مدرسه superintendents در حال شدت نر. چه نگه داشتن زنان را از بالا ،

کریستین Ackerman سرپرست از Chappaqua مدرسه در منطقه نیویورک, همیشه می دانستم که او می خواست می شود یک مدیر مدرسه و به طور فعال به دنبال این هدف است.

او به دست آورده (Ph. D.) در رهبری آموزشی در سن 24.

36 او کردم او اولین کار خود به عنوان سرپرست مدرسه. در حال حاضر 42 او جوانترین و بسیار بیشتر جبران می شود زن سرپرست مدرسه در منطقه است.

او نیز چیزی از نادر.

حدود 76 درصد از ملت K-12 مربیان هستند. در عین حال وقتی که می آید به مدرسه superintendents – مدرسه منطقه مدیر عامل – تنها 24 درصد از زنان با توجه به اطلاعات فدرال و یک بررسی انجام شده توسط AASA ارتباط ملت را در مدرسه عمومی superintendents.

بنابراین در یک زمینه که در آن سه چهارم از نامزد بالقوه استخر زنان, چه, نگه داشتن زنان را از بالا ،

یکی از رایج ترین توضیح این است که زنان به سادگی نیست برای استفاده از فشار بالا اما بسیار جبران است.

اما چرا ؟

وجود دارد یک میزبان از مسائل: ناخودآگاه تعصب در بخشی از کسانی که استخدام تصمیمات فقدان یک نامزد قوی و خط لوله و یک عدد نقش زن مدل ها و فرصت های شبکه سطح به عنوان دلایل عدم تعادل جنسیتی می گویند کارشناسان و زن superintendents.

“ما به دنبال بهترین افراد ممکن است به superintendents. و در حال حاضر بسیاری از بهترین افراد انتخاب حتی به درخواست” گفت: Charles Dedrick مدیر اجرایی NYCOSS نیویورک شورای مدرسه Superintendents.

“ما باید به کسانی که بهترین مردم شروع به فکر کردن در مورد superintendency به عنوان یک گزینه شغلی. اما ما همچنین نیاز به کار با تخته و دیگر مدیران ، این یک تلاش است.”

این کار مسیر یکی از آسان نیست. Ackerman ساخته شده هشت کار حرکت می کند از جمله نقش به عنوان مدیر و معاون سرپرست قبل از او منصوب شد سرپرست از Greenwood Lake منطقه مدرسه در سن 36.

آن کسانی که با ایفای نقش اصلی, به خصوص در مدارس متوسط و بالا است که اغلب منجر به superintendency و این که زنان بیشتر وجود ندارد.

در مدارس دولتی سراسر کشور را زنان تشکیل می دهند 54.2 درصد از مدیران, با توجه به یک 2019 برگه از AFL-CIO بخش به صورت حرفه ای کارکنان.

نزدیک به 68 درصد از مدیران مدارس ابتدایی زنان هستند در حالی که مردان را تشکیل می دهند 67.3 درصد از مديران مدارس متوسطه و 60 درصد میانه مدیران مدارس.

که یک کلید را بدست آورد در زمینه: با توجه به 2015 گزارش NYCOSS 81 درصد از جدید superintendents آمد از هر دو میانه/دبیرستان principalship و یا در جای دیگر در منطقه ،

پیدا کردن استعدادهای برتر

در سال 2016 AASA راه اندازی یک ابتکار حمایت 450.000 دلار کمک مالی از بنیاد بیل و ملیندا گیتس برای کمک به زنان در رسیدن به superintendency در اوایل در حرفه خود باقی بماند و هنگامی که آنها در کار است. آن را خطاب به يکی از چالش های مهم زنان در مشتاق به سرپرست موقعیت و نور افکن رهبری در سفر از کسانی که در حال حاضر ساخته شده آن را به بالا ،

Jacinda Conboy رهبر زنان ابتکار در ایالت نیویورک شورای مدرسه Superintendents (NYCOSS) گفت: آنها در تلاش بوده اند که به افزایش تعداد متقاضیان در دولت موثر چگونه موقعیت آگهی.

Conboy با اشاره به Hewlett Packard مطالعه است که می گوید مردان اعمال خواهد شد برای یک موقعیت اگر آنها را ملاقات 60 درصد از صلاحیت در حالی که زنان اعمال خواهد شد برای یک موقعیت زمانی که آنها در دیدار با 100% از مدارک.

“اگر شما تبلیغات کار خود را و شما رو 20 گلوله ای مدارک برای این کار زنان را پایین لیست بروید و دیدار با 19 از مدارک اما نه 20 و آنها احتمالا نمی خواهد اعمال می شود که کار” Conboy گفت. “این نیز می آید از آنچه که جامعه به آنها می گوید: شما باید بهتر کار سخت تر می شود واجد شرایط بیشتر از مردان هستند. شما در حال رفتن به کار.”

تلاش در حال حرکت سوزن کمی گفت Dedrick مدیر اجرایی NYCOSS. مثلا 36 درصد از superintendents با یک سال یا کمتر تجربه زنان در مقایسه با 30% به طور کلی برای پنج سال قبل.

Mary Jean Marsico سابق نیویورک سرپرست که در حال حاضر به عنوان COO از راکلند BOCES گفت: او در مصاحبه برای چند سرپرست موقعیت و تجربه شده است “چشم باز.”

“این آینه چه اتفاقی می افتد هنگامی که زنان در حال مصاحبه برای موقعیت های رهبری در کسب و کار و یا زمانی که آنها نداریم. ما به عنوان دیده می شود پرشور بلکه در برابر عاطفی” گفت: Marsico. “اما احساسات و عواطف برای یک مرد دیده می شود به عنوان یک قدرت است. آن را به عنوان تعیین کننده و استراتژیک است.”

Tahira Dupree-تعقیب سرپرست نیویورک نیوجرسی مدرسه منطقه موافق است که یک کلیشه او مواجه شده است و در موقعیت است که به عنوان “احساسی است.”

“در یک زمان وجود دارد وقتی که من تا به حال به را تصمیم گیری در مسائل مربوط به پرسنل و من متهم ساخت آن تصمیم گیری بر اساس احساسات خود و نه حقایق” گفت: تعقیب و گریز که شروع کار او به عنوان یک معلم جایگزین در برانکس. “و من باور دارم که اگر من یک مرد ساخت که تصمیم گیری در آن ممکن است به عنوان, ‘وای که یک رهبر قوی.'”

او مبارزه که تعصب بودن سازگار است.

“من خجالتی نیست و دور از سخت گیری. دقیقه من خجالتی و دور از سخت گیری و من تبدیل به تضاد و سپس من تغذیه به این مفهوم است که آن را بر اساس احساسات” گفت: تعقیب و گریز. “اما اگر من همچنان به دنبال منطقه سیاست پیروی از قانون و سازگار ماندن آن نشان می دهد که من تصمیم گیری مبتنی بر واقعیت. مهم نیست که چقدر سخت گیری در آن هستند.”

جنسیتی هنوز هم نقش دارد

دبی Raizes شده است کارگزینی برای خطر جوان Attea و همکاران در سراسر کشور سرپرست شرکت جستجو برای 20 سال است. او قبلا به عنوان عضو هیئت مدیره مدرسه در سکرسدل.

Raizes گفت که او خواسته است توسط اعضای هیئت مدیره مدرسه که آیا کاندیداهای زن می تواند رسیدگی به خواسته های یک سرپرست ،

“آیا او هم به یک سرپرست? او جوان است. چه چیزی او را به انجام در مورد فرزندان او گفت:” Raizes. “و پاسخ من به آن است که شما هرگز پرسیدن این سوال در مورد یک مرد است. شما باید فکر کنید که آیا آنها مناسب. شما نمی توانید تصمیم بگیرید که اگر آنها هم به یک سرپرست زیرا آنها زنان هستند.”

رنه گارگانو احساس مشابه تعصب در سال 1988 هنگامی که در پنج ماه باردار او خواسته شده بود که توسط رئیس او را به جست و خیز یک نشست ماهانه با دیگر superintendents – عمدتا مرد – با توجه به گسترش حلقه. گارگانو در آن زمان بود دستیار سرپرست پاتنم-شمال Westchester BOCES.

او باور ندارد او رئیس بود و بد نیت. پس از همه, او ترویج ساخت او اولین زن به اشغال پست. “این فضای بار گفت:” گارگانو. “این سنگ سنین است.”

در حالی که این سناریو است که کمتر احتمال دارد در سال 2020 شکاف جنسیتی همچنان ادامه دارد.

2013, بررسی مرکز تحقیقات پیو نشان داد که در میان پدر و مادر با حداقل برخی از تجربه کار مادران دارای فرزندان زیر 18 سال در حدود سه بار به عنوان به احتمال زیاد به عنوان پدران به می گویند که یک کار پدر و مادر ساخته شده آن را سخت تر برای آنها را به پیشرفت در کار یا حرفه ای.

در حالی که Ackerman فکر نمی کند که او را منحصر به فرد – “من یک مادر تنها سرپرست. من فکر نمی کنم من یک ناهنجاری” – وجود دارد هیچ سمت پله این واقعیت است که طولانی-برگزار نقش های جنسیتی عامل به برخی از زنان تصمیم گیری در دنبال یک کار با ساعت های طولانی. یک 2015 بررسی انجام شده توسط نیویورک شورای مدرسه Superintendents یافت که زنان superintendents بودند بسیار کمتر احتمال دارد که کودکان در سن مدرسه از مردان (15 درصد در مقابل 50 درصد).

اما جزر و مد در حال تغییر است تا آنجا که زنان قادر به ساخت resumé دیر گفت: لوری Bandlow که شد سرپرست نیویورک بروستر مدرسه در منطقه 2019.

Bandlow شروع زندگی حرفه ای اش به عنوان یک ششم معلم کلاس در سال 1985. او به عنوان پیشرفت از طریق نقش های مختلف از جمله معاون و principalships در مدارس ابتدایی و, مدارس, او گفت که او همیشه به خانواده اش را به حساب.

او در زمان یک سال و نیم ترک به عنوان یک مادر جدید در حالی که کار به عنوان یک معاون.

“پس از آن نوع تحت فشار قرار دادند و حرفه ما پشت, کمی,” او گفت:. “اما بیش از 10 سال گذشته من متوجه است که مرد معلمان ماندن در خانه برای کمک به بالا بردن بچه ها. من فکر می کنم که جزر و مد در حال رفتن به تغییر دهید.”

نمایندگی در بالای صفحه کلید

نمایندگی در بالا مسائل به دلیل superintendents را استخدام گیری برای رهبری و قدرت را به اطمینان حاصل شود که وجود دارد یک خط لوله مقاوم آینده سرپرست نامزدها.

“هر دو در آموزش و پرورش و در دنیای کسب و کار وجود دارد یک باشگاه پسران” گفت: Daniel A. Domenech مدیر اجرایی AASA ارتباط ملت را در مدرسه عمومی superintendents. “این مردان که تمایل به استخدام و موقعیت اغلب تصمیم در حمایت از یک مرد دیگر است.”

لیزا بردی سرپرست از دابز فری مدرسه در منطقه نیویورک درک این اغلب ناخودآگاه تعصب. او اعتقاد داشت که او نیاز به یک دکترای خود را به رقابت برای بالا است.

“من می دانستم که من تا به حال به متفاوت آماده,” او گفت:.

بردی بوده است بهداشت معلم به مدت هفت سال در ترنتون نیوجرسی زمانی که مادر او پیشنهاد او در نظر دولت است. او از طریق صفوف افزایش در نیوجرسی قبل از بالا گرفتن کار در دابز فری در سال 2011.

“حتی به عنوان یک اصل من تا به حال شروع به درک که یک سرپرست چیزی بود که من می تواند انجام دهد و من فکر کردم من می تواند در آن خوب,” او گفت:. “بود که مادرم سرود: حتی اگر شما آن را انجام نمی آماده شود.”

به عنوان سرپرست بردی قرار گفت که او می تواند تغییر کند. “من متوجه شدم که این فرصت را به بر سیستم یک کار مهم است,” او گفت:.

نیاز به مربیان

یک کلید به صورت بالقوه مدیران زن این است که زن قوی مدل های نقش و مربیان در موقعیت های بالا.

“مشاوره بانوان به مطمئن شوید که آنها باید شفاف ماموریت و چشم انداز چگونه آنها می خواهند به خدمت مهم است” گفت: دبورا Wortham, سرپرست مدارس در نیویورک شرق Ramapo که در آن 13 منطقه 14 مدارس باید زن مديران.

Wortham گفت که او باعث می شود آن را به یک هدف به مربی دیگر هدایت در بخش مشاوره از اواخر خواهر: “زمانی که شما تعیین می شود بهترین است که شما می تواند شما ادامه خواهد داد به دنبال برای حمایت و خدمت به دیگران است.”

Wortham به عنوان ابتدایی, مدرسه راهنمایی و دبیرستان اصلی قبل از در نظر گرفتن موقعیت به عنوان سرپرست در لانگ آیلند و نیویورک پنسیلوانیا است.

Ackerman شد مربی توسط دایان راموس-Kelly سابق سرپرست.

“من او را تماشا مقابله با برخی از شرایط بسیار دشوار است و من چیزهای زیادی یاد گرفتم از او چگونه به کار گرفته است که” اکرمن گفت.

دوپری-چیس گفت که او بهره مند از پیوستن به سازمان های حرفه ای و شبکه.

“برنامه های آموزشی مانند آنهایی که اجرا شده توسط NYCOSS به زنان بسیاری از پشتیبانی از جمله آموزشی و فرصت را به همکاری با دیگران” چیس گفت. “آنها ممکن است مادران و همسران و مراقبان. بسیاری از ما در آن ساندویچ سن که در آن ما در حال مراقبت از پدر و مادر ما و مراقبت از خود ما خانواده ها است. و آن را به ما می دهد که سیستم پشتیبانی است که نمی لزوما وجود داشته باشد سال پیش.”

گرفتن نقش رهبری در اوایل نیز کلیدی برای اطمینان از وجود زن بیشتر مربیان در بروکسل گفت: مریم فاکس-تغییر سرپرست از Pleasantville مدرسه در منطقه نیویورک و یک رئیس جمهور سابق از پایین هادسون شورای مدرسه Superintendents.

توصیه او برای مشتاق زن superintendents?

“داوطلب و گام رو به جلو از نظر سطح منطقه طرح های است که شما را از قرار گرفتن در معرض به اداره امور مالی و مسائل مربوط به سیاست” او گفت:. “حضور در هیئت مدیره عمومی آموزش و پرورش جلسات و همایش های محلی و کارگاه های آموزشی و فقط به یادگیری و افشای خودتان را به همه جنبه های مختلف آموزش و پرورش است.”

قدرت در کیف بغلی

نه به دنبال موقعیت های رهبری زنان پرداخت اقتصادی قیمت نیز هست.

ویکی تیپ رئیس جمهور از نیویورک Westchester پوتنام مدرسه تخته ارتباط گفت: او هرگز در شرکت های دولتی در سطح بحث در مورد رسیدن به برابری جنسیتی در بالا.

“من فکر می کنم که هنگامی که وجود دارد تفاوت آن را همیشه مهم است که به اذعان آنها و نگاه کنید که چه عواملی ممکن است که باعث این شکاف” Tipp گفت.

برای رنه گارگانو که کمک به ایجاد یک برنامه دکترا در رهبری آموزشی در Manhattanville کالج در سال 2010 ،

اولین گروه بودند یک گروه 12: شش مرد و شش.

امروز شکست است 40 نفر مرد و 93 یا 70 درصد زنان هستند.

“زنان قطعا تبدیل” گفت: گارگانو. “این باعث می شود من بسیار خوشحال است.”

Ackerman ثانیه است که احساسات انعکاس را که او را یک ناهنجاری: “بسیاری از زنان وجود دارد که می توانید انجام دهید این شغل و انجام آنها بسیار خوب است.”

رسیدن به خبرنگار Swapna Venugopal Ramaswamy از طریق ایمیل در [email protected]

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>