بیشتر شرکت های توقف تبلیغات در Facebook با وجود برنامه های جدید برای جلوگیری از سخنرانی نفرت

بیشتر شرکت ها در حال پیوستن به مارک های بزرگ از جمله Unilever هوندا و Verizon در توقف تبلیغات در Facebook با وجود مدیر عامل مارک زوکربرگ ترسیم مراحل مختلف این شبکه اجتماعی خواهد شد برای مبارزه با سخنرانی نفرت.

در شب جمعه شرکت هرشی تایید در بیانیه ای به ایالات متحده آمریکا امروز آن را به پیوستن به تحریم مربوط به چندین شرکت است که توقف تبلیغات برای ماه جولای. هرشی همچنین گفت: آن را به کاهش هزینه های Facebook و Instagram یک سوم برای بقیه سال.

“ما باور نمی کنیم که Facebook به طور موثر مدیریت خشونت و تفرقه سخنرانی بر روی پلت فرم خود گفت:” هرشی شرکت در بیانیه ای. “با وجود تکرار اظهارات توسط Facebook به اقدام ما را دیده اند و نه تغییر معنی دار.”

در ضمن, Coca-Cola گفت: این طرح به توقف تبلیغات در تمام سیستم عامل رسانه های اجتماعی برای حداقل 30 روز در حالی که آن را revisits آن تبلیغات سیاست. “ما همچنین انتظار بیشتری پاسخگویی و شفافیت از رسانه های اجتماعی ما شرکای” خوانده شده بیانیه ای از جیمز Quincey رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت کوکا کولا.

آخرین تبلیغات توقف به دنبال اظهارات جمعه توسط زوکربرگ که دقیق مراحل مختلف این شرکت را پیش از سال 2020 انتخابات ریاست جمهوری.

در میان مراحل برنامه ریزی: هل دادن در برابر رای دهندگان سرکوب تقویت استانداردهای نفرت محتوا در تبلیغات و برچسب زدن به محتوا تلقی ارزش خبری دارند.

“من خوشبین هستم که ما می توانیم پیشرفت در بهداشت عمومی و نژادی عدالت در حالی که حفظ ما سنت های دموکراتیک در اطراف آزادی بیان و رای گیری” نوشت: “مارک زاکربرگ. “من متعهد به ساخت مطمئن Facebook نیرویی برای خوبی در این سفر است.”

شرکت های متعدد گفته اند که آنها توقف تبلیغات بر روی پلت فرم با استناد به Facebook مبارزات شامل سخنرانی نفرت در پلت فرم آن است. ورایزون تصمیم بخشی از یک بزرگتر #StopHateForProfit کمپین که شامل NAACP ضد افترا لیگ, خوابیده, غول, رنگ, تغییر, رایگان مطبوعات و حس مشترک.

پس از کک پیوست, تحریم رشاد رابینسون رئیس سازمان دفاع از حقوق مدنی, رنگ, تغییر, در توئیتر خود نوشت: “یکی از قابل تشخیص ترین برندهای جهانی در جهان است توقف خود را @Facebook تبلیغات. کک تعهد به #StopHateForProfit همراه با Unilever و Verizon فقط در 24 ساعت گذشته یک علامت هشدار دهنده برای Facebook.”

تبلیغ تحریم در Facebook تمرکز بر تبلیغات برای ماه جولای و ویژگی های برندها از جمله ورایزون, Eddie Bauer و بن و جری.

“اگر ما محدود به 10 تا 15 نام بزرگ تبلیغ که پیوستن به تحریم, و من فکر می کنم آن را بیشتر نمادین و آن را محدود تاثیر در Facebook کسب و کار.” گفت بیرد تحلیلگر Colin Sebastian. “ترس این است که این توپ های برفی به چیزی بسیار بزرگتر است.”

در اوایل این هفته در یک سخنرانی در جشنواره کن Lion Live مارک پریچارد ارشد نام تجاری افسر P&G و گفت: این شرکت خواهد انجام یک “بررسی جامع” که در آن تبلیغات است. “که در آن استانداردهای مسئولیت و مدنیت برآورده نمی شود ما متوقف خواهد شد هزینه های ما درست مثل ما قبل از انجام,” او گفت:.

زوکربرگ گفت: هر گونه پست ها که به طور معمول نقض سیاست های خود را باقی می ماند اما بر روی پلت فرم شامل یک برچسب با اشاره به محتوای به اشتراک گذاری آنها را نقض سیاست های خود را.

از بنیانگذاران و مدیر عامل شرکت نیز گفت: آنها نمی خواهد ارائه هر گونه معافیت به محتوای که تحریک به خشونت و یا سرکوب رای گیری.

“حتی اگر یک سیاستمدار و یا مقام دولتی می گوید که اگر ما تعیین می کند که محتوا ممکن است منجر به خشونت و یا محروم کردن مردم از حق خود برای رای دادن ما را که محتوای پایین,” او گفت:. “به طور مشابه وجود دارد که بدون استثنا برای سیاستمداران در هر یک از سیاست های من اعلام کنم”.

  

Facebook سیاست های اطراف تفرقه پست شده است طلبه پس از پلت فرم سمت چپ منتشر شده یک پست از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن دنبال تظاهرات بیش از مرگ جورج فلوید. در این پست مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: “زمانی که غارت شروع به تیراندازی شروع می شود.”

زوکربرگ در دفاع از ترک پست دست نخورده و گفت: Facebook باید اجازه می دهد برای به همان اندازه آزادی بیان به عنوان امکان پذیر است. یک پست مشابه منتشر شده به توییتر انجام یک هشدار توییت شد “ستایش خشونت است.”

“مردم می تواند موافق یا مخالف در جایی که ما باید رسم خط, اما من امیدوارم که آنها ما را درک فلسفه کلی این است که بهتر است که این بحث را در فضای باز به خصوص زمانی که ریسک بسیار بالا” زوکربرگ گفت: در اوایل این ماه.

این تصمیم باعث اعتراض از هر دو کارمندان فعلی و سابق خواستار اقدام بیشتر. کارکنان چند رفت و در توییتر در اعتراض به این تصمیم در حالی که یک گروه از سابق Facebook کارکنان نوشت یک نامه سرگشاده منتشر شده توسط نیویورک تایمز تماس با شرکت حرکت “بزدلانه.”

زوکربرگ گفت: جمعه Facebook قصد دارد به گسترش آنچه واجد شرایط به عنوان نفرت محتوا در تبلیغات منع “ادعا می کند که مردم از خاص و نژاد و قومیت ، ملیت ، وابستگی مذهبی و کاست و گرایش جنسی ، هویت جنسی و یا وضعیت مهاجرت یک تهدید فیزیکی و ایمنی و بهداشت و یا بقای دیگران است.”

سیاست نیز تمرکز بر تبلیغات هدف قرار دادن مهاجران, پناهندگان و پناهجویان. “ما در حال حاضر محدود کردن انواع خاصی از محتوای تبلیغات است که ما اجازه می دهد در پست به طور منظم, اما ما می خواهیم به انجام بیشتر برای منع این نوع تفرقه و التهاب زبان است که استفاده شده است برای ایجاد اختلاف گفت:” زوکربرگ.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>