پارک سوار و تغییرات دیگر در آینده به فرویتویلل جاده ؟

تحت بررسی در تعدادی از تقاطع پیشرفت و عبور عابر پیاده است که پروژه های را در فرویتویلل جاده دوستانه محل برای پیاده و دوچرخه سواران.

ساراسوتا کانتی — مسافران خروج ایالتی 75 در فرویتویلل جاده به زودی ممکن است به یک جدید انگیزه ای برای ترک اتومبیل های خود را و کسی دیگری آنها را به مرکز شهر ساراسوتا یا سد سلیمان.

فلوریدا وزارت حمل و نقل است و با توجه به ساخت یک پارک سوار بسیاری در جایی در نزدیکی I-75 برای کاهش ترافیک در فرویتویلل جاده ها است. با تحولات جدید ظاهر شرق بزرگراه میان ایالتی این پروژه یکی از چندین شناسایی شده توسط آژانس به عنوان آن را به شکل چشم انداز خود را برای یکی از ساراسوتا کانتی شلوغ ترین جاده ها.

“بسیاری از سهامداران می گویند که گرفتن از مرکز شهر به بزرگراه بین ایالتی دشوار است” گفت: Jay هود ارشد معمار در فرویتویلل پروژه جاده.

FDOT است شناسایی یک محل و در عین حال هنوز هم نیاز به بحث در مورد آن بیشتر با سازمان های محلی. آژانس نیز هنوز گرفتن بازخورد برای چشم انداز خود را برای شش مایل راهرو از ایالات متحده 301 به شرق I-75. شما هنوز هم می تواند ارائه بازخورد تا ژوئیه 10.

همچنین تحت نظر تعدادی از تقاطع پیشرفت و عبور عابر پیاده است که پروژه های را در فرویتویلل جاده دوستانه برای عابرین پیاده و دوچرخه سواران.

به استفاده از زمین در امتداد راهرو شامل یک نوار از منازل مسکونی و ساختمان های تجاری دفاتر و فضای باز.

فرویتویلل نیست فقط مورد استفاده توسط رانندگان به کار اجرای errands و یا رفتن به خانه گفت: بتسی رینا FDOT شهری مدیر برنامه ریزی. این هم یک راهرو اصلی برای رسیدن به سد سلیمان و بین ایالتی.

“هنگامی که شما یک تنوع از مقصد به در نظر گرفتن یک one-size-fits-all رویکرد کافی نیست” گفت: رینا.

به همین دلیل FDOT است و با توجه به چند وجهی رویکرد است.

Beneva جاده و بابی جونز

شهر ساراسوتا در اوایل این سال greenlighted عظیم پروژه نوسازی از بابی جونز, زمین گلف, که به نوبه خود اکثریت تاریخی باشگاه به پارک زمین و گسترش شهرستان نوین شبکه. اما کشش فرویتویلل جاده از Beneva به اونوره خیابان دارای بیشترین تعداد تصادفات و مرگ و میر در کل راهرو. با یک پیشنهاد پارک بین تقاطع ها (و بالقوه برای ترافیک پا), FDOT است که با توجه به اضافه کردن یک midblock عابر شبیه به آنچه که در نزدیکی ریتز کارلتون در شمال تمیمی دنباله.

این آژانس همچنین نگاه کنید به بهبود سیگنال های ترافیک و مطالعه تقاطع آن را امن تر است. در اونوره و فرویتویلل, FDOT است و با توجه به ساخت تعدادی از تقاطع پیشرفت از جمله شمال و عازم جنوب خطوط روشن.

Lockwood جاده شمال

و فرویتویلل جاده

ساراسوتا Fairgrounds و پسران و دختران باشگاه دو تا از بزرگترین نشانه بر این کشش از فرویتویلل. این مناطق اغلب دارای جمعیت زیادی است اما چند عابر پیاده امکانات رفاهی. چراغ های راهنمایی و رانندگی با فاصله حدود نیم مایل از هم جدا یک پیاده روی طولانی است که اغلب منجر به jaywalking. برای کمک به کاهش عابر پیاده صدمات و مرگ و میر FDOT است که با توجه به اضافه کردن midblock عابر.

این آژانس همچنین شناسایی نقاط فرویتویلل جاده برای خود, خورشید, دنباله, شبکه, یک پیشنهاد ایالت سیستم نوین دالان برای دوچرخه سواران و عابران پیاده است. FDOT ممکن است اضافه کردن یک دنباله دوچرخه سواری در امتداد جنوبی ماهی پامپانو خیابان خواهد بود که اتصال به میراث دنباله.

کاردینال Mooney

و مک اینتاش جاده

پیاده که عمدتا کودکان و برش از طریق سنت مارتا مدرسه کاتولیک پارکینگ قبل از jaywalking در سراسر فرویتویلل جاده برای کلاس حوادث در کاردینال Mooney دبیرستان. مدرسه اغلب به اتوبوس دانش آموزان در فاصله کوتاه. FDOT است که به دنبال افزایش عبور عابر پیاده در پیاده رو و بهبود مک اینتاش جاده تقاطع.

واگرا الماس

چند سال پیش FDOT ارائه برنامه برای تبدیل بخشی از بودا تبادل در I-75 و فرویتویلل جاده به یک واگرا الماس. تبادل است در مراحل بعد از مرحله طراحی. حق راه را برای بهبود پیشنهاد شده است به دست آورد اما یک سال برای ساخت و ساز است هنوز رتبهدهی نشده است شناخته شده است.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>