آن را هنوز هم همان طعم. آن هنوز هم در می آید که مستطیل شکل چهار-بسته تزئین شده با کریستال-آبی دریاچه و کره-آسمان زرد که شما استفاده می شود.

اما چیزی را از دست رفته: “میا” زمین O’Lakes’ بافته باک اسکین-پوشیدن “کره قبل از ازدواج” طلسم به تصویر کشیده نشسته و proffering محصولات لبنی برای نزدیک به یک قرن است. آن را به عنوان اگر یک روز او فقط ایستاده بود و راه می رفت دور.

This "butter with olive oil" package from 2009 includes the company's mascot, Mia.

این “کره را با روغن زیتون” بسته بندی از سال 2009 شامل شرکت طلسم میا. زمین O’Lakes

میا تا به حال به نظر می رسد در آردن هیلز-بر اساس co-op بسته بندی در سال 1928 زمانی که او برای اولین بار خواب دیدم با یک سنت پل تبلیغات شرکت است. در 1950s او یک طراحی مجدد توسط پاتریک DesJarlait همان پرکار Ojibwe هنرمند از دریاچه که در طراحی هام را آبجوسازی خرس.

در ماه فوریه فورچون 500 شرکت اعلام کرد بسته طراحی مجدد برجسته آن کشاورز متعلق به تاریخ با عکس واقعی زمین O’Lakes کشاورزان است. آن را شکست خورده به ذکر است که در آن میا رفته بود. مینه سوتا اصلاح طلب که متوجه این تغییر در اوایل این هفته نیز اشاره او شده است پاک از وب سایت این شرکت.

زمانی که شهرستان صفحات رسیده از نظر زمین O’Lakes کاهش یافته است برای پاسخ به سوالات در مورد میا خارج از لینک شرکت در فوریه آزادی مطبوعات و به یک مقاله در مورد کشاورز-محور تغییر علامت تجاری در ثروت.

میا وجود نداشت در خلاء است. Americana اشباع شده است در تصاویر از مردم بومی معمولا توسط شرکت های بزرگ در تلاش برای فروش همه چیز برای مردم سفید. بسته به اینکه چگونه هر تصویر مستقر شد آنها به دست می آمد صنعتی نمادهای صداقت یا یگانگی با طبیعت یا در skeeviest جنسی خلوص.

به عنوان آدرین Keene, یک استاد در دانشگاه براون و خالق محبوب بومی تخصیص وبلاگ, گفت اصلاح طلب این است که یک “حرکت بزرگ” برای بسیاری از بومی مردمی که مجبور شده اند به شرکت های پخش استفاده کارتونی سند چشم انداز از فرهنگ خود را به فروش کره سیگار و موتور سیکلت.

در ضمن مینه سوتا سرهنگ رژیم صهیونیستی است. پگی فلاناگان است که یک شهروند از زمین ملت Ojibwe با ستایش از تصمیم روز چهارشنبه.

“مردم بومی نیست کثافت و یا آرم” او هنوز توییتی. “ما بسیار هنوز هم در اینجا.”

در آن آزادی مطبوعات, معاون رئیس جمهور برای زمین O’Lakes ذکر “پژوهش” نشان دادن مصرف کنندگان “در مورد مراقبت از کشاورزان” به همین دلیل است که این شرکت “گسترش است که کشاورز متعلق به داستان به ما بسته بندی… مسلما ما مستقیم ترین وسیله برای برقراری ارتباط با مصرف کنندگان است.”

که توضیح می دهد که آنچه در زمین O’Lakes در حال تغییر است اما بدون acknowleding آنچه در آن تغییر از—مسلما یکی از قابل تشخیص تر و برچسب در فروشگاه مواد غذایی. به کین آن را یک فرصت از دست رفته.

“این می توانست بسیار قوی و مثبت پیام به عموم گفت:” ما متوجه شدیم که پس از یک صد سال است که تصویر ما مضر بود و بنابراین ما تصمیم به حذف آن” کین گفت. “در حال حاضر ما فرهنگی حاضر این چیزی است که مردم واقعا به پاسخ.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im