SEIDMAN: ‘Procrastinator راهنمای به همه گیر’

توصیه های مفید در مورد چگونه به اجتناب از بهترین نیات در حالی که پناه در محل

این محتوا است که به صورت رایگان ارائه شده به عنوان یک سرویس عمومی برای خوانندگان ما در طول شیوع کروناویروس. ثبت نام به صورت روزانه ما یا شکستن خبرنامه مطلع شوید. اگر اخبار محلی برای شما مهم است در نظر گرفتن تبدیل شدن به یک دیجیتال مشترک به ساراسوتا هرالد تریبون.
***

مجموعه زنگ برای ساعت 6 صبح وقف برای اولین بار 15 دقیقه به فکر افقی مدیتیشن. خلاقانه خود را تجسم معصوم گاراژ gleaming baseboards فریزر مواجه نگردند با وعده های غذایی خانگی و احساس خستگی شما را احساس شما پس از عبور همه چیز خود را “به انجام” لیست. در آغوش که حس راضی خستگی. به خواب بروید.

آماده سازی خود را برای سازماندهی کشو جوراب. قرار دادن یک عدم تطابق واحد در هر دست مانند عروسک و reenact استدلال شما تا به حال با شریک زندگی خود را/رئیس/کودک دیروز تنها در این زمان اضافه کردن هوشمندانه retorts شما آرزو می کنم شما می خواهم فکر می کردم پس از آن.

آمد تا با ایده ی تبدیل جوراب اضافی به rehydrating شب دستکش برای دست chapped از coronavirus بیش از شستشو. کف هر دو دست انبوه با کرم سرد و قرار دادن یک پا بر روی هر یک. متوجه شما دیگر نمی توانید نوع غذا خوردن و یا استفاده از کنترل از راه دور. به علاوه این احساس منزجر کننده است. نوار کردن جوراب و پرتاب آنها را در زباله. اسکراب دست های خود را تا زمانی که خونریزی.

#apolloLink{color:#000;background-color:#F4BE11;text-shadow: none;padding: 8px 15px 10px;font-family: ‘Roboto’, sans-serif;font-weight: 600;border-radius:10px;}

ببینید ما پوشش کامل از شیوع کروناویروس

برای اجرای دانستن هوای تازه و ورزش خوب برای ذهن و بدن و بی حالی است. تجربه شدید تپش قلب هنگامی که یک موش اجرا می شود در سراسر مسیر خود را به عنوان شما تنه زدن در اطراف یک ترک سنت Armands دایره. سازمان دیده بان با نفرت آن را به عنوان از بین می رود به یک لباس شیک و فروشگاه شما هرگز دوباره مراجعه کنید.

می شود از کارت پستال خواهر خود را به تازگی فرستاده شده با یک تصویر از یک موش disdaining مقداری پنیر در دام و سپس پله نزدیک تر و گفت: “یک دقیقه صبر کنید. این است که پنیر بری?” آزمایشی را راه خود را به خانه متقاعد هر skittering مارمولک یک جوانه پر از جوندگان. رفتن به طور مستقیم به یخچال و خوردن کل گوه از Brie ایستاده با درب یخچال باز است.

نشستن در کامپیوتر به کار از راه دور. پاسخ به یک تماس FaceTime از خواهر خود را نوه در لندن که بخواهید شما را به خواندن آنها یک داستان قبل از خواب. به عنوان خوانده شده “ضعیف خر” توقف اغلب برای حملات هیستریک giggling. خواندن بار دوم پس از آنها تقاضای “دوباره!”

قطع اکراه پس از پدر و مادر کودکان می گویند خواب داستان جلسه بود “دقیقا نه مفید.” بازگشت به کامپیوتر و صرف بقیه روز نوشتن یک کتاب کودکان با نوه و ضعیف خر به عنوان شخصیت های اصلی است.

متوجه چه مقدار از پول شما می توانید ذخیره کنید و برش مو خود را. شروع با موی چتری های خود را با استفاده از چرخاندن روش آرایشگاه خود را هنگامی که شما نشان داد. نتیجه گیری شما باید به یاد آن اشتباه است. تجربه retraumatization پس از نگاه کردن در آینه و دیدن پری قطع و مادر خود را به شما هنگامی که شما 5 بود.

مقابله با سازماندهی فایل های خود را. صرف چند ساعت تمرین خوشنویسی به شما آموخته در دبیرستان به رسم برچسب که تحمل هیچ رابطه واقعی مدارک شما در حال سازماندهی است. فکر می کنم مشتاقانه در مورد پاره پاره کننده کاغذ به شما نیست.

تلو تلو خوردن بر شما 30 ساله طلاق پس انداز اوراق قرضه است که به علت در سال 1984 و پسر خود را سوابق جراحی از دوران کودکی است. اجازه دهه از خشم نهفته در متکبر پزشکان که فکر آنها می دانستند که پسر خود را بهتر از شما انجام دهد به سطح. نتیجه گیری شما بیش از حد غیر منطقی برای تکمیل مرتب سازی وظیفه در این زمان.

شروع یک جلسه یوگا به دست آوردن مجدد و تمرکز خود را تنظیم مجدد قصد خود را. در اولین سگ رو به پایین, کشف, شما باید یک سوراخ بزرگ در محل انشعاب بدن انسان خود را در شلوار یوگا. قطع جلسه زدن از طریق ذخیره سازی گنجه در جستجوی خود را sewing kit. کشف یک جعبه بزرگ از عکس ها از پسر خود به عنوان یک کودک است که شما را نگاه نمی در یک دهه. تجربه خود را در غربت.

تبدیل نگران شما باید زوال عقل زمانی که شما نمی توانید به یاد داشته باشید نام از بهترین دوست خود را حتی اگر پسر او به نام شما “مامان.” جستجو futilely برای او on Facebook. پیدا کردن جای سه دبیرستان دوستان که نگاه باستان. تجربه موقعیتی افسردگی است.

ثبت نام برای یک دوره آنلاین از طریق دانشگاه ییل به نام “علم بودن” و یا “چگونه می توان شادتر.” صرف 20 به طور فزاینده ای ناراضی دقیقه بدانند چگونه به ثبت نام برای نسخه رایگان. احساس خود را به خوبی کاهش دهد به عنوان شما توجه معلم به نظر می رسد مانند شما در یک روز خوب در کالج.

دسترسی به دوره های درسی و کشف آن طول می کشد تا 14 هفته است و مشق و امتحان بعد از هر جلسه حتی اگر شما در حال مصرف آن برای اعتبار. تصمیم شما خوشحال هستند به اندازه کافی در حال حاضر.

با حال خمیازه سخن گفتن به طور گسترده ای چند بار و شنیدن سمت چپ فک خود را دو بار کلیک کنید. فورا متقاعد شده شما باید TMJ و سرزنش از آن در دندانپزشک خریداری شده که یک مازراتی پس از شما پرداخت صورتحساب خود را.

آنلاین به تحقیقات درمان و یادگیری شما نیز باید علائم اسپوندیلوز گردنی یک نوروم آکوستیک و اکسیپیتال نورالژی. در پناه یک مقاله touting اهمیت خواب به عنوان یک ترمیمی برای مقابله با کروناویروس اضطراب. نگاهی به چرت زدن.

#apolloLink{color:#000;background-color:#F4BE11;text-shadow: none;padding: 8px 15px 10px;font-family: ‘Roboto’, sans-serif;font-weight: 600;border-radius:10px;}

ادامه مطلب داستان توسط کری Seidman

تماس نویس کری Seidman در [email protected] یا 941-361-4834. او در توییتر دنبال کنید @CarrieSeidman و Facebook در facebook.com/cseidman.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>