SEIDMAN: خواهد مؤتلفه مجسمه را حذف و تبدیل شدن به یک بهانه یا یک گام به سوی درمان?

محلی در واکنش به حذف ناگهانی در ماه گذشته از یک ساراسوتا بنای تاریخی و نشانگر به مؤتلفه وزیر امور خارجه یهودا P. بنیامین آینه تقسیم این کشور بیش از ملی ما تاریخ نژادی.

با توجه به مورخ جف LaHurd حساب از یک سخنرانی داده می شود در سال 1942 زمانی که شهر ساراسوتا نصب یک بنای تاریخی را به مؤتلفه وزیر امور خارجه یهودا P. بنیامین در نزدیکی سایت از حال و روز 10 خیابان میدان یادبود در نظر گرفته شده بود به “ایستاده به عنوان یک ترغیب و یادآوری است که این کشور هنوز هم ستون از آزادی و تحمل … جنوب شخصی چالش به نازیسم و نفرت است.”

در صورتی که توجیه شد و سپس برای یاد بنیامین کوتاه توقفگاه بین راه پس از سقوط از کنفدراسیون — از ساراسوتا او ترشح به خارج از کشور در یک ارابه مخصوص حمل الوار رهبری برای باهاما — چند می خرید بحث امروز است. هنوز قضاوت در واکنش به ستون من در مورد این بنای تاریخی را حذف ماه گذشته توسط شهرستان ساراسوتا مدیر تام Barwin وجود دارد باقی می ماند هسته محلی احساسات خصمانه نسبت به رفع چنین نمادهای ملت ما تاریخ است.

“به وضوح برخی از سیاه و سفید یا سایر افراد به جرم هر چیزی برای انجام با سابق کنفدراسیون اما بسیاری دیگر هستند به خصوص در جنوب” یکی از خوانندگان نوشت: در یک فونت بزرگ به اندازه کافی برای از بین بردن نیاز به عینک. “برده داری در تاریخ ما بود و غیر اخلاقی غیر انسانی اسفناک اما یک واقعیت تاریخی است … لیبرال چپ را فتنه نادرست و دستکاری و استثمار ‘نژاد پرستی و برده داری مانتراها’ [هستند] diametric به هماهنگی اجتماعی و پیشرفت است.”

برای برخی از resurging بهره در از بین بردن مؤتلفه پیکرنگاری پس از مرگ جورج فلوید باید تفسیر به سادگی به عنوان یک فرمت از یک جریان حزبی دشمنی.

“بنابراین تام Barwin احساس او تا به حال قدرت برای حذف مجسمه شده است که بخشی از تاریخ ما برای نزدیک به 80 سال” یک زن نوشت. “من فقط تعجب که چرا هیچ کس متوجه آن را در هشت سال اوباما در دفتر بود … تجدید توجه است همه چیز در مورد چپ را نفرت دونالد!”

دیگران را تحسین Barwin به اقدام سریع برای قرار دادن مجسمه سازی خواستار آن “دیر شده است.”

“آیا آلمان باید یادبود مجسمه هیتلر گوبلس هیملر و یا دیگر رهبران نازی گفت:” کارول مارتین on Facebook. “چرا افرادی که اقدامات فجيع بود بت?”

“من همیشه متنفر بودم از یادگیری در مورد یهودا و بنیامین — واقعا تنها یهودی که ظهور در تاریخ آمریکا هیچ اهمیت و مثبت رقم در تمام” گفت: یکی دیگر از زن در دهه شصت که گفت بنیامین تنها یهودی که در دوران کودکی خود تاریخ کلاس. “من خوشحالم که آن را رفته است.”

استدلال از هر دو اردوگاه نشان دهنده چالش در مقابله با امریکا نژادی مسائل گذشته و حال که حباب در هفته های اخیر. اما جان سیمز — ساراسوتا هنرمند و نویسنده آورده است که بنیامین بنای تاریخی را به توجه من (به عنوان به خوبی به عنوان یک شبیه یادبود در قمار مزارع تاریخی پارک ایالتی در Ellijay) — می بیند فعلی آب و هوا به عنوان “یک فرصت است.”

“این مهم است برای آمریکایی آفریقایی جامعه و همچنین مردمی که بسیار حساس هستند در مورد حفاظت از مؤتلفه پیکرنگاری به بحث صادقانه در مورد نحوه متعادل این نهفته تاریخچه” گفت: سیمز که کار را برای دو دهه است با تمرکز بر مقابله با مؤتلفه پیکرنگاری به عنوان نمادهای بصری تروریسم و سفید برتری. “هنگامی که این کاراکتر خیالی را منحرف از چه کنفدراسیون بود و همچنین چگونه انرژی خود را متصل به معاصر جنوبی تفکیک و سفید برتری.”

در واقع سیمز خواسته بنیامین بنای تاریخی و شهرستان تاریخی نشانگر که همراه با آن حذف شده بود با بیشتر آگاهی عمومی و اذعان و همراه با یک بحث جدی است.

“باید وجود داشته اند و در مجموع شفافیت به جای تظاهر آن هرگز وجود دارد,” او گفت:. “این نوع از اب زیر کاه پویا نیست صادقانه به تاریخ است.”

سیمز معتقد است ساراسوتا در سال 2020 مختلف جامعه از آن بود که در سال 1942 با “ارزش های متفاوت و مختلف قدردانی برای تنوع.” و این که “گاهی اوقات هنگامی که شما یک تغییر در جامعه ارزش خود را بیان تغییرات خود را در سیاست ها و قوانین تغییر — و خود را در آثار تغییر بیش از حد.”

حوادث اخیر که “می شده اند غیر قابل تصور شش هفته پیش” — مانند حذف یک استون وال جکسون مجسمه در ویرجینیا و ممنوعیت از مؤتلفه پرچم توسط نسکار — باید او را متقاعد کرد که “یک تغییر است که اتفاق می افتد نه تنها در میان شهروندان اما در یک سطح سازمانی. سیمز معتقد است در حال حاضر زمان برای سرمایه گذاری در آن اوضاع.

“ما در حال گذار. ما نمی دانیم که آنچه که در حال رفتن به مانند رفتن به جلو, اما ما یک فرصت برای حرکت رو به جلو را به فضاهای ناشناخته ترک اتاق را برای ارتباطات و اتاق به اشتباه. ما باید اعتماد به هر یک از دیگران’ بشریت است.”

بسیاری از ساکنان محلی (و این مقاله نویس) سهم خود امیدوار است.

محلی که توصیف پدر بزرگ خود را به عنوان “یک شهر کوچک [میانه] شهردار به عنوان نژادپرستانه و ضد کاتولیک/یهودی به عنوان یک Ku Klux Klan عضو” و پدرش به عنوان یک مرد که باب روز پایین نژادی خود شعارهای تنها به این دلیل که او یهودی و کاتولیک مشتریان گفت: او یک مثال زندگی می کنند که نسل تغییر امکان پذیر است.

“این چیزی است که من با آن بزرگ شده,” او گفت:. اما پس از سال های زمین فوتبال با هم تیمی و خدمت با رفقا در میدان جنگ — که در آن “هر کس خونریزی قرمز و تماس برای مادر خود را زمانی که در حال مرگ” — او معتقد است بحث کنونی می تواند منجر به مدتها در انتظار یک گام رو به جلو است.

“ما آن را,” او نوشت: “و در پایان این زمان پویا تنش ثابت خواهد کرد که مهم و مثبت به تاریخ ما است.”

#apolloLink{color:#000;background-color:#F4BE11;text-shadow: none;padding: 8px 15px 10px;font-family: ‘Roboto’, sans-serif;font-weight: 600;border-radius:10px;}

ادامه مطلب داستان توسط کری Seidman

تماس نویس کری Seidman در [email protected] یا 941-361-4834. او در توییتر دنبال کنید @CarrieSeidman و Facebook در facebook.com/cseidman.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>