مغلوب ساختن پیشی جستن تلاش می کند رویکرد جدید برای $1 تریلیون زیرساخت های طرح

JEFFERSON CITY Mo. — به عنوان یک نامزد ریاست جمهوری در سال 2016 دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن وعده داده $1 تریلیون زیرساخت های طرح است که با استفاده از مشوق های مالیاتی برای تشویق سرمایه گذاری بخش خصوصی در پروژه های.

او تاکنون موفق به متقاعد کردن کنگره برای تصویب هر چیزی شبیه به آن.

در یکی دیگر از انتخابات سال تهمت مشخص شده جدید $1 تریلیون برنامه ریزی برای خرج کردن در جاده ها و ریل آب سیستم ها و زیرساخت های دیگر. این بار رئیس جمهور پیشنهاد به تکیه به طور کامل در هزینه های دولت فدرال. که تغییر اساسی از طرح جلب ستایش از برخی از دولت های حمل و نقل مقامات و گروه های صنعت حتی اگر تهمت نمی طلسم کردن چگونه به پرداخت هزینه برای آن است.

پس از ترسیم بودجه پیشنهادی خود را هفته گذشته مغلوب ساختن پیشی جستن انجام داده است کمی به خود ترویج زیرساخت های جدید طرح. سیاسی تقسیم کنگره هیچ الزامی برای آن در نظر بگیرید. در واقع مغلوب ساختن پیشی جستن قبل از زیرساخت های طرح تمام متوقف شده حتی زمانی که جمهوری خواهان کنترل هر دو مجلس نمایندگان و سنا.

برخی از جمهوری خواهان در حال حاضر در حال کاهش انتظارات.

“جمهوری خواه مجلس نسخه ای از این لایحه نمی تواند یک تریلیون دلار می توانم به شما بگویم که در حال حاضر” گفت: کنگره ایالات متحده سام گورهای رتبه بندی ایران از اعضای خانه حمل و نقل و زیرساخت های این کمیته است. “این خواهد شد بسیاری جنوب دورتر از آن است.”

مغلوب ساختن پیشی جستن retooled زیرساخت های برنامه ریزی متکی بر سوخت موجود مالیات بر درآمد برای پوشش بسیاری از هزینه. که اجازه می دهد تا او را به شامل میلیاردها دلار از پروژه های که به احتمال زیاد می توانست اتفاق افتاده است مهم نیست که چه کسی رئیس جمهور شد.

کاخ سفید بودجه اسناد و مدارک نشان می دهد که مغلوب ساختن پیشی جستن طرح فاقد منبع درآمد برای تقریبا نیمی از $1 تریلیون مقدار — در مورد $450 میلیارد پیشنهاد شده برای جاده ها و پل های حمل و نقل عمومی و آهن و بنادر و خطوط لوله سدهای آب آشامیدنی و فاضلاب و برق و اینترنت با سرعت بالا در شبکه های.

پیشنهاد “فوق العاده توسعه” که “می تواند یک شات در بازو برای بهبود زیرساخت ها در این کشور گفت:” دین فرانکها سر لابی برای آمریکا جاده ها و حمل و نقل انجمن سازندگان. اما او افزود: “چگونه به پرداخت هزینه برای آن است که همیشه سوال بزرگ است.”

بهبود کشور زیرساخت شده است یکی از معدود مناطق سیاست تبلیغ توسط هر دو طرف. اما این بحث هنوز به نتیجه در عمل است.

سال گذشته به عنوان مثال تهمت و دموکراتیک رهبران کنگره به طور موقت توافق کردند تا نسبت به 2 تریلیون دلار زیرساخت های طرح که مجلس نانسی پلوسی گفت: “خواهد بود بزرگ و جسورانه است.” اما که از هم پاشیده به آمریکا و نگرانی در مورد هزینه مغلوب ساختن پیشی جستن اعلام جدید در آمریکای شمالی معامله تجارت اولویت بالاتر و دموکرات ها به دنبال استیضاح.

برای مغلوب ساختن پیشی جستن $1 تریلیون هدف باقی مانده است یک نقطه کانونی از زیرساخت های طرح حتی به عنوان راهی برای پرداخت آن تکامل یافته است.

هدف این آثار برای پیش گیری از سابق دموکرات نامزد ریاست جمهوری هیلاری کلینتون که در سال 2016 پیشنهاد کرده بود هزینه و وام که او پیش بینی شده را تولید حدود 500 میلیارد دلار برای زیرساخت ها است. در خواست اطلاعات در مورد طرح خود در ماه اوت سال 2016 مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: فاکس کسب و کار: “خوب من می گویند حداقل دو شماره خود.” زمانی که فشار بر او چگونه خواهد برای آن پرداخت مغلوب ساختن پیشی جستن پاسخ داد: “ما را فراموش زیرساخت اوراق قرضه.”

در طول یک ماه اکتبر 2016 سخنرانی در Gettysburg, پنسیلوانیا, مغلوب ساختن پیشی جستن ارائه اطلاعات جدید و شامل زیرساخت خود را در “100 روز اقدام به طرح آمریکایی بزرگ دوباره.” گفت: “اهرم “مشارکت بخش خصوصی و دولتی و خصوصی سرمایه گذاری از طریق مشوق های مالیاتی به خار $1 تریلیون دلار در زیرساخت ها سرمایه گذاری بیش از 10 سال آینده.”

به عنوان رئیس جمهور تهمت اولین بودجه پیشنهادی شامل $200 میلیارد در بودجه فدرال برای زیرساخت است که او گفت: تولید خواهد بود حداقل $1 تریلیون دلار در پروژه های که همسان با پول از دولت و دولت های محلی و یا سرمایه گذاران خصوصی. اما این طرح هرگز به یک جمهوری خواه به رهبری کنگره است.

برخی از دولت های حمل و نقل مقامات نگرانی در مورد توانایی خود را به شانه بار اشاره کرد که مغلوب ساختن پیشی جستن طرح را بدبختانه سنتی مدل — جایی که دولت فدرال را پوشش می دهد اکثریت هزینه ها برای بزرگراه ها, پل ها و پروژه های حمل و نقل.

“وجود دارد بسیار انتقاد از این دولت زمانی که آنها را نگه داشته و امیدوار کننده $1 تریلیون زیرساخت برنامه و بودجه آمد و در آنجا بود تنها $200 میلیارد دلار در واقعی پول فدرال” گفت: Jeff Davis, ارشد غیر انتفاعی Eno مرکز حمل و نقل در واشنگتن “در این سال آن را در واقع $1 تریلیون صادقانه به خدا هزینه های ایالات متحده آمریکا وزارت خزانه داری.”

مغلوب ساختن پیشی جستن طرح جدید طول می کشد سنتی واشنگتن رویکرد است. او پیشنهاد $810 میلیارد دلار از طریق 10 سال با عبور نمود از سطح حمل و نقل برنامه فراهم می کند که بودجه برای جاده ها و پل ها و ریل های حمل و نقل عمومی و حمل و نقل برنامه های ایمنی و تنظیم شده است به پایان می رسد در پایان ماه سپتامبر.

او می افزاید: 190 میلیارد در یک بار کمک های مالی از جمله 60 میلیارد دلار برای “مگا پروژه ها” است که می تواند شامل همه چیز از جاده ها به سدها به اینترنت با سرعت بالا در شبکه های. کمک های مالی دیگر خواهد بود اختصاص داده شده به سیستم های حمل و نقل پل حمل و نقل عمومی و پروژه های روستایی. اما هیچ خاص نمونه هایی از پروژه های بالقوه ذکر شده است.

در کنگره ایالات متحده پیتر DeFazio یک اورگان دموکرات که صندلی ها خانه حمل و نقل و زیرساخت های کمیته گفت: او را تشویق کرد که تهمت بودجه “سیگنال او علاقه مند است در حداقل صحبت کردن در مورد نیاز به سرمایه گذاری در کشور ما فاسد شده و زیرساخت ها است.”

اما DeFazio لمس در یک پتانسیل نقطه چسبیده: او گفت: آن را سخت می گویند که آیا مغلوب ساختن پیشی جستن “در واقع می خواهد به جلو حرکت کند با راه حل های نوآورانه است که مقابله با آلودگی کربن در بخش حمل و نقل.”

یکی از راه های به صندوق مغلوب ساختن پیشی جستن آخرین طرح خواهد بود به منظور بالا بردن فدرال سوخت مالیاتی است که بدون تغییر باقی مانده از سال 1993 در 18.3 سنت گالن بنزین و 24.3 سنت برای سوخت دیزل. اما که به دست آورده کشش کمی در کنگره حتی اگر افزایش حمایت از ایالات متحده در اتاق بازرگانی و AFL-CIO دو با مشخصات بالا متحدان از هر دو طرف.

مغلوب ساختن پیشی جستن پیشنهاد شامل هیچ مالیاتی را افزایش دهد. کاخ سفید دفتر مدیریت و بودجه گفت: دولت با کنگره برای پوشش $261 میلیارد شکاف بین بزرگراه صندوق درآمد و پیشنهاد خود را صرف. آن پیشنهاد کاهش می تواند در جای دیگر ساخته شده در بودجه برای کمک به پرداخت هزینه برای آن.

مغلوب ساختن پیشی جستن طرح بزرگتر از یک خانه دموکراتیک طرح اعلام کرد در ماه ژانویه است.

طرح خود را به جفت حمل و نقل با عبور نمود بیل با یک صف مقابل تزریق پول نقد برای پروژه های زیربنایی است که شبیه به یک مفهوم است که پس از آن رئیس جمهور باراک اوباما ناموفق ارائه شده در سال 2011 است. قانونگذاران بودند که تمایلی به هزینه های جدید ممکن است مردد باقی می ماند امروز.

“ما باید مراقب باشید زمانی که می آید به افزایش کسری گفت:” گور, که نشان دهنده شمال میسوری منطقه که اکثریت رای برای مغلوب ساختن پیشی جستن. “ما فقط نمی تواند نگه دارید آید تپه هزینه های بیشتر و بیشتر هزینه های بالا از آنچه که ما در حال حاضر در حال انجام است.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>