بعدی خود آمریکا پرواز ممکن است کامل به عنوان شرکت هواپیمایی دیگر بلوک کرسی در نام اجتماعی فاصله

می خواهم این ایده از یک صندلی خالی وسط هنگامی که شما شروع به پرواز دوباره ؟

نمی توانید به آن استفاده می شود. خطوط هوایی آمریکا که مسدود شده است نیمی از وسط صندلی در اقتصاد پس مارس در نام اجتماعی فاصله در طول بیماری همه گیر کوروناویروس در روز جمعه گفت: آن را به پایان خواهد رسید عمل در ژوئیه 1.

“همانطور که بیشتر مردم همچنان به سفر مشتریان ممکن است متوجه است که پروازهای رزرو به ظرفیت شروع ژوئیه 1” این شرکت هواپیمایی در بیانیه ای گفت. “آمریکا ادامه خواهد داد و به اطلاع مشتریان و اجازه می دهد آنها را به حرکت به بیشتر باز پرواز زمانی که در دسترس همه بدون تحمیل هر گونه هزینه.”

آمریکایی نیست اولین شرکت هواپیمایی برای انجام این کار. متحد و روح هواپیمایی در میان شرکت هواپیمایی در حال حاضر رزرو پرواز به ظرفیت. ایالات مدیر عامل شرکت اسکات کربی گفت: وجود دارد هیچ چیز مانند اجتماعی فاصله در یک هواپیما.

غرب دلتا و JetBlue هنوز مسدود کردن وسط صندلی و یا محدود کردن تعداد کرسی برای فروش در هر پرواز است. جنوب غربی است متعهد به انجام آن از طریق سپتامبر. 30 به عنوان مثال.

آمریکا سخنگوی راس فاینستاین گفت: این شرکت هواپیمایی تصمیم می آید را به عنوان سفر است rebounding البته از ملال انگیز کم در ماه آوریل است. هواپیمایی اتحاد به حال آن شلوغ ترین روز از ماه آوریل این هفته است. او گفت: اقدامات ایمنی در محل از جمله تشدید تمیز کردن و اجباری ماسک صورت برای مسافران و خدمه محافظت از مشتریان.

“اعتقاد ما آن است که امن برای بازگشت به عادی ما ظرفیت,” او گفت:.

این شرکت هواپیمایی به اطلاع مسافران خود را که پرواز بعدی ممکن است کامل, حتی اگر آن را رزرو به ظرفیت و طرح گزینه های در صورتی که چشم انداز نگرانی آنها است.

“ما احساس آن را محتاطانه به اطلاع کلیه مشتریان که پروازهای در حال رفتن به شلوغ” فاینستاین گفت.

در هواپیما مسافران را مجاز به حرکت به یکی دیگر از صندلی در همان کابین اگر آنها ناراحت کننده با جایی که آنها نشسته است و یک صندلی در دسترس است.

می دانستم این بود که در آینده: وسط صندلی نمی خالی بماند برای همیشه به نام فاصله اجتماعی

در اوایل ماه مارس ایالات بود لعنتی هنگامی که یک دکتر از بازگشت داوطلبانه در بیمارستان نیویورک ارسال شده یک عکس از یک فولر از انتظار پرواز در رسانه های اجتماعی و از آن رفت و ویروسی. در پاسخ این شرکت هواپیمایی گفت: این امر خود را “بهترین” برای تماس با مسافران 24 ساعت قبل از پرواز اگر پرواز که قرار بود به بیش از 70 درصد کامل و ارائه rebooking گزینه های.

ایالات سخنگوی چارلز هوبارت گفت: “تعداد بسیار کمی از” مشتریان rebooked.

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>