ساراسوتا هیئت مدیره مدرسه مصاحبه سرپرست فینالیست

پنج نامزد برای منطقه بالا کار مشترک چشم انداز خود را برای آینده از ساراسوتا کانتی مدارس با هیئت مدیره مدرسه یکشنبه.

این یک گردباد روز پنج متقاضیان امیدوار به آینده سرپرست ساراسوتا کانتی مدارس و هیئت مدیره مدرسه را بسیار به در نظر گرفتن قبل از ساخت یک انتخاب در جولای 14.

فینالیست سفر منطقه, ملاقات با رهبران اجرایی شرکت در یک جامعه جلسه پرسش و پاسخ و مصاحبه با هیئت مدیره مدرسه.

در اینجا چیزی است که آنها تا به حال به می گویند در هیئت مدیره مدرسه مصاحبه:

برنان Asplen, معاون سرپرست, St. Johns County School District

Asplen توصیف خود را به عنوان یک رهبر که به طور منظم ارتباط با کارکنان در تمام سطح منطقه و صحبت با معلمان در مورد چگونه به بهترین خود را به چین آموزش برای دانش آموزان با نیازهای ویژه و گرفتن بازخورد از متولیان در چگونه به خوبی رفتار برنامه مشغول به کار بودند.

“ما نیاز به آمده تا به راه حل برای مشکلات,” او گفت:. “ما نیاز به گوش دادن به آنچه که معلمان و noninstructional مردمی می گویند.”

Asplen شده است در رهبری اجرایی در سنت جانز پس از سال 2011 در این منطقه به طور منظم در رتبه بالای دولت برای عملکرد دانش آموز.

وی با تشریح اقدامات چند که کمک کرده اند موفقیت دانش آموزان: مداخله بلوک که در آن معلمان به اشتراک گذاری دانش آموزانی که نیاز به کمک در مناطق خاص ارسال محتوای متخصصان به هر مدرسه و مطمئن شوید که معلمان می دانم که چگونه به جای مطالب خود را برای دانش آموزان با نیازهای ویژه.

سنت جانز شهرستان 21 درصد از دانش آموزان خود را در رایگان و کاهش قیمت ناهار در مقایسه با 48 درصد در ساراسوتا و Asplen خطاب تجربه کار با کودکان در فقر برجسته تجربه خود را به عنوان اصلی از فقر عنوان من مدرسه در شهرستان Seminole که او کمک کرد تا سرب از C به A در یک سال.

او گفت: “سنت جانز بود reapportioned عنوان من وجوه به طور متمرکز در بالاترین فقر مدارس برای به حداکثر رساندن تاثیر آنها.

در حال تثبیت شده در جامعه کلیدی است برای موفقیت به عنوان یک سرپرست, او گفت:.

“شما می توانید ساخت که ارتباط با آنها به طوری که آنها می تواند اعتماد شما” Asplen گفت.

پیتر لیکتا منطقه ای سرپرست مدرسه منطقه پالم بیچ شهرستان

لیکتا صحبت اغلب نیاز به گوش دادن به تمام صداها در جامعه و نه فقط آنهایی که با نفوذ است.

او گفت: تجربه کرده بود honed رویکرد خود را به عنوان یک رهبر توصیف یک طرح او ابداع به محیط را تغییر دادن, مدارس که در مواجهه عمده جامعه مخالف است. او گفت: بیش از سه تا چهار سال زمان صرف شده در محله های نهفته و صحبت با رهبران پدر و مادر و افرادی که نمی شود در یک جلسه هیئت مدیره.

“فاجعه بار تصمیمات در انزوا و آن این است یک راه به رهبری” لیکتا گفت. “… من تا به حال به شنیدن آنچه هر کس دیگری می خواست و نه فقط آنچه Pete Licata می خواهد.”

لیکتا توضیح داد که چگونه مهم با تمرکز بر اهداف خاص برای یک منطقه برجسته تلاش او منجر به بیشتر زبان آموزان زبان انگلیسی و دانش آموزان با ناتوانی به شتاب برنامه های اعتباری است که افزایش تعداد ثبت نام از این گروه 20 درصد.

معلم حفظ اولویت است.

“اکثر معلمان مرخصی پس از سه تا پنج سال” او گفت:. “ما باید واقعا در آن نگاه کنید و کار با این اتحادیه است.”

لیکتا گفت: سرپرست جدید برای ساراسوتا روبرو خواهد شد چالش های عمده ای با تاکید بر نیاز به انعطاف پذیری به عنوان مناطق توسعه برنامه ریزی برای بازگشایی مدارس در پاییز.

“ما باید به محوری و ما باید به محوری سریع و ما باید خلاقانه,” او گفت:. “… چند superintendents در سراسر کشور کرده اند سمان پای خود را در نظر دارد و در حال حاضر آنها پس گرد با برخی از سنگین ،

کیت اسوالد معاون سرپرست مدرسه منطقه پالم بیچ شهرستان

اسوالد گفت: او الهام گرفته شده بود به رفتن به آموزش و پرورش به دلیل بیولوژیکی خود را از پدر آموخته هرگز به عنوان خوانده شده, و او شروع به حرفه خود مشغول به کار در آموزش و پرورش ویژه.

در علاوه بر این به او در زمان کار در جنوب فلوریدا اسوالد کار برای شهر نیویورک, تخته, آموزش و پرورش, جایی که او تحت نظارت مدارس در برانکس در طول زمان از عمده اصلاحات در آموزش و پرورش تحت شهردار سابق مایک بلومبرگ.

اسوالد تبلیغ تاریخ خود را به عنوان یک اصل بهبود بالا-فقر مدارس است که تا به حال سابقه ای طولانی در پایین نمرات آزمون و گفت: کمک به معلمان در رشد حرفه خود را یکی از اولویت های.

“اکثر ما دلار صرف سرمایه انسانی پس چگونه ما توسعه مردم ما فقط critical,” او گفت:. “…بالاتر شما را در چارت سازمانی بیشتر به شما باید برای خدمت به.”

اسوالد توصیف چند راه حل او کمک کرد تا پیاده سازی است. نظم و انضباط داشبورد که او کمک کرد و نشان داد راه اندازی مدارس چه مسائل مربوط به رفتار آنها مواجه شده به طوری که آنها می تواند به توسعه استراتژیک پاسخ. و به عنوان یک اصل او کمک کرد تا متقاعد کردن کالج مدیره به پیشنهاد نشسته در طول روز در مدرسه به افزایش تعداد دانش آموزان که در نظر بگیرید ،

رانندگی خود را با شور و شوق پیدا کردن راه حل برای چالش هایی که طاعون بالا فقر و مدارس و بسیاری از آن وجود دارد زمانی که او شروع به کار تدریس خود را شروع دهه پیش.

“این بسیار من است که ما هنوز در تلاش برای کشف این را” اسوالد گفت:, و اضافه کرد که مربیان باید “مسئولیت اخلاقی” برای رسیدن به همه دانش آموزان است.

گونزالو La Cava, رئیس, منابع انسانی, مدرسه منطقه پالم بیچ شهرستان

La Cava رشد کرد تا به عنوان اولین نسل از مهاجران در نسل در فقر و گفت: یکی از اهداف اصلی خواهد بود اطمینان پدر و مادر باید منابع آنها نیاز دارید.

همکاری با پدر و مادر به اطمینان حاصل شود آنها را در درک چگونه به کمک به کودک خود را رشد — از پیش-K از طریق فرآیند درخواست کالج — شخصی است برای La Cava بود که یک انگلیسی زبان یادگیرنده به عنوان یک دانشجو.

La Cava برگزار کرده است بسیاری از موقعیت های رهبری در فلوریدا و گرجستان از جمله روی لئامت دادن به عنوان یک منطقه سرپرست در شهرستان Fulton مدارس خارج از آتلانتا. در زمان خود نقش نظارت بر منابع انسانی, La Cava تاکید بر نیاز به حفظ معلمان با کیفیت بالا.

“رهبری این است که همه چیز در مورد, مردم,” او گفت:. “… این است که یک کسب و کار مردم.”

La Cava بر اهمیت داشتن یک مشارکتی و شفاف در ارتباط با هیئت مدیره مدرسه و اشاره کرد به عنوان یک نشانگر موفقیت این است که بسته شدن این شکاف دستاورد در میان دانش آموزان است.

“ما یک استخر کودکان ما نیاز به آدرس سرعت و ما نیاز به سرعت بخشیدن به,” او گفت:.

خواسته خود را در مورد بزرگترین و حرفه ای ناامیدی La Cava توصیف درس آموخته در حالی که خدمت به عنوان مدیر اجرایی به ویژه آموزش و پرورش در شهرستان Fulton مدارس. در حالی که تلاش برای پیاده سازی جدید ESE برنامه های او از سمت چپ کلید سهامداران تشدید وضعیت او گفت:.

غذای آماده است با او باقی ماند.

“همیشه شروع با ساخت مطمئن شوید که هر کسی که نیاز به درگیر است درگیر” La Cava گفت. “شفاف باشد.”

ماری Izquierdo ارشد علمی افسر Miami-Dade County Public Schools

Izquierdo توصیف مدرسه به عنوان “مکان شاد” رو تا جایی که او موفق به فرار از استرس بودن یک کودک از طبقه کارگر مهاجران

او شروع به آموزش حرفه ای و با کلاس از پتانسیل استعفا و او برای اولین بار اصلی کار در مدرسه در محله که در آن او بزرگ شده. عطف است که در اطراف مدرسه از D به یک led به کار نظارت بر چرخش تلاش برای تمام جنوب فلوریدا.

بسیاری از استراتژی های او کمک کرده است تا توسعه گرفته اند در آغوش مناطق در سراسر کشور و به او گفت: Miami-Dade پیشرفت کرده بود “تغییر روایت از چه شهری منطقه مدرسه است قادر به رسیدن به.”

یکی از این تلاش ها شامل استفاده از عنوان من بودجه برای جلوگیری از خروج از معلمان با کیفیت بالا از چالش برانگیز ترین مدارس پاداش آنها را با حدود 11500 نفر در هر سال بر اساس طول عمر و عملکرد.

Izquierdo گفت: او تاکتیکی است متفکر که باعث می شود تصمیم گیری درختان در سر او. هنگامی که مدرسه تعطیل شد یک امکان در ماه مارس تیم او در حال حاضر آغاز شده در حال اجرا حالات مختلف و نمونه سازی برنامه در مورد تعطیلی طولانی مدت.

او یکی از سه فینالیست برای سرپرست موقعیت با بوستون مدارس دولتی و او گفت که او تا به حال نشده است علاقه مند در دیگر فلوریدا سرپرست موقعیت تا ساراسوتا در را باز کرد.

“من معتقدم که من سبک رهبری من تجربه و تخصص بسیار زیادی در تراز وسط قرار دارد به کار های پیش رو در ساراسوتا کانتی” او گفت:.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>