آن می تواند ساخته ام احساس مترو بسته کردن رها شده و حتی محکوم کرد. آن را نمی کند چرا که مردم از شهرهای دوقلو—از کودکان دارای حق اعمال برس به واجد شرایط هنرمندان گرافیتی—دیدم در تابلوهای موقت بوم و پوشش آنها را با هنر است. روشن حروف bold فریاد زد “عدالت برای جورج” سیاه و سفید “زندگی ماده” “از بین بردن سیستمیک فاشیسم است.” فلوید پرتره بود و در گچ بری ساختمان از بالای شهر به میدوی.

“شهر ما همچنین به نظر می رسد مثل این” یکی از شهرستان صفحات ویرایشگر توییتی به چالش کشیدن روایت است که تظاهر کنندگان تبدیل شده بود مینیاپولیس به بمباران کردن پوسته. این ممکن است سوخته پایین و سوار کردن, اما آن را رنگارنگ تر از همیشه.

سپس به آرامی حل و فصل و کسب و کار باز به بالا روی تخته شروع به ناپدید می شوند. چند هفته پس از قیام کندا زلنر-اسمیت به یاد یک همکار گاه به گاه سخن گفتن که در این نزدیکی تخته سه لا نقاشی های دیواری می شد.

“آن روز در من ناهار من ducked دور بر روی گوشی من و Instagram account” زلنر-اسمیت می گوید. “حتی واقعا فکر هر چیزی در مورد آن من بود درست مثل” من می خواهم برای نجات هنر ما باید به این گفتگو.'”

این Instagram حساب کاربری @savetheboards_mpls که در آن زلنر-اسمیت آغاز ارسال قطعات که گرفتار چشم او در اواسط ماه ژوئن. در نوشتن شرح تصاویر و او می خواهم آدرس سوال مهم در مورد هنر: چگونه می توانیم نگه داشتن آن در جامعه ؟ چگونه می تواند ما را در حفظ آن ؟ چگونه ما مطمئن شوید که آن باقی می ماند در دسترس به سیاه و سفید و قهوه ای مردم ؟

Emily Utne

امیلی Utne

“وقتی هنر بود و برای اولین بار آن را شفا بود برای من. و آن را هر بیشتر فقط به این دلیل من بیش از حد از آن آگاه ناپدید” زلنر-اسمیت می گوید. “من بسیار آگاه از گروه های از مردم در تلاش برای آن را و مطمئن شوید که آن را هنوز هم در اینجا به صورت سیاه و سفید در جامعه است.”

زمانی که او شروع به صرفه جویی در تخته زلنر-اسمیت نبود برنامه ریزی برای تبدیل شدن به یک مردمی حفاظت از منابع طبیعی. او فقط می خواهم نقل مکان کرد و شروع یک نقش جدید در کار او نیست که در یک پس زمینه در هنر و یا حفظ و یا تاریخ.

اما علاقه او حرکت رشد و حساب به سرعت انباشته پیروان. (آن نزدیک به 2000 در حال حاضر کمتر از دو ماه پس از او ساخته شده او اولین پست.) پس از او چند پست با ایده هایی برای نگه داشتن این هنر در دسترس کاغذ سالن در جنوب مینیاپولیس را کورکوران محله رسیده از طریق Instagram. آنها از بین بردن نقاشی های دیواری خود را و می خواستم به دانم اگر زلنر-اسمیت تا به حال هیچ علاقه ای به چیدن آنها را.

او انجام داد. و پس از او نوشته شده که در مورد اول مجموعه, بیشتر و بیشتر مردم شروع به رسیدن. به زودی او به طور منظم به قرض گرفتن او پدر و کامیون و پر کردن آن با تخته سه لا آوردن آن را به عقب به پدر و مادر خود را’ محل. قدم زدن در اطراف حیاط خود را در اوایل ماه اوت او حدس بزند او در حدود 20 در اموال خود را با یکی دیگر از 40 یا بیشتر در ذخیره سازی. او را انجام ده ها تن از وانت خودش گاه با کمک از دوستان و خانواده و هم اتاقی.

زلنر-اسمیت نیست فقط یکی جمع آوری و حفاظت از تخته. او به تازگی در ارتباط با Leesa کلی از تتم جنبش جوان دیگر سیاه که جمع آوری تابلو و آنها را به میراث آفریقایی آمریکایی موزه و گالری در جنوب مینیاپولیس.

“من فقط احساس امیدواریم از دیدن تابلوهای دیدن تخته سه لا نقاشی های دیواری در آینده شاهد هنر در سراسر 38 و شیکاگو” کلی می گوید. “من فکر می کردم” اگر ما می تواند با استفاده از این داستان برای گفتن از آنچه در اینجا اتفاق افتاده است در این تابستان ما واقعا می تواند تاثیر و نگه داشتن این جنبش رفتن.'”

کلی مطرح شده فقط خجالتی از $5,000 که به او اهدا شده به موزه در ماه ژوئن. او و زلنر-اسمیت را پس از تبدیل به حفاظت از همکاران پیام کوتاه ایده های جلو و عقب, دیدن اگر یکی می توانید انتخاب کنید تا یک نقاشی دیواری به صورت دیگر و بدانند این چیزی که به عنوان آنها خود را در موقعیت هیئت مدیره استوارت.

“مثل ما نمی دانیم که آنچه ما انجام می دهیم اما سرد” زلنر-اسمیت می خندد.

“این واقعا درست است!” می افزاید: کلی. “ما هر دو مثل این است که یک چیزی که ما باید انجام دهند چیست ؟ کجا ما از اینجا بروم ؟ من فکر می کنم برای هر دو از ما انتظار ندارد این پروژه به منفجر کردن راه است که آن را انجام داد و یا دریافت شود تا مثبت.”

زلنر-اسمیت می کردند در مینیاپولیس جنوبی سمت او تمام زندگی; Kelly نقل مکان به شهرهای دوقلو از شیکاگو در سال 2017 طولانی نیست پس از قتل Philando کاستیا.

“آن را پر می کند من با خیلی غم چرا که شما نمی خواهد فکر می کنم مینیاپولیس و سنت Paul نوع از شهرستانها که در آن این اتفاق می افتد زیرا آنها بسیار مترقی” کلی می گوید. “شما می بینید که بود مهم نیست که در آن شما در حال سیاه, هنوز هم زندگی نمی موضوع را به پلیس و به بسیاری از مردم است.”

“مردم فقط انجام می شود” زلنر-اسمیت می گوید. “برای دیدن این اتفاق می افتد دوباره در فیلم دوباره آن را درست مثل هنگامی که آن را متوقف کند ؟ زمانی که یکی می کند اذعان آنچه واقعا اتفاق می افتد؟”

و دوباره در حال حاضر وجود دارد نگران است که مردم در حال فراموش کردن. به عنوان تخته ناپدید می شوند بنابراین آیا این یادآوری بصری از آنچه مینیاپولیس را از طریق رفت. دو سهم نگرانی در مورد که در آن هنر با رفتن; زلنر-اسمیت می گوید: تعداد زیادی از مردم شده اند در نظر گرفتن قطعات بدون فکر دوم از کجا و به چه کسی تعلق دارند.

یک هنرمند به تازگی رسیده و گفت: آنها می خواستند نجات تخته به کار خود را—اما زمانی که از آنها خواسته کسب و کار که در آن کار خود را نمایش داده شد در مورد گرفتن آن بازگشت آنها به کارگردانی “برخی از تصادفی سفید” که در زمان آن را به خاطر او می خواست به آن را قرار داده است. که هنرمند است که هنوز در تلاش برای اصلاح آن است. زلنر-اسمیت مواجه شده است افراد دیگر—اغلب سفید—چه کسی جمع آوری شده است تخته برای “مزایده” یا جمع آوری اعانه, هر چند زمانی که او می پرسد برای جزئیات پاسخ خود شده اند مبهم است.

او فکر می کند که نباید اجازه اتفاق می افتد; آن چیزی نیست که تخته هستند.

In addition to collecting murals, Leesa Kelly raised nearly $5,000 for the African American Heritage Museum and Gallery.

در علاوه بر این به جمع آوری نقاشی های دیواری Leesa کلی مطرح شده نزدیک به $5,000 برای میراث آفریقایی آمریکایی موزه و گالری.

“آن حریص در یک معنا” زلنر-اسمیت می گوید. “درد تروما و درمان آن نباید سود در هر ظرفیت.” در این مرحله اگر او می بیند تخته دروغ گفتن در اطراف او منازعه آنها عکس آنها و تلاش برای پیدا کردن هنرمند است. “من صرفه جویی در هر چیزی من در زمین و یا من خیال هیئت مدیره که نمی تواند به خانه. این یک مبارزه برای تخته.”

و گاهی اوقات آن را واقعا است ، چند هفته پیش او و اچ کشیده تا به سلام و دریاچه مرکز خرید در نزدیکی کانون شورش که در آن برخی از قطعات مورد علاقه خود را و که در آن بسیاری از تابلوهای در حال حاضر از بین رفته اند. در حالی که آنها بدبختانه از طریق یک توده ای از تخته در پشت یک زباله دانی یک نگهبان آمد و به آنها گفت آنها خاطی.

“این یک شکار” زلنر-اسمیت می گوید. “و هنگامی که شما آنها را پیدا کنید مانند پیدا کردن یک سنگ.”

کلی هنوز هم می رود با جیپ در مناسبت اما می گوید که در حال حاضر آن را بیشتر در مورد حفظ روابط با کسب و کار که گرفته نشده تابلوهای پایین هنوز و همیشه در ارتباط ماندن با تعداد انگشت شماری از سازمان های دیگر مانند ویکتوریا تئاتر مرکز هنرهای نمایشی و پرشی برای هنر—که شده است ، “نسبت به آینده به دنبال از آنچه همه را انجام می دهند خود را با تخته و یادآوری آنها, آرام, ‘هی ما می خواهیم به مطمئن شوید که تنها سیاه و سفید متعلق به موزه در دولت یک فرصت برای این,’,” او می گوید.

در نهایت امید او این است که یک نمایشگاه در میراث آفریقایی آمریکایی موزه است که به برخی از زمان برای برنامه ریزی است. موزه کوچک است و تابلوهای بسیار نیست. او نمیخواهد به جای یک دسته از تخته سه لا و مردم با هم به طوری که نشان می دهد ممکن است اتفاق می افتد بعد از این سال و یا گاهی اوقات در 2021.

و فراتر از جمع آوری و حفظ تخته زلنر-اسمیت است بدانند آنچه آنها را در دسترس جامعه به این معنی است. یکی از ایده های اولیه بود و به نوبه خود آنها را به رایگان کتابخانه ها: “اما این واقع بینانه نیست. ما در مینه سوتا زندگی می کنند.” بسیاری از این نقاشی های دیواری نیست نقاشی روی چوب با کیفیت بالا; مردم با عجله کشیدن مواد از کپک زده زیرزمین در آخرین لحظه.

“من تا به حال به انتقال از تمایل واقعی فیزیکی تخته بود و در جامعه به طور دائم به: چگونه می توانیم ارزش زندگی از هنر و سپس مرگ از آن اما هنوز هم آن باقی میماند؟”

itemprop

اگر به جای ما ساخته شده کوچک جدید رایگان کتابخانه ها و هنرمندانی که نقاشی تابلوهای یاد جورج فلوید نقاشی یک طرح مانند یک کتاب رنگ آمیزی—سپس اجازه دهید مردم از جامعه رنگ آنها را در ؟ او همکاری با استیون میدان سازمان جامعه و با آنها به توافق برای کمک به ساخت سه کمی کتابخانه ها. زلنر-اسمیت امیدوار است که در یکی از آنها به شدت سیاه و ادبیات; دیگر می تواند نگه دارید و مراقبت های شخصی اقلام و محصولات بهداشتی; سوم می تواند ذخیره nonperishable مواد غذایی.

“چیزهایی که ما می باید در دسترس و restock و حق در اینجا در جامعه و کمک خواهد کرد که با رشد در اینجا به کمک کسی نیاز دارید.”

پروژه دیگری در کار است برای منفجر کردن عکس ها از نقاشی های دیواری عظیم به آگهی ها است که می تواند آویزان می گویند کلیسای سنت مری که در آن آنها به طور گسترده ای قابل مشاهده نیست و به راحتی فراموش می شود. وجود دارد بنابراین بسیاری از عکس ها از نقاشی های دیواری; چه در مورد یک آرشیو دیجیتال? است وجود دارد یک راه برای اتصال افرادی که در زمان عکس از قطعات که دور رفته اند پس ممکن است و به شکل یک مجموعه کامل از آثار که فنر در آن زمان ؟ (یک جفت از استادان در دانشگاه سنت توماس در حال حاضر در تلاش برای انجام این کار با جورج فلوید و ضد نژادپرستانه هنر خیابانی نقشه.) یا شاید کسب و کار که نیاز به تخته سه لا حمایت دیگر خواهد بود مایل به نمایش عکس برگردان در پنجره خود را از نقاشی دیواری بود که یک بار وجود دارد در حالی که قطعات خود را در آنجا ماند حفاظت شده در ذخیره سازی ؟

“این سخت است چرا که در زمان, آنها در حال رفتن به شروع به پژمرده مهم نیست که چقدر ما سعی می کنیم برای چاشنی زدن و گچ آنها” زلنر-اسمیت می گوید. “آنها فقط مواد نیست که گذشته است.”

او تصور در آوردن قطعات در خارج یک بار در سال در سالگرد جورج فلوید مرگ برای یک جامعه گسترده یاد—”نه یک جشن, اما فقط مطمئن شوید که ما به یاد داشته باشید آنچه که ما در شهر رفت و از طریق آنچه جامعه ما را از طریق رفت چه خانواده اش در حال رفتن به رفتن را از طریق برای بقیه زندگی خود را.” این می تواند یک نمایشگاه در فضای باز که در آن قطعات گذاشته مانند یک نقشه: در اینجا Hennepin شما در حال راه رفتن در حال حاضر در اینجا دریاچه خیابان. سیاه فروشندگان و صاحبان کسب و کار در امر فروش مواد غذایی و هنر است.

“می افزاید: بسیاری بیشتر ارزش و اهمیت به قطعات من فکر می کنم اگر در 10 سال من می تواند به این نمایش در 25 مه با بچه های من” زلنر-اسمیت می گوید. “اجازه دهید آنها را در سالگرد مرگ. بیایید افتخار زندگی خود را میراث و افتخار قیام مینیاپولیس که مشتعل سایر نقاط کشور و جهان و ساخته شده و هر کس گوش می دهد.”

“مردم هنوز هم معترض. کندا و من در حال انجام این کار است. تو تمام این سازمان ها که فنر از این مردم مثل من و کندا بودند که به طور منظم غیرنظامیان کار 9 تا 5 شغل و رفتن در مورد زندگی ما را متوقف کرده اند و همه چیز را در حمایت از این جنبش” کلی می افزاید. “که واقعا الهام بخش است. که واقعا قدرتمند است. من راستش واقعا تعجب کردم که این اتفاق افتاد در اینجا, اما من خیلی افتخار می کنم که یک بخشی از آن است.”

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de