قانون دولت جدید را بیشتر ایستگاه های شارژ به بزرگراه

یکی از فلوریدا جدیدترین قوانین می گذارد و زمینه را برای ایجاد یک شبکه گسترده از خودرو الکتریکی ایستگاه های شارژ در امتداد بزرگراه بخشی از یک تلاش گسترده برای بهبود درخواست تجدید نظر از جمله محیط زیست پاک کن اتومبیل ها و کامیون ها.

کالیفرنیا ، ران DeSantis این هفته امضا ضروری دولت زیرساخت لایحه حمایت جمهوری خواهان و دموکرات ها در تالاهاسی. آن را نشان دهنده یک اشاره توسط DeSantis دولت به خطر تغییر آب و هوا از وسایل نقلیه گاز دی اکسید کربن تولید گازهای گلخانه ای پس از فلوریدا قبلی جمهوریخواه فرماندار ریک اسکات به طور کلی اجتناب شود تصدیق علل تغییر آب و هوا.

فلوریدا منحصر به فرد دلایل به عمل برای جلوگیری از تهدید های زیست محیطی از گرم شدن درجه حرارت و پرورش بهتر راحتی برای اتومبیل های الکتریکی: دولت احاطه شده است افزایش آب دریا و نزدیک به 450 مایل طولانی از کلید غرب به گرجستان مرز بسیار طولانی تر از طیف وسیعی از بهترین باطری خودرو در بازار است.

قانون جدید نیاز مقامات دولتی به ارسال فرماندار و نمایندگان مجلس از یک طرح جدید در ماه جولای 1 سال آینده به ساخت ایستگاه های شارژ در امتداد بزرگراه دولت با یک وضعیت گزارش مقرر Dec. 1. آن را نیز پیش بینی یک شبکه جدید از “مرحله بندی مناطق” در جوامع روستایی همراه فلوریدا turnpikes برای کمک به رانندگان وسایل نقلیه الکتریکی به سرعت تخلیه شمال در طول طوفان و یا دیگر شرایط اضطراری پس از شارژ اتومبیل های برقی می تواند یک ساعت یا بیشتر.

“شما می توانید از تمام ایستگاه ها از همه جا, اما پس از آن مردم جلو از جاده خارج و آنها نشسته و دارد شارژ و شما باید این عظیم صف های طولانی خودروهای” هشدار داد متی گروبر, 37, از میامی که صاحب یک تسلا مدل 3. او گفت که قانون جدید می تواند دلسرد کردن مردم از رانندگی اتومبیل های الکتریکی قبل از طوفان بزرگ هنگامی که توده های مردم به جاده.

این قانون همچنین نیاز دولت به منظور برآورد از دست دادن گاز مالیات بر درآمد که در فلوریدا حساب برای تقریبا یک چهارم از بزرگراه دولت بودجه. منابع دیگر شامل هزینه ثبت نام عوارض, اوراق قرضه و دیگر درآمد.

این قانون بخشی از یک استراتژی گسترده تر رهبری فلوریدا از انرژی تحت دموکراتیک کشاورزی, منشی, نیکی سرخ شده برای طراحی یک نقشه راه برای ترویج استفاده از خودروهای برقی و گسترش ایستگاه های شارژ در سطح ایالت. انرژی است و یکی از اصلی سازمان های مسئول بر اساس قانون جدید.

مقامات در حال تحصیل که در آن برای ساخت ایستگاه های شارژ و نحوه طراحی بهتر به وسایل نقلیه الکتریکی بیشتر جذاب برای سفرهای جاده ای. آن است که هنوز مشخص نیست که آیا این ایستگاه خواهد بود با انرژی خورشیدی و یا متصل به شبکه برق اما مقامات در حال مطالعه چگونگی ایستگاه های جدید را تحت تاثیر قرار فلوریدا شبکه.

استیون Fein, 48, که همچنین دارای یک تسلا مدل 3 گفت: او از میامی به اورلاندو به عنوان بخشی از کار خود را به عنوان یک متخصص خون و انکولوژیست و می توانید آن را یکی از راه — به سختی — بدون شارژ. شناخت که “ماشین من نیست گریس گودال” تجدید نظر به او گفت.

دولت جدید نقشه راه نیز در حال مطالعه عدالت اجتماعی و مسائل پس از موجود شارژ شبکه تا حد زیادی دور می زند اقلیت کم درآمد و جوامع روستایی — که برخی از آنها بیشتر در معرض اثرات سوء بهداشتی ضعیف و کیفیت هوا.

“یک ضرورت وجود دارد که ما را خاص جوامع مختلف به سمت چپ از این برق (و) انرژی پاک گذار” گفت: سوزان Glickman, فلوریدا, مدیر, جنوب, اتحاد برای انرژی پاک. “آن فقط انتقال.”

قانون DeSantis امضا شده گفت: تغییر آب و هوا “ممکن است” اثرات قابل توجهی در فلوریدا و اذعان کرد که “بخش قابل توجهی” از دولت انتشار دی اکسید کربن از بخش حمل و نقل بیش حتی آب و برق به عنوان بزرگترین آلوده کنندگان هوا.

سناتور. تام لی, R-برندن رئیس کمیته زیرساخت های که معرفی این لایحه گفت: این در نظر گرفته شده بود “به طوری که هیچ مانع و بدون اضطراب به خرید وسایل نقلیه الکتریکی برای سفرهای دراز مدت.” لی که اعلام کرد در ماه گذشته که او بازنشسته است و از سنا گفت که با الهام از سالها انفعال در تغییر آب و هوا.

“به نظر می رسد بهترین و سریعترین راه برای ما برای کاهش انتشار کربن از فلوریدا” لی گفت: افرادی که به فلوریدا وزیر امور خارجه.

گروبر گفت: او خود را تسلا از یک سال پیش به دلایل زیست محیطی. چرا که او نمی تواند هزینه وسیله نقلیه خود را در محل سکونت او با استفاده از طبقه دوم پارکینگ در گروبر دفتر حقوقی در شیروانی مرجان که در آن رسانه های شارژ تا 30 سنت به جای فلوریدا قدرت و نور Co.’s پایه 10-12 سنت در هر کیلووات ساعت.

گروبر گفت: تصمیم خرید نیز تحت تاثیر قرار میامی ضعیف شارژ زیرساخت گفت: بسیاری از سطح 2 برق شارژر — آنهایی که در تمام مواد غذایی و یا سایر خرده فروشان — اغلب شکسته. تسلا شارژر قابل اعتماد تر و اختصاصی خود “Superchargers” می تواند صرف 15-30 دقیقه, او گفت:.

وجود دارد حدود 70 ، 000 خودرو ثبت نام ثبت به عنوان به طور کامل و یا جزئی برقی با وزارت فلوریدا بزرگراه ایمنی و وسایل نقلیه موتوری, اما یک سخنگوی آژانس گفت: صاحبان لازم نیست برای شناسایی اتومبیل های الکتریکی به طوری که ممکن است منعکس کننده تعداد واقعی ثبت شده در فلوریدا.

فلوریدا می بالد سوم-بیشترین تعداد وسایل نقلیه الکتریکی در کشور پشت کالیفرنیا و واشنگتن با توجه به وضعیت انرژی و دارای بیش از 4000 عمومی و خصوصی رسانه های شارژ در حال حاضر که اکثر آنها در بر داشت در مناطق شهری.

این داستان تولید شده توسط تازه را فلوریدا خبری سرویس دانشگاه فلوریدا دانشکده روزنامه نگاری و ارتباطات است.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>