SEIDMAN: تغییر مسیر خود را coronavirus طرز فکر

به جای amping تا اضطراب خود را با nonstop پوشش اخبار استفاده از این زمان برای ارزیابی مجدد منعکس و رسیدن به خروج.

در طول هفته گذشته به عنوان محلی پاسخ به کروناویروس است amped طوری است که سطح اضطراب در جامعه است.

روز جمعه من جرأت را به انتخاب کنید تا چند ضرورت. (بدون کاغذ توالت.) صف های طولانی, قفسه های خالی, نگران چهره و انفجار از بی حوصلگی و تحریک من تو را دیدم من را به یاد روزهای قبل از قریب الوقوع طوفان. آن زمان من در خانه — حدود یک ساعت بعد از من پیش بینی کرده بود — من تاکید بیش از حد.

و در عین حال من می دانم که به اندازه کافی در مورد بهداشت روانی به درک که در حالی که شستن دست های خود را به طور مداوم ممکن است بهترین چیز برای جلوگیری از میکروب ها زندگی در یک حالت اضطراب است یک نسخه را برای بیشتر حساسيت. احساس ضعف و ترس درمانده حتی قهر می تواند به تضعیف سیستم ایمنی بدن ما و کار ما در برابر خوبی در نظر گرفته شده و تلاش در حفاظت از خود.

در کل انسان ها مخالف تغییر دهید. بنابراین زمانی که ما روال طبیعی و انتظارات طرح میتوانست به ما احساس خارج از کنترل و تقلا برای به دست آوردن برخی از حس ثبات است. که منجر به واکنش های دوست و یا خواندن اخبار با وسواس گرفتن اقدامات احتیاطی به وسواس و بی فایده افراط و احتکار.

به عنوان یک معتاد نگران هستم از این قاعده مستثنی نیست. به عنوان یک جریان ایمیل, لغو, رویدادهای پر من صندوق من فورا شروع به اخم در مورد چگونگی این امر تاثیر من در زندگی و کار می کنند. اگر هیچ خبری محلی (ذخیره coronavirus) بود که تولید می شود, چگونه می توانم پیدا کردن مطالب برای من ستون? اگر هیچ گردهمایی و یا بحث شد چگونه می تواند من سنج جامعه آب و هوا? اگر من نمی توانستم مصاحبه در فرد چگونه می تواند من ضبط جزئیات صمیمی که داستان را واقعی برای خوانندگان ؟

در عین حال به عنوان من همچنان به حذف نوشته در تقویم من — به نقطه که در آن تقریبا خالی برای ماه بعد — من شروع به تجربه یک احساس عجیب و غریب. به جای احساس پاچه هر erasure آغاز شده و من احساس سبک تر و کمتر بر دوش بیشتر آزاد. بله من هنوز هم به نحوی به مدیریت کار من, اما من هم یک آزادی من به ندرت تجربه می کنند. آزادی به خواندن نیویورکر مقاله تمام راه را از طریق و بدون وقفه. یک بازی دستمالی کردن با پسر من در weeknight. پخت نان کار در باغ و یا اسکایپ با خواهر من نوه در کانادا در یک زمان است که برای آنها کار می کند.

این غیر معمول بار و آنها را به صورت غیر معمول درجه ای از خود بازتاب و تغییر مسیر. من شروع به رسمیت شناختن درجه که ساختار و هر دری سخنی در زندگی من اغلب پرده من به یک آگاهی واقعی من اولویت و من مانع از به دنبال یک تعادل است که نه تنها برای من خوب است اما برای کسانی که در اطراف من.

بنابراین در اینجا افکار من در مورد چگونه به زندگی خود بهترین در این آشفته ، مضطرب و نگران کننده بار:

خاموش کردن تلویزیون و محدودیت های رسانه های اجتماعی خود مصرف: Steeping در nonstop رژیم غذایی از جنجال آفرینی اغلب نادرست اطلاعات هیچ کاری نمی کند اما فن شعله های آتش از احساس وحشت و نگرانی. اگر شما باید بررسی کنید در یک بار در روز برای به روز رسانی — سازمان بهداشت جهانی, فلوریدا وزارت بهداشت و یا دانشگاه جانز هاپکینز. در غیر این صورت تمرکز بر روی آنچه که شما می توانید کنترل آنچه که شما می توانید.

خارج: نشستن در پارک و تماشای سنجاب. قدم زدن در زیر تاج درخت در Myakka. چوب انگشتان خود را در خلیج فارس. درک زیبایی که در آن زندگی می کنیم و آنچه ما قادر به دسترسی به صورت رایگان.

اجتماعی فاصله برابر نیست انزوای اجتماعی: فقط به خاطر سفر خود را/رویداد/شام لغو شد, به این معنا نیست شما باید به تنهایی. ممنون ما بسیاری از راه های دیگر برای اتصال از طریق تلفن, متن, ایمیل, FaceTime و یا اسکایپ. بهتر است در نوشتن کسی یک نامه. که نمی لذت بردن از غیر منتظره پیام از کسی که به آنها عشق در پستی است ؟

مقابله با اهمالکاری: انجام نداده مالیات خود را رتبهدهی نشده است ؟ به دنبال در پشته از مقالات بر روی میز خود است که نیاز به پر کردن? زمان برای یک نیت پاکسازی? قرار دادن غیر منتظره زمان رایگان برای استفاده و چیزی را شما طولانی شده است قرار دادن کردن. آن را نمی ممکن است اما هنگامی که آن را انجام می شود, من به شما قول می دهم به شما احساس بهتر است.

دهد: برخی از ما خوش شانس به اندازه کافی امن است که این وقفه موقت نمی خواهد کاملا مختل امور مالی ما و یا عملکرد. دیگران نیست. اگر شما قادر کمک مالی به سازمان های که ارائه یک تور ایمنی برای مبارزه خانواده. اهدا برگشت بلیط خود را برای لغو عملکرد یک سازمان هنرهای برخورد با یک محدود شود. خرید آنلاین کارت هدیه به یک رستوران محلی و یا استفاده از آنها منظقه وانت. و نکته مثل شما راکفلر.

تمرکز بر روی شخص دیگری: سلامت روان طرفداران می گویند یکی از بهترین چیزهایی که شما می توانید برای از بین بردن اضطراب شما این است برای کمک به از بین بردن شخص دیگری. اگر شما سفت ارائه را انتخاب کنید تا نسخه و یا رها کردن منابع برای کسانی که نمی. ارائه مراقبت از یک وعده غذایی و یا حمل و نقل به مراقبت های بهداشتی حرفه ای که ارائه virus مراقبت. حداقل تمرین مهربانی و شفقت آیا آن را اجازه می دهد کسی که سالمندان برای کاهش جلوتر از شما در خط و یا واکنش با درک به جای خشم زمانی که یک تاکید کرد-کسی که جرقه بزند شما.

تمرین مراقبت از خود: آهسته و خوراک چیزهایی که خوراک روح خود را. نگاهی به چرت زدن و نگاهی به راه رفتن را از یک زمان. ما یک فرهنگ به طور مداوم ادغام در مشغول بودن. استفاده از این زمان هنوز هم اضطراب.

#apolloLink{color:#000;background-color:#F4BE11;text-shadow: none;padding: 8px 15px 10px;font-family: ‘Roboto’, sans-serif;font-weight: 600;border-radius:10px;}

ادامه مطلب داستان توسط کری Seidman

تماس نویس کری Seidman در [email protected] یا 941-361-4834. او در توییتر دنبال کنید @CarrieSeidman و Facebook در facebook.com/cseidman.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>