ما در حال غلبه بر: با ‘ریشه’ درایو توسط كانون آزمایش محدودیت های اعتراضی موسیقی

گوش دادن به این کشف و شما را بشنود که حتی درایو توسط كانون سیستم ایمنی هستند. برای یک ربع قرن آلاباما متولد پترسون هود و مایک کولی طلبه و reimagined خود را در جنوب میراث فرهنگی دست رفت و برگشت و بحران منطقه را هرزگرد گیتار راک به عنوان یک سلاح در برابر خوشنودی از خود مانند-complected, لگدمال-های تاريخی و تشخیص خوب ol’ پسر حماقت به عنوان یک احساساتی طفره رفتن از مسئولیت. “ما که این گه,” آهنگ های خود اصرار دارند. “شما چه بهانه ای؟”

به هنر از تاریخ است که در حال حاضر قابل فهم به آواز خواندن در مورد یک فرهنگی بیمار است به ارائه آن را یک واقعیت غیر قابل انکار و باند آمریکامنتشر شد حدود یک ماه قبل از انتخابات 2016 شد روشن ترین چشم تحلیل یک ملت مرگبار قلبی که horrifically befogged سال مجاز است. هود را disquisition در فرگوسن و Trayvon مارتین (“شما نمی بینم خیلی از بچه ها دروغ گفتن خونریزی در خیابان”) بود و حتی به نام “آنچه در آن به معنی” و اگر او نبود به اندازه کافی مغرور به عرضه پاسخ به این عنوان او نبود بدبینانه به اندازه کافی برای انکار وجود دارد.

آلبوم قدرت دراز در آن داستان سرایی. در روح “شنبه شب ویژه” توسط Lynyrd Skynyrd (گروه که نشسته در مرکز كانون’ 2001 مفهوم-آلبوم-به-تاریخ-درس Southern Rock Opera) Truckers دیدم اسلحه نه صرفا به عنوان رفتارهاي مرگ-تسهیل دستگاه اما به عنوان شیطانی توتم سرمایه گذاری با فرهنگ و سابقه سوء استفاده از قدرت است. در “رامون Casiano,” کولی ترسیم حرفه ای از NRA رئیس Harlon B. کارتر پشت به او تیراندازی یک نوجوان مکزیکی در مرز chipping دور در خود خدمت اسطوره آزادی فردی و در حالی که هود را “اسلحه از اومپ کوآ” تقابل مسالمت آمیز طبیعت پیاده روی و فعال تیرانداز مستند به اخلال در اثر.

اما داستان نیاز به یک ایمان است که باعث اثرات و کامیونداران’, آخرین, این کشف, یک پاسخ به چهار سال از روایت شکست پس از تحمل یک whir از اتفاقاتی که در حال فراموش شده توسط هر یک پس از آن اخبار چرخه. این کشف قطاری سن ما از موازی تک گویی در یک پوچ shoutatorium که کهخود را به عنوان گفتمان سیاسی و چنگ زدن با چه هنوز هم ارزش گفتن که هر جرم و جنایت راز مجازات چپ—جهان به عنوان هود آواز می خواند از “symbolisms طوری تلفظ/که هیچ چیز از چپ به تعجب و یا توضیح دهد.”

“این یک شاعرانه زمان” است که چگونه هود explainined این آلبوم تغزلی صراحت به وال استریت ژورنال و گمان می کنم یکی بیشتر نفرین بلانت سن است که در آن خواسته است که ما صحبت می کنند زبان خود را.

برای اولین بار سه آهنگ عنوان این کشف به نظر می رسد به سادگی به مراجعه به عادی مشقت بار چیز ساییده شده از روابط روزمره در طی یک عمر است. “رزماری با کتاب مقدس و یک تفنگ” سوار به آرامی زننده نقاشی اتاق پیانو به انجام نگرفته و در عین حال grand string همراهی آرام مقدمه ای برای یک disquieted مجموعه ای از آهنگ ها. هود تیکه صدای خود را به اعلام “این همه تقصیر من” در “آرماگدون را در شهر” و یک کیت ماه-مانند درام اوج به یاد می آورد روزهایی که سنگ می تواند ارائه تطهیر آن وعده داده شده; سپس کولی هشدار برخی از ادم بی پروا در مورد “puttin’ ضربدر بین شما و ادراک” در “آهسته سوار استدلال” نشان می دهد که شاید آخرین چیزی که ما در حال حاضر نیاز است برای راک اند رول به بهره برداری تمایل ما به فرآیندها.

پس از آن بیضوی سرآغاز هر چند هود مستقیم می شود. شاید بیش از حد با لينک مستقيم. “فکر و ذکر” پژواک kneejerk sanctimonious پاسخ به هر یک از آخرین قتل عام همه ما شنیده ام بیش از حد بسیاری از بار. و در عین حال آن را تکرار تلخی در آن سخنرانان تبدیل به یک کلیشه را در خود دارد به عنوان هود خود به خوبی آگاه است و شما می توانید او را بشنود مبارزه با یک راه برای ایجاد هنر از این کلمات مرده اما همه به او می رسد در یک اوجی “چوب آن را تا الاغ خود را با شما بی فایده افکار و نماز است.” به طور مشابه “نوزادان در قفس” در مورد وحشت از مرز ما را به اردوگاه های کار اجباری تکرار این عنوان مانند سمی koan. باید وجود داشته باشد چیزی بیشتر نیروبخش در مورد هود رد از نکات دقیق وظریف در اینجا. شاید زمانی که ما در حال فریاد متن ترانه همراه با یک همفکر جمعیت در کاخ آخر این هفته وجود خواهد داشت.

دیگر آهنگ ها قدم به عقب فراهم آید. کولی باقی می ماند همیشه آرام و محاوره. تیز دانشجو از آگاهی کاذب خود را “شکایت تجار” در مورد چگونه مرد جوان باکره و سالمندان ویاگرا کنندگان به طور یکسان در حال بهره برداری توسط شرکت فاشیست است شایسته عاقبت به باند آمریکا‘s کالبد شکافی از پست-Confederate طرز فکر “تسلیم تحت اعتراض.” و با “قرن 21 آمریکا” هود عبور از ژیلت, وایومینگ (“یک شهر که به نام تیغ/All American اما چینی ساخته شده”) در جستجوی حقایق سخت, مشاهده از راه دور مردان و زنانی که “با هم در اواخر شب در کافه/و انفجار هر یک از دیگر مانند توفنده ماشین.”

که ما به ارمغان می آورد بازگشت به خستگی—معدن مال ایشان است. بزرگ راک اند رول پدید آمده از انحلال; پناه میبرند در اواخر شب druggy فرار از واقعیات, آلبوم مانند تبعید در خیابان اصلی و نیل جوان را خندق سه گانه مجاز به حمام افتاب گرفتن در haggard تمایلات جنسی زودرس معنوی میدهد. اما كانون میانسال از بچه ها که گیر کرده ایم در اطراف به اندازه کافی بلند برای تحقق بخشیدن به آنها چیزی برای از دست دادن فراتر از خود زندگی می کند و این کشف مشخص شده است توسط روح خستگی از بلوز, بدون وعده خود استقامت.

ما یا در حال حاضر می دانم که چگونه چیزهای بد هستند و یا ما آنقدر غرق در عمدی انکار است که هیچ مقدار از اصرار خواهد از خواب بیدار شدن ما. بنابراین برای همه آن جنبشها اعتراض به ریشه خود می رسد بهترین لحظه با اختتامیه “در انتظار رستاخیز” که simmers برای نزدیک به نه ساعت. هود آغاز می شود با یک بی حس خیره شدن تعلیم و دستور مذهبی—”آیا وجود شر در این جهان ؟ /بله وجود شر در این جهان”—قبل از مصاحبه افکار خود را در مورد به شدت به چفت در را به برخی از—هر—بینش است که تاثیر خواهد گذاشت. اما او در سمت چپ در همان کوچه بن بست همه ما در حال حاضر رسیده: هنگامی که وجود دارد هیچ چیز برای گفتن چه چیزی شما را انجام دهید ؟

درایو توسط کامیونداران
با: Kelsey Waldon
که در آن: کاخ تئاتر
زمان: 8 بعد از ظهر شنبه. مارس 14
بلیط: 18+; $29.50-$45; اطلاعات بیشتر در اینجا

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>