SEIDMAN: تعادل ایده آل و واقعی در حمل و نقل طرح

آیا شهر جدید کارشناسی ارشد برنامه ریزی حمل و نقل به نفع آرمان گرایی بیش از رئالیسم?

این هفته مقامات شهر نشان داد سومین و آخرین مرحله از “ساراسوتا در حرکت” جدید خود را حمل و نقل طرح جامع در دو کارگاه که در آن مردم تشویق می شد به “بررسی و ارائه بازخورد.” من پیوست یک زن و شوهر ده ساکنان دیگر در اولین, است که در آن جیسون کالینز از Adeas مشاور مدیر پروژه ارائه شده 10 پروژه شده است که اختصاص داده شده به عنوان اولویت.

آنها شروع با گسترش شهر را دوچرخه سواری و پیاده روی دنباله دار بودن شبکه را لمس کنید در چند خیابان و تقاطع ارتقاء و شامل برخی بسیار مبهم “بهبود” در حمل و نقل عمومی. لیست رتبه بندی شده است در نتیجه ورودی از هزاران نفر از ساکنان که در قبلی کارگاه Q & A جلسات و نظرسنجی آنلاین.

در پایان به ارائه چند مخاطبان — از جمله وکیل محلی دن Lobeck که در اعتراض به این طرح توجهی از زمان تراکم ترافیک — رد شد پس از تلاش به سوالات مطرح در این فروم فرمت. کالین McGue شهر ارشد برنامه ریز حمل و نقل گفت: همه نمایش داده شد خواهد بود به کار گرفته “یک در یک” توسط مشاوران و کارکنان در حال حاضر به منظور مکالمات “سازنده تر است.”

این نشسته بود و با تعدادی از مردم علاوه بر Lobeck که آن را به نام “تلاش برای خفه کردن ورودی های عمومی.” آرلینگتون پارک مقیم Flo Entler بعد با ارسال یک ایمیل به شهرستان مدیر تام Barwin و برنامه ریزی مدیر استیون پوشش نشان می دهد این شهر فقط پرداخت “سیاتل” در درخواست ساکنان’ انتقادات و پیشنهادات.

“در یک مکالمه حذف شفافیت ضروری است که به جامعه مبتنی بر تلاش های” Entler نوشت. “از بین بردن گروه Q&A ایجاد یک اثر سرما در اتاق. اگر این شهر می خواهد ارتباط باز و صادقانه گفت و گو پس چرا که نه در واقع به ما که فرصت؟”

اما McGue اصرار داشت که دقیقا همان چیزی است کارکنان شهرستان متمرکز شده است در بیش از یک سال گردآوری عمومی بازخورد حدود شش اصول طرح جامع گذاشته شده توسط کمیسیون شهرستان (ارزش, اقدام, فعال, گوناگون, انعطاف پذیر, امن). قریب به اتفاق نتیجه گیری شد که ساراسوتا بیش از حد خودرو و وابسته است که ساکنان می خواهید جایگزین گزینه McGue گفت. “Walkability” بود اولویت شماره 1.

که بازخورد سوار یک برنامه قرار می دهد که تاکید بر ساخت پیاده روی و دوچرخه سواری امن تر و لذت بخش تر با گسترده تر پیاده رو و خیابان, محوطه سازی, در حالی که پرداختن به جریان ترافیک (هر چند نه لزوما بار) عمدتا از طریق اضافی roundabouts با عابر پیاده سیگنال. آن را نیز دوباره معرفی ایده باریک فرویتویلل جاده یک مفهوم شهر در کمیسیون رد یک سال پیش از پوش بک.

Lobeck معتقد طرح به طور کامل نادیده می گیرد این واقعیت است که — با سالمند شدن جمعیت تحریک مکرر آب و هوا و قابل توجه فاصله بین مقصد — ساراسوتا همیشه تکیه بر وسایل نقلیه حتی اگر آن را به حمل و نقل عمومی Ubers یا خود رانندگی اتومبیل. و با سرعت در حال حاضر توسعه و او معتقد است که بدان معنی است که مهم نیست که چگونه بسیاری از باغات شما نصب یا پیاده رو, شما گسترش غیرقابل دفاع تراکم را افزایش می دهد.

“نشان می دهد آن را در هر راه معقول به بی اعتنایی به نیازهای کسانی که بستگی به رانندگی کاملا احمقانه و غیر مسئولانه” او گفت:. “این است که چند معین مگر اینکه آن را شامل رانندگی. من گمان می کنم این ترک فضایی تحرک بخشی از کارکنان مجاز رویکرد به توسعه است. اگر شما لازم نیست که به نگرانی در مورد ترافیک, شما لازم نیست که به نگرانی در مورد ترافیک اثرات توسعه است.”

McGue گفت: این طرح است “نه در مورد ساخت آن را سخت تر به درایو. آن را در مورد تعادل است.”

که دقیقا درست است. اما آیا این درست است که تعادل بین ایده آل و قابل پیش بینی ،

من همه برای تشویق فعالیت فیزیکی بیشتر و کمتر کربن تولید می باشد. اما این طرح به اندازه کافی برای حل ترافیک ما گلایه? مگر اینکه شما یکی از افراد توانمند و از نظر مالی راحت ساکنان که می توانیم به زندگی در مرکز شهر محل سکونت و فروشگاه در کل غذاهای راه رفتن به ون Wezel و اپرا و استخدام راننده و هنگامی که شما نیاز به رفتن در هر نقطه دیگری, شما در حال رفتن به پشت چرخ دریافت کنید.

از آنجا که من فقط در چهار مایل از دفتر من هفته گذشته هنگامی که من تا به حال به در مغازه برای دو روز من تصمیم گرفتم برای قرار دادن این ایده از یک شهر قابل پیاده به آزمون. من راه می رفت و از کار به انتصاب دکتر در نزدیکی بیمارستان به چند مصاحبه و فقط در خارج از مرکز شهر و به و از فروشگاه که در آن من می خواهم به سمت چپ خودرو.

بیش از دو روز من صرف حدود شش ساعت راه رفتن چیزی زیر 17 مایل است. (لذت بخش? بله. کارآمد. No.) در موارد مختلف من را به بهانه ای برای من بیش از حد گرم ظاهر و کفش های گاه به گاه. نه به ذکر است منحرف نظرات “آیا شما دیوانه ؟” زمانی که من اعتراف کرد که چگونه من می خواهم وارد شده است.

در حالی که یک میدان برنامه ریزی شده برای 41 و گلف استریم با چند هاوک عبور عابر پیاده (مانند نزدیکی ریتز-کارلتون) — که McGue به من اطمینان را بهبود جریان ترافیک و ایمنی — و گسترده تر tree-lined, پیاده رو, ممکن است را ساخته اند من سفر حاشیه تر از آن چیزی نیست که من می خواهم را انتخاب کنید برای انجام هر روز.

سپس دوباره من به جای لذت بردن از راه رفتن توسط مارپیچ جریان از اتومبیل قفل در امتداد bayfront.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>