کاخ سفید نیروی کار بی سر و صدا نرم کروز کشتی بدون بادبان محدودیت های پس از ماه از صنعت احترام

پس از این کشور بالا بیماری آژانس پاسخ ارسال شده سفارشات نگه داشتن کشتی های کروز مستقر آخرین شب چهارشنبه گسترش این ممنوعیت از طریق اوت کاخ سفید Coronavirus نیروی کار در پا به قطع آن توسط 20 روز.

زمانی که بدون بادبان سفارش دوباره در مراکز کنترل بیماری و پیشگیری از وب سایت ساعت بعد از آن زبان بوده است myket: کشتی های بادبان می تواند دوباره در ژوئیه و صریح هشدار داد که آنها می تواند لنگر انداخت حتی دیگر حذف شده بود با توجه به ایمیل های داخلی و اسناد و مدارک به دست آمده توسط ایالات متحده آمریکا امروز.

“با عرض پوزش به انجام این کار, اما دفتر معاون رئیس جمهور دستور داده است ما را به جلو بدون بادبان سفارش افزونه از وب سایت فورا” یک CDC مقام ارشد نوشت: به کارکنان فقط پس از 7 صبح یکشنبه, صبح روز بعد از آن متوجه شده بود ارسال شده است.

11th-ساعت دخالت مثال دیگری از دولت در برابر هرج و مرج بیماری همه گیر کوروناویروس پاسخ و غلط تصمیم گیری اجازه می دهد تا خطوط کروز به پلیس خود را در طول یک ملی بهداشت بحران منتقدان گفت.

این صنعت سود آور ترین فصل تابستان است که پس از یک زمان کوتاه تر در هیچ بادبان سفارش می تواند کمک به آن را بازگشت به دریا در زمان برای جبران برخی از ضرر و زیان خود را. یک نکته که می تواند تمدید شود را تضعیف می کند این هدف است.

“خطوط کروز نمی خواهید برای قرار دادن آن در هوا تا مردم آمریکا نیست دلسرد از رزرو کشتی” گفت: جان Hickey های دریایی محاکمه وکیل در میامی.

پس از مرگ کروز مسافری از coronavirus CDC منتظر بیش از سه هفته به موضوع اول آن بدون بادبان سفارش. که 14 مارس – روز بعد از صنعت خود خط کروز انجمن بین المللی متعهد به جلوگیری از قایقرانی.

در آن لجام گسیخته هفته ده ها تن از کشتی های بادبان منجر به هزاران عفونت و حداقل 30 کشته شدن مسافران و خدمه. کروز موارد یکی از مشکوک نقاط ورود برای coronavirus به آمریکا و جوامع است.

خطوط کروز “بسیار دیر در این بازی وجود دارد بدون شک در مورد آن” Hickey گفت. “انگیزه ای که همه ما می دانیم این است که فوری به دست آوردن مالی به جای انجام درست. ظاهرا آنها تصمیم به آن را در معرض خطر و ریسک بهداشت و ایمنی مسافران است.”

حتی پس از صنعت وعده داده شده برای جلوگیری حداقل یک کشتی بادبان. هشت یا بیشتر کشتی های دیگر رفتگان در ساعت منتهی به اطلاعیه با توجه به ایالات متحده آمریکا امروز ماهواره ای ردیابی و تحلیل بیش از 200 نفر از بزرگترین کشتی های کروز با استفاده از داده های تاریخی از VesselFinder دیجیتال یک سرویس است که آهنگ مواضع و حرکات عروق.

رویال کارائیب آزادی دریاها چپ گالوستون تگزاس در آوریل 15. پس از آن CDC گفت: آن مطلع شد که COVID-19-مثبت مسافران نشان داد علائم در حالی که در هیئت مدیره. رویال کارائیب گفت: ایالات متحده آمریکا امروز وجود نداشت مسافران در هیئت مدیره.

تقریبا 100 کشتی های کروز صبر کردن خلیج فارس و اقیانوس اطلس و اقیانوس آرام در سواحل با حدود 80,000 خدمه در هیئت مدیره با توجه به این سی دی ها بدون بادبان سفارش. پانزده کشتی های لنگر انداخته در بنادر شناخته شده و یا مشکوک به کروناویروس بیماران روی.

کشتی های کروز به کمک این بار در آمریکا منابع و باید مسئول سلامت خود و سرنشینان CDC مدیر رابرت Redfield گفت: در هفته گذشته گسترش مارس 14 سفارش. او به خطوط کروز هفت روز به آمده تا با یک طرح برای کاهش گسترش بیماری در هیئت مدیره و ارائه مراقبت های پزشکی به بیماران آلوده.

CDC اصلی بدون بادبان سفارش بی سابقه بود در دامنه آن است. آژانس فدرال گسترده قدرت به موضوع بدون بادبان سفارشات که در حال اجرا توسط گارد ساحلی ایالات متحده آمریکا است که قدرت خود را برای جلوگیری از کشتی ها از ورود و یا خروج از بنادر است.

“CDC خستگی ناپذیر کار کرده روز و شب به کنترل COVID-19 در کروز کشتی گیر در دریا در حالی که به طور همزمان حفاظت در برابر بیشتر معرفی و گسترش COVID-19 به جوامع” دکتر مارتی Cetron مدیر CDC جهانی مهاجرت و قرنطینه بخش در بیانیه ای گفت ایالات متحده آمریکا امروز.

در گذشته سه هفته CDC گفت: این کار با گارد ساحلی به پیاده 12,000 مسافران از حداقل هشت رشته کشتی. گارد ساحلی گزارش آن نظارت 250,000 مسافران خارج از کشتی های کروز در آن زمان.

کاخ سفید تکذیب کرد معاون رئیس جمهور مایک پنس شخصا دستور داد که بدون بادبان فرمت بود سیراب.

“که جهت داده شد و توسط معاون رئیس جمهور دفتر” گفت: Devin اومالی یک پنس مشاور که نداد در جایی که آن را از آمد. CDC همچنین فراهم نیست یک توضیح.

کارناوال رویال کارائیب, MSC Cruises و سایر خطوط تماس گرفته توسط ایالات متحده آمریکا امروز گفت که آنها باید به طور کامل انطباق با راهنمایی از CDC و سازمان بهداشت جهانی آن را به عنوان تکامل یافته در طول دوره این بیماری همه گیر.

باری Golin-Blaugrund صنعت انجمن ارتباطات استراتژیک مدیر گفت: خطوط کروز بهترین های خود را از ابتدا.

“با توجه به این واقعیت است که این است که یک بیماری است که ما متخصصان پزشکی هنوز کار به درک ما تا به حال برای یادگیری و تغییر در زمان واقعی همراه با بقیه جهان به عنوان اطلاعات جدید در دسترس شد” Golin-Blaugrund گفت. “وجود خواهد داشت مقدار زیادی برای یادگیری از این تجربه است.”

چگونه coronavirus unfolded در سراسر صنعت کروز

منحنی یادگیری تا به حال تشدید در مارس 7, زمانی که مدیران از کارناوال شرکت مادر شاهزاده Cruises برگزار تلفن مطبوعاتی با خبرنگاران پس از دیدار با پنس و چاد گرگ سرپرست وزیر وزارت امنیت داخلی.

در آن رسانه تماس اعطای Tarling کارناوال افسر ارشد پزشکی نشان داد اخلال کشف: یک مرد در کالیفرنیا احتمالا تا به حال coronavirus قبل از او سوار شاهزاده Cruises’ Grand شاهزاده کشتی در ماه فوریه برای مکزیک کروز از سان فرانسیسکو.

کارناوال در انتخابات گفت: آنها متوجه شدند در مورد مرد وضعیت مارس 2 پس از کشتی بادبان دوباره با بیش از 62 مسافران از قبلی کروز هنوز هم در هیئت مدیره. دو روز بعد مرد مرده در پزشکی انزوا در یک بیمارستان در رزویل کالیفرنیا. او اولین بار در کالیفرنیا ساکن به تسلیم به کوروناویروس.

در طول جلسه 7 مارس به عنوان پنس به دنبال اطمینان آمریکایی ها که خطوط کروز شد پله تا سلامت و ایمنی اقدامات حداقل 18 بیشتر کشتی های بادبان.

یکی از آنها روبی شاهزاده چپ سیدنی. آن هم بخشی از شاهزاده Cruises ناوگان.

پس از آن بازگشت به سیدنی در مارس 19, استرالیا مقامات تایید کرده اند بیش از 600 coronavirus موارد و 15 مسافر جان باخته اند. پلیس راه اندازی تحقیقات جنایی از کشتی docking که حساب برای بزرگترین خوشه COVID-19 مورد در استرالیا.

هلند امریکا MS زاندم همچنین مجموعه بادبان مارس 7. در روز از آن خروج از بوئنوس آیرس, کشتی سرگردان در دریا با موارد بالقوه coronavirus در هیئت مدیره.

بیش از نزدیک به دو هفته MS زاندم شد, نمایشی, حماسه, در, دریا آن را به عنوان دسترسی به چندین کشور آمریکای لاتین قبل از اینکه مجاز به عبور از کانال پاناما و بارانداز در فورت لادردیل در 2 آوریل.

صدها نفر از مسافران گزارش علائم کروناویروس نه در ابتدا آزمایش مثبت و سه مسافر و یکی از اعضای خدمه که تست مثبت درگذشت.

روز بعد از پنس را در کنفرانس خبری در اوایل ماه مارس, Anthony Fauci, مدیر موسسه ملی آلرژی و بیماری های عفونی گفت: در ان بی سی “ملاقات با مطبوعات” که افراد مسن و کسانی که مبتلا به یک بیماری زمینهای “نیاز به فکر می کنم دو بار در مورد گرفتن یک هواپیما در یک سفر طولانی و نه تنها دو بار فکر می کنم فقط نمی تواند بر روی یک کشتی کروز.”

بعد که روز شنبه وزارت امور خارجه به دنبال کت و شلوار صدور یک هشدار است که شهروندان آمریکایی به ویژه کسانی که با شرایط بهداشتی اساسی, “نباید مسافرت با کشتی کروز” اما آن را مجاز کشتی ها برای حفظ قایقرانی.

“CDC یادداشت افزایش خطر ابتلا به عفونت COVID-19 در یک کشتی کروز محیط زیست” هشدار گفت.

اضافی دو ده کشتی های بادبان حمل هزاران نفر از مسافران قبل از دولت پا به آنها را متوقف کند.

که شامل نروژی سعادت که کشیده به بندر نیویورک که صبح روز یکشنبه پس از هفت روز کروز به باهاما. پس از پیاده یک مجموعه ای از مسافران و گام گذاشتن یک گروه جدید را به رهبری نسبت به ناسائو بازگشت 15 مارس.

CDC گزارش شده است که مسافران از سفرهای آزمایش مثبت برای COVID-19.

حتی در ساعت های منتهی به این صنعت داوطلبانه تعلیق الگوی خود ادامه داد. و ادامه داد: مسافران برای خرید بلیط.

ساکنان فلوریدا کاندی Neuweiler و کتی Denson – و 22 دوستان – تا به حال هیچ سوء ظن زمانی که آنها سوار معلوم شد چه دیزنی آخرین سفر از بندر کاناورال در مارس 13.

“گروه ما دارای هشت اتاق رزرو شده و هیچ کس کاهش یافته است” Denson گفت: ایالات متحده آمریکا امروز شبکه خبرنگار دقیقه قبل از سوار شدن دیزنی رویای.

“صادقانه به شما بگویم ما احساس دیزنی نمی خواهید به صدمه زدن به شهرت خود را به طوری که آنها در حال رفتن به انجام همه آنها می توانند برای نگه داشتن کشتی های خود را تمیز” Denson گفت. “و ما احساس بسیار امن است.”

شده اند وجود دارد هیچ گزارشی از COVID-19 از Denson سفر اما CDC گزارش داد که یکی دیگر از دیزنی کشتی های دیزنی در تعجبم که انجام شده مسافران که تست مثبت برای COVID-19 در بازگشت به عقب کشتی ترک بندر Feb. 28 و 6 مارس.

در پاسخ به پرسش از ایالات متحده آمریکا امروز کارناوال اشاره کرد که سه تن از کشتی های خود را تنظیم بادبان در 13th اما آیا تا حداقل چند ساعت قبل از این شرکت اعلام کرد خود را داوطلبانه بان. رویال کارائیب گفت: دو نفر از کشتی های خود را به سمت چپ قبل از آن نیمه شب مهلت که مکاتبه با صنعت ،

برخی از کشتی های چپ آمریکایی در آبهای عنوان کمی تا یک ساعت قبل از ساعت زده 12 صبح با توجه به داده های ماهواره ای.

خط کروز انجمن بین المللی اعلام گفت: شرکت هایی بودند “متمرکز در امن و صاف بازگشت از کسانی که در حال حاضر در دریا پردازنده کشتی خواهد شد که تحت تاثیر این تصمیم است.”

با توجه به آن سفر کارناوال تخیل صرف “روز سرگرم کننده” در دریا در روز تعلیق شد و اعلام کرد پس از خروج لانگ بیچ کالیفرنیا در روز قبل از. بنابراین آیا آن خواهر کشتی های فانتزی و طلوع آفتاب. هر سه بازگشت به بندر مارس 16.

هر چند دولت فدرال در پایین ترک خورده فردی کشتی های کروز بیش از شرایط غیر بهداشتی شکسته سیستم های بارانی و یا ناکافی قایق های نجات آن را به حال هرگز قبل از صدور بدون بادبان سفارش برای تمام کشتی. هنگامی که آن را انجام می, روز پس از این صنعت آن را داد پوشش از مدیر آژانس گفت که او تا به حال به این باور رسیده است که کشتی های کروز می تواند معرفی, انتقال و یا گسترش coronavirus.

“کشتی کروز سفر” منظور گفت: “به طور قابل توجهی افزایش می دهد خطر و تاثیر COVID-19 شیوع بیماری.”

منتقدان می گویند پیام های مخلوط منجر به پاسخ کند به COVID-19

خارج از کارشناسان و کسانی که در این زمینه گفت: وضعیت روی الماس شاهزاده در اواسط ماه فوریه باید قرار داده کروز صنعت و دولت در اطلاع از وخیم پیامدهای ادامه به بادبان. برخی گفتند که باید آشکار شده است به دلیل ماهیت کروز با هزاران نفر دیگر در محله های نزدیک.

“ما دیده ایم و شواهد عینی که کشتی های کروز در حال بنادر از بیماری و COVID-19 گسترش می تواند بسیار به سرعت در فضاهای محدود مانند کشتی های کروز” گفت: لارنس Gostin استاد بهداشت جهانی در دانشگاه جورج تاون. “لازم نیست که اتفاق افتاده است.”

برای 18 روز الماس شاهزاده خانم تا به حال بیشترین تعداد COVID-19 موارد خارج از اصلی کانون در چین با توجه به CDC. بیش از 700 مسافر قرارداد این ویروس با توجه به دانشگاه جانز هاپکینز داده و پس از 11 فوت کرده اند.

Fauci, یکی از پیشرو مقامات بهداشت عمومی متهم با اطلاع رسانی عمومی در مورد COVID-19 گفت: ایالات متحده آمریکا امروز هیئت تحریریه Feb. 17 که تلاش برای قرنطینه مسافران در الماس شاهزاده “شکست خورده است.”

کروز اپراتورها گفت: آنها در ابتدا بر این باور coronavirus می تواند شامل به الماس شاهزاده خانم بود که قرنطینه در ژاپن و یا شاید به کشتی در بازدید از منطقه در اطراف چین است.

“حدس من این است که اکثر خطوط کروز با توجه به الماس شاهزاده حادثه جدا از او گشت زنی در منطقه تحت تاثیر” گفت: پیتر Knego کروز مورخ. “برخی از خطوط کروز بودند بانکی نادرست در شیوع بودن موجود به آسیا است.”

هر چند خطوط با کشتی در چین شروع به برداشت کشتی به سرعت Knego گفت: بزرگتر تصویر تیره است.

اما در اوایل ماه مارس روشن بود که این صنعت تا به حال یکی دیگر از بحران در دست خود را در یکی دیگر از شاهزاده خانم کروز: شاهزاده بزرگ.

71-سال-پیر مردی که بعد از آزمایش مثبت بود و بازدید از کشتی مرکز پزشکی Feb. 20 آن را به عنوان به کالیفرنیا بازگشت از مکزیک است. او شده است می خواهم تجربه حاد بیماری تنفسی برای حدود یک هفته است. کشتی بازگشت به سان فرانسیسکو در فوریه. 21 تکمیل آن 10 روز سفر. این کشتی سپس رفت و برگشت به دریا خود را برای سفر بعدی برنامه ریزی متوقف می شود در هاوایی است.

در طول مکزیک سفر به کالیفرنیا آمد در تماس با یک پیشخدمت که آزمایش مثبت برای coronavirus.

با توجه به کارناوال 60 تا 70 مسافران روی عرشه کشتی بزرگ شاهزاده خانم رزرو کرده بود پشت به پشت کشتی: است که آنها باقی می ماند در کشتی پس از مکزیک سفر و سپس میره با آن به هاوایی.

از مارس 7, با توجه به CDC, 22 مسافر و هشت خدمه در حال آزمایش مثبت برای coronavirus. مقامات درهم را همانند شاهزاده و برگشت به بندر; سان فرانسیسکو نمی خواهد آن را قبول کند چرا که خطر عفونت را برای عموم.

دو روز بعد کشتی لنگر انداخت در نزدیکی بندر اوکلند. آن را در زمان حدود یک هفته به بیش از 3500 نفر از کشتی – از جمله 2,400 مسافران و 1100 خدمه – آنها را به قرنطینه سایت و یا ارسال آنها را به خانه.

حداقل 103 Grand شاهزاده مسافران آزمایش مثبت و دو سالگی درگذشت.

با وجود علائم هشدار دهنده برخی تحت فشار قرار دادند برای کروز به ادامه.

هر چند سازمان بهداشت جهانی اعلام کرده بود جدید کروناویروس یک اورژانس بهداشت جهانی Jan. 30 آن نیست یک بیماری فراگیر اعلام تا مارس 11.

آگاهی در مورد این بیماری را گسترش عقب مانده. کارناوال مثلا گفت: آن آموخته از CDC در مارس 18 که یک مسافر در تخیل را در سفر 5 مارس تا به حال آزمایش مثبت برای COVID-19. در این میان کشتی تا به حال میره دوباره.

“وجود دارد بسیاری از سیگنال های مختلط از دولت و صاحب نظران صنعت حمل طبق معمول کم بها دادن به بالا نرخ آلودگی به ویروس و آن دوره کمون طولانی,” Knego گفت.

او در کنفرانس خبری 7 مارس پنس ستایش ارزش کشتی اضافه شده به زندگی آمریکایی گفت: “ما می خواهیم برای اطمینان از آمریکایی ها را می توانید در ادامه به لذت بردن از فرصت های کروز خط میباشد.”

حتی پس از وزارت خارجه هشدار آمریکایی ها به دور از سفر کروز 8 مارس مغلوب ساختن پیشی جستن دولت ادامه داد: آن ارزیابی مثبت از صنعت و اقدامات ایمنی آن بود.

“ما در حال کار با آنها بسیار به شدت” مغلوب ساختن پیشی جستن گفت: مارس 9.

او در ادامه به ستایش تلاش های خود را از طریق اعلام تعلیق سفر کروز.

“این یک بزرگ و مهم صنعت – نگه خواهد داشت که در راه!” او گفت: در یک صدای جیر جیر در بعد از تعلیق داوطلبانه نشان می دهد صنعت انجمن اطلاعیه به توقف سفر برای یک ماه بود که در خود برسند.

منتقدان گفت: تاخیر و سیگنال مخلوط هزینه و وقت با ارزش برای جلوگیری از گسترش coronavirus و شامل مسائل در کشتی های کروز. توسط مارس 31 – بیش از دو هفته پس از CDC را بدون بادبان سفارش – کارناوال نشان داد در کمیسیون بورس و اوراق بهادار براده که آن را هنوز هم تا به حال از 6000 مسافر در دریا.

“در هر جنبه ای از این بیماری همه گیر مقامات فدرال شده اند inexcusably پشت منحنی” سناتور. Richard Blumenthal, D-Conn., گفت: ایالات متحده آمریکا امروز. “شکست به عمل در صنعت کروز فقط یک نمونه از آن است. اما در ماه های ژانویه و فوریه باید آن را شروع کرده اند هشدار و مراحل گرفتن به تقاضا است که کشتی های کروز متوقف عامل است زیرا مسافران می تواند در خطر است.”

فلوریدا دادستان کل اشلی مودی باز رسیدگی به نروژی کروز خط در 23 مارس پس از گزارش از میامی جدید تایمز که مدیران به کارگردانی کارکنان فروش برای گمراه کردن مشتریان در مورد خطرات ناشی از کوروناویروس به جلوگیری از آنها را از لغو سفر. با توجه به ایمیل های به دست آمده توسط خروجی کارکنان آموزش داده شد برای استفاده آماده اظهارات از جمله اطلاعات نادرست در مورد کوروناویروس کشته شدن توسط آب و هوای گرم.

رهبران در صنعت کروز استدلال کرد که تا زمانی که این بیماری همه گیر اعلام میکنند و در مارس 11, مقامات دولتی تا به حال نشانه coronavirus یک منطقه نیست و در سراسر جهان مشکل است.

“وقتی سفر آغاز شد و در اوایل ماه مارس در جنوب و شمال امریکا تا به حال چند تایید COVID-19 موارد” اورلاندو, Ashford جمهور Holland America Line نوشت: در یک op-ed مشترک با ایالات متحده آمریکا امروز. “سازمان بهداشت جهانی (WHO) بود مشاوره در برابر محدودیت های مسافرتی و آمریکا نیست تحت تاثیر سفر و یا سلامت مشاوره. سفر در همه اشکال ادامه داد: به شلوغی سراسر قاره اخیرا در اواسط ماه مارس – البته با بیشتر بهداشت فردی و یادآوری است.”

سپس در عرض چند روز همه چیز تغییر Ashford نوشت.

“دولت های محلی به سرعت بسته شده پورت ها در سطح جهان است. کشتی که قبلا پاک برای متصل کردن بودند که ناگهان تبدیل به دور است.” “مقامات رد درخواست های مکرر برای دسترسی و کمک و جهان, بسته, خود, خاموش, خروج کشتی های سرگردان در دریا به آن را در خود را دارند که پایدار نیست.”

وجود داشته است در اوایل نشانه هایی از مشکل docking. یکی از هلند امریکا کشتی های Westerdam بود تبدیل شده به دور از پورت های متعدد در فوریه. در نهایت دولت کامبوج مجاز کشتی به اسکله.

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>