هیچ کس نمی خواهد همیشه یک حرفه ای مثل آدم شلسینگر دوباره

نه خود scattershot اما موثر تلفیقی از شانس و به پایان می رسد خارج از کشور صفحات—حیله گر بچه ها مثل شلسینگر و آهنگسازی خود شریک کریس Collingwood اغلب اسیر flatteringly در ترین آنها بدون مقدمه لحظات. هیچ بعد از گوش دادن به برخی از مورد علاقه های شخصی من به تکان شدید و سخت قلب من در تمام راه آشنا من نشانهای گروه نهایی آلبوم آسمان پر از سوراخsچون من می خواستم به تجربه شلسینگر پاپ تسلط رقیق نشده توسط خود من نوستالژی, برای شنیدن آهنگ های خود را صدا likewhen من در حال حاضر نمی دانم که چگونه من می خواهم احساس زمانی که من آنها را شنیده ام.

البته به هیچ وجه واقعا انجام است که با چشمه های وین. مانند تمام آهنگسازی نوابغ شلسینگر استاد بود manipulator—او همیشه می دانست که چگونه یک آهنگ را به شما احساس می کنید. اما او همچنین می دانست که دانستن آن بود ، “بسیاری از قدرت پاپ بچه ها فقط formalists,” مدتی CP نویسندگان براد Shoup توییتی دیروز. “نه آدم.” و از درخشان خود را soundtrack کار (چیزی که شما باید انجام دهید!, Josie and the Pussycats, دیوانه, دوست دختر سابق) به مدنیت sophisti-پاپ پیچک به هنری خود را در خانه پایه با FOW بود که ماهیت شلسینگر هدیه. قدرت پاپ به طور معمول متکی بر بهره وری و دقت است که با یک ترفند تبدیل شده است با رضایت مهر و موم كلاسيك خواسته. اما در حالی که شلسینگر می دانستند که چگونه یک عبارت ملودیک و یا یک شعر تنظیم خاصی انتظارات او همچنین می دانست که چگونه به تماشا شوهر پیچیده و یا آنها را گسترش دهد.

یک قافیه تا این حد در یک چشمه Wayne آهنگ. مطمئن شوید که وجود دارد می خندد—به تازگی خالکوبی بچه تعجب “خواهد شما را متوقف تظاهر من هرگز متولد شده است/در حال حاضر من نگاه کمی بیشتر خواهم که مرد از Korn?” اما حتی زمانی که شعر نیست, جوک, کلمه, که, کامل, یک دوبیتی اغلب کار از یک پانچ خط recontextualizing و آنچه قبل از آن آمد. در “کسی که به عشق” “بث مکنزی کردم کار از رویاهای خود” است که بلافاصله پس از تخلیه توسط mundanity از “رتوش عکس برای مجله” و سپس “با هدف است.” اول قافیه است Wile E. Coyote هدف قرار دادن سر خود را در هر شعبه پس از سقوط از یک صخره; دوم سنگ است که از زمین بر روی سر خود را پس از بازدید پایین.

موسیقی شلسینگر می تواند موجب بیش از حد: “تظاهر به خوب” از جوزی soundtrack, اتحاد سه بزرگ دروس در یک ردیف. اما او هرگز یک showoff. موسیقی تکنیک های که با عشق parodied توسط alt-کشور wiseass رابی فولکس واگنی در “چشمه وین تدریس خصوصی در خانه” که در آن مبارزه ترانه سرایان تماس برای مشاوره به پزشک خود لنگی آهنگ آمد از یک محل است که جشن تأثیر در شنونده به جای درخشش نوازندگان باعث آن است. چشمه وین شد و دانش آموزان از این اثر است. راک پوشش بازدید پاپ اغلب قلم با مدارا اما در پوشش خود از “…Baby One More Time,” شما می توانید بشنوید که شلسینگر و Collingwood نیست فقط احترام آن کرافت اما طلب قدرت خود جرم آن تجدید نظر شود. آنها به دنبال پاپ اسرار.

که جستجو شروع با چشمه Wayne خود با عنوان اولین مجموعه ای است که نمی خواهد که ساخته شده خیلی حس تجاری قبل از سال 1996 زمانی که آرامش بین گرانج و nu-metal ساخته شده و فضا برای goofier, wimpier گونه های گیتار-پاپ در رادیو. هر چند در آهنگ های مانند “تابش پرنیان” (شماره 14 در بیلبورد Alt نمودار!) کار کردن همان تغییرات پویا که جایگزین رادیو کاهش داده بود به یک فرمول آنها اعزام شده بودند در یک شیوه ای هر دو craftier و متواضع تر است. Lyrically FOW هنوز در گیر است-او-واقعا حال-کردن-با-او مرحله از توسعه خود مجسم نوع خاصی از مرد هوشمند که chafes با unlaid نا امیدی در برابر استقلال از تمایل زن و Collingwood كنون-nerd صدای کامل بود برای این نقش.

اما حتی پس از FOW بودند بهتر و خنده دار تر از بسیاری از درد و رنج طولانی نسخه های بتا و در آنجا بود که علاقه زنان را در افکار و زندگی که verged واقعی همدلی است. “روز بیمار” که به دنبال یک دبیر دنیوی رفت و آمد از نیوجرسی به منهتن دفتر کار اشاره کرد و نسبت به آینده خود. آنها یاد بگیرند که به سادگی زندگی می کردند-در عکس های شرح داری اولین بار در مدینه فاضله پارکوی (این بچه ها خیلی جلوتر از منحنی آنها آواز خواندن در مورد frickin’ ملکه هنگامی که بروکلین بود و هنوز هم به سختی تبدیل شدن به سرد) و سپس تجاری خود را دستیابی به موفقیت خوش بین مدیران.

که بهترین فروشنده FOW جولان دادن خود را توسعه یافته روایت لغو احکام صادره بلافاصله با “مکزیکی شراب است.” در دو آیه از یک جسد سوزانده است repackaged به عنوان لوسیون نوزاد و یک زن croaks هنگامی که او را فراموش قلب او قرص; پس از آن ما یاد بگیرند این است که همه مربوط به یک بازنشسته stoner خلبان که ضربات پشت و دیگر طول می کشد جرعه طولانی نوشیدن در آفتاب. این Alanis را “مضحک” بازنویسی به عنوان یک طنز در حومه خوشنودی یا فقط داستان یک پسر شناخت خوب خود ثروت ؟ FOW را ironies خیلی ملایم آن را سخت به بگویید. شخصیت خود را اغلب توهم charmers—بچه که فکر می کند او را بانگ “استیسی مادر” جان برو گیرنده با با “آینده ای روشن در فروش” — اما شلسینگر و Collingwood بودند بیش از حد نوع به جلو و فرش را از زیر آنها است.

شعر را تیره تر: من در حال حاضر تشخیص استادانه روایت اقتصاد و شوخ طبعی از باز کردن آهنگ در آسمان پر از سوراخs, “تابستان محل” و “ریچی و روبن” که هر دو برای گلو. اما شلسینگر شد در بهترین حالت گرفتن مرثیهای تن به صورت نسبتا ممتاز حومه زندگی که در حال حاضر ebbing دو دهه پیش. خراب mid-Atlantic گی از “آتش جزیره” تصور آنها در American Pie 7 (“همه بچه ها از مدرسه/برهنه خواهد بود در استخر”) به عنوان دلبر. و پرتاب کردن “لیزر نشان می دهد” در مورد دبیرستان burnouts zonking در هیدن افلاک (قافیه با “Bridgeport, Westport دارین”) یکی از ویژگی های مورد علاقه من رباعی: “ما میخوایم استراحت تماشای ستاره ها/جیمز و جیسون کرک و لارس/ما میخوایم راه خود را در سراسر کهکشان/و سپس ما را به خانه سر به عقب در L. I. E.”

چشمه Wayne نقشه برداری منطقه شمال شرق راهرو که اسپرینگستین بیش از حد آرمانگرا و بیلی جوئل بیش از حد می شه به تصویر کشیدن—و یا شاید که هر دوی آنها فقط بیش از حد قدیمی به طور کامل تجربه کرده است. واقعا وجود دارد هیچ بهتر در مورد آهنگ چقدر دور از بقیه جهان نیوجرسی می توانید احساس از “هکنساک.” این ماوس با وزنی می آید که از زندگی در یک placeless محل تحقق است که شما لازم نیست که یک داستان زندگی شما بوده ام در حال حاضر برای یک تعلق سری از وقایع جزئی. اما شلسینگر قابل درک است که چنین تحقق بود و در واقع یک داستان و سزاوار گفته شود تا آنجا که هر کسی.

پس واقعا شلسینگر شده بود تستها تمام عمر خود را برای دیوانه, دوست دختر سابق از راشل شکوفه موسیقی طنزهای مورد عصبی نیویورک وکیل که hies به وصف ناپذیر کالیفرنیا exburb. بهتر است که برای تصرف احساسات است که جهان از دفتر پارک ها و مراکز نوار roused در ساکنان آن تا کنون که بدون دولا شدن به هر چیزی به عنوان smug به عنوان مضحک قدردانی?

Obits باید به طور معمول برجسته طیف وسیعی از پروژه های شلسینگر مشغول به کار در بسیاری از بیش از حد پر سود برای تماس با طرف hustles. او مردی از نسل او—به اندازه کافی جوان متولد شود به اولیه کاهش آمریکایی رفاه اما به اندازه کافی به تصور کنید که او می تواند به حک کردن یک فضای خلاق خود را در خرابه. و او وجود دارد که هنوز به اندازه کافی در سرمایه داری است که خواسته های تجاری می تواند گرفته شود نه به عنوان امتیازات اما کنوانسیون که یک هنرمند می تواند انطباق با. بخشی از آنچه که ما در حال عزاداری با شلسینگر مرگ است پایان سن که در آن قبض-پرداخت اما شخصا رضایت بخش موسیقی حرفه ای باقی مانده است.

این فقط یکی از راه های بسیاری از زندگی ما بود خداحافظی به این سال است. ما فقط در حال حاضر شاهد اولین محصول از تلفات این ویروس همچنین ادعا کرد جاز ایلخانی الیس مارسیاس و هنر-دیسکو خواننده Cristina مونه دیروز و therewill بود بیشتر از امروز و پس فردا. این یک سن که خواسته crueler ironies از شلسینگر به طور معمول چرخید. اما اگر برای چند لحظه امروز شما به طور تصادفی پیدا کردن خودتان نیست کاملا پر از بدبختی و نفرت نیست خودتان. مثل آن مرد خواند “خورشید هنوز می درخشد در تابستان.”

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>