Q&A: ویرجینیا هیلی مذاکرات کاهش بودجه قرمز جزر و مد و فرودگاه SRQ رشد

رئیس جمهور از بازدید ساراسوتا کانتی نیز در مورد وضعیت گردشگری محلی و پیش بینی برای آینده

هرالد تریبون خبرنگار تیموتی فانینگ ملاقات با ویرجینیا هیلی رئیس جمهور محلی گردشگری آژانس توسعه سفر ساراسوتا کانتی به بحث در مورد موضوعات مختلف: کاهش بودجه به این ایالت فلوریدا و تاثیر آن به صورت محلی در حال انجام دوباره بجای اول برگشتن از طولانی جزر و مد قرمز و شیوع اخیر کاهش به گردشگری توسعه سرمایه گذاری برای گردشگری و دولت محلی گردشگری این سال است.

دو سال پیش در بازدید از فلوریدا به پایان رسید تا در تیررس پس از آن — فلوریدا مجلس ریچارد کورکوران که به دنبال به آژانس. قانونگذاران در سال 2019 را نجات داد بازدید فلوریدا اما کاهش بودجه از $76 میلیون دلار به 50 میلیون دلار است. شده است وجود دارد یک شکاف در میان رهبران دولت در مورد آنچه به انجام در حال حاضر با رژیم صهیونیستی. ران DeSantis امید به آن را ذخیره کنید و مجلس خوزه الیوا آماده به آن را تعطیل کند.

پرسش و پاسخ ویرایش شده برای فضا و وضوح.

س: چگونه باید بودجه دولت کاهش نهفته محلی توسعه گردشگری تلاش?

یک: ما با تکیه بر بازدید فلوریدا; آن را در بالای قیف. آنها در حال گرفتن افراد علاقه مند در فلوریدا و تمام بخش های مختلف است که وجود دارد — برای مثال, هوای آزاد, ماجراجویی, بخش, منطقه دولت واقعا به بازار عرضه شده قبل از فرهنگی مسافر.

بازدید فلوریدا استفاده می شود به کمپین های بازاریابی در 12 ماه مدت زمان. در حال حاضر آنها را به مرتب کردن بر اساس-و-دوره که طول می کشد چند هفته. آن را در حال حاضر بسیار سخت تر برای ما به برنامه ریزی ما برنامه نویسی همزمان با بازدید از فلوریدا.

به فلوریدا اعتبار آنها کار واقعا سخت برای ذخیره و به ادامه بسیاری از برنامه های بازاریابی است که ما ارائه بسیاری از مزایای. برای مثال آنها باید یک کمپین است که ما به خرید می توانید که دوباره اهداف بازدید کنندگان به بازدید از فلوریدا وب سایت و هدایت آن به ماست. که اجازه می دهد تا ما را در رسیدن به مخاطبان خود را و بدان معنی است که بازدید ساراسوتا می تواند به افرادی که علاقه مند هستند در فلوریدا.

دیگر تاثیر این است که بازدید فلوریدا یکی برای باز کردن و کشف بازارهای جدید است. آنها را مجبور به قطع برخی از آن بازگشت. ما دیده نمی شود تاثیر مستقیم رتبهدهی نشده است, اما این چیزی است که رفتن به تاثیر ما سه یا چهار سال پایین جاده.

س: ساراسوتا کانتی کمیسیون با توجه به هدایت توسعه توریستی دلار مالیات از بازدید ساراسوتا کانتی تبلیغاتی بودجه در انتظار ورودی از گردشگری شورای توسعه. بحث در مورد جایگزین منابع مالی و آنچه که شما در حال برنامه ریزی برای انجام اگر بخش همچنان به دور تراشه در سهم خود را از گردشگری توسعه مالیاتی دلار است.

یک: ما شاهد اولین کاهش در بودجه ما در سال 2019 تحت county تعهد با توافق برای اد اسمیت ورزشگاه تعمیر. تنها جایی کمیسیون احساس آنها می تواند آن را از ما بود بودجه تبلیغاتی. آن را حس می کند; آنها با استفاده از گردشگری توسعه مالیاتی به بازسازی این ورزشگاه آغاز خواهد شد.

این امر می تواند ما امیدواریم که این آخرین دور پنوماتیک. از آنجا که یک سیگنال روشن است که آنها در حال رفتن به رفتن پیش با این حمایت برای Mote (برای کمک به پرداخت برای خرده آزمایشگاه دریایی را برنامه ریزی شده حرکت می کند به یک پردیس در نزدیکی بزرگراه بین ایالتی 75) ما به فکر راه ما می تواند استفاده از آکواریوم. ما می دانیم که مردم نمی سفر برای دیدن آکواریوم, اما چگونه می تواند ما را در استفاده از آکواریوم برای کمک به ترویج گردشگری?

ما شاید می تواند یک بازدید ساراسوتا کانتی بازدید کننده کیوسک در لابی آکواریوم شبیه به آنچه که ما در ساراسوتا و ونیز اتاق و فرودگاه به اجازه دهید بازدید کنندگان خود را به آکواریوم می دانم که همه چیز برای انجام وجود دارد در ساراسوتا کانتی. شاید ما همچنین می تواند برخی از ریزه آکواریوم کارکنان در جاده ها با ما که ما انجام کمپین های بازاریابی در خارج از این منطقه است. آن چیزهایی هستند که ما فقط در داخل طوفان مغزی با چگونه بسیاری از آن را.

س: بازدید از ساراسوتا کانتی دریافت کمک مالی قابل توجهی از بازدید از فلوریدا به عنوان بخشی از یک جزر و مد قرمز و بازیابی کمک مالی برنامه. بازدید ساراسوتا کانتی نیز منتقل شده و پول آن از بودجه موجود که رفته اند به تابستان تلاش های تبلیغاتی و برنامه های برای کمک به ترویج این منطقه مشغول فصل زمستان است. بحث در مورد جریان جزر و مد قرمز و بازیابی کردند.

یک: ما می دانستیم که اهمیت صرفه جویی در (شلوغ توریستی) فصل است. بسیاری از کسب و کار در اطراف در اینجا تکیه بر گردشگری — چیزی شبیه به 60 درصد از کسب و کار خود را ساخته شده است در طول فصل. تلاش های ما کار می کرد و گردشگری نگاه بسیار خوب برای فوریه و مارس.

به جز هتل های کسب و کار برای رستوران ها و صنعت ماهیگیری بازگشته اند. ما تا به حال بسیار خوب بازیابی در ماه اکتبر نوامبر و دسامبر چهارم. این یک بهبود بزرگ از سال گذشته است.

اما این تعداد هنوز هم نمی بازگشت به جایی که ما در سال 2017. مثلا, اگر شما در, دسامبر, ما تا به حال 90,000 بازدید کنندگان یک بهبود بزرگ از سال گذشته — که تنها 85,000 بازدید کنندگان است. اگر شما نگاه در دسامبر 2017 وجود دارد 108,000 بازدید کنندگان است. بنابراین شما می توانید ببینید که ما هنوز به جایی که بودیم. که بیشتر از بازتابی از چالش کاهش بودجه است.

س: در ضمن هتل موجودی با تجربه رشد سریع در سه سال گذشته است و انتظار می رود به افزایش 40% از سال 2016 از طریق 2020. اگر وجود دارد بیش از حد بسیاری از اتاق های هتل چه تاثیری که باید در دمای اتاق نرخ و یا به طور گسترده تر?

یک: بنابراین ما قادر به خط تا ملاقات اما ما هنوز قادر به رانندگی آن را به نقطه ای برای پر کردن همه از این اتاق های هتل ها. من فکر می کنم ما قادر خواهد بود برای ادامه به رشد ملاقات است. اما آن را به نرخ آهسته تر از ما در گذشته دیده ام. به روشنی ما نه تحت اجبار برای پر کردن کسی را در اتاق هتل فقط به خاطر آنها ساخته شده است یک هتل اما از سوی دیگر اگر شما موفق شما تولید میلیون ها دلار درآمد برای شهرستان. یک نرخ پایین تر از ملاقات فقط به معنای کاهش نرخ بازگشت برای شهرستان.

ما شاهد اندکی افزایش در اشغال هتل. اما ما به طور کلی شاهد کاهش در نرخ اتاق. هنگامی که شما اضافه کردن تعدادی از اتاق ها به یک بازار مهم نیست که چگونه قوی بودجه ما ممکن است آن را برای رفتن به یک چالش برای حفظ که میانگین نرخ اتاق از انداختن. معمولا شما یک شیب تنظیم و بازگشت به رشد است.

اما این اتاق باز با دو whammy با کاهش ارتقاء دلار و قرمز جزر و مد. این همه اتفاق در یک بار. این فقط بدان معنی است که ما تا به حال به تغییر ما ارتقاء به برخورد با جزر و مد قرمز و بازیابی.

س: ساراسوتا-برادنتون فرودگاه بین المللی تجربه شده است گسترده رشد بیش از دو سال گذشته. سه خطوط هوایی پیوست ساراسوتا-برادنتون ناوگان مسافر رشد خود ادامه داد به موشک وار رفتن برای 21 ماه و فرودگاه می گوید آن را در خدمت تا 40 مقصد فوریه سال 2020 است. چه تاثیر ممکن است این را در دیدار ساراسوتا کانتی توانایی برای رسیدن به بازارهای جدید?

یک: اول از همه همراه با همکاران ما در گاو دریایی شهرستان ما مشغول به کار دست در دست با فرودگاه. ما آمد تا با یک برنامه که در آن من بودجه را فراهم می کند بازاریابی دلار به شرکت های هواپیمایی اگر آنها متعهد به SRQ تا سه سال.

که یک عامل بزرگ در این فرودگاه را در مذاکرات با شرکت های هواپیمایی. من فکر نمی کنم ما فرود آمد این سرویس هوایی اگر ما ندارد دلار از بودجه ما که رفت به فرودگاه. برای مثال تنها در سال گذشته ما صرف $16,019 در این بازاریابی توافق نامه.

این پول نیست که فقط دست به خطوط هوایی است. هواپیمایی کار با تیم من و آنها برنامه ریزی کردن تبلیغات که برای حمایت از سرویس های جدید در هر شهر ممکن است سرچشمه گرفته باشد. ما با تبلیغات اضافی و حتی مکمل های غذایی آن بیشتر است.

بسته به نوع سرویس فصلی و یا در طول سال باعث می شود تفاوت در مقدار بودجه. …نه تنها آن کمک خواهد کرد که ما در رسیدن به بازارهای جدید اما آن را به ما کمک می کند تا سهولت و راحتی ما در فرودگاه. بنابراین اگر شما می خواهید به می آیند برای یک آخر هفته طولانی و پرواز به طور مستقیم از ناکسویل به SRQ که فقط بسیار آسان تر برای مصرف کننده است که فکر کردن در مورد یک اتصال پرواز و یا نیاز به پرواز به تمپا.

س: پس از بیش از یک دهه از افزایش تعداد بازدید کنندگان به شهرستان وارد در سال مالی 2018 کاهش یافته است و در سال مالی 2019. بحث من در مورد دولت محلی گردشگری در ساراسوتا کانتی.

یک: من فکر می کنم که ما در یک دوره نسبتا رشد آهسته اما از آن است که رشد. ما تا به حال رشد فوق العاده در 10 سال گذشته چند سال در رقم دو برابر زمانی که شما نگاه در توسعه گردشگری مجموعه. ما قصد داریم برای ورود به یک دوره که در آن ما را ببینید 1 تا 2 درصد رشد داشته است.

من می خواهم به نگاهی مخلوط را به مطمئن شوید که ما در حال حفظ قوی درآمد خانوار در این بازدید کننده. گزارش بسیار قوی است که بازدید کنندگان با استفاده از ما هنر و فرهنگی ارائه شده است و ما رضایت بازدید کننده — که تا به حال آمار تحت قرمز جزر و مد — آن را به عنوان قوی. ما می دانیم که هنگامی که ما به بازدید کنندگان اولین بار به ساراسوتا کانتی ما یک بازگشت بسیار بالا و ترغیب به رای دادن. بخشی از آنچه که ما واقعا تمرکز بر رسیدن است که بازدید کنندگان اولین بار به طوری که آنها می تواند سقوط در عشق با این منطقه است.

Q: چگونه رزرو و ما مشغول این فصل ؟

یک: برای ما سخت است برای دریافت یک دسته در آن است. ما بررسی ما هتلداران درخواست چه چشم انداز خود را برای سه ماه آینده به نظر می رسد. آنها فوق العاده خوش برای سه ماه آینده, اما آن را بهتر از سال گذشته است.

تنها 22 درصد فکر کسب و کار بهتر خواهد بود در سه ماه آینده نسبت به سال گذشته; 12% فکر کردم این بود که به همان; 66% نگران آن است که رفتن به پایین تر از سال گذشته است.

س: هر گونه پوشش نقره ای?

یک: جدید Allegiant پرواز قرض خود را به آخرین لحظه رزرو تصمیم گیری. Allegiant واقعا خوب دیجیتال مبارزات هل دادن آخرین لحظه رزرو. بنابراین شما می تواند به کسی که نشسته در ناکسویل که تصمیم به آمدن دو تا سه هفته از هم اکنون در حالی که در گذشته این بود که دو یا سه ماه جلوتر از زمان.

س: چه هستند برخی از مناطق از رشد است که شما ببینید در چند سال آینده?

یک: من از این فرصت برای رشد در سفر ماجراجویی. این شهرستان دارای یک فوق العاده ای در تعدادی از مناطق تفریحی. این سفر روند به طور کلی. به طوری که بسیار بزرگ برای ما است.

بیشتر بازدید کنندگان در حال سفر برای یادگیری است. آن را نمی ممکن است بیان دلیل سفر خود را اما آنها می خواهند توانایی تجربه و یا یادگیری چیزی جدید. این برای ما چرا که ما بسیاری از این فرصت ها را از طریق Ringling college و عمر و فرصت های یادگیری در این جامعه است.

مردم هم واقعا می خواهید به سلامتی بخشی از شیوه زندگی خود را. …آنها می خواهند برای رفتن به مکان های که در آن آنها می دانند که کلاس وجود دارد و فرصت برای یادگیری در مورد غذا خوردن سالم. ما فراوانی از این تجارب در اینجا.

در پايان ادامه داد: قدرت ما در هنر و فرهنگی ارائه شده است یکی دیگر از نشانه خوبی است. ما در حال حاضر قادر به میکرو-مخاطبان هدف. این هزینه پول بیشتر زمانی که شما انجام این کار از طریق دیجیتال, تبلیغات, اما من می تواند رسیدن به یک شخص در شیکاگو که فقط خرید بلیط تئاتر.

من می دانم که آنها علاقه مند به هنرهای نمایشی, بنابراین من می توانید با ارسال یک پیام به آن شخص است. از آنجا که نوع ابزار و توانایی واقعا فوق العاده بخش مخاطبان من فکر می کنم این نشانه بسیار خوبی برای ساراسوتا در دراز مدت..

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>