افزایش سرعت چشم انداز برای ساراسوتا-گاو دریایی آینده

قابل پیاده خیابان های اقتصادی در تنوع زیست محیطی و سلامت کلید 2045 اولویت های برنامه ریزان منطقه ای.

برادنتون — پس از بیش از 2 ، 000 بررسی پاسخ های بسیاری از انجمن ها و بیش از یک سال از کار این منطقه دوربرد برنامه ریزان تقریبا آماده به greenlight خود را به “تصویر بزرگ” چشم انداز منطقه حمل و نقل در آینده است.

توسط 2045 که در آینده خواهد بود بهتر ساراسوتا و گاو دریایی است که بر اقتصادی, تنوع زیست محیطی و سلامت حرکت مردم دستگاه آنها می گویند.

اما قبل از ساراسوتا-گاو دریایی شهری برنامه ریزی سازمان مجموعه ای است که چشم را به حرکت در 23 مارس در بعد از آن جلسه هیئت مدیره این سازمان که درگیر در محدوده برنامه ریزی حمل و نقل برای دو منطقه شهرستان نیاز به ایجاد برخی از ترفند های اضافی.

#apolloLink{color:#000;background-color:#F4BE11;text-shadow: none;padding: 8px 15px 10px;font-family: ‘Roboto’, sans-serif;font-weight: 600;border-radius:10px;}

ثبت نام به صورت روزانه ما و شکستن خبرنامه

روز دوشنبه حدود 50 مقامات منتخب و شهروندان علاقه مند در واکنش به چشم انداز که در تبدیل فردا فروم در کالج ایالتی فلوریدا. آنها همچنین انجام یک نظرسنجی آنلاین از ساکنان منطقه برای رسیدن به ورودی مورد چگونه به حفظ تعادل آن منافع است.

اولویت های آن عبارتند از:

• حفاظت ارزشمند زیست محیطی و دارایی و برنامه ریزی برای انعطاف پذیری از طوفان و جاری شدن سیل متعادل حفاظت و استفاده از اراضی و توسعه روزافزون تراکم و کاهش وابستگی به اتومبیل.

• افزایش مسکن و حمل و نقل انتخاب ارائه بیشتر مرکب از جمله امن پیاده روی و دوچرخه سواری حفظ دالان برای آینده بیمه حمل و نقل برای اتصال مراکز شهری.

• ترویج تنوع اقتصادی برای جذب تکنولوژی بالا کسب و کار و کارکنان کانون در بندر مراکز اقتصادی به عنوان موتور با نام تجاری و برنامه ریزی برای آموزش عالی فرهنگی راهرو در ایالات متحده 41 و آماده سازی زیرساخت برای فن آوری های جدید.

این انجمن همچنین نشان داد انتقادات و پیشنهادات در این برنامه: حفظ محیط زیست زمین شرق بزرگراه میان ایالتی 75 و ایجاد چند معین حمل و نقل ادامه داد: به مولفه های کلیدی از 2045 برنامه است.

چند نفر در روز دوشنبه نیز دوست نداشتند کمبود بودجه از دولت فدرال یا جیب آهسته روند حرکت و “واقعیت است که آن را سیاسی و شجاعت” کسی گفت.

دیگران گفت که MPO چشم انداز را منعکس نمی کند برنامه های آینده از شهرستانها مانند ساراسوتا یا عدم جامعه خرید و هیچ اشاره ای پل مسائل برای مردم آینده سد سلیمان.

اما آن چشم نمی آیند و بدون چالش است.

ایجاد فضای بیشتر برای عبور و مرور اتوبوس و دوچرخه اغلب نیاز به تنظیم از راه حق به ایجاد همه منظوره خطوط منحصر به فرد حمل و نقل خطوط و مسیرهای دوچرخه سواری و اتاق برای عبور و مرور خواهد شد که چالش برانگیز گفت: Chris سینکلر بنیانگذار رنسانس برنامه ریزی است.

“فکر می کنم از آن به عنوان پهنای باند خود را در کامپیوتر شما و چگونه شما به طور موثر مدیریت آن” سینکلر گفت.

یکپارچه سازی و هماهنگی استفاده از زمین نیز خواهد بود یک چالش است. برای مثال یک پتانسیل آب در تاکسی مانند یک پیشنهادی توسط شهر ساراسوتا می تواند باز کردن درب برای بیشتر گزینه های حمل و نقل, اما تنها در صورتی برنامه ریزی در طرف دیگر اجازه می دهد تا به صورت قابل پیاده مقصد و یا دیگر گزینه های حمل و نقل بار در سراسر جزایر سد.

رهبران محلی نیز نیاز به تمرکز بر روی خود کفا که جوامع توسعه یافته به طوری که مردم نیازی به طی مسافت های طولانی برای رفتن به خرید مواد غذایی و یا به کار گفت L. K. Nandam فلوریدا بخش حمل و نقل منطقه 1 ،

“ما باید تمرکز خود را بر این جوامع با مسکن مقرون به صرفه در تصویر” Nandam گفت.

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>