SEIDMAN: آیا همه گیر را افزایش دوچرخه سواران معنی تضاد بیشتر و یا حسن نیت ارائه میدهد?

فلوریدا به مدت طولانی برگزار تمایز مشکوک از داشتن بالاترین سرانه دوچرخه مرگ و میر در کشور است. آنچه شما می توانید برای به حداقل رساندن خطر اگر شما جدید به جاده.

یک دوست که به تازگی متوقف محلی دوچرخه سواری به فروشگاه خود را گسترش ورزش منظم با خرید یک دوچرخه جدید است. هیچ چیز فانتزی فقط یک رزمناو برای سوزاندن کالری کمی هم بزنید و یک نسیم روی یک خفقان بعد از ظهر.

“ببخشید” صاحب مغازه به او گفت. “من موجودی از بین رفته است. من نمی خواهد که هر چیزی را برای حداقل یک ماه.”

اگر coronavirus شده است بد برای اکثر کسب و کار این است که یک مزیت برای دوچرخه محلی مغازه ها که تجربه تقریبا آنی افزایش در کسب و کار هنگام خاموش شدن آغاز شد. منطقه دوچرخه سواران می گویند که آنها نیز متوجه مطلب سواران در جاده ها.

#apolloLink{color:#000;background-color:#F4BE11;text-shadow: none;padding: 8px 15px 10px;font-family: ‘Roboto’, sans-serif;font-weight: 600;border-radius:10px;}

ببینید ما پوشش کامل از شیوع کروناویروس

“وجود دارد بسیار قطعی سربازان ارتش در اعداد تقریبا بلافاصله می گوید:” جسی Erlich مشتاق دوچرخه سوار برای 25 سال گذشته. “پارادایم تغییر بسیار سریع به دلیل COVID-19.”

اما آیا با الهام از تناسب اندام, محیط زیست و یا ویروس اجتناب بسیاری از جدید دوچرخه سواران بی تجربه unconfident یا نادان از قوانین از جاده ها است. جفت شدن آنها با رانندگان که ممکن است سالمندان نا آشنا با راه و پریشان با تلفن های همراه و یا بیش از حد تهاجمی می تواند یک ترکیب کشنده است.

فلوریدا در حال حاضر دارای تمایز مشکوک از داشتن بالاترین سرانه دوچرخه مرگ و میر در کشور است. و در حالی که اکثر رانندگان و دوچرخه سواران ادب دیرینه دشمنی بین دو گهگاه عود.

به تازگی هنگام رانندگی بیش از Ringling پل Erlich شاهد یک مثال شناخته شده به عنوان “زغال سنگ نورد.” این شامل یک خودرو دیزل انفجار یک پر از دود فقط به عنوان آن می گذرد از یک دوچرخه سوار در تلاش برای ترساندن سوار. پس از تماشای فیلم به وضوح تجربه سوار تلو تلو خوردن و تقریبا سقوط Erlich در زمان یک فیلم بر روی تلفن همراه خود را و ارائه شده پلیس با کامیون مجوز شماره.

“این یک چیز متضاد” او می گوید: “راه دادن دوچرخه سواران انگشت وسط.”

که مثال افراطی unfriendliness اما به سختی و تنها. رایج ترین است برای عبور رانندگان به ترک کمتر از نظر قانونی موظف سه پا بین وسیله نقلیه خود را و یک دوچرخه سوار (حتی اگر هیچ علامت دوچرخه لین). دوچرخه سواران مجاز به “خط” اگر آن را امن ترین چیز برای انجام و هنگام چپ تبدیل می شود اما آنها این کار را با احتیاط شدید Erlich گفت.

“ما نمی خواهیم در جاده ها; ما می دانیم که ما نیستیم خوش آمدید وجود دارد اما گاهی اوقات هیچ انتخاب” او گفت:.

بزرگترین تهدید است که از رانندگان که در حال پریشان اختلال و یا خم شدن به مقصد خود می گوید جیم Dodson, یک ویکی وکیل شناخته شده به عنوان “دوچرخه مرد” به صورت مکرر خود را دادخواهی در دوچرخه/تصادفات.

“و تصادفات ناشی از بی دقتی رانندگان می گوید:” Dodson, خود چهار بار در هفته سوار. “این عصبانی جهان بی تاب و [درایور] دریافت خشم اگر آنها را به کم کردن سرعت برای 30 ثانیه. آنها را فراموش کرده ام من وجود دارد با هیچ چیز بین من و 3000 پوند از جراحی اما لباس من.”

کسانی که به جاده باید انتخاب مسیرهای که به حداقل رساندن قرار گرفتن در معرض به سرعت ترافیک و خطوط متعدد و یادگیری قواعد جاده ها می گوید دادسون. برای مثال افرادی که ممکن است زده اند پس از پدر و مادر خود را گفت: آنها را به سوار شدن در برابر ترافیک “برای دیدن اتومبیل های آینده” ممکن است متوجه است که مطلق مخالف عمل امن است.

پوشیدن لباس روشن و قابل توجه پوشاک و با استفاده از سر و دم چراغ نیز کمک می کند. زمانی که Dodson نوه به تازگی او را دیدم kitted در نئون زرد jersey, دوچرخه, کلاه, شورت و جوراب و عینک برای سوار شدن او به او گفت که او شبیه یک اشکال. “بله” او اعتراف کرد: “اما یک اشکال شما می توانید ببینید.”

هر چند در فلوریدا, no-fault بیمه دولتی که در آن تنها $10,000 صدمه شخصی حفاظت (PIP) مورد نیاز است, دوچرخه سواران باید افزایش سیاست های خود را به حداقل 100.000 دلار Dodson توصیه می کند. اگر شما در حال برخورد با یک خودرو در حالی که دوچرخه سواری این خودرو خود را سیاست (مگر اینکه شما یکی را نداشته باشند) که خود را پرداخت هزینه های پزشکی.

بدنام عدم عواقب قانونی برای رانندگان همچنین تغییرات بار بر روی دوچرخه سوار. دادسون می گوید آن را “بسیار رایج است که یک افسر پلیس را به محل سقوط و فرض دوچرخه سوار مقصر بود.” به همین دلیل بسیاری از به طور منظم دوچرخه سواران در حال حاضر نصب دوربین بر روی دوچرخه خود را.

مریم Mcenery پیدا کردن چقدر شانس می تواند انباشته در برابر دوچرخه سواران پس از او زده شد بر روی دوچرخه خود را در حالی که عبور از میراث دنباله عبور در مرکزی ساراسوتا پارک وی ، یک ماشین است که تا به حال تصویب در مقابل زن و شوهر رفتن غرب ساخته ناگهانی U-turn و آمد از طریق, عبور, ضربه زدن او به پیاده رو; او را نجات داد از یک مغزي تنها با کلاه خود. راننده بود اشاره کرد.

چون پزشکی بازپرداخت در چنین موردی می رود از طریق شرکت های بیمه خودکار و می تواند در نتیجه یک پزشک بودن مخلوع اگر دادخواهی تحقیق و بحث برخی از پزشکان آغاز کرده اند کاهش به درمان دوچرخه/تصادف قربانیان Dodson گفت. Mcenery رفت به اتاق اورژانس بیمارستان که در آن او تشخیص داده شد با یک استخوان شکسته در یک دست.

با این وجود Erlich امید افزایش دوچرخه در جاده ها را تشویق رانندگان و دوچرخه سواران به طور یکسان به توجه بیشتر و احترام و کمک می کردند.

“ما همه رانندگان ما همه پرداخت مالیات و همه ما صرف زمان در جاده ها,” او گفت:. “من امیدوار هستم که یک گروه جدید از دوچرخه سواران که هم رانندگان تغییر خواهد کرد که با یک گام در یک زمان. وجود دارد یک گروه شما هرگز متقاعد کند اما امیدوارم ما در حال رفتن در مسیر درست است.”

#apolloLink{color:#000;background-color:#F4BE11;text-shadow: none;padding: 8px 15px 10px;font-family: ‘Roboto’, sans-serif;font-weight: 600;border-radius:10px;}

ادامه مطلب داستان توسط کری Seidman

تماس نویس کری Seidman در [email protected] یا 941-361-4834. او در توییتر دنبال کنید @CarrieSeidman و Facebook در facebook.com/cseidman.

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>