نمی دادن تا در شادی: مراقبت از خود و رفاه در طاعون سال

شبح طاعون ثابت جهان ما و آن را به ارمغان می آورد با آن نه تنها ghouls از بیماری و مرگ اما گسترده اقتصادی و اجتماعی و عدم اطمینان از مرتب کردن بر اساس تنها ترین افراد مسن در میان ما به یاد (رکود بزرگ و جنگ جهانی دوم). پدر من است و 90 و زمانی که من او را به نام فرزند افسردگی پس از او به من اشاره کرد که به عنوان کسی که متولد در سال 1929 او واقعا نمی آمد به آگاهی سیاسی تا زمانی که افسردگی به پایان رسید. او بیش از حد جوان به مبارزه در جنگ هر چند او به ارتش پیوست و سه سال بعد از آن به پایان رسید. بنابراین شما واقعا باید به 95 یا به طور کامل تجربه کسانی که جهان را تکان حوادث.

همانطور که من نوشتن این, ایالات متحده است (تا حدودی دیر) تلاش اجتماعی فاصله به عنوان یک راه از تلاش برای ممانعت از بدترین عواقب این رمان coronavirus تلاش برای جلوگیری از فاجعه ای که اتفاق افتاده است, ایتالیا, به عنوان مثال دوستان من سخن گفته اند حملات اضطراب کلی خبري ترس از ناشناخته ها.

آن است که آسان نخواهد بود برای دریافت از طریق سال آینده (و یا خدای ناکرده سال و نیم). ما آن را انجام دهد. در این مقاله من نمی خواهد آدرس دولتی و اجتماعی اقداماتی که لازم خواهد بود. من به جای رفتن به صحبت در مورد مراقبت از خود و چگونه به حفظ رفاه در طول این فاجعه. برای چند سال گذشته من شده است با بلعیدن ادبیات در روانشناسی مثبت و آن را به من منجر به یک دوره این ترم در تاریخ شادی و مراقبت از خود. که البته ما در نگاه یونانیان مدرن بودیسم و تصوف و همچنین روانشناسی مثبت خود را. این جنبش تاسیس شد و توسط پروفسور مارتین سلیگمن در دانشگاه پنسیلوانیا است. وجود دارد در حال حاضر چندین مجلات مورد بررسی اختصاص داده شده به پژوهش و به ذهن من, محققان کشف کرده اند غیر منتظره همکاران به ذهنی بودن آن را بیشتر باید به عنوان جای شگفتی نیست به حکمت سنت مانند بودیسم و تصوف.

بنابراین در اینجا چیزی است که من آموخته اند که در مورد خوب بودن یا شادی (سلیگمن ترجیح اصطلاح “خوب بودن” اما ناشران و نه مانند کتاب ها در شادی پس از آنها به عنوان خود را که در راه).

1. قدردانی.

سپاسگزار بودن و ابراز قدردانی یافت شده است به شدت در ارتباط با احساس رفاه و شادی و شیوه قدردانی می تواند به افزایش این احساسات به طور قابل توجهی. می گویند کسی چیزی خوب برای شما و شما از ایشان تشکر فرد perfunctorily. اگر شما در حال حاضر رفتن و نشستن فرد و توضیح دهید که چه تاثیر مهمی بر زندگی خود را خود را اندیشه به حال آن را افزایش می دهد خود را به احساس خوب بودن و کسانی که از این فرد تشکر کرد. به خاطر سپردن چیزی که شما سپاسگزار افزایش شادی و کاهش استرس و افسردگی است. برخی از مردم نگه داشتن به طور منظم مجله قدردانی که ممکن است باعث افزایش احساس خوب بودن. Kiralee Schache et al. استدلال در یک سال 2018 مقاله در مجله سلامت روانشناسی است که وجود دارد در واقع مزایای فیزیکی قدردانی است. ما نیاز به همه مثبت بر سلامت ما می توانید دریافت کنید.

بنابراین برای کسانی که اجتماعی فاصله و احساس کمی تنهایی و بسیاری اضطراب یک عمل این ادبیات نشان می دهد ممکن است ما را به تماس بگیرید تا افرادی که انجام داده ام همه چیز برای ما و فقط به آنها بگویید چگونه سپاسگزار هستیم و آنچه در آن به معنای به ما. همه ما دلایل سپاسگزار حتی در میان ما وضع فعلی. ما بعد از تمام داده شده است بسیاری از چیزهای مثبت حتی اگر ما در حال حاضر با یک چالش وخیم. این مهم است که به از دست دادن بینایی از همه چیز ما باید سپاسگزار حتی به عنوان برخی از چیزهایی که از ما گرفته شده.

2. امید.

امیدوارم که محقق چارلز اسنایدر نوشت:

    “رنگین کمان یک منشور است که می فرستد تکه ای از رنگارنگ نور در جهات مختلف است. این آسانسور ارواح ما و باعث می شود ما فکر می کنم از آنچه که ممکن است. امید است همان شخصی رنگین کمان از ذهن است.”

حال امیدوار و یا خوش بینانه گاهی اوقات رپ بد به اندازه کافی hard-nosed. به عنوان Alan Carr, یادداشت های ولتر معروف سرگرم کننده ساخته شده از لایبنیتس را ادعا که ما زندگی می کنند در تمام دنیا (مسلما علوم و کیهان شناسی نشان می دهد که لایبنیتس درست بود– حتی تغییرات جزئی در تاریخ زمین و یا در paramaters از قوانین حاکم بر جهان را ساخته اند زندگی بشر غیر ممکن است). ولتر اختراع در Candide به buffoonish شخصیت استاد Pangloss که تلاش می شود در خوش بینانه در مورد 1755 لیسبون زلزله. اما روانشناسان پیدا کردن هستند که بدبینی برای شما بد است در تمام انواع از راه.

خوشبین هستند احتمال بیشتری برای حل مشکلات زیرا آنها بر این باورند که اگر آنها فقط ضربه زنی به دور آنها می تواند مشکل را حل کند. افراد بدبین دهد. خوشبین تمایل به اعتماد به نفس و به خوبی فکر می کنم از دیگران کمک می کند که آنها را دوستان است. امید غیر واقعی نیست, آن است که به رسمیت شناختن است که چه موانعی وجود داشته باشد می توان غلبه بر. ایلین هوستون اشاره می کند که امید است دارای همبستگی مثبت با احساس خوب بودن با موفقیت در دو و میدانی و دانشگاهیان قطعا به عنوان یک جامعه و برای بسیاری از افراد این چالش این است که ما باید هر امید موفقیت شکست. Carr توضیح می دهد که ما می توانیم خودمان را به خوش بینانه تر از طریق سه D است. ما می تواند منحرف کردن اذهان خودمان را از بودن بیش از حد درگیر مسئله ی منفی با تمرکز بر روی چیزی است که مثبت است. ما می توانید برخی از راه دور از بدبینی افکار یادآوری کنیم که آنها تنها بخشی از تصویر و با وجود افت به عنوان به خوبی. و ما می توانیم اختلاف ما با بدبینانه ترین افکار با اشاره به مثبت است.

امید fends off اضطراب مزمن از مرتب کردن بر اساس بسیاری از ما شروع به احساس می کنید در حال حاضر. اضطراب مزمن و مداوم باعث از مبارزه یا پرواز پاسخ در تولید هورمون گلوکوکورتیکوئید که در طول زمان باعث آلوده شدن نوراپی نفرین یکی از سه انتقال دهنده های عصبی همراه با احساس شادی و رفاه (همراه با سروتونین و دوپامین). به عبارت دیگر افسرده و نا امید کننده تولید هورمون است که ایجاد یک مارپیچ رو به پایین– پس از یک در حالی که ما به سادگی نمی تواند داشته باشد که احساس هوشیاری و طراوت که نوراپی نفرین باید به ما بدهد چرا که هورمون اضطراب را تخلیه آن. (نگاه کنید به ریک Hanson, et al., بودا مغز است.).

3. خلاقیت

کتی Malchiodi می نویسد:

یک مطالعه اخیر در مجله روانشناسی مثبت (Tamlin, کانر, DeYoung & Paul 2016) نشان می دهد که درگیر شدن در فعالیت های خلاق فقط یک بار در روز می تواند منجر به مثبت دولت از ذهن است. محققان در دانشگاه Otago ساخته شده یک مطالعه به درک اگر خلاقیت اثرات عاطفی فرد رفاه بر اساس رشد اعتقاد دارد که ارتباط بین خلاقیت هیجانی عملکرد. برای آزمون این فرضیه آنها ارزیابی پاسخ 658 بزرگسالان جوان; هر روز به شرکت کنندگان در مستند چقدر زمان آنها صرف تلاش خلاق و همچنین مثبت و منفی عاطفی و تغییرات آنها درک شده است.

پس از 13 روز محققان بررسی پاسخ های شرکت کنندگان و کشف یک “مارپیچ رو به بالا برای خوب بودن و خلاقیت” در آن دسته از افرادی که درگیر در روزانه سرگرمی های خلاق.

برخی از مردم در زمان بحران خواهد بود اضافه کار و خدا برکت دهد به ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی و تولید کنندگان مواد غذایی و دیگران در خط مقدم.

دیگران ممکن است کمتر از نرمال و پیدا کردن خود را در سست به پایان می رسد. همراه با قدردانی و امیدوارم که این ادبیات بالا توصیه می کند تلاش خلاق.

تماشای تلویزیون نشان داده شده است که شما را افسرده. نوشیدن الکل نیز downer. گوش دادن به موسیقی از سوی دیگر آسانسور و خلق و خوی تاثیر می گذارد. حدس من این است که به این دلیل است که زمانی که ما گوش دادن به موسیقی ما تبدیل به آن شرکت سازندگان در حالی که تماشای تلویزیون غیر فعال است (و بسیاری از تلویزیون connives در تولید مبارزه یا پرواز و اضطراب پاسخ).

اما بهتر از همه این است که به چیزی از خود. هر کس مورد علاقه, خلاق, سرگرمی, آیا بافندگی و یا نوشتن شعر و یا پخت و پز و یا نجاری و صفحه اصلی بهبود یا نقاشی. در حال حاضر زمان را به عقب بر گردیم که کرباس و یا برای رفتن به کار در آن داستان کوتاه.

من را ساخته اند برخی از پیشنهادات برای نحوه نوشتن کوتاه رباعيات و پس از قالب فارسی اینجا. در واقع من ترجمه ای از رباعیات عمر خیام بیرون آمدن در مارس 29.

به خوبی نگه داشتن همه است. قدردانی امید و خلاقیت هستند برخی از راه های ما می توانید از طریق این. خدا برکت دهد.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>