St. Paul رستوران از دست دادن دوچرخه خط مبارزه

روز چهارشنبه رئیس شورای شهر امی Brendmoen توصیف سرمایه های موجود شهرستان Bikeway به عنوان “کمی عجیب و غریب” در آن زمان دولت است. در اتفاق آرا به تصویب شورای رشد یکی دیگر از پای در قالب 10 خیابان Bikeway— وجود رستوران ها’ درخواست.

صاحبان کسب و کار در پشت دادخواست شامل نمایندگانی از کلید های کافه گوسفند سیاه و سفید, پیتزا, اردوگاه Sawatdee جیمی جانز قلع سبیل دم و بیشتر. آنها گفتند پارکینگ حذف 10 خیابان Bikeway بسیار لازم برای تحویل رانندگان و مشتریان در این زمان به عنوان رستوران خود را پیدا کنید تازه وابسته به خودرو مبتنی بر تحویل و از دور به آب و همه گیر.

در خطر بودند 18 پارکینگ همراه 10 خیابان. در کل کسب و کار در صورت از دست دادن 65 نقاط تحت تاثیر پیشرفت در 9 10th, رابرتز و خیابان به عنوان سابق جفت در حال تبدیل به یک راه و حمل و نقل سریع اتوبوس خط از خرس سفید دریاچه نصب شده بر روی دومی.

در نامه ای خطاب به شهردار و شورای شهر و امضا شده توسط اعضای گروه آنها خواسته بودم برای تعویق در اعزام مسیرهای دوچرخه سواری در 10 خیابان در این زمان.

“بودن در فعال مرکز شهر نیز به معنی اطمینان از وجود انواع گزینه های حمل و نقل برای ساکنان و مشتریان ما” آنها نوشت و بیان کرد برای حمایت از “قوی سیستم حمل و نقل” قبل از اشاره به چالش های درگیر در “مطمئن شوید که همه از این کار انجام شده است در هماهنگی برای ایجاد بهترین برنامه ریزی را به طور کامل به حساب این که چگونه این پروژه را تحت تاثیر همه ذینفعان.”

برای کارول Hunn-گرگوری صاحب کلید کافه و شیرینی در رابرت خیابان این درک عدم هماهنگی بین دولت چپ و دست راست در حال گرفتن تلفات.

“شهر و ملاقات وکیل یا کار و… آنها نیست و در برقراری ارتباط” گفت: Hunn-گرگوری که می خواهم امیدوار به پیدا کردن یک راه حل است که هر کس می تواند با زندگی می کنند. “[آنها] رفتن به ترک 25 پارکینگ برای همه ساختمان را برای ما کل گروه از کسب و کار و مردم در ساختمان است.”

“نکته منحصر به فرد است که آنها در حال گرفتن دو خیابان و تبدیل آنها هر دو به یک راه است که عملیاتی برای یک رستوران – به خصوص در حال حاضر با COVID که در آن وجود دارد بسیار takeout – واقعا مشکل ساز توضیح داد:” گوسفند سیاه و سفید پیتزا Jordan Smith, خودش یک دوچرخه رفت و آمد.

گوسفند سیاه و سفید صاحب Jordan Smith همچنین در پی به تعویق افتادن با توجه به تلاقی حمل و نقل سریع خط با خط دوچرخه و تغییر الگوهای ترافیک. “در بسیاری از قطعات متحرک است که واقعا نمی شد در نظر گرفته شود قبل از قرار دادن این پروژه به جای” او گفت:. “این کاهش پارکینگ. هفتاد و پنج درصد از مشتریان ما درایو وجود دارد و باید گفت که آنها نمی خواهد آمد. به طوری که بسیار ترسناک به خصوص در حال حاضر [در طول همه گیر].”

برای روشن همگروهی را مخالفت با واگذاری این پارکینگ predated COVID-19. (توسعه Jackson Street چند سال پیش شروع روند chipping دور با ضربه زدن از همه که راهرو و پارکینگ.) در ما چت اسمیت اشاره شده در گزارش بررسی نزدیک به 800 از مشتریان خود را از این ماه های ژانویه و فوریه که نشان دهنده عدم تمایل بخشی از سنت پل مشتریان موجود به راه رفتن بیش از دو بلوک است.

اما زمانی که COVID-19 آمد, آن, آورده و با آن یک فوریت جدید در قالب توقیف اتاق ناهارخوری, افزایش محدودیت برای کسب و کار و افزایش وابستگی توسط رستوران ها و کارخانه های لبنی در منظقه takeout و شخص ثالث تحویل خدمات مانند Uber DoorDash و Drizly به ماندن حلال.

“من در حمایت از دوچرخه سواران, اما آن را فقط مانند: جایی که شما رسم خط پرسید:” Hunn-گرگوری. “آن را از بین بردن کسب و کار و یک پایه مالیاتی. چگونه شما می رویم به دریافت کنید که به عقب؟”

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

دیدگاهتان را بنویسید

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik android rat duşakabin fiyatları hack forum fethiye escort bayan escort - vip elit escort html nullednulled themeself bar 1500bigger bass bonanza oynapragmatic slotlarıgates of olympus oynagreat rhino oynaaviator oynatombala oynatropical tiki oynagreedy wolf oynablackbull oynashining hot oynaaviator oynacasinoslot girişbahisnow giriştaphaber.combeylikdüzü korsan taksibuy stripe accountMaltepe EscortVan Escortcinsel sohbetinstagram gizli hesap görmeMobil Ödeme BozdurmaLcd ekranVozol 10000bağlama büyüsürekorbetbetboo giriş