او نوجوانان دایره یکدیگر درنده و ربودهشده مطمئن نیستید اگر آنها می خواهند به بوسه رفتار و برخورد شدید و یا تبدیل شدن به یک دیگر—نه به این دلیل که آنها اشتباه تمایل و دوستی و رقابت و شناسایی Sciamma به نظر میرسد اما از آنجا که همه این ویژگی ها فقط عناصر تک قریب به اتفاق هسته ای نیاز برای به دست آوردن چیزی undefinable و در عین حال ضروری از دیگری است.

برای اولین بار در , تصویری از یک خانم در آتش Sciamma نشان می دهد که “چیزی” قابل دسترسی است اگر نه به طور دائم. در اینجا او گسترش تم به جوان بزرگسالی برای چیزی است که در مقایسه با سه ویژگی های قبلی, یک ساده عاشق, داستان. و یا به عنوان ساده به عنوان یک داستان عاشقانه بین دو جوان فرانسوی در اواخر قرن 18 می تواند در دست یک مدیر که می داند که میل می شود عشق تنها زمانی که شما اجازه می دهد تا دیگر برای همیشه از نو خلق کردن شما را از طریق زل زل نگاه کردن او و بازگشت شما را به نفع خود. بنابراین آره ساده نیست ،

ماریان (Noémie Merlant) می رسد در یک ناهموار جزیره است که برای خیلی از فیلم به نظر می رسد جمعیت فقط سه نفر: یک مادر و یک پدر و خدمتکار خود را. او وجود دارد به رنگ پدر Héloïse (Adèle Haenel) به طوری که میلان خواستگار قاضی می تواند کالا را قبل از او ازدواج او. همانطور که برای Héloïse او می خواهم هر چه زودتر انتخاب کنید به زندگی در یک صومعه و یا شاید پرتاب خودش از صخره مانند خواهر خود را قبل از ارسال به این ازدواج و اعتراض او حاضر به نشستن برای یک پرتره. برای به انجام رساندن وظیفه او ماریان فرض پوشش یک پیاده روی همراه, همراه Héloïse در امتداد خط ساحلی به روز و نقاشی او از recollected دزدکی نگاهها در شب. به زودی Héloïse (طبعا) تفسیر عمق و شدت ماریان تاریک زل زل نگاه کردن برای عشق و به ناچار او نگرانی در مورد دیده شدن توسط او ممکن است شوهر می دهد راه را برای متنوع تر ترس از اشتباه و غلط بودن و دیده شدن توسط کسی که او می خواهد به او عشق ورزیدن.

برای همه فصاحت از Sciamma را فیلمنامه آن شما می تواند اشتباه برای اقتباس از برخی از رمان کلاسیک شما هرگز خود را ببخش Comp روشن برای ترک کردن درسی Portrait of a Lady در آتش است یک فیلم در مورد دو زن به دنبال (و شاهد) هر یک از دیگر. برای دو ساعت Merlant و Haenel (که به نظر می رسد به عنوان یک نوجوان در Sciamma در سال 2007 از ویژگی های آب نیلوفرهای پس از آن بیش از حد شیء دیگر تمایل دختر) تغییر شکل هر یک از دیگر شخصیت های با شدت آرام است که نیازمند توجه ثابت.

فیلمبردار کلر Mathon که ریخته داکار از ماتی آرسنال قابل توجه 2019 کلاس آگاه ghost story Atlantics آلی نئون که تا به حال حضور شخصیت اضافی یک هدیه برای عکسبرداری در شب و روز به عنوان اینکه آنها در جهان متفاوت است. هر دو جزیره را روشن آبرنگ پاستل و روغن بر روی بوم سوسو روشن تاریکی شمع شومینه و آتش در حال عجین با عشق و خطر است.

اما Sciamma نمی شیب به گذشته به زور ترحم از عجیب و غریب “عشق ممنوع”; او نمی underplay ظلم و ستم است که محدودیت های زندگی این زنان وجود دارد به طور غیر منتظره مناقصه اگر کمتر غم انگیز سقط جنین صحنه) اما تاریخی تنظیم اجازه می دهد تا او را به کشف چگونه لذت همیشه به شکل درون محدودیت. فیلم بسته با یک ویترین عاطفی ابهام است که شما می تواند تفسیر ده راه که همه احساس دقیق و همه ناقص و آن را با این شات نهایی که یک فیلم درخشان یک شاهکار تبدیل می شود.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de