انگلستان دادگاه بلوک هیترو گسترش بیش از نگرانی آب و هوا

فرودگاه LONDON — Heathrow را قصد دارد برای افزایش ظرفیت از بزرگترین در اروپا سفر hub توسط بیش از 50 درصد متوقف شنبه هنگامی که یک دادگاه بریتانیا گفت که دولت شکست خورده به نظر تعهد خود را برای مبارزه با تغییر آب و هوا که آن را تصویب پروژه.

حاکم می اندازد در شک در آینده از 14 میلیارد پوند (18 میلیارد دلار) برنامه ریزی برای ساخت یک سوم باند در فرودگاه هیترو غرب لندن توپی که در حال حاضر دستگیره بیش از 1 ، 300 پرواز در روز است.

در حالی که هیترو مقامات گفت که آنها برنامه ریزی شده به درخواست تجدید نظر نخست وزیر بوریس جانسون دولت نشان داد, آن را نمی خواهد به چالش حکم توسط دادگاه تجدید نظر.

“ما برنده!” گفت: شهردار لندن صادق خان یک حریف از این پروژه که پیوست و دیگر مقامات محلی و گروه های زیست محیطی در به چالش کشیدن دولت ملی را تصویب هیترو توسعه برنامه.

در خطر است یک پروژه که گروه های کسب و کار و هیترو مقامات استدلال می کنند بسیار مهم است برای اقتصاد بریتانیا به عنوان انگلستان به نظر می رسد برای افزایش ارتباط با کشورها از چین به ایالات متحده پس از خروج از اتحادیه اروپا است. هیترو در حال حاضر به ظرفیت فعلی آن امکانات و سوم باند مورد نیاز است برای خدمت به خواسته های رو به رشد از مسافران و تجارت بین المللی آنها می گویند.

گیرند اما به چالش کشیده این پروژه به دلیل نگرانی که یک سوم باند را تشویق به افزایش مسافرت هوایی و انتشار کربن سرزنش برای گرم شدن کره زمین. دولت بریتانیا متعهد به کاهش انتشار گازهای گلخانه ای به عنوان یک امضا به 2016 توافق پاریس که به دنبال حد متوسط افزایش به 1.5 درجه سانتیگراد بیش از پیش صنعتی سطح.

دادگاه تایید درخواست گفت: دولت تا به حال موفق به در نظر گرفتن تعهدات خود تحت توافق پاریس که آن را به تصویب یک سیاست ملی در فرودگاه ظرفیت در جنوب شرقی انگلستان است که هموار راه را برای یک سوم باند در فرودگاه هیترو. که بیانیه سیاست حمایت هیترو پروژه بیش از یک رقابت طرح از گاتویک فرودگاه, 30 مایل (50 کیلومتر) در جنوب مرکزی لندن و یک پیشنهاد برای ساخت یک فرودگاه جدید در تیمز خور در شرق لندن است.

در یک دقت نظر نوشته شده سه قاضی پنل تاکید کرد که نبود حاکم بر محاسن هیترو پروژه. به جای دادگاه گفت: سیاست ملی بیانیه خواهد بود به حالت تعلیق تا زمانی که دولت به بررسی این یافته مطابق با بریتانیا به تعهدات خود تحت توافق پاریس.

“ما یافت نمی شود که یک سیاست ملی بیانیه ای در حمایت از این پروژه است که لزوما ناسازگار با پادشاهی متحده تعهد به کاهش انتشار کربن و کاهش تغییر آب و هوا تحت توافق پاریس یا هر سیاست دیگر دولت ممکن است اتخاذ و یا بین المللی تعهد ممکن است انجام” دادگاه گفت.

“در نتیجه از تصمیم ما این است که دولت در حال حاضر باید از این فرصت برای تجدید نظر (سیاست ملی بیانیه ای) مطابق با پاک کردن الزامات قانونی است که مجلس تحمیل کرده است.”

بخش حمل و نقل گفت: دولت نمی خواهد به چالش حاکم است.

“ما به طور جدی تعهدات ما در محیط زیست و هوای پاک و کاهش انتشار کربن” این گروه در بیانیه ای گفت. “ما به دقت در نظر گرفتن این مجتمع در قضاوت و ما گام های بعدی در دوره به دلیل.”

هیترو گفت: موضوع مطرح شده توسط دادگاه است “برجسته ثبات پذیر است” و آن را با دولت برای حل مشکل. فرودگاه نیز گفت: این برنامه ریزی به درخواست تجدید نظر این حکم به دیوان عالی کشور.

“گسترش هیترو بریتانیا بزرگترین بندر و تنها hub ضروری است برای دستیابی به نخست وزیر چشم انداز جهانی بریتانیا” فرودگاه در بیانیه ای گفت. “ما آن را انجام راه درست و بدون به خطر انداختن آینده این سیاره.”

دوشنبه حاکم است فقط آخرین پیچ و تاب و در 13 سال نبرد بر افزایش ظرفیت فرودگاه در داخل و اطراف لندن.

انتخاب یک پروژه چاله منافع اقتصادی گسترش در برابر آلودگی و سر و صدا و ازدحام که در آن تولید خواهد شد. این موضوع بسیار سمی است که سیاستمداران ایجاد یک کمیسیون مستقل را به وزن گزینه های.

در میان خشمگین روابط عمومی جنگ فرودگاه کمیسیون در سال 2015 حمایت یک سوم باند در فرودگاه هیترو. مجلس در نهایت تایید فرودگاه بیانیه سیاست در ژوئن 2018.

اما همه چیز تغییر کرده پس از آن. مهمترین آنها شاید این است که بوریس جانسون در انتخابات به عنوان نخست وزیر در سال گذشته است. جانسون یک حریف از هیترو گسترش هنگامی که وعده داده شده به دراز کشیدن در مقابل بولدوزر برای جلوگیری از ساخت و ساز از سوم باند.

تونی از طریق یک کارشناس مسائل لندن در مدرسه اقتصاد لندن اشاره کرد که بحث بر هیترو در جریان بوده است به طور متناوب از دهه 1960 و انتخاب گزینه دیگری برای گسترش فرودگاه ظرفیت سال را.

دولت بنا آینده آن در افزایش تجارت با کشورهای خارج از اتحادیه اروپا در این زمینه آن را حس می کند کمی به چشم پوشی از هیترو پروژه.

“Brexit به معنی تجارت با کشورهای دورتر از شما می توانید در قطار” Travers گفت.

وزارت حمل و نقل استدلال کرد که هیترو پروژه خواهد اجازه اضافی 260,000 پرواز یک سال و به 74 میلیارد پوند (99 میلیارد دلار) افزایش به اقتصاد بریتانیا بیش از 60 سال است.

تیم Alderslade مدیر اجرایی خطوط هوایی انگلیس یک صنعت بدن, نمایندگی انگلستان-ثبت شرکت های هواپیمایی توصیف شنبه تصمیم به عنوان “بسیار ناامید کننده است.”

“اقتصادی جایزه بسیار زیاد است و اگر گسترش است درست انجام شده با شرکت های هواپیمایی آماده برای پاسخ به آنلاک از ظرفیت های جدید با ایجاد مسیرهای جدید و کمک به اتصال انگلستان به بازارهای جدید و, مقصد,” او گفت:.

دادگاه تجدید نظر را رد کرد و که در برخورد با مسائل از قبیل سر و صدا و آلودگی هوا مطرح شده توسط هیترو همسایگان.

اما فعالان محلی برخی از آنها شده است به مبارزه با گسترش دهه ظهور, شامپاین, با چوب پنبه بستن و تشویق می کردند زمانی که آنها شنیده اید. بسیاری از آن را دیدم به عنوان تعیین کننده باشد.

“این قطعا باید نهایی میخ را در تابوت برای هیترو تلاش برای steamroll بیش محلی و ملی مخالفت خود را فاجعه بار سوم باند قصد دارد” گفت: Gareth رابرتز رهبر ریچموند شورای بدن دولت های محلی برای یک جامعه در مسیر پرواز از پیشنهاد باند. “گسترش هیترو می تواند یک فاجعه برای ما آب و هوا و محیط زیست و برای هزاران نفر از اهالی لندن خواهد بود که مجبور به زندگی با اختلال در آن باعث خواهد شد.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>