بازبینی زامبی در سن coronavirus

خلاق همانطور که ما انسان ها اغلب کانال زندگی واقعی زمانی که آنها در حال تهیه داستان های ترسناک. برام استوکر که ما به ارمغان آورده دراکولا و ما, مدرن, مفهوم, خون آشام ها زندگی می کردند در طول زمان هنگامی که هر دو سرکوب جنسی و سفلیس بودند از بین بردن زندگی در سراسر اروپا است. او کانال که از ترس به خود آرزو می کنیم, تلخ و پایین کلید homoerotic) تبه کار.

The vampire دوباره افزایش یافت با انتقام در 80s و 90s زمانی که مرموز خون بیماری احیا کهنه مفاهیم از جنس اخلاق ممنوع, لذت و ترس از خواسته های نفسانی.

H. P. Lovecraft – در میان بسیاری از چیزهای دیگر آشکار نژادپرستانه دشمن بیگانه و باستانی – ترس از ناشناخته ها. پس از او وحشت زده ذهن ما را دریافت کند از فراتر و رنگ از فضاو یک کل جدید کیهان شناسی از غیر انسانی دیگران آماده برای خنثی کردن درک ما از جهان و جایگاه ما در آن است.

در سن COVID-19 تنها یک هیولا خش که خارش در آمیگدال — این خوراکی, shambling کثافت از همه گیر ترسناک: زامبی.

هنر نشریات مانند کرکس شده اند گردآوری فهرستی از زامبی های ترسناک در فیلم ها برای لذت بردن از در این زمان ما نیاز از 28 روز بعد به جنگ جهانی Z. آن را به اندازه کافی آسان به این ببینید که چرا. ما مثل جهان-خسته زامبی بازماندگان هستند پناه در گوشه و کنار جهان و اجتناب از تماس انسان – مگر اینکه ما نیاز به تمیز کردن این ویران قفسه از نزدیکترین فروشگاه مواد غذایی برای کاغذ توالت.

نه یک لحظه بیش از حد به زودی تاج زامبی – فیلم نگهبان توصیف سخاوتمندانه به عنوان “عجله” و “یک ساعت” — ساخته شده است که در مقایسه inescapably تحت اللفظی.

آن نبود تا نسبتا به تازگی است که تصور ما از زامبی ها نگاه کرد چیزی شبیه فعلی ما همه گیر کابوس. زامبی قدیمی است – تقریبا به عنوان به عنوان ما هستند – و به راحتی سازگار به هر آنچه که اتفاق افتاده است به کمین در گوشه های تاریک ذهن ما. در آن زمان ما, نیست, ترس از موجودات میکروسکوپی ساخت ما بیمار است. ما ترس از هر یک از دیگر.

در هائیتی فرهنگ عامه زامبی های عادی بودند اجساد زنده توسط جادوگران به عمل به عنوان بی فکر و مطیع بندگان. وجود دارد هیچ طاعون بدون انتقال از طریق نیش تنها یک انسان در حال سرقت و بدن را از دیگری است. مردم هائیتی شد و خود را از نوادگان بردگان آفریقایی و وحشت از آن تجربه خود را حفر عمیق به داستان های خود و سنت.

George A. Romero را Night of the Living Dead با اعتبار حفاری مدرن زامبی میراث در سال 1968. به جای یک ساحر ghouls ظاهرا احیا توسط تابش آینده یک کاوشگر فضایی بازگشت از ونوس. رومرو زامبی نیست بردگان تا آنجا که بی فکر توده ها رانده شده تنها با یک تصادف از پیشرفت علمی و عمیق میل به مصرف.

زمان زامبی شد نتیجه یک عفونت – و عبارت “بیماری همه گیر انسان زنده” ابداع و محبوبیت – ما جمعیت داشته و دارای عقاید ما آب و هوا تغییر کرده بود و ما گسترش به زیستگاه به طور معمول این سایت متعلق به حیات وحش به حال ما در معرض به بیماری است. بعدی ما ترس شد این ایده است که ما تا به حال رسیده و ظرفیت حمل به عنوان یک گونه و یک روز به زودی ما وابستگی متقابل و خوشنودی می تواند ما را به له خودمان را تحت وزن خود. نشانه خود را در جنگ جهانی Zsخود Left 4 Deadsو خود را Zombielands.

البته خواندن و تماشای زامبی داستانی است از یک طرف سودمند اثر دیگر از ما اجازه تجربه ترس در بیشتر احشایی فوری راه است. این کمک می کند تا ما را به راه ما غلط در مورد چگونه ما می خواهم رسیدگی یورش جهانی بیماری است. در توییتر برخی از آنها اشاره به این که پایان جهان است خسته کننده تر از ما فکر آن خواهد بود که به لباس نیست به عنوان سرد و وجود دارد راه ایمیل های بیشتر در مورد آنچه که پنج بچه ها در حال انجام است در مورد همه این است.

تاج زامبی کنار آن دشوار است تصور کنید که COVID-19 تبدیل خواهد شد بخشی از ما فاجعه داستانی واژگان در روز های آینده. ما نمی آب و چیزهای شبیه به این هم بدون توسعه چند فرهنگی touchstones برای ترس ما. فاجعه نویسندگان آینده نزدیک ممکن است تصور کنید که آهسته تر موذی زامبی تصاحب — یک با به روز رسانی مکرر از CDC بحث در مورد اینکه که در صورت ماسک در واقع کار و بشریت پلیس خودمان را به نگه داشتن quarantining و مسطح منحنی.

شاید اگر ما نگاه دوری به اندازه کافی می بینیم بعدی هیولا slouching بیش از افق انتظار برای مرعوب کردن ما دوباره.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>