راه بیش از حد شدید’: بی ارزش واقعیت را نشان می دهد’ comeback باعث می شود تلویزیون شورش دوباره

شما نمی توانید ثابت سیستمیک فقر با یک آغوش و یک جزیره آشپزخانه.

همچنین: از دست دادن وزن از طریق افراطی و نا روش می تواند باعث آسیب. هر پدر و مادر متفاوت است. و همسران احتمالا متعلق با همسران آنها در اصل ازدواج.

آمریکایی بینندگان تلویزیون آموخته این درس در اوایل 2000s زمانی که نوع خاصی از نظر اخلاقی نفرت انگیز تلویزیون واقعیت نشان می دهد نشو و نما در شبکه تلویزیون کاملی توسط “Extreme Makeover: Home Edition,” “بزرگترین بازنده” و “Supernanny.” این سری مصرانه خواست قدرتمند اولیه احساسات در اوج خود چه بود که نفرت و schadenfreude یا شادی. تولید کنندگان نیز بهره برداری هر کسی که آمد به مدار خود به یدک کش در برخی از احساسی heartstrings به ارائه رتبه بندی.

و برای برخی از دلیل تقریبا دو دهه بعد از این تاسف دوره از فرهنگ پاپ بی ارزش نشان می دهد واقعیت در حال آمدن به عقب یکهو.

چند واقعیت را نشان می دهد که محبوب در شبکه های پخش در 2000s احیا شده است عمدتا بر پایه کابل با flashier 2020 طراحی گرافیک اما قطعا به نوبه خود از قرن ارزش. ایالات متحده آمریکا شبکه احیا “بازنده” (که در پخش خواهر و برادر NBC از 2004-16) با یک قرار است تمرکز بر روی سلامتی به جای از دست دادن وزن. HGTV به ارمغان آورد “Home Edition” (ABC 2003-12) – یک spinoff از جراحی پلاستیک-متمرکز “Exteme قبل” – با جسی تایلر فرگوسن به عنوان میزبان. عمر به نام طاس تخته نرد در جو فراست (در حال حاضر با بیشتر برجسته در موهای او) و “Supernanny” (ABC 2005-11).

تمام بازگشته اند فقط در دو ماه گذشته. همیشه از ABC احیا فاکس “بت آمریکایی” در سال 2018 ما محاصره شده ایم با سراسیمگی از این تجدید حیات: Netflix را “عجیب و غریب چشم” پارامونت شبکه “مبادله” و MTV فرستاده “جرسی شور” در تعطیلات. ایالات متحده آمریکا نیز “وسوسه جزیره است.” یوتیوب در تلاش است تا پاریس هیلتون دوباره اتفاق می افتد با یک آینده مستند در مورد زندگی او که وعده داده می شود یک معتبر تر تصویر از “شخصیت” در فاکس آمار “زندگی ساده” (2003-07). و HBO حداکثر این است که اساسا تشبه “شاگرد” (2004-17) با “شات بزرگ” یک واقعیت جدید نشان می دهد این برنامه شامل Melindagates فرانکل از تولید کننده مارک برنت که در آن شرکت کنندگان به رقابت به عنوان او underling.

تمایل به بازگرداندن تشخیص عناوین قابل فهم است که در یک صنعت است که به شدت در تلاش برای انطباق با فن آوری های مدرن و عادات مشاهده: تلویزیون واقعیت این است که به دور از تنها نوع در بازسازی/احیای/راه اندازی مجدد کسب و کار این روزها. اما هر تکرار مکررات سطح از موفقیت انتقادی و تجاری متکی به توانایی برای به روز رسانی با تغییر بار و بیشتر نشان می دهد در این لیست باید کاملا موفق به انجام این کار. مانند کم افزایش بوت کات شلوار جین و پروانه کلیپ این شعارهاى بی مزه سری به آن دوران.

را “بازنده” که همواره خطرناک برای آن شرکت کنندگان و جمعیت به علاوه اندازه مردم به عنوان مطالعات علمی نشان داده اند. نسخه جدید فواره buzzwords در مورد شیوه زندگی سالم و درمان, اما همچنان فوق العاده متمرکز بر کاهش وزن در تمام هزینه های برای شرکت کنندگان آن کسانی هستند که هنوز هم به طور معمول humiliated.

“افراطی” در نگاه اول به نظر می رسد طبیعی مناسب برای HGTV را بازسازی-وسواس اما از آن بسیار کمی در مشترک با شبکه موفق ترین سری مانند اخیرا به این نتیجه رسیدند “Fixer Upper” یا “ملک برادران.” الهام-ویدئو از تلویزیون نشان می دهد نادیده می گیرد و بخش بزرگی از آنچه را موفق در HGTV در حال حاضر: قبل و بعد از نشان می دهد در دسترس طراحی و واقع بینانه بودجه.

پول بی معنی است در “افراطی” است که ساخته شده پس از اهدای این سخاوتمندانه از خانه در یک مستحق خانواده (و در حالی که ما در موضوع “مستحق” چه کسی می گوید HGTV حق را که در تماس با هر یک بیشتر یا کمتر از ABC انجام داد؟)

طراحی است که تقریبا به عنوان مهم به عنوان احساسات از خانواده دریافت یک صفحه اصلی و دوربین هرگز همچنان در خانه است که اغلب جدید به جای یک متفکر تعجب آور نوسازی. طراحان نیست و تقریبا به عنوان با استعداد که مردم پشت “خوب استخوان” یا “ملک برادران” حفظ “افراطی” سنت ساختمان زشت McMansions که جشن بیش از حد (و به طور بالقوه می تواند منجر به مشکلات مالی برای ذینفعان مهم نیست که چقدر با دقت سازندگان در حال به نگه داشتن آن در خانواده به معنی).

پر از قرار دادن محصول (به مراتب بیشتر مانع از آن تا کنون بود در ABC با تشکر کوچکتر بودجه در کابل) و ثابت گریه “افراطی” است و نه آسان تماشای مثل بقیه شبکه ارائه شده است. HGTV ساخته شده است برای سالن-اطراف-در-یک-نیمکت-شما-آرزو-بود-سبز-مخملی ، داشتن قلب لوسیون صورت است طاقت فرسا می کند و قرض خود را به بازی گاه به گاه مشاهده.

دیگر برنامه های مشابه موفق به انطباق. “Supernanny” ممکن است صحبت کردن در مورد محدود کردن زمان روی صفحه نمایش نگه دارید تا با پدر و مادر مدرن, ترس, اما نشان می دهد که هنوز ورزش در قضاوت مردم تلقی پدر و مادر بد. “تعویض” باقی مانده است اساسا همان حتی به عنوان مدرن ازدواج تکامل است. “بت” دیگر تولید ستاره های بزرگ در سطح Kelly Clarkson یا Carrie Underwood – صنعت موسیقی می یابد بعدی Billie Eilish در جای دیگر.

“عجیب و غریب چشم” و خارج از غرفه به عنوان تنها نقطه روشن در میان retreads. اگر چه Netflix فاش نمی کند, اعتبار, پاپ, فرهنگ, رد پای از این راه اندازی مجدد به مراتب پیشی دیگران و ساخته شده است که چند تن از اعضای جدید “Fab Five” ستاره نام خانواده. این سری دارای چشم برای بیش از صرفا سر در این تکرار اضافه کردن یک خوش آمدید تنوع داستان. نقطه ای از این سری است که کمتر فیزیکی قبل و بیشتر یک مصرف محور جلسه درمان. کامل نیست اما آن را احساس نمی کند نامطلوب ،

این درست نیست که این سری سقوط تخت – مخاطبان به سادگی کشیده شده به آنها راه آنها بودند که این نوع از واقعیت تلویزیون تحت سلطه گفتگو. رتبه های به مراتب پایین تر برای بازگشت سری از آنها تا کنون در ارتفاع آنها به خصوص در دوران همیشه-کاهش زنده مشاهده. اساسا فرهنگ است نقل مکان کرد به عنوان شبکه های تلویزیونی به شدت چسبیده به آنچه در یک بار کار می کرد.

در دو دهه گذشته تلویزیون ساخته شده است که های به یاد ماندنی و نه فقط در تعداد مطلق از سری در هوا. هالیوود است شروع به فکر می آید به جهان بینی, آیا این بدان معناست که تمرکز بر تنوع و شمول و یا دقیق در مورد سلامت روان اطلاعات است. اما مانند یک کودک نو پا از جان گذشته برای بازگشت به پوشک و بطری وجود دارد به ظاهر ثابت وسوسه به عقب به روز آسان تر از بی مسئولیتی و نژاد های درام.

در نهایت همه ما باید به رشد است.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>