آره این خوب است. اما چگونه گریه نوزاد کریگ سس داغ را بیش از دوقلو شهرستانها ؟

منتقد “دیو” یادداشت که خود را در محله “پس از سرریز با مجازی ظرفی شبیه بشاخ یا قیف از جالب و لذیذ طعم سس تند.

“با فاشیستی خود را یک سس تند سیاست او به تنهایی از بین برود سس داغ تنوع در شهرهای دوقلو” او شکایت از کریگ. “تنها سوختن این سس باید انجام دهند این است که در جهنم.”

کمی دراماتیک اما پسر ما یک نقطه: در شهرهای دوقلو نوزاد گریه کریگ است در همه جا.

آن است که وجود دارد در حال انتظار به drizzled خود را در صبحانه در گاو شاخ و یا اضافه کردن یک پاپ از ترشی ادویه به سالن برگر. آن را در غذاهای خود: در شریدان اتاق habanero-سیر و سس تند به نظر می رسد در شمال شرق Nachos در و در بزرگ گریه, نوزاد, مرغ سوخاری, ساندویچ. Wrecktangle پیتزا—شمال حلقه گلی را دیترویت-سبک تازه وارد—باعث می شود میل گرم عسل را با آن و در لوری تپه گوشت شما پیدا کردن آن را در بدنام شنبه-صبح-فقط صبحانه ساندویچ.

به هیچ وجه این اخبار. “بنابراین یکی دیگر از مقاله در گریه نوزاد کریگ—به عنوان اگر او نیاز به هر گونه تبلیغات!” دیوید تیلور از Hellraising سس تند (نه آمازون, دیو, تا آنجا که ما می دانیم) شوخی هنگام تماس برای اظهار نظر در این داستان.

Cameron Clarkson

کامرون Clarkson

اما این سوال باقی می ماند: چرا ؟ چه چیزی باعث کریگ گرما استاندارد است ؟ چگونه به طور تصادفی کشف بطور غیر عادی و مرموز ساخته برقی-سس پرتقال آمده به تسلط tabletops در سراسر شهرهای دوقلو?

درخواست خالق کریگ قیصر و شما فروتن اما کاملا قانع پاسخ: “آن فقط نیمه… شما می دانید. یک رستوران در یک زمان.”

بدبینانه فرد ممکن است می گویند کریگ است که مانند یک ضربه با Minnesotan ذائقه چون به قول بیشتر خیریه آنلاین داوران آن را “نه که گرم است.” حداکثر تامپسون در Nighthawks در جنوب مینیاپولیس یادداشت که آن را “نه بیش از حد تند”; کیت لوید در افزایش بیگل شرکت در حلقه شمالی دوست دارد که آن را “مقدار مناسب از گرما.”

“ما از آن استفاده کنید زیرا علاوه بر اینکه خوشمزه, آن را خارج از مشخصات عطر و طعم و حرارت سطح برای بسیاری از شایع داغ سس” تامپسون می افزاید. او را دوست دارد چگونه تیز پانچ سیر با این نسخهها کار با میوه ای اسیدی است. Nighthawks سهام چند بزرگ فلفل purveyors—Sriracha فلفلی تاباسکو Cholula—اما در کریگ آنها در بر داشت یک به صورت محلی ساخته شده گزینه “با همان به رسمیت شناختن نام اینجا را در شهرهای دوقلو.”

گریه نوزاد کریگ سلیقه های مختلف از کسانی که دیگر بیشتر رایج گرم سس چون واقعا متفاوت است. در سال 2012, قیصر بود و کار به عنوان یک آشپز در کافه Maude زمانی که او یک دسته از habaneros به جای jalapeños. نه یکی برای زباله های او ترشی آنها را فراموش کرده و در مورد آنها برای چند ماه داشت آنها را مخلوط آنها با قرار دادن نتایج بر روی پیتزا و منفجر دور Maude کارکنان. همکاران voila: سس که در حال حاضر شهرهای دوقلو در همه جا متولد شد.

سرانجام قیصر شروع به بسته بندی مایعات جایگزین چیزهای خواستار آن “گریه نوزاد کریگ” پس از نوزاد پسر خود را. نمدار شد اولین رستوران خود را مشتری زمانی که “آن را فقط مانند خالی کردن بطری سس فلفلی تاباسکو بود که من نام و شماره تلفن بر روی آن است.” در حال حاضر آن را در دسترس در صدها نفر از رستوران ها و فروشگاه های مواد غذایی. قیصر و مالک سام Bonin منتقل شد—برای اولین بار به یک مرکز تولید در غرب و سپس دوباره به یک فضای بزرگتر در فریبلت.

اتفاقی سرد-ترشی روند خود ساخته سس داغ بر خلاف هر گونه دیگر در کشور—به طوری که او 18 ماه مبارزه با FDA و وزارت کشاورزی برای دریافت آن تایید شده است. “این واقعا به ارمغان می آورد این شیرینی به جای اینکه spice bomb” می گوید: Jaren Turley شریک مدیریت در خوردن خیابان های اجتماعی (که در آن قیصر مشغول به کار در حالی که او را با نام تجاری بالا و در حال اجرا).

در خیابان خوردن, اجتماعی, آن را فقط سس داغ در ارائه مینه سوتا ساخته شده یا نه. Turley می گوید که آنها لازم نیست دیگر. “آن را با این نسخهها کار برای صبحانه و ناهار و شام.”

“آن را مانند نمک و فلفل می گوید:” تامپسون در Nighthawks. “آن را مانند کره و شربت افرا در سمت پنکیک. آن را می دهد مهمانان ما انتخاب را به دور و یا سفارشی کردن مواد غذایی خود را به کام خود را.”

این تنوع طعم داستان—گریه کودک کریگ به حال آن همه حرف و گسترش سریع از طریق شهرهای دوقلو’ آشپزی جامعه است. کوین کاروس در سگ ولگرد می گوید او برای اولین بار شنیده در مورد آن را از طریق یک دوست. اریک Sather در لوری تپه گوشت می گوید همان است.

قیصر تشبیه آن به یک اثر دومینو: این در نمدار برخی sous chef از جای دیگری آن تلاش می کند و آن را می خواهد و همه چیز گسترش نمایی از وجود دارد. دو رستوران به نوبه خود به پنج که به نوبه خود به هشت که به نوبه خود به 20. شانس با او زخم در بسیاری از سایت نیست مکان های سرد—صنعت hangouts که در آن یک بطری تا به حال تعداد زیادی از دسترس است.

اما آن نبود فقط چاقو-تاریخ عضویت را زمزمه شبکه. مرد پشت سس داغ شد hustling. اردن اسمیت بنیانگذار و آشپز از گوسفند سیاه و سفید, پیتزا, به خاطر سقوط در عشق با آن زمانی که آنها ریختن آن در شمال شرقی زیرزمین بازگشت هنگامی که کریگ شد ساخت تحویل از پشت ماشین خود را.

“او مرد در حال اجرا در اطراف در کامیون خود را ارائه همه چیز را برای یک مدت زمان طولانی” Sather می گوید. “او قرار داده و عرق سهام در آن برای اطمینان حاصل کنید.”

لوید در افزایش بیگل Co. توضیح می دهد که آن را به سادگی: “مردی که خودش را متوقف و در مغازه یک روز. ما شنیده داستان. ما سعی سس. بقیه سابقه است.”

itemprop

مینه سوتا ممکن است نمی شود داغ سس شهرستان U. S. A., اما هستند بسیاری از مارک های محلی ساخته شده: Hellraising سس داغ, خوش شانس, K-Mama, ایزابل خیابان گرما هسته ای, شهد دو را. و بسیاری از کسانی که ارائه طعم های مختلف. با استثنا از گاه به گاه limited-edition سس مخصوص, قیصر تنها یک: تصادف habanero ساخته شده است که او معروف است.

“گاهی اوقات من حسود از کریگ—او یک سس و او می تواند بازار جهنم که یکی از سس” می خندد دیوید تیلور, اجرا می شود که Hellraising سس داغ از ریچفیلد با همسرش, لی.

به طوری… چرا کریگ ؟ مطمئنا مارک های دیگر بودند hustling بیش از حد ؟

تیلور یک تئوری تکرار با سس سازان در اطراف شهر. “او یک آشپز و یا او. من فکر می کنم خیلی واضح است که باز بسیاری از درب برای او. که یک فرهنگ خودی خود بسیار تنگ و فرهنگ—به خصوص در شهر ما اندازه.”

“آقای ریش ریش شدن” چه کسی پشت مینیاپولیس-ساخته شده دسته ای کوچک سس داغ هسته ای شهد موافق است: “در میان دیگر اصول مهم مانند زمان بندی مناسب جاه طلبی و شانس نه به ذکر است واقعا عالی و منحصر به فرد محصول… کریگ نیز تن از آشپز دوستان در اینجا در دوقلوها که بیش از خوشحال به فروغ و هموار کردن جدول و مستغلات برای ‘اشک.'”

پس از آن بود که فقط کریگ ترشی روند که متفاوت بود—این بود کل غذای اصلی به بازار است. او نمی تواند به ضربه زدن بر روی درب فروش آن عمده فروشی; او نه سال را صرف ساخت این برند در بازار کشاورزان مدار. بودن در رستوران های عمل به عنوان یک منفعل نسخه ی نمایشی—بطری بودند در جداول بازاریابی خود را.

قیصر وارد و در زمان مناسب ، تیلور به خاطر تلاش برای به دست آوردن او سس در رستوران ها در طول این شرکت در اوایل روز و شنوایی, بیش از و بیش از: “کریگ اینجا بوده است.” مرد سمت چپ دنباله روشن-نارنجی بطری پشت سر او مانند بذله گو حذف کارت های بازی در صحنه جرم است.

“این واقعا خوب تبلیغات در انتهای روز می گوید:” تونی Stoy در ایسابل خیابان گرما. “اگر شما قادر به دریافت محصول خود را در یک رستوران میز آنها رو ثابت مشتریان در آینده و شما رو ثابت عرضه جدید از مشتریان که در حال مزه محصول خود را در مواد غذایی است.”

این توپ های برفی: اگر شما متوجه است که سه تن دیگر از رستوران ها در گوشه ای خود را باید کریگ را Stoy حدس است که شاید شما آن را می خواهم بیش از حد. (قطعا به دنبال در neighborhoody خوشه گریه کودک ستاره در کریگ نقشه محل که به نظر می رسد حداقل یک کمی درست است.) و هنگامی که شما بر روی جداول آن بطری رفتن سریع—بسیار سریع تر از مارک های فروش به افراد است که ممکن است ماه به یکی کردن در خانه.

“من صحبت کرد به مردم و گفت: ما باید یک سس داغ شرکت و آنها می گویند شما کریگ?'” تیلور می خندد. “او است به طوری که شما با استفاده از کلمه ‘همه جا.’ او حضور زیادی و من فکر می کنم هنگامی که توپ نورد با آن نوع از زمان در زندگی خود را.”

در دوست داشتن کلبه کریگ شده است مانند یک ضربه که آن مقامش را از دست بدهد ایالت تاباسکو به عنوان سومین سس تند نگردند در tabletops. سرآشپز اجرایی دیو Buxton و جنرال موتورز کالین Stumbras می گویند گرما و عطر و طعم آن را به یک انتخاب قطعی و بدیهی برای تقریبا همه چیز را در خود کاخون متمایل منو چه که spicing تا غذاهای میگو و یا اضافه کردن یک خط تیره از غیر منتظره گرما به صدف آبگوشت. آنها به استفاده از آن در انواع سس های ویژه در طول سال: یک مورد علاقه habanero hollandaise خود صبحانه benedicts.

“و متاسفانه برای ما—اما خوش شانس برای کریگ—بطری تمایل به رفتن از دست رفته از ما ویلچرهای بسیار کمی.”

اگر قیصر موفقیت تا به حال تنها به انجام سوتا ادویه تحمل است که نمی خواهد توضیح دهد که چرا گریه کودک کریگ گسترش به تمام 50 ایالت در دسترس در رستوران جداول و آنلاین از ساحل به ساحل. و اگر آن را فقط در مورد داشتن آشپز دوستان و… که واقعا آن را توضیح دهد یا نه. ما در حال صحبت کردن در مورد افراد شناخته شده برای راحت بودن گفتن شما به صورت خود را که می خورد در حالی که ردی شهرت خود را در عطر و طعم مواد غذایی آنها قرار داده و در مقابل از مهمانان است. اگر نوزاد گریه کریگ نبود عالی آنها نمی خواهد آن را در خدمت.

“او تا به حال حق شبکه اما در پایان روز آن را مورد علاقه همه می گوید:” Sather در لوری تپه گوشت. هیچ کس لگد زدن سس فلفلی تاباسکو از جداول ،

اگر چه وجود دارد حداقل یک کمی از مینه سوتا خوب در بازی در اینجا. چون چیزی که شما می شنوید و بیش از زمانی که شما درخواست مردمی در مورد کریگ این است: او قوانین.

“کریگ واقعا خوب شخص و او را برای مطمئن شوید که محلی شده است که در مواد غذایی صحنه یک مدت زمان طولانی می گوید:” Sather. Turley در خیابان خوردن, اجتماعی concurs. “او سس خوشمزه است و او تمام اطراف پسر خوب. وجود دارد هیچ چیز او را دوست دارد بیش از شخصا ارائه خود را در سس به رستوران همکاران.”

“در صنعت ما گاهی اوقات آن را به عنوان بسیار در مورد یک رابطه, آن را به عنوان در مورد محصول” با صدا غذا خوردن زیستن خدمه می گوید. “ما هیجان زده برای دیدن او به رشد توزیع است که او امروز است اما او هنوز هم می آید.”

“پس از ملاقات مرد و گریه نوزاد چند بار در اینجا در Nighthawks, ما خوشحال به حمایت از حفظ یک پسر خوب و یک سس” می افزاید: تامپسون.

همانطور که برای قیصر? او نمی خواهد را به اعتبار. او مدیون بد نامی او—و او گریه نوزاد کالج صندوق به تقریبا جادویی تصادف. آن را مانند چگونه ترانه سرایان بحث در مورد یاد شعر جریان از آنها به عنوان اگر لطف یک قدرت خارجی به عنوان اگر آنها نیاز به وجود داشته باشد. گریه نوزاد کریگ یک آشپزی “دیروز”. یا… ما Flubber.

“آن چه آن را در خود را دارد. من قطعا سخت کار می کرد اما در پایان روز آن را چه در بطری است که واقعا مهم است.

“اگر شما سعی می کنید فقط شما را در راه خود را” قیصر می افزاید. “در هر صورت آن وجود دارد یا نه.”

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im