دانشجو: بالا رفتن از انزوا به ایجاد یک زندگی انجام

پس از حرکت از Washington state به فلوریدا در مدرسه چپ او احساس طرد آسيايي و اشتباه امی Tran فاصله خودش را از مردم و محیط اطراف است.

احساسات از آن دردناک دوره هنوز اندکی حتی به عنوان کلاس 2020 از فارغ التحصیلی ارشد آماده به کشتی سوار در یک مثبت خود تعیین دوره برای ایجاد زندگی انجام او می خواهد.

“مدرسه بود واقعا بد زمان برای من” امی می گوید. “من نمی جا در هر کجا و من خندید و برای پرسیدن سوال چون من تنها کسی بودم که نمی دانم چگونه همه چیز کار می کرد در یک محل جدید. من احساس اجتماعی مطرود.

“من نمی دانم که چگونه به بیان آنچه اشتباه بود و چگونه به می گویند:” من غمگین هستم و من صدمه دیده است.’ من از تلاش و کوشش.”

امی هشدار دهنده عقب نشینی و انزوای اجتماعی او را تحت تاثیر قرار توانایی به حرکت زندگی در مدرسه و دانشگاهیان. پس از مادر شدن ثبت نام خود در فلوریدا, مدرسه مجازی, امی کشف کرد که محیط آنلاین به او مقدار زیادی از کنترل بر خود را آموزش و پرورش است.

با تمرکز بر مطالعه مطالب علمی و تجزیه و تحلیل خودش امی آموخته است که چگونه به بیان خود از طریق خلاقیت و شروع به توسعه علاقه به هنر است.

زمان امی انتقال به ساراسوتا پلی تکنیک دبیرستان به عنوان یک تازه وارد او تا به حال یک 4.1 معدل و یک حس قوی از خود را به ارزش. اما سوء ظن و منفی برداشت شده بود به استراحت قرار داده و به طور کامل.

“من یک سوال زمانی که هر کس دیگری در حال حاضر می دانستم که پاسخ. اما من فکر می کنم که نشان می دهد من می خواهم به یاد بگیرند که نه من احمق” امی می گوید.

امی خانواده غالبا نقل مکان کرد زمانی که او در مدرسه بالا و عدم تاسیس خانه زندگی اضافه شده به او احساس که او مناسب نیست در هر نقطه.

ترس نمرات او را رنج می برند امی مشغول به کار سخت تر از همیشه و اجتناب از تکرار این ضربه بحران در مدرسه. در این روند او نشان داد و دلسوزی برای دیگران حتی زمانی که او آن را درک نمی کنند.

امی شد تعجب به یاد بگیرند که او سخت کار فکری کنجکاوی و نگرانی برای جهان اطراف خود را به رهبری به نام بودن تلاش, جایزه, دانش آموز.

“امی یک با وجدان و دانش آموز سخت کوش که مثبت تحت تاثیر همسالان خود در مدرسه. او نمونه ای از آنچه شما می توانید انجام اگر شما کار سخت برای غلبه بر چالش های شما در زندگی” معلم او می گوید.

امی فارغ التحصیلی با معدل 3.7 حتی پس از کار کردن تا 30 ساعت در هفته در یک بعد از مدرسه کار و تکمیل بیش از 50 ساعت کار داوطلبانه. او اعتبار کار و خدمات اجتماعی با کمک به او در به دست آوردن اعتماد به نفس در حفظ تعادل و تنظیم نظر او پیش از آن تجربه دردناک.

“من تو را دیدم که مدرسه یک زمان به خودی خود نه تمام زندگی من. ما از طریق مدرسه در راه ما را به زندگی ما و من به ‘در حال حاضر’ توجه بیش از حد و دیدن فرصت های پیش رو” امی می گوید.

امی صرف مقدار زیادی از زمان به دنبال تهیه یک مدرسه است که ارائه دقیق برنامه و مقرون به صرفه برای حرفه ای خود را مورد علاقه. امتناع از محدود کردن او جستجو امی انتخاب کامپیوتر انیمیشن و جلوه های بصری و بازی طراحی برنامه در اتاق فکر مرکز آموزش در ونکوور, بریتیش کلمبیا.

هدف نهایی او این است که برای ایجاد بازی های ویدئویی و هنر است که تخصص در مطالب او را منعکس علاقه زیادی به محیط زیست, معماری, طبیعت و حیوانات.

به عنوان به زودی به عنوان امی ترتیب حمل و نقل برای حیوان خانگی مورد علاقه او سر و گوش آب, جوراب, او قصد دارد برای نقل مکان به پورتلند اورگان و با او زندگی می کنند ، او می تواند دوره های آموزشی آنلاین در همان زمان در منطقه به عنوان مدرسه او را.

حرکت جسورانه بیان تا چه حد امی رشد خود شکوفایی پس از بالا رفتن از پوسته خود را.

“من نیاز به کسی که طول می کشد مراقبت از خودم” امی می گوید. “به عنوان تنها به عنوان آن برای تلفن های موبایل است که حقیقت را به من کمک کرد از طریق تاریک بخش از زندگی من زمانی که هیچ کس دیگری می تواند درک.

“من تحلیلی و نیاز به درک آنچه اتفاق می افتد در مغز من. با درک احساس می کنم اما می گویند خوب من با داشتن یک روز خشن امروز اما من اینجا گیر برای همیشه لطفا برای.

“فردا بهتر خواهد بود.”

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>