی و خورشید از یادداشت های آنها معمولا آشکار شدن بیش از تنها یک یا دو آکورد و آنها اغلب بر اساس مقیاس pentatonic که به آنها این احساس در بر داشت عامیانه آهنگ.

بنابراین موسیقی است که به نوعی جاز—وجود دارد soloing, بعد از همه, با ساکسیفون—اما نه واقعا. آن را نوعی باستان (مطمئنا اولین جلسه جم شد هومو ارکتوس باد بلند, پیچ خم تن به یک کدو یا چیزی من میخوام نگاه کنم) و نوع مدرن است. اما Parzen-Johnson مدرنیسم است turn-of-the-’80s, ایده “مدرن” و این چیزی است که unsettles. اگر غریبه همه چیز, آن را زیرو پدربزرگ هالووین را به ما آموخت هر چیزی آن است که آنالوگ arpeggios مصنوعی حاکی از وحشت فراتر از تصور است.

همه تجربی ساکس موسیقی لعنت ترسناک نشان می دهد. در مورد Colin Stetson نمره به صورت ارثیاین است که به معنای واقعی کلمه درست است. اما وجود دارد به عنوان بسیاری از راه های مختلف به انجام چیزهای عجیب و غریب به ساکسیفون به عنوان وجود دارد در حال توطئه برای کابوس. Stetson را نشان می دهد-offy, expressionistic سر و صدا-از-مرگ-جانور رویکرد متناسب با اعتبار A24 زیبایی. سوئد مارتین Küchen پذیرای ساکس به عنوان صرفا مکانیکی تدبیر; خام خود را brutalism برجسته برای تلفن های موبایل از قریب نفس و clacking کلید برآمده بتن انبارها پر از klowns ارتکاب اعمال وحشتناک با بیل.

مقایسه Parzen-Johnson موسیقی است که بسیار در دسترس است. (راه رفتن را به هر دبیرستان اتاق گروه در کشور و شما گوش بچه ها بهره برداری کرد هالووین تم بر روی سنتور چوبی.) شما می توانید همهمه آن با آرامش و بدون احساس آزار دهنده است که شما باید توصیف دقیقه نابرابری میان بازیکن الگوهای تنفس. “هنوز هم ایستاده” اوجی بسته شدن قطعه از ژانویه, آلبوم, تصور کنید تامخلوط arpeggiated ریتمیک درایو از پینک فلوید است “در اجرای” با تحریف growling, سبک hi-hat و پتک کوبه ای اثرات از طریق الکترونیکی جادوگری. رونمایی صوتی آن tchotchkes یکی یکی آن را متورم به پر کردن فضا با سریع سخاوت خوب آهنگ دیسکو.

این خطی ترکیب سبک—جهنم حتی این ایده از یک “اوجی بسته شدن قطعه”—نسبتا جدید در Parzen-Johnson جهان است. در حال رشد در شیکاگو مورد مطالعه او با reedist Mwata Bowden هنگامی که صندلی از شهر طبقه Association for the Advancement of خلاق نوازندگان. او با تسلط به تکنیک های بازی دقیق multiphonics که در آن غیر مومن ساکس انگشت را صدا ساز چند یادداشت در یک بار و در نتیجه ناهنجار غرغر کردن و از دایره تنفس باد محفوظ هوا به ساکس در حالی که تنفس از طریق بینی را قادر می سازد کسانی که بی وقفه سوپر طولانی تن. (Parzen-Johnson, گونه, اغلب پف کردن مانند یک خسیس سنجاب است.)

اولین آلبوم Michiana, بود, مجموعه ای از etudes برای خنک ساکس تکنیک—آمده برای نفیس کنترل نفس اقامت برای بیت که در آن هنرمند آواز می خواند در حالی که بازی multiphonics. آن را سنگین. او در معرفی الکترونیک در 2015 آلبوم به یاد داشته باشید که اوضاع بهتر فرداو وضعیت بلافاصله بهبود یافته است. بازی کردن وهم آور ساختگی از کسانی مصنوعی timbres طولانی ساکس هواپیماهای بدون سرنشین زنده آمد; حتی کوچکترین نوسان در microtone ثبت نام به عنوان یک رویداد. هنوز هم سنگین اما نوع سنگین است که باعث می شود شما می خواهم به نور شمع و کشف کردن آنچه که عنوان آلبوم به معنی.

سال گذشته آلبوم زنده هلسینکی 8.12.18 ثبت نام به عنوان دستیابی به موفقیت و معرفی دو تا از آهنگ ها در تصور از دست دادن. در “پیدا کردن احساس” ساکس و کلیک تعامل در غیر قابل پیش بینی الگوهای که اذعان به وجود jauntiness مانند یک سناتور شناخت آقایان از نبراسکا. “همه چیز هر چیز دیگری” است آمد و رفت الکترو-پالس سست شده توسط ساکسیفون را لغزنده حس بشه. آهنگ جدید نشان می دهد forebears با پراکنده و تکراری بافت چیزهایی مانند سانی Sharrock را گیتار آلبوم و جوان سنگ مرمر Giants’ آهنگ “تاکسی” اما Parzen-Johnson ساکس روش و پدال دکل ایجاد یک صدای بی شک خود را — و خود آهنگ را که صدا چیزی است که بسیاری از مردم ممکن است می خواهم برای شنیدن.

هلسینکی sags در طول نوازنده ساکسیفون را ضعیف ضبط مرحله تند تند اما در کنسرت, تماشای او کنترل همه کسانی صوتی پارامترها در زمان واقعی باید جذاب است. و اگر شما یکی از کسانی که به خوبی تنظیم شده افرادی که نمی دیده بان Moog Moogerfooger Freqbox آموزش در ناهار خود را می شکند قلب را: Parzen-Johnson آهنگ فراتر از روش خود. هنگامی که شما خودتان را زمزمه آنها بعد از آن شما می توانید احساس بی قراری بیش از همه دوباره.

یونس Parzen-Johnson
با: لین اوری کول Pulice
که در آن: گربه زن سبک و جلف Klub
زمان: 9 p. m. خورشید. Feb. 23
بلیط: 21+; رایگان; اطلاعات بیشتر در اینجا

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>